TK Fönsterbyte AB

TK Fönsterbyte AB

tkfonsterbyte.se
  • BadgeFourYears
4.5

Vi på TK Fönsterbyte AB är specialister på kompletta fönsterbyten sedan 2004! Vi tar oss an hela jobbet från rådgivning, måttagning och offert till montage samt slutrengöring. Vi har egna montörer, snickare och plåtslagare och vi jobbar snabbt och effektivt. Vi jobbar stenhårt för att ni ska bli nöjda med oss och därför har...

160 omdömen om TK Fönsterbyte AB

Sedan starten hos Reco 2015

Mikael 0
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Vi bytte fönster, 10 enheter. Det gick jättesnabbt och resultatet blev över förväntan. En ruta gick sönder vid insättningen men vi har blivit lovade en ny om ca 2 veckor, så vi hoppas att även det kommer fungera smidigt! Mycket nöjda både med fönster och montering!

Jan 0
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Jag är mycket nöjd av hur bytet gick till, ser ut att vara högsta kvalité på det arbetet och alla detaljer ser ut att vara mycket professionellt utfört. Fönsterbytarna var dessutom noga att skydda golvet och städa efter sig. Jag bytte 7 fönster, 2 av dem till samma storlek, 3 av dem till större fönster och de två sista byttes mot tre fönster och en balkongdörr, så att hela väggen blev ett "fönstervägg".

Carina 0
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Bytte alla fönster i huset, 10 st. Bra kontakt med säljare som lyssnade på vad jag ville ha. Lång leveranstid. Arbetet tog en arbetsdag och det var städat när de gick. Svårt att kommunicera med de som satte in fönstren då de inte kunde svenska eller engelska. Snabb återkoppling av säljare som kom och gjorde de små justeringarna som behövdes efteråt. Väldigt nöjd med de nya fönstren, snyggt och välgjort och har nu varmt och skönt inne.

Dag 0
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Allt fungerade bra, nöjd med resultatet, duktig personal

Ab Ö
Skrev om TK Fönsterbyte AB

TK gör jobbet professionellt, snabbt och med en bra färdig produkt. Det gör att arbetet i lägenheten blir klara samma dag och vi behöver inte störa HG längre tid än så.

Reino 0
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Snabba duktiga och professionella medarbetare. Otroligt nöjd

Anita T
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Byte av fönster i vardagsrum och sovrum.Mycket artiga och fina hantverkare,lade ut skydd på golv och trappor samt lämnade inget skräp efter sig! De arbetade effektivt och snabbt,verkade vara ett samspelt team👍Trots stort arbete med byte av många stora fönster gick arbetet på ca 51/2 tim! Fakturan stämde med offerten!Jag är mycket nöjd och tacksam🎶anitat tilly partille

Tony 0
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Allt flyter på jättebra, bra kvalitet på dörrar och fönster

Kimon 0
Skrev om TK Fönsterbyte AB

snabbt, rent och smidigt. Enkel installation av proffsiga personer

Sören 0
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Trevligt bemötande, snabb återkoppling vid frågor Duktiga o noggranna hantverkare, vi är mycket nöjda dörrbytet

Aref B
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Proffsigt och mycket trevliga gubbar

Ove 0
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Bra bemötande från inköp till färdigmonterat. Snabb utförd montering av trevligt engelsktalande arbetslag.

Jim N
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Bytte fönster och en altandörr på nedervåningen på huset. Bra bemötande både från säljaren och montörerna. Det som drar ned betyget är att montörerna har har slagit i vår vägg, finns små jack i golvet, märken på altangolvet, repa på fönstret på altandörren, små jack på flera fönsterramar. Finns även märken på insidan av två fönsterkasetter. Det finns säkert fler skavanker som inte upptäckts än men detta kanske är något man får räkna med vid fönsterbyte även om det är tråkigt. Blir inte samma kvalitetskänsla som man...

Jan P
Skrev om TK Fönsterbyte AB

På den angivna dagen kom fem man ( ingen kunde svenska) med fönster som var för stora. Samma dag fick jag en faktura som ska vara betald senast den första september. Jag är hittills ganska missnöjd med TK Fönsterbyte

Liliana C
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Professional personal. Väl bemötande med bra lösningar som passade på vårt gammalt fönster. Rekommenderar gärna detta företag.

Franz 0
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Enkelt och okomplicerat både med säljaren, sedan även med hantverkarna. Mkt bra utfört arbete, rent och snyggt. Har även tidigare ca 10 år sedan anlitat företaget och är idag lika nöjd med arbete och kvalité som då! Mina bästa rekommendationer! Mvh Franz PS: Köp och installation av 4 fönster och en altandörr med ljudklassat glas.

Helge J
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Jobbade snabbt och utförde ett bra installationsjobb. Avslutade jobbet med att städa av och ta med sig alla byggrester. Då har nu utfört fönsterbyten vid två tillfällen hos oss.

Simon B
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Dom va snabba men lämnande djupa märken i parkettgolvet , en av dom började blöda om benet så hela balkong golvet blev blodigt , vissa fönster ramar blev repade . Städade knappt upp efter sig . Tur att jag bor i hyresrätt , annars hade jag skickat ut dom direkt .

Jan-Owe W
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Det hade blivit en stark fyra om det inte tagit så lång tid. Men slutresultatet blev lysande och vi är så nöjda.

Tård Ö
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Bra utfört , snabba och noggranna

Mikael B
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Täcker golven , river med omsorg , monterar som proffs , kommer på morgonen monterar ett hus om dan . Och lämnar en städning enligt ök

Per M
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Det fungerade jättebra från början till slut var med under bytet och blev tillfrågad vid ev. tveksamheter. Det är 3:e huset vi byter på till TK fönster. Bra kvalitet och bra bemötande

Peter D
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Bra bemötande från kontaktpersonen.

Christina L
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Både säljare och grabbarna som installerade fönstren var trevliga. Fönster och dörrar ser jättebra ut. Det jag inte är så nöjd med är att dubbeldörrar till altan vart felplacerade och att det tydligen är mitt ansvar att instruera grabbarna vad dom ska göra och dessutom på engelska som kanske inte är min starkaste styrka. Saknar återkoppling på mitt senaste mail. Jag sätter en 4 pga att jag tycker produkt o resultat är Bra men som sagt att det blir felplacerad och ni dessutom lägger ansvaret på mig känns så där 🥺

Kåre F
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Enda synpunkten, plåt bör vara hela inte skarvade. Annars bra jobb, vid 0 grader, alla verkade frysa inklusive husägare. Bra jobb av knogarna.

Henrik Å
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Lagade en altandörr trevliga reparatörer och duktiga

Fortinova A
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Trevligt och professionellt. Enkelt och personlig kontakt. Ingen förväntning då jag saknar tidigare erfarenhet av fönster tillverkare. Snabbt att få offert och bra produkt samt smidigt monteringsarbete.

Christian G
Skrev om TK Fönsterbyte AB

TK fönsterbyte bytte två fönster i vår villa och resultatet blev helt perfekt! Både produkter och arbete håller hög kvalitet och vi är mycket nöjda! Har använt dem tidigare, när de bytte alla fönster och balkong/terrassdörrar i vårt radhus och det var lika bra service då. Tydlig kommunikation, bra planering och ett utmärkt resultat varje gång! Kan varmt rekommendera TK Fönsterbyte.

Michael H
Skrev om TK Fönsterbyte AB

1) Bemötande ***** 5 Eftersom vi gick på rekommendationer från våra kompisar ,o dom blev nöjda ,så var vår förhoppning om gott arbete o produkt redan positivt. Ett sammansvetsat gäng 7 Pers gjorde jobbet galant . Att språket var engelska var inget hinder.

Christina K
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Snabba men ändå noggranna i sitt arbete. Mycket fint gjort. Städade och tog med de gamla fönstren. Rekommenderas +++++

Carina E
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Bytte 5 fönster och tätade två gamla som också fick nya fönsterplåtar. Trevliga hantverkare, som skyddade golv och städade så gott det gick, smat plockade med sig allt avfall när de åkte. Allt gick på en dag! Väldigt fint arbete. Ser proffsigt ut. Är väldigt nöjd.

Klas B
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Snabba och proffsiga med att sätta upp alla våra fönster.

Tobias G
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Byte av alla fönster och balkongdörrar. Mycket bra kunnig personal , jobbet gick fort och felfritt.

Alf Jan-Ove W
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Oerhört besviken! När låsanordningen på vår skjutdörr gick sönder, trots att den inte var äldre än åtta år blev vi ombedda att skicka bilder, vilket vi gjorde och då fick till svar att garantin inte gällde den delen längre. Så varför be om bilder då? Vi försökte sedan få ut det på hemförsäkringen där försäkringsbolaget ville ha preciserat från TK Fönsterbyte vad som var trasigt, något som aldrig kom. Och trots att vi sedan vid två tillfällen sedan i somras har bett om en offert om vad allt skulle kosta att laga har vi inte ens fått ett svar.

Margaretha H
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Jag bytte alla fönster i mitt sommarhus. Jag fick fönstren bytta tidigare än vad jag räknat med vilket var väldigt positivt. Bytet gick fort och effektivt. Jag är nöjd med utförandet.

Majid A
Skrev om TK Fönsterbyte AB

De behöver jobba renare och städa bättre efter sig

Ellen A
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Jättenöjd med mina nya fönster och dörrar! Var lite orolig för att ta bort de gamla, fina fönstren, men det blev över förväntan! Kunnig rådgivning som verkligen hjälpte till att få det ljusare och samtidigt bättre isolerat. Själva bytet gick också mycket snabbt, även om det var lång leveranstid på ytterdörren (som inte TK kan styra över). Jättenöjd med allt: rådgivningen, arbetet och bemötandet.

Margaretha N

Trevliga killar Snabbt arbete Bytte fönster,helt nöjd

A
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Tack för fina fönster. Ni är så bäst .....

Jon Svensson K
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Jag är mycket nöjd med mitt val av TK Fönsterbyte AB. Trevliga säljare, fördelaktigt pris och duktiga montörer. Rekommenderas varmt!

Ann T
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Jag fick vänta länge på att få fönstren monterade. Men när det gjordes så blev det väldigt bra. Snygga fönster som suddar ut gränsen mellan inne och ute. Montörerna tog med sig allt och lämnade inte minsta skräp efter sig.

Maria B
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Toppenbra bemötande från början till slut. Flexibelt, pålitligt och enkelt. Själva fönsterbytet gick oerhört smidigt och killarna var noga med att städa efter sig. Jag är supernöjd!

Ylva S
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Första mötet med säljaren var väl så där. Kändes inte så seriös. Snabbt jobbat av alla, många som kom. Mycket nöjd med produkterna. Vi köpte fönster och dörr.

Christian A
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Det enda som var negativt i upplevelsen var att det var väldigt lite information mellan att vi beställde fönstrena till dess att det ringdes och bokade tid. I övrigt var allt väldigt bra. Vill framförallt lyfta instalationen som var fantastisk de var väldigt duktiga på att skydda golv och möbler och snickeriet var väldigt snyggt gjort.

Brf K
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Supertrevligt bemötande och riktigt snabb installation!

Christian W
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Mycket bra bemötande av säljare Behn Utbult Ingen stress och ingen press Bra priser och tydlighet med alla kostnader Levererans efter överenskommelse med flinka arbetare som utförde jobbet. En del hade för bråttom med listuppsättning men byggledaren Robert från Polen fixade till allt snyggt och noggrant. Han rengjorde även fönster och karmar efteråt:) Stort plus till honom. Väldigt värdefullt att kunna vara på plats när byggarna kommer och att kunna få en genomgång av utfört arbete så att man är nöjd innan...

Karin B
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Snabb service! Fina fönster! Mycket nöjd!

Ronny O
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Byte samtliga fönster i fritidshuset. Mycket trevligt bemötande. Upplevdes som noggranna. Mycket nöjd trots en del språkförbistring.

Vaggeryd-Skillingaryds B
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Bra bemötande. Använt företaget tidigare och alltid funkat bra. Problemfritt, utbyte till kompositfönster inkl. montering.

Emeli S
Skrev om TK Fönsterbyte AB

Mycket nöjd utav byte av fönster till vår sommarstuga. Gick snabbt och smidigt. Alla de gamla fönsterna var bortforslade och man kunde bara komma ut och njuta.