Tingstads Trafikskola

Tingstads Trafikskola

Call 031-23 23 83 www.ttrafik.se

About company

Vi är en trafikskola på Hisingen i Göteborg som är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund, STR. Vårt mål är att ge dig en personlig utbildning med glatt bemötande kring allt som rör ditt körkort, från första kontakt till uppkörning. Du kan välja att utbilda dig för B-, automat-, BE-, och C-körkort hos oss. Vi har...

686 omdömen om Tingstads Trafikskola

DICK H
Wrote about Tingstads Trafikskola

Kan varmt rekomendera Simon som jag körde mest med men även Goran och Pia som jag körde lite med på slutet för sista kontroll. Enormt kompetent och trevlig personal 10/10!

Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Linjing L
Wrote about Tingstads Trafikskola

Jag körde med Reza, den bästa läraren som ser och möjliggör potentialen hos eleverna som saknar självförtroende. Han är väldigt trevlig, tålmodig, och kompetent!

Sara S
Wrote about Tingstads Trafikskola

Jag körde några lektioner innan min uppkörning och märkte direkt, även fast jag kört i 3 år, att jag hade mycket kvar att lära, vilket jag fick göra på Tingstad! Underbara instruktörer och övrig personal, alla var mycket trevliga och man fick ett fint bemötande. Jag kunde inte vara mer förbered till min uppkörning!

Svar från Tingstads Trafikskola

Hej Sara, Tack för dina fina ord! :) Stort grattis återigen till körkortet! Kör försiktigt ute på vägarna, så är du varmt välkommen tillbaka för fler behörigheter :D

Naresh Kumar R
Wrote about Tingstads Trafikskola

Highly recommend the fantastic traffic school with the best driving instructors and lovely receptionist. I received my driving license and it would not have happened without Tingstads Traffic School's help and guidance. I have had the honor of driving with well-trained and competent teachers who really care about being able to drive up and also become a safe and efficient driver. Thank you Eddy, Julia and Martin for always treated me with kindness and respect and you did everything so that I could trust myself and fix my driver's license.

Svar från Tingstads Trafikskola

Hi Naresh, We are grateful for the great review we received from you! Drive carefully, you are welcome back for more permissions in the future! :) Have an awesome day!

Ajla K
Wrote about Tingstads Trafikskola

De var välutbildade och duktiga trafiklärare, men de försökte hela tiden sälja in fler lektioner trots att man redan var godkänd och undanhöll information för att sälja mer lektioner.

Svar från Tingstads Trafikskola

Hej Ajla, Vad glada vi blir över att du tycker våra lärare är duktiga- det värmer! :) Vi tackar även för din feedback och ska utvärdera detta för att kunna bli bättre i framtiden. Ha en underbar dag!

Josefin M
Wrote about Tingstads Trafikskola

Mycket trevlig personal och hjälpte till att lösa om en lektion blev inställd samt hörde av sig om det kom upp nya lektioner.

Svar från Tingstads Trafikskola

Hej Joesfin, Tack för din fina recension! Vi är otroligt glada över att du som elev hos oss trivdes bra! :) Ha en underbar fortsatt dag!

Zelal D
Wrote about Tingstads Trafikskola

Bästa trafikskolan i Göteborg! Underbara lärare som motiverar och hjälper till i alla lägen. 5/5 rekommenderad verkligen, super nöjd med min utbildning. Tack Tingstad!

Edwin D

Det var mycket informativt och viktigt!!

Veronica O

Jag köpte Guldpaketet och Risk 1:an ingick. Jag bemöttes av artiga personer. Vi hade två inplanerade pauser som vi hade chans att bestämma lite över. Vi blev erbjudna kaffe och te samt någon typ av fika. Hade inte så mycket till förväntningar men är nöjd med hur det gick. Sammanfattat är jag nöjd med hur den hanterades och att vi hade valet att välja bort sista pausen så att vi kunde sluta tidigare.

Pia L

Handledarkurs bra information. Trevlig handledare

Patric L

Handledarekurs Mycket bra bemött ifrån reception till kursledare. Över förväntan, trodde att 4 Tim skulle vara för mycket men dom gick fort. Bra och jordnära lärare.

Alexis Sammi N

Jag gick på en handledarkurs och blev bemött väldigt bra. Jag tyckte att läraren var rolig och förklarade bra som mina förväntningar var. Det är bra att han drar kopplingar till egna historier och saker han själv har varit med om eller hört när han säger vissa saker för det gör det roligare, och så att man kommer ihåg mer av det han har sagt när det är kopplat till något roligt. Det enda jag vill ge lite kritik över är att alla inte har just en mamma eller pappa. Utan kanske man kan säga föräldrar. I skolor idag så lär...

Declan D

Tingstads Trafikskolan har bra lälare, tack

Bert E

Duktig och trevlig kursledare . Bra information men lite väl långdragen.. kunde säkert komprimerat den lite.

Eda U

Superbra hsjshdbdkskeje djdjsbebr ejdjdbebf rjbed djejdbd

Mark H

Informativt och underhållande av någon som väldigt tydligt tycker om sitt jobb.

Rahel H

Mycket givande och bra bemötande

Ayuk O

It was a good experience.the teacher was lively and made the lecture very interesting and easy to understand.

Angelika G

1. Handledaren Goran var saklig, glimten i ögat, engagerad och fick kursen att bli både intressant och roligt. Tiden gick fort. 2. Goran hade lagt upp undervisningen på ett sätt som fick mig att bli nyfiken och uppmärksam. 3. Min dotter sa direkt när kursen var slut, Goran vill jag ska bli min körlärare. Hon tyckte det var så bra att han var ”lyhörd” för vad hon som elev behöver. Att han tyckte det var okej att förklara samma sak men på olika sätt tills eleven förstår. Tack för kursen och vi kommer att välja er som körskola, Angelika och Fanny Grauers

Linda H

Tydlig utbildning som gjordes lättsam och lätt att ta till sig. Trots liten lokal, dålig luft och väldigt många timmar kändes det meningsfullt!

Daniel A

Underbar lärare och väldigt bra utbildning. Mycket bra information. Tack

Jacqueline Montenegro F

Handledare kursen var lärorik både för elev o lärare. Massa bra info och lärdomar om trafiksituationenr. Videos och ritningar på tavlan vi kunde diskutera om var bra. Trafikskoleläraren bjöd mkt på sig själv och gjorde det hela mer intressant o gav energi för att sitta där och lära sig om trafiken. Tips och råd vi fick var värdefulla som han gav som lärare....

Jimmy G

Fantastiskt engagerad lärare med stor kunskap.

Aileen A

Jag var på en introduktions och handledarskurs. Blev bemött av företaget på ett trevligt sätt. Hade inga förväntningar men tyckte kursen var väldigt bra och lärorik.

Elisabeth M

Var där med min son för att bli hans handledare. Det var 4:e gången för mig då jag har många barn och i början fick man ta en per barn. De4 var en givande undervisning med en engagerad lärare. Tack för kursen

Siavash B

Han har varit mycket pedagogisk och duktig att hålla kursen. Vi är mycket nöjda. Tack

Armand B

Tyckte det var väldigt intressant samt informativt!

Elnya M

Billigt, lärorikt och fokus på lärstilar. Samt sunda värderingar!

Dennis K

Gav ut information på ett väldigt lärorikt sätt. Skulle definitivt rekommendera Tingstads Trafikskola till andra elever.

Leya R

Kändes inte proffsigt , enligt föreläsarna på handledutb lät allt så himla bra 😉 tyvärr vet jag att det inte varit det av olika skäl tex brist på lärare men får väl ändå säga ok

Jennifer R

Kursen var långtråkig men den är ett måste, men ”läraren” gjorde den lite roligare med sina skämt. Vi köpte övningskörnings-skylt med ”sugproppar” därifrån.

Charlie K

Grymt bra och påläst undervisare. Gick in för jobbet och de 4timmarna blev inte tråkiga. Riktigt bra

Sture E

BEkort, väldigt fint bemötande från både lärare och övrig personal. Jag ville klara mitt kort och fick bra hjälp av skolan.

Marcelo T

Trevlig personal! Man känner sig välkommen och trygg under utbildningen och uppkörning. Läraren är väldigt professionell vilket gör att man känner sig säker, rekommenderar till alla som ska ta BE körkort.

Emma O

Tog ett paket med körlektioner för C kort och är väldigt nöjd att jag valde Tingstads trafikskola. Bra lärare, upplägg och supertrevliga. Klarade körkortet direkt tack vare dom!

Gunnar G

Körlecktioner BE körkort Förväntningarna var att dom visste vad dom pratar om Förväntningarna levde dom upp till Smidigt och enkelt

Pontus A

Jag blev bra bemött och de var väldigt vänliga. Min upplevelse var att de är dedikerade och vet vad dom gör.

Miirella B

Handledarkurs: Bra lärare, info och bemötande.

Stefan A

Mycket engagemang och kunskap.

Yvonne F

Bra handledarutbildning! Högsta betyg!

Ihsan E

Vi hade varit på introduktion kurs.det var en perfekt och smidigt föreläsning med bra bemötande .

Maya A

Jätte trevlig! Lärde mig mycket

Peter M

En mycket engagerad lärare Goran ledde denna handledarkurs. Jag har gått den flera gånger tidigare på olika platser och med olika lärare men denna kursen var helt klart den som var bäst genomförd. Rekommenderas

Kajwan B

Det var väldigt uppfriskande för mej gällande trafik regler, rekommenderar Andra föraren att tar en sådana kurs, Tack

Amer A

Kanon! Tydligt ocu BRA! Det är min tredje kurs!

Natasha D

Trevlig och enkel personal. Bra och rolig handledarkurs :)

Honer S

Handledarkurs, trevlig personal upplevde ingen form av dryghet som reccenionerna beskrev, dock var kursen ganska lång tråkig.

René M

Det var en bra bemött och jag var nöjd med mina förväntningar , och det var en fin upplevelse.

James O

hej jag köpte handledarkurs. Jag blev väll bemött av personalen. Företaget/trafikskola är utmärkt och bra. Jag tycker att trafikskolan var mycket bra samt personalen var mycket välutbildade inom deras yrke och jag kommer att rekommendera till mina vänner och andra personer som vill ta körkortet. Med vänlig hälsning. james ominder.

Pedram G

Jag blev bemött väldigt bra. Det var Väldigt roligt också.