TK Display

TK Display

Ring 070-717 32 94 www.tk-display.se

Välkommen till oss på TK Display i Arlöv! Vi är det lilla tryckeriet nära dig. Vi har som mål att göra det så enkelt som möjligt för dig som kund att fixa visitkort eller rollups till din presentation. Vi åtar oss alla typer av tryckuppdrag, små som stora. Vi kan fixa allt från foldrar, menyer, kuvert, affischer och brevpapper...

10 omdömen om TK Display

Jessica L
Skrev om TK Display

Vi beställde en broschyr. Vi fick snabb respons, snabb leverans och snyggt resultat.

Mette K
Skrev om TK Display

visitkort personligt bemötande Det är alltid en trygghet att ha en människa att diskutera med TK Display är tillmötesgående och göra allt för att kunden ska bli nöjd

Thomas H
Skrev om TK Display

Beställer alla våra trycksaker här. Visitkort, broschyrer och bilder. Alltid lika trevliga och professionella.

Michael J
Skrev om TK Display

Snabb, personlig service och snyggt blev det.

Ulrika D
Skrev om TK Display

Visitkort Snabbt och enkelt, enligt mina förväntningar.

Elisabeth T
Skrev om TK Display

Vi köpte tryckta kuvert. Vi fick snabb återkoppling på vår förfrågan och även uppföljning när varan levererats

Ann M
Skrev om TK Display

Bra service och trevligt bemötande

Eva J
Skrev om TK Display

Tryckning av visitkort Jättebra bemötande och snygga visitkort. Bra agerat också när mitt paket ”försvann” hos DHLs ombud.

Thomas L
Skrev om TK Display

TK Display har en mycket god servicekänsla, anstränger sig extra för kunden och är snabba. Hinner alltid ta ett extra arbete och är flexibla. TK Display presenterar alltid alternativ och har tid att förklara skillnader och möjligheter med olika alternativ. Har på kort tid blivit den jag alltid vänder mig till.

Inga H
Skrev om TK Display

Jag köpte visitkort och etiketter. Jag får alltid ett snabbt svar oavsett om det gäller en prisförfrågan eller om jag behöver hjälp med att ta fram en korrektur. Jag uppskattar också de korta ledtiderna och direktleverans av varor till dörren. TK Display är snabba, duktiga och erbjuder bra priser!