Tio-Tak AB, sid 2

Rallarvägen 21, 184 40 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Tio-Tak AB!

Är det dags att byta tak? Har du fått en vattenläcka eller behöver ditt tak bara en nystart. Hos oss på Tio-Tak AB tillhandahåller vi tillförlitliga takrenoveringar till ditt hus. Låt någon av våra experter utföra en kostnadsfri skriftlig kalkyl som du tar del av. För att sedan skräddarsy takrenoveringen helt efter dina behov och önskemål. I samband med takbyte kan vi även erbjuda dörrbyte med dörrar som tillverkats i Finland av högsta kvalitet.

Vårt team leds av seriösa arbetsledare som är snabba och effektiva i sitt arbete. Med många år i branschen vet vi hur vi tar ditt tak till nästa nivå. Välkommen att höra av dig till oss på Tio-Tak AB för mer information om hur vi kan hjälpa dig med ditt tak.

Läs vad 54 kunder tycker om Tio-Tak AB

• Kent G

2019-02-22

Kent G skrev om Tio-Tak AB
    Perfekt bemötande, från första kontakt, offert, genomförande och uppföljning! Förväntningarna överträffades med råge! Läs mer
  • 2019-02-22

Peter S skrev om Tio-Tak AB
    Installerat nytt tak på min 1.5 plansvilla.
    Snyggt arbete och gjort på den tiden som vi kom överens om. Proffsig plåtslagare som gjorde snygga lösnnngar runt skorsten mm. Städade och höll ordning på uppfarten. Läs mer
  • 2019-02-22

Jonas P skrev om Tio-Tak AB
    Ett företag som håller vad dom lovar. Proffsigt bra och smidigt att anlita Tio-Tak.
    Rekommenderar verkligen dom! Läs mer
  • 2018-08-31

Tommy J skrev om Tio-Tak AB
    Jag kan inte rekommendera Tiotak som takfirma. De orsakade en stor vattenläcka i samband med takbyte på min villa i början av sommaren.
    Tiotak lämnade dessutom över ansvaret att lösa uppkomna problem på mig som kund, detta innebär att jag tvingats avsätta väsentlig tid nu i sommar för att få in besiktningsman, fuktmätning och hantverkare.
    Hela sommaren förstörd... Läs mer

Rallarvägen 21, 184 40 Åkersberga