Alla kategorier Tryckeri Skåne Burlöv TK Display

TK Display

Hantverkaregatan 16, 232 34 Arlöv — Visa karta

Välkommen till oss på TK Display i Arlöv!

Vi är det lilla tryckeriet nära dig. Vi har som mål att göra det så enkelt som möjligt för dig som kund att fixa visitkort eller rollups till din presentation. Vi åtar oss alla typer av tryckuppdrag, små som stora.

Vi kan fixa allt från foldrar, menyer, kuvert, affischer och brevpapper till limblock, vepor, broschyrer, giveaways och korrespondenskort.
Undrar du hur du hittar oss? Åk mot Burlöv center. Vi befinner oss bara ett stenkast därifrån. Du tar dig enkelt till oss från Malmö, Lund, Staffanstorp och Lomma.

Välkommen in till oss där du får hjälp av antingen Anders eller Mikael. Läs gärna vad våra tidigare kunder har skrivit om oss här nedan.

Läs vad 7 kunder tycker om TK Display

• Michael J skrev om TK Display
    Snabb, personlig service och snyggt blev det. Läs mer
  • Ulrika D skrev om TK Display
    Visitkort
    Snabbt och enkelt, enligt mina förväntningar. Läs mer
  • Elisabeth T skrev om TK Display
    Vi köpte tryckta kuvert. Vi fick snabb återkoppling på vår förfrågan och även uppföljning när varan levererats Läs mer
  • Ann M skrev om TK Display
    Bra service och trevligt bemötande Läs mer
  • Eva J skrev om TK Display
    Tryckning av visitkort

Jättebra bemötande och snygga visitkort.

Bra agerat också när mitt paket ”försvann” hos DHLs ombud. Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om TK Display
    TK Display har en mycket god servicekänsla, anstränger sig extra för kunden och är snabba. Hinner alltid ta ett extra arbete och är flexibla.
    TK Display presenterar alltid alternativ och har tid att förklara skillnader och möjligheter med olika alternativ.
    Har på kort tid blivit den jag alltid vänder mig till. Läs mer
  • Inga H skrev om TK Display
    Jag köpte visitkort och etiketter.
    Jag får alltid ett snabbt svar oavsett om det gäller en prisförfrågan eller om jag behöver hjälp med att ta fram en korrektur. Jag uppskattar också de korta ledtiderna och direktleverans av varor till dörren.
    TK Display är snabba, duktiga och erbjuder bra priser! Läs mer

Hantverkaregatan 16, 232 34 Arlöv