Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Tigell Fastighetsmäklare

Tigell Fastighetsmäklare

Hornsbergs strand 71, 112 16 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Tigell fastighetsmäklare, vi är kända för att ha exceptionell lokalkännedom. Med 25-års erfarenhet har vi tillsammans med yrkeskunskap och erkänd kvalitet medverkat till mängder av lyckade bostadsaffärer. Genom ett suveränt koncept utgör vi en trygg och säker grund för en av ditt livs största affärer.

Min breda försäljningserfarenhet har gett mig den kunskap och specialisering jag behöver för att kunna hitta de bästa lösningarna som tillfredsställer både säljare och köpare. Stort engagemang och entusiasm präglar mitt arbetssätt i varje unikt uppdrag jag tar på mig.

I och med att hemmet är det mest personliga vi har utgår jag från vad som är viktigast för dig. Eftersom att just ditt hem är unikt gör jag allt jag kan för att skapa de bästa förutsättningarna i varje steg av försäljningen. Välkommen!
Kungsgatan 18, 18534, Vaxholm
ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
Mike P:
Bra bemötande och höga förväntningar med en bra måluppfyllnad.

Mäklare nära Tigell Fastighetsmäklare:

Lindhagensgatan 102, STOCKHOLM
Efter flera 100-tals försäljningar, över hela Stockholm, vet vi vad som krävs. R... Läs mer ›
Carlos B:
Jag blev rekommenderad Lisa av en vän och är mer än NÖJD! Lisa är snabb, engagerad och målmedveten. Bra återkoppling och ett positivt och tr...

Igeldammsgatan 14, Stockholm
Vi lägger stort fokus på den personliga kontakten och att skapa mervärde i din b... Läs mer ›
Maria B:
Nikki överträffade mina förväntningar och var både professionell, kunnig och engagerad. Jag kände mig trygg som kund och är mycket nöjd me...

Arvid Tydéns Allé 12, Solna
Vi på MOHV Solna ger dig en mäklartjänst med fokus på nytänkande och kreativitet... Läs mer ›
Peshraw A:
Vi fick proffsig hjälp och Adam var väldigt noga under hela processen.

Gustavslundsvägen 30, BROMMA
Vi har verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa dig till en lyckad b... Läs mer ›
Hanna L:
Trevlig, tydlig och lättillgänglig. Svarade snabbt på alla frågor vi hade. Väldigt nöjda!

Läs vad 22 kunder tycker om Tigell Fastighetsmäklare

• Katrine M
    Katrine M skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Mäklaren lyckades genom skicklig analys och positiv diplomati få parterna att se mer objektivt och få fastighetsaffären som höll på att kantra på köl igen. Utan henne hade det inte blivit någon affär.
    2017-09-07 Lena T svarar Katrine M
    Tack så mycket för dina varma ord. Är så glad att affären kom i hamn. Lycka till i fortsättningen.
  • Bettan D
    Bettan D skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    När allt strul var över blev det en bra försäljning o mäklaren fick min fullmakt att fullfölja då jag flyttat till annan ort!
    2017-09-06 Lena T svarar Bettan D
    Tack så mycket. Jag är så glad att affären blev så bra till slut.
    Tack för din medverkan.
  • Pauline Y
    Pauline Y skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Vi köpte ett radhus av Lena och är mycket nöjda med bemötandet. Lena är professionell, trygg och mycket kunnig i sitt område. Rekommenderar henne varmt!
    2017-04-26 Lena T svarar Pauline Y
    Tack Pauline för ert omdöme om min mäklartjänst. Det värmer mycket att få den responsen. Jag ger alltid allt i varje affär och är mån om att både köpare och säljare ska vara nöjda. Ni var så underbara köpare och enkelt att gå vidare till affär. jag hoppas våra vägar möts igen. Med vänlig hälsning Lena
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Supertrevlig och dessutom enormt kunnig med kanonbra service! Var mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet. Fick ut det jag ville ha och mycket hjälp av Lena som hela tiden fanns tillgänglig med rådgivning och som stöd. Kan varmt rekommendera Tigells mäklarbyrå!

//Jeanette .L
    2016-11-16 Lena T svarar Jeanette L
    Tack så jättemycket för diina fina ord. Det värmer mycket och gör mitt arbete så roligt. Jag finns här när du behöver mäkllare igen.
    Mvh Lena
  • Malin R
    Malin R skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Lena är mindre kostsam än andra mäklare utan att tumma på kvaliteten. Hon går att nå hela tiden och uppdaterar regelbundet. Hon är lätt att ha att göra med och gör det lätt att hänga med i processen. Jag skulle använda Tigell mäklare igen och rekommenderar henne till andra.
    2016-10-24 Lena T svarar Malin R
    Tack så mycket för det fina omdömet. Som säljare var ni otroligt samarbetsvilliga och snabba i er återkoppling. Vi hade samsyn på hela affärsflödet vilket gav en snabb och smidig affär.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Väldigt professionell, engagerad och kompetent mäklare!
    2016-10-10 Lena T svarar Mattias S
    Hej Mattias,
    Tack så mycket för ditt omdöme. Det gör mig så glad. Det har varit ett så gott samarbete med er båda. Ni har för mig varit både köpare och säljare. Det bästa med detta arbete är att få följa sina kunder.
  • Marja-lena M
    Marja-lena M skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Lena var proffesionell och trevlig på alla sätt , kan varmt rekommendera henne till alla som letar mäklare. Kommer absolut anlita henne igen om jag ska sälja i framtiden.
    Marja-Lena Mälarsten
    2016-08-28 Lena T svarar Marja-lena M
    Tack Marja-Lena för ditt omdöme. Det värmde mycket och det var ett gott samarbete vi hade. Förhoppningsvis möts våra vägar igen.
    Med vänlig hälsning Lena Tigell
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    En mäklare jag kan rekommendera. Var köpare denna gång och erfor ett mkt proffsigt bemötande. Saklig info och inte den hets man ibland kan utsättas för.....
    Kommer definitivt överväga att använda Tigell vi eventuella försäljningar framöver.
    Kort sagt en mkt bra och lättarbetad mäklare.
  • Kavita M
    Kavita M skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Tigell fastighetsmäklare har varit skicklig, väl bemötande och har alltid varit trevlig dvs att frågat och förklarat saker ....fick ett positivt intryck av Företaget och Lena är väldigt kompetent i sin yrkes roll ...önskar henne lycka till i framtiden!
    Kavita och Sunil Malhotra
  • Karina G
    Karina G skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Mycket trevligt bemötande och mycket bra service. Mäklaren höll alltid mig uppdaterad.
  • Birgit N
    Birgit N skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Vi är otroligt nöjda med vår lägenhetsförsäljning. Vi valde Tigell Fastighetsmäklare. På ett proffsigt, realistiskt och personligt sätt fick vi hjälp genom hela processen, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har vi fått snabb feedback och tydliga förklaringar.
    Tack till Lena på Tigell Fastighetsmäklare i Stockholm.
    Vi kan verkligen varmt rekommendera Tigell Fastighetsmäklare och Lena som vi haft kontakt med, vare sig det gäller om man ska sälja eller köpa.
  • Karin R
    Karin R skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig mäklare. Ärlig, rak och hjälpsam. Hon hjälpte oss med att sälja vårt gavelradhus. Kan bli bättre på att formulera sig i skrift.
  • Magnus U
    Magnus U skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Engagerad och tillgänglig. Personligt bemötande 💯
  • Lasse P
    Lasse P skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Lena är en exceptionellt duktig och proffsig mäklare. Hon är otroligt engagerad under hela processen. Det mest utmärkande med Lena är att hon verkligen brinner för det hon arbetar med. Kan varmt rekommendera Lena.
  • Christina H
    Christina H skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Vi anlitade Lena Tigell vid försäljning av bostadsrätt i Hässelbystrand.Och hela affären avlöpte på ett mycket smidigt o snabbt sätt.Och priset hon lyckades få till var överförväntan.vilket gör att vi rekommenderar henne starkt
  • Maria P
    Maria P skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Mäklare Lena Tigell engagerade sej till 100% i min lägenhetsförsäljning, svarade snabbt och proffsigt på alla mina frågor.Hon va väldigt personlig och gjorde det där lilla extra för mej som kund.
    Jag rekommenderar henne verkligen!
    Maria HP
  • Lina  P
    Lina P skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Du får leta länge med ljus och lykta för att hitta en bättre mäklare än Lena, om du överhuvudtaget kommer att lyckas.
    Vi köpte vår lgh i Vällingby där säljaren hade valt Lena. Lena har en enorm erfarenhet som hon utnyttjar på absolut bästa sätt. Lena är oerhört varm, kunnig och tillmötesgående. Lena är personlig, ärlig och snabb att svara på frågor oavsett tid/dag. Dessutom fixar Lena alltid det där lilla extra som får allt att kännas perfekt. Sluta leta mäklare! Ring Lena! Säljer vi vår lgh kommer vi definitivt att be Lena hjälpa oss!
  • Anna
    Anna skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Lena hjälpte mig att köpa en lägenhet på Kungsholmen och kort därefter sälja min lägenhet i Vasastan. Båda affärerna gick snabbt och smidigt och jag är mer än nöjd. Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Maksym C
    Maksym C skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Hej! Har köpt nyss en lägenhet i Kalhäll.
    Affären gick smidigt och snabbt tack vare super duktigt mäklare som Lena är.
    Information som hon gav vid visning och vidare inköp stämde bra. Hon hade bra koll över hela inköp processen.
    Skulle helst rekommendera henne som mäklare.

Mvh Maksym
  • Per F
    Per F skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    HEJ ! Har nyligen sålt min bostadsrätt i Kallhäll. Efter att ha råkat illa ut vid 2 tidigare tillfällen med mäklare så letade jag länge o noga denna gång. Kom sedan i kontakt med Lena Tigell som lägger ner hela sin själ för att v hjälpa till på bästa sätt. Rutinerad o kunnig då hon arbetat hos flera andra mäklarbyråer under många år. En mäklare som ni yngre förmågor har mkt att lära utav. Kändes tryggt genom hela affären.
    När t.om köparen blev så imponerad av hennes raka o ärliga metoder så han ber om hennes visitkort, ja då
    kände jag att valt rätt mäklare. Hon såg till att priset
    blev mkt bra. Sedan sälde hon min dotters+pojkvän lägenhet i Brunna/Kungsängen för rekordpris veckan efter min. Liten enkel mäklarbyrå med stor rutin. Tveka inte att anlita henne Hon slår dom flesta stora drakarna med sitt kontaktnät o rutin .Familjär stämning ,ärlig, bra arvoden. Glad Påsk // Per F
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Hej! Lena hjälpte oss att sälja vårat radhus i Jakobsberg. Hon sålde rekord för hela området. Jag kan varmt rekommendera henna som mäklare. Hon går verkligen in för sitt uppdrag och hon är väldigt enkel att jobba med. Billig också, det gjorde att vi fick en bra vinst. // Patrik & Johanna
  • Marlene G
    Marlene G skrev om Tigell Fastighetsmäklare
    Lena Tigell hjälpte mig med att köpa en lägenhet i Kristineberg. Lena var fantastiskt duktig och jag kände mig välbemött och i trygga händer. Hon var väldigt noggrann och skötte allt professionellt. Hon hade alltid tid och jag kunde kontakta henne när som helst och fick snabbt svar. Jag rekommenderar Lena varmt!

Hornsbergs strand 71, 112 16 Stockholm