TM Bygg

TM Bygg

tmbygg.com
  • Badge2022
4.5

Välkommen till TM BYGG - din expert på bygg, sanering, riv och rengöring! Vi vill att ett anlitande av oss ska bli starten på en långsiktig och positiv relation. Vi strävar alltid efter att ha en nära och bra relation med våra partners och uppdragsgivare. Vi har som policy att följa all lagstiftning gällande arbetsmiljö, materialval...

62 omdömen om TM Bygg

Jonas D
Skrev om TM Bygg

Vänligt och bra, utförde vad överenskommet samt inget krångel alls !!

Mirja R
Skrev om TM Bygg

Mycket trevliga, hjälpsamma killar. Demonteringen av oljecisternen raskt och bra utfört. Skönt att bli av med en tank som inte längre användes. "Tanten i Dalsland"

Lennart F
Skrev om TM Bygg

Helt OK. Killarna kom i tid och gjorde ett snabbt arbete med att ta bort vår gamla oanvända oljetank. Priset var fast och färdigt, inga krusiduller eller extratillägg. De löste vårt problem helt enligt planerna.

Jesper A
Skrev om TM Bygg

De kom hit dagen efter jag ringde och tog bort panna och tank utan problem på ett par timmar. Rekomenderas.

Johanna E
Skrev om TM Bygg

TM Bygg hjälpte oss ta bort en gammal plastmatta i köket. Arbetet gjordes över förväntan. Två duktiga killar som jobbade snabbt och effektivt, de täckte för att minimera damm och städade efter sig. Vi är väldigt nöjda.

Poolakuten A

Demontering av oljetank, snabbt och snyggt jobbat!

Ulf A
Skrev om TM Bygg

Trevliga och hjälpsamma killar. Fungerar jättebra med dem.

Lars B
Skrev om TM Bygg

Kom på överenskommen tid, la plast på golven som skydd mot att smutsa ner och demonterade oljetanken. Det hela fungerade utmärkt.

Håkan J
Skrev om TM Bygg

Bra diskussioner kring utförandet av ett komplicerat arbete. Lösningsorienterade och inlyssnande på kundens specifika behov. Rengöringen av vår hydraultank genomfördes med ett utmärkt resultat.

Vinko V
Skrev om TM Bygg

Jätte nöjd med arbetet punktliga kommer när dom lovar

John B
Skrev om TM Bygg

Perfekt kommunikation och allt utfört expedient och professionellt. Den utlovade tiden hölls och man arbetade metodiskt och noggrant. Jag skulle rekommendera firman till vem som helst som eventuellt har kvar sin gamla tank i källaren. Jag är helt enkelt helnöjd med jobbet!

Jan A
Skrev om TM Bygg

Toppen. Bra kommunikation. Både innan, under och efter. Tydligt avslut. Arbete enligt ö.k.

Henrik A
Skrev om TM Bygg

TM Bygg och riv har hjälpt mig flertalet gånger och är supernöjd! Med både planeringen, utförandet och priset!

ANDERS L
Skrev om TM Bygg

Använt dem två gånger för att ta bort oljetank och panna. Snabbt o smidigt

Finn W
Skrev om TM Bygg

Jobbet blev bra men den utlovade tid höll inte

Mikael S
Skrev om TM Bygg

Kom på utsatt tid och fixade jobbet snabbt och smidigt.

Mattias L
Skrev om TM Bygg

Fick min gamla panna bortkörd och va väldigt bra och snabb service .

Niklas A
Skrev om TM Bygg

Bokade en tid med företaget för att de skulle såga ner min gamla oljetank och de kom till oss på kort varsel. Jobbet gjordes på några timmar och rent och snyggt i källaren när man kom hem. Klockrent och till ett bra pris!!!

Inga-lill H

Trevliga transparenta killar. Huset har bara tagit alldeles för lång tid att färdigställa. Har varit många tidsmål som inte har hållits. Förutsättningarna var inte de enklaste men jösses vad segt det gått i slutet. Men väldigt lätta att kontakta o alltid bra återkoppling.

Svar från TM Bygg

Tack för ditt omdöme och vi håller med dig Inga-Lill. Det sista för att komma i mål har verkligen dragit ut och gått i snigelfart. Din stuga skall vara redo nu och rörmökaren ska dra sitt sista på tisdag och eventuellt ett besök till från Elektrikern/Snickaren oxå i nästa vecka sen ska allt vara klart för er att njuta av. Ö-projektet gick in i en stenvägg som du sa med många försvårande yttre omständigheter och att dra igång på sen höst istället för sommar är inte optimalt för någon, och vi får ta med oss detta i lärdomssäcken....

Marcus C
Skrev om TM Bygg

Bra och pålitligt företag som är enkla att ha med att göra. Är mycket nöjd med TM Bygg som hjälpt mig med ett badrumsprojekt.

Börje B
Skrev om TM Bygg

Bra på alla sätt Fakturan skulle betalas 11/4 Fick anstånd till 19/4 då vi får pension👍

Svar från TM Bygg

Längtar oxå till min pensionscheck =)

Tm B
Skrev om TM Bygg

Väldigt bra angagemang och riktigt bra utfört arbete, ett trevligt bemötande.

Anders H
Skrev om TM Bygg

Bra bemötande. Kunnig både ledning och personal.

Robert S
Skrev om TM Bygg

Vi tog bort en gammal oljetank från vår källare, med fantastiskt resultat. Snabbt utfört och rent och snyggt efteråt. Rekommenderas varmt!

Nikola S
Skrev om TM Bygg

Mycket bra. Smidigt och enkelt utfört uppdrag till ett bra och fast pris.

Hsb B
Skrev om TM Bygg

Borttagning av tankar. Väl utfört arbete. Prisvärt.

Maryam H
Skrev om TM Bygg

Jätte duktiga och proffsiga personaller.

Christian O

Bra service! Snabbt och bra arbete. Lämnade det rent efter sig.

Behnam S
Skrev om TM Bygg

Fantastisk service! Ville få bort oljetank och Oljepanna på ett miljövänligt och säkert sätt. Från planeringen till dagen arbetet blev klar så tog det mindre än en vecka! Rekommenderas varmt.

Kungsbacka K

När de kom gjorde de ett bra jobb. Trevlig personal men lite långsamma att fakturera.

Hz G
Skrev om TM Bygg

TM levde bra upp till våra förväntningar. Bra killar.

Linda H
Skrev om TM Bygg

Bra pris, bra service, bra utfört arbete!

Michael A
Skrev om TM Bygg

TM Bygg o Riv, är det sämsta man kan uppleva!! Bemötandet var i första läget acceptabelt, men efter att arbetet påbörjats blev situationen helt annan, TM Bygg o riv är absolut mera RIV än bygg. Personalen som anlitats är inte kunnig nog för att utföra arbeten som kräver försiktighet samt omsorg av mark och hus. Exempel 1: Ingen undersökning av dräneringssystemet gjordes innan arbetet påbörjades (en mycket viktig åtgärd)

Svar från TM Bygg

Hej beklagar att ni inte upplever att vi levererat vad ni förväntade er. Vi ryckte ut in en direktstart omedelbart efter en vattenskada för vattnet tryckte rakt in i källaren. Vilket måste känts skönt att vi kunde starta så snabbt. Ibland filmar vi i rör för att kolla av status och skick och åtgärd. I det här fallet var det snabba puckar som gällde och dräneringen behövde lösas asap. Tomt mot berg med väldigt mycket rinnande vatten mot huset. Tomten var en leråker och det regnade sjöar. Vi grävde och pumpade, pumpade och...

Anders B
Skrev om TM Bygg

Snabb och smidig demontering av gammal oljepanna

El &
Skrev om TM Bygg

De har arbetat med sanering och rivning samt in och ut-bärning av oljetankar. Har alltid gjort ett bra jobb och lämnat allt i ett bra skick. Vi har aldrig hört ett endaste klagomål. Kan varmt rekommendera detta företag.

Fredrika J
Skrev om TM Bygg

Jätte bra bemötande. Snabb service, och väl utfört arbete. Hjälpsamma arbetare. Kan inte vara mer nöjd. Vårt hus gick från gult fult tegelhus till gult fin hus.

Elin M
Skrev om TM Bygg

Gör dig själv en tjänst, välj inte detta företaget. Från början fick jag så bra intryck utav dom. Vi skulle byta kök och allting lät så bra. Dom var tillmötesgående och allting. Men sedan.. vårat drömkök blev ett mardrömskök. Det lovade oss att det skulle ta två veckor, varav sista veckan skulle de endast störa oss några fåtal timmar per dag för lite finlir. Det slutade med att dom jobbade från 7-22 på kvällen, gjorde fel flera gånger. Dom visste även om att vi hade en liten 1-åring hemma och visade ingen som...

Svar från TM Bygg

Hej Elin. Vi har pratats vid många gånger och det har aldrig varit några hårda ord. VI förstår er frustration. Det har gjorts några enkla och onödiga fel från hantverkare som vi har åtgärdat utan kostnade, vi har tagit fullt ansvar för dem och lite saker ytterligare för att visa god vilja som vi ändrat för er personliga smak. Det är beklagligt, och det har verkligen dragit ut på slutförandet även om köket är 99% färdigställt sedan flera veckor. Beställningarna på material från Ikea på restade produkter har tagit lång tid,...

Bo G
Skrev om TM Bygg

Personligt trevligt bemötande. Det var ett besvärligt projekt med att bortmontera gammal oljecistern.Effektivt utfört arbete som var helt klart på 2 timmar.

Ventilationskontroll A

Jobbat som UE för TMbygg. Jag kände mig väl bemött, med tillit och respekt. Lyssnade på min åsiker som UE. Mina förväntingar på att TM bygg var seriöst och bra företag levde det nästan upp till. Kände att bliv lite för mycket misskommunikation mellan dom olika entreprenörerna. Har haft en bra upplevelse med TM bygg, men för att kunna komma till nästa steg så så skulle det behöva lite mer samordning på arbetsplatsen. Har ej jobbet mycket med TM bygg så kan väl ha haft otur med just den arbetsplatsen jag jobbade på.

Magnus E

Trevligt bemötande och kunniga

Rörtjänst V

Demontering av oljepanna och tank. Rent och snyggt när arbetet var klart.

Inga-lill H

Byggtjänster. Mycket bra engagemang. Trevliga killar.

Ericssons R

Hjälper oss med urtagning av pannor, oljetankar och det funkar kanon bra.

Jenny L
Skrev om TM Bygg

Trots strul löste de situation bra.

Miljökyla L

Ställer alltid upp och gör bra jobb.

Kiwi I
Skrev om TM Bygg

Vi samarbeta i ett projekt som krävde rivning och byggnation. Har en god dialog från början till slut med bra resultat. Ordning och reda!

Ericssons R

Hjälper oss med utrivning av pannor och tankar. Fungerar väldigt bra och har bra priser.

Ventilationskontroll A

Hjälpsamma och professionella och har kunnat ställa upp med kort varsel när vi har behövt deras hjälp.

Magnus E
Skrev om TM Bygg

Trevliga och kunniga samt hjälpsamma.

Anne M
Skrev om TM Bygg

Hjälpte mig att ta bort oljetanken i källaren genom att såga upp den. Det gick snabbt och smidigt. De forslade även bort den plus städade efter sig.