Titanoptik Vasastan AB

• Reco tipsar!
    Nividas Norrlandsgatan
    4.7 / 5 i betyg — 311 omdömen
    Badge2020
    "Valde att göra en synundersökning som var väldigt genomgående och pedagogiskt upplagd där jag fick veta mer om mitt synfel. Det slutade med"
  • 2016-03-14

Pål H skrev om Titanoptik Vasastan AB
    Mycket trevlig och bra optiker! Snabb och professionell undrsökning och mycket hjälpsam man/ägare bakom disken.

Ägaren har hjälpt både mig och min dotter med glasögon. Vid båda tillfällena har vi fått synundersökning direkt utan dröjsmål. Glasögonen har sedan kommit några dagar före utsatt tid och då har ägaren ringt och påpekat att glasögonen redan kommit in. Dessutom har jag alltid fått en viss rabatt e f t e r att jag gjort min beställning. Med andra ord en rabatt som han inte behövt ge mig men gjort ändå.

Jag köpte progressiva läsglasögon, med tunnaste glaset av bästa kvalitet och de är såpass bra att jag faktiskt kan ha på mig dem när jag är ute och går eller kör bil. Tidigare progressiva av andra optikerkedjor har haft ett alldeles för snävt synfält och orsakat lätt illamående, trots att jag även hos dessa köpt deras bästa kvalitet.

Hit går jag utan tvekan när jag behöver glasögon igen. Läs mer
    Angelo F gillar detta

Bästa Optikerna nära Titanoptik Vasastan AB: