Line dance

Läs vad 6 Läs vad Line dance

• 2020-10-20
    Tobias var Linedans instruktör på min mans 40-års fest. Han var professionell i kontakten och mycket trevlig att ha att göra med. Engagerad och mycket uppskattad av våra gäster. Tobis lyckades få alla att dansa i tack och ha en rolig kväll!
  • 2020-08-19
    En helt underbar upplevelse med Tobias som instruktör, han kunde på ett tydligt och pedagogiskt sätt lede oss till att dansa och ha roligt. Mycket inspirerande
    Stort tack för en fin rekommendation! Vad roligt att höra att ni är nöjda 😊 // Tobias Line dance
  • 2019-11-19
    Allt är helt OK!
    Tobias är underhållande och medryckande.
    Så nöjd!!
    Tack Marianne, Vad roligt att höra att du är nöjd. Är du nöjd, så är jag nöjd! // Tobias Line dance
  • 2019-11-11
    Privatlektion i Linedance 6 person hemma. Superkul! Tobias var mycket proffsig och pedagogisk.
    Vad glad jag blir att få läsa detta! Skoj att höra att ni är nöjda! // Tobias Line dance
  • 2019-11-10
    Linedancekurs,
    Jättrbra bemötande, tydliga o tålmodiga instruktioner med positiv feedback o lagom korrigering utan att vara utpekande.
    Tobias glad o trevlig med en inga problemattityd.
    Vi lärde oss 2 dancer på mycket kort tid vilket var helt över förväntan!
    Tack Tobias- vi hade superkul hela dagen o kvällen🤠👍🏻
    Hej! Stort tack för omdömet! Vad gott att höra att ni hade en härlig kväll :) // Tobias Line dance
  • 2019-11-10
    Tobias är pedagogisk, glad o trevlig! Och kunde på en kort stund lära ut två danser. Imponerande! Det blev över förväntan!
    Tack Marie för din recension och rekommendation! Visst är Linedance fantastiskt - snabbt, lätt och roligt :) Tack för förtroendet! // Tobias Line dance