TideCar

TideCar

tidecar.se
  • BadgeFourYears
4.4

Söker du effektiv och annorlunda bilvård? Vi på TideCar har en smidig och praktisk tvätthall där du lugnt kan sitta kvar i bilen och per automatik åka genom tvättgatan. Utrustningen och medlen vi använder är marknadens bästa för att din bil ska kunna handtvättas med kvalitativt resultat. Skonsamt, snabbt och effektivt! Vi erbjuder...

193 omdömen om TideCar

Sedan starten hos Reco 2017

Anna A
Skrev om TideCar

Alltid nöjd, brukar ha tid inom någon dag. Bilen ren och fin!

Bastan R
Skrev om TideCar

Mycket goda upplevelser. Grymt jobbat. Fortsätt göra det ni är bra på. Har lämnat in för både små och stora tvättar. Nöjd varje gång!! Toppstjärnigt

Roger K
Skrev om TideCar

Bra service och trevlig personal 👍

Göran L
Skrev om TideCar

Beställde 3-stegs yttre behandling av 3 år gammal husbil och fick tillbaka en husbil finare än när den var ny ! Jättenöjd ! Göran

Lennart F
Skrev om TideCar

Snabbt, rent och riktigt prisvärt med avtal då interiör ingår en gång per månad.

Martin K
Skrev om TideCar

Alltid rent å snyggt jobb. Passar mina bilar, bara åka in 4 min ren bil.

Thomas N
Skrev om TideCar

Bra bemötande och bra service. Väl utfört arbete. Mycket nöjd med mitt besök.

Fredrik A
Skrev om TideCar

Personligt bemötande är trevligt, däremot lite slarvigt resultat de senaste gångerna.

Parviz T
Skrev om TideCar

Grymt Bra och trevligt bemötande. Proffsig service till rimligt pris.

Lennart H
Skrev om TideCar

snabb och bra service ,tvättar mycket noggrant

Cliff-Richo H

Enkelt och smidigt med bra bemötande. Hade ett bekymmer där en takrullport gick ner och skrapade tak/takbåge på bilen, detta kontrollerades mot kameror och de tog bilen och gjorde lackrekond på den. Mycket nöjd hur de hanterade detta. Kan varm rekommenderas.

Christoffer K

Oftast snabb kontakt samt trevligt bemötande. En ren bil är såklart förväntningarna, men snabba utvändiga tvättar blir inte alltid 100%, asfalt fläckar finns kvar men har inte förväntningen att allt försvinner på den korta tiden bilen tvättas. Min upplevelse är bra, kör oftast Silvertvätt. Avtorkningen efter tvätt kan blir lite bättre samt schamponering runt backspeglar.

Svar från TideCar

Hej Christoffer, Tack för ditt utförliga omdöme och feedback. /TideCar med Personal

Mats B
Skrev om TideCar

Hej, jag uppfattade inte att man betalade en avgift +tvätten så det kommer aldrig att hända att vi använder er som leverantör av tvättjänster mer. Detta var i Göteborg.

Svar från TideCar

Hej Mats, Det är inte vanligt att få en klar uppfattning på hela prislistan. Dom rörliga delarna i prislistan kan vi inte inkludera i tvättpriset p.g.a. olika fordon storlekar och smutsskick. Alla aktörer är berörda av kostnaderna som debiteras slutkund, lika som vi. Vi har valt att separera kostnaden för kemikalier och smutsavfall så att vi debiterar kunden den rätta mängden och inte för mycket. Hoppas att du förstår. / TideCar med personal.

Pervan S

Gick allt på 10 minuter med mycket smuts kvar

Mikael J
Skrev om TideCar

Trevligt bemötande! Få en tvättad o fin lastbil. Väldigt duktiga och bra ställe, hade tvättat där mkt mer och oftare om man hade kunnat förhandla fram vettiga priser på lastbilstvätten. Tyvärr alldeles för dyrt som det är idag.

METIN A

Riktigt uselt.…..:::::::,,……………

Svar från TideCar

Hej Metin, Dessvärre kan vi inte bemöta ditt omdöme, Men förstår att du är missnöjd. Kontakta oss gärna på kund@tidecar.se så att vi kan utreda vad som hänt. / TideCar med Personal.

Robert K
Skrev om TideCar

OK bemötande. Dåliga tvättar, oftast slarvigt genomförda. Personen på vänster sida tvättar inte som personen på höger sida. De torkar ut rengöringsmedel med borstar över hela bilen. Vilket gör att de gnider runt smutsen istället för att tvätt bilen. Efter flera års tvättande är lacken sönderrepad av TideCar.

Svar från TideCar

Hej Robert, Tacksam om du kunde förtydliga ditt omdöme till oss på kund@tidecar.se så att vi vet mer och hur vi kan hjälpa dig och nå det resultat du förväntar dig. / TideCar med Personal.

Mikael J
Skrev om TideCar

Jag har varit kund hos TideCar i mer än 6 år och de har väldigt bra service och arbetet blir väl utfört. Stark rekommendation till TideCar!

Mikael Ö
Skrev om TideCar

hejsan Jag tycker att det är en bra firma att tvätta våra lastbilar på

Jörgen S
Skrev om TideCar

snabb och bra service till ett rimligt pris

Sanna A
Skrev om TideCar

In och utvändig tvätt. Bra att jag kan lämna bilen där. Alltid bra

Daniel B
Skrev om TideCar

Det går så fort så det slarvas, blir alltid några otvättade fläckar kvar på bilen, kunde varit högsta betyg annars.

Svar från TideCar

Hej Daniel, Vi skulle gärna vilja veta mer om dina synpunkter och hur vi kan göra dig nöjd. Vänligen kontaka ansvarig på kund@tidecar.se eller ring på 0761-849385. Häslningar /TideCar med personal

Daniel F
Skrev om TideCar

Dessvärre känns det bara som att man sveper över fort och lätt. Alltid flera ställen/fläckar som är smutsiga och man missar alltid någonstans. Slarviga och dyrt.

Svar från TideCar

Hej Daniel. Tack för att du skriver till oss för att uppmärksamma din upplevelse och vad vi kan bli bättre på. Tveka inte på att kontakta ansvarig på kund@tidecar.se för att hantera ärendet direkt vid nästa eventuella tillfälle. Må väl och välkommen åter för mer kärlek. / TideCar med Personal.

Ulf A

Bra bemötande Bra tvätt Bra tillgänglighet

Stefan S
Skrev om TideCar

1, trevligt. 2, bilen ska bli ren. 3. Är man inte nöjd med resultatet så gör de om tvätten ! Utan problem vilket uppskattas.

Miklos V
Skrev om TideCar

Bra, snabb service och bilen blev så gott som lika ren och fin som när den var ny. Ändå hade den dryga 29.000 mil på mätaren. Starkt rekommenderat. Dom gör ett utomordentligt jobb och bilen blev klar på en och en halv dag. In och utvändig recond.

Göran U
Skrev om TideCar

Som alltid väl bemött och ett mycket bra arbete

Daniar H
Skrev om TideCar

Jättenöjd och super trevlig personal! 5/5!!

Dan S
Skrev om TideCar

Rekondade vår husbil här. Fick en bra genomgång med förslag på lämplig nivå och vad jag kunde förvänta mig som resultat. Resultatet blev sedan till och med bättre och till ett fast pris.

First-Name L

Tvättar inte helt rent. Blir lika bra i biltvätten på macken för halva priset. Invändig tvätt var det missat på flera ställen. Mittkonsol inte torkad. Fläckar kvar lite här och där.

Svar från TideCar

Hej Kristofer, Tråkigt att du inte fått det resultat och kvalitet vi normalt håller för våra kunder. Resultat beror oftast på tvättprogrammet du har valt utifrån smutsskicket på bilen. Vi tar gärna reda på vad som hänt om du kunde dela med dig information om vilket program ler bil registrerings nummer, till vår kundservice på kund@tidecar.se eller ring 076-1849385. /TideCar med personal

Per-Erik S
Skrev om TideCar

Alltid glad personal, även de få gånger jag inte varit nöjd så har det lösts snabbt och enkelt, jag tvättar firmabilen ca 2-3 gånger i veckan. Rekommenderas varmt av mig.

Ingvar S
Skrev om TideCar

Lätt få kontakt förstod direkt vad jag behövde. Överenskomna tider hölls. Kundvänliga.

Ulf Ö
Skrev om TideCar

När bilen skulle lämnas gavs besked att om TudeCar genomförde motortvätt så garanterades inte att bilen skullefungera efteråt.

Svar från TideCar

Hej Ulf, Tack för att du tog dig tid och skriva till oss. Dessvärre är det inte riktigt den mening eller resultat vi menar, när vi har villkoren på motortvätt som ni refererar till. :"Motortvätt utförs gärna på kundens begäran och ansvar ". Vilket betyder att vi inte kan garantera att motorn är i det skick att den kan tvättas om inte kunden gör det. Därav så är det kundens ansvar och informera oss om defekt eller läckage. Vi utför samma tvättmetod på alla bilar, men kan inte förutspå eller inspektera motorn före tvätt,...

Björn L
Skrev om TideCar

Lite otydlighet men vänligt i bemötande. Väldigt hög kvalitet i utfört arbete! Klart nöjd!

Mauricio R
Skrev om TideCar

Trevlig personal som kom fram och tog emot en. Tydlig information om vad man kan välja. Snabbt proffsigt och ett bra bemötande. Blev riktig nöjd med bilen och de känns som en ”new Car” när man kör därifrån.

Miklos V
Skrev om TideCar

Bra service. Snabbt och effektivt. Dom håller vad dom lovar. Prisvärt.

Per W
Skrev om TideCar

Fantastisk service med skinande resultat både vid tvätt och recond/vax-polering.

Peter K
Skrev om TideCar

Alltid bra service med gott resultat. 😘

Liselotte R

De lyckades få bort alla hundhår från bilen och gjorde ett kanonjobb! Supertrevliga att ha att göra med

Johan H
Skrev om TideCar

Mycket bra utfört jobb, flexibla med hämta/lämna bilen tillmötesgående personal

Martin H
Skrev om TideCar

Bra bemötande och fint resultat på bilen.

Anette E
Skrev om TideCar

Bra bemötande och de höll vad de lovade.

Hans L
Skrev om TideCar

Bilen blev jättebra efter vaxbehandlingen otack för lånebilen

Jan F
Skrev om TideCar

Bra för priset men lite synd att de skyller små missar på att vi beställde en minirekond. På hemsidan står det inget om att de gör ett mindre bra jobb på minirekond, bara att vissa saker inte ingår.

Svar från TideCar

Hej Jan, Tack för att du skriver till oss. Vi rekommenderar alltid program efter bilens skick och behov. Om inte kunden insisterar på annat program som brukar påverka resultatet och förväntan. Men jag skulle gärna vilja veta vilka missar du syftar på, så att vi vet för framtiden. kontakta mig gärna direkt på tel: 0761849385.

Ingmar K
Skrev om TideCar

Ett fint bemötande har tvättat hos er i ett antal år bilen blev som ny efter reconditioneringen kommer gärna tillbaka 👍

Claes L
Skrev om TideCar

Bästa bemötandet och bästa resultatet 🙌

Mikael T
Skrev om TideCar

Lämnade in husbilen för en lackförsegling och resultatet var i Hysén-klass 6+ alltså. Det bästa var att insekter lätt försvann med en trasa och kallt vatten. Har tvättat hos TideCar i flera år och alltid varit nöjd. Kan med nöje rekommendera TideCar. Mikael

CAROL Q
Skrev om TideCar

Super service ! Lämnade in bilen på rekond och resultatet var fantastiskt! Både rekonden och biltvätten är toppen. De gör alla ett bra jobb och resultatet är skinande. Trevlig personal har de också så detta ställe rekommenderar jag varmt.

Morgan D
Skrev om TideCar

Snabbt, enkelt & tydligt. Toppen!

Gert S
Skrev om TideCar

Bra bemötande. Lite svårt att hitta servicepersonal