Underhållning

Läs vad 14 Läs vad Underhållning

• 2020-08-28
    En fantastisk underhållare med brett musik register och all slags låtar ,lyhörd för vad gästerna vill höra .Han skämtar och drar några goa vitsar ,det blev en mycket lyckad kväll som var en överraskning till min sambo som fyllde 65 år och nybliven pensionär.
    Vilken härlig recension! Det är precis så jag vill att det ska kännas för dem som jag spelar för 😊 Tack ❤️ // Tobias Underhållning
  • 2020-08-26
    En fantastisk underhållare , väldigt trevlig och lyhörd .Tobias spelade på vårat bröllop vid vigseln och under kvällen 🌞🌞🌞🌞🌞 Han får 5 solar av 5
    Stort tack för en jättefin recension! Var så glad att jag fick vara med och förgylla er dag 😊 // Tobias Underhållning
  • 2020-03-07
    Tobias spelade o underhöll o häl i många trådar på mitt kalas.
    Jag blev bemött på bästa sätt.
    Han är jätte bra rekommenderarhomom.
    Stort tack! Var så glad att jag fick vara med och förgylla din dag 😊 ❤️ // Tobias Underhållning
  • 2020-01-14
    Fantastiskt bra. Har inte sett så många glada människor
    på länge. Omväxlande och roligt program. kommer att bokaTobias fler gånger
  • 2020-01-14
    Tobias var och underhöll oss med sång musik och roliga historier på vårt månadsmöte i Kållereds PRO. Hans framträdande var mycket uppskattat av alla. Tobias har ett väldigt lättsamt sätt och pratar fritt och personligt så att alla känner sig utvalda. Han sånger och historier var också väl avpassade till åhörarna! Han är mycket välkommen tillbaka!
  • 2020-01-07
    Tobbe kan man lita på i alla väder.
    Mycket uppskattat framträdande.
    Tack Marianne, Jag jobbar ju också oavsett väder 😉 Ha det gott! // Tobias Underhållning
  • 2020-01-06
    Jag anlitade Tobias till min 50 års fest med westerntema.
    Tobias var väldigt angelägen om att allt skulle bli bra inför kvällen och var väldigt lyhörd för mina önskemål.
    Kvällen blev totalt lyckad och började med att Tobias framförde mingelmusik när gästerna anlände till middagen. Under middagen hade Tobias en rolig och utmanande Musikquiz samt kompade till olika överraskningsmoment som mina gäster hade förberett.
    Kvällen avslutades med en fantastisk Linedance där Tobias verkligen visade sin stora kompetens som instruktör.

Tobias är en underhållare med både en stor portion humor och en fingertoppskänsla för vad gästerna behöver för att vara på topphumör en hel kväll!
    Det är dessa typer av omdömen och rekommendationer som gör att det är värt allt slit! Tack så jättemycket 🙂Jag är otroligt glad för ditt fina omdöme! Hoppas vi ses igen! // Tobias Underhållning
  • 2019-11-16
    Underhållning för målgruppen 65+.
    Bra avvägning mellan prat och sång/musik. Rätt längd på framförandet. Framförander är okomplicerat och lätt. Man blir glad helt enkelt.
    Tobias är välkommen igen😊
    Tack Pia! Vad roligt att höra att underhållningen blev uppskattad. Jag kommer gärna tillbaka! // Tobias Underhållning
  • 2019-11-16
    Underhållning väl avpassad för målgruppen.
    Blev mycket uppskattat.
    Tack Stig! Vad roligt att höra att ni är nöjda :) Då är både jag och Bittan också nöjda. // Tobias Underhållning
  • 2019-09-16
    Jag bokade Tobias Herbetzon som underhållare för vår gemensamma 50- årsfest. Det var ett jättebra bemötande från början till slut och Tobias var både lyhörd och rutinerad för jobbet. Förväntningarna uppfylldes verkligen och Tobias bjöd verkligen på den mix av sånger till maten, vitsar, allsång, toast master och dansmusik som vi letade efter. Vi ville ha något mer än bara sång till maten och dansmusik och det fick vi verkligen. Tobias höll ihop hela kvällen på ett bra sätt och vi kan varmt rekommendera honom till liknande tillställningar.