Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-03

Läs vad 12 Läs vad Underhållning

• Anita S skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

2020-03-07

Tobias spelade o underhöll o häl i många trådar på mitt kalas.
    Jag blev bemött på bästa sätt.
    Han är jätte bra rekommenderarhomom. Läs mer
  • Ingemar N skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

2020-01-14

Fantastiskt bra. Har inte sett så många glada människor
    på länge. Omväxlande och roligt program. kommer att bokaTobias fler gånger Läs mer
  • Ingierd N
    Ingierd N skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

2020-01-14

Tobias var och underhöll oss med sång musik och roliga historier på vårt månadsmöte i Kållereds PRO. Hans framträdande var mycket uppskattat av alla. Tobias har ett väldigt lättsamt sätt och pratar fritt och personligt så att alla känner sig utvalda. Han sånger och historier var också väl avpassade till åhörarna! Han är mycket välkommen tillbaka! Läs mer
    Tobias H gillar detta
  • Marianne E skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

2020-01-07

Tobbe kan man lita på i alla väder.
    Mycket uppskattat framträdande. Läs mer
    2020-01-14 Tobias H svarar Marianne E
    Tack Marianne,

Jag jobbar ju också oavsett väder 😉
    Ha det gott!

• Carita I
    Carita I skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

2020-01-06

Jag anlitade Tobias till min 50 års fest med westerntema.
    Tobias var väldigt angelägen om att allt skulle bli bra inför kvällen och var väldigt lyhörd för mina önskemål.
    Kvällen blev totalt lyckad och började med att Tobias framförde mingelmusik när gästerna anlände till middagen. Under middagen hade Tobias en rolig och utmanande Musikquiz samt kompade till olika överraskningsmoment som mina gäster hade förberett.
    Kvällen avslutades med en fantastisk Linedance där Tobias verkligen visade sin stora kompetens som instruktör.

Tobias är en underhållare med både en stor portion humor och en fingertoppskänsla för vad gästerna behöver för att vara på topphumör en hel kväll! Läs mer
    2020-01-14 Tobias H svarar Carita I
    Det är dessa typer av omdömen och rekommendationer som gör att det är värt allt slit! Tack så jättemycket 🙂Jag är otroligt glad för ditt fina omdöme! Hoppas vi ses igen!

Tobias H gillar detta
  • Pia E skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

2019-11-16

Underhållning för målgruppen 65+.
    Bra avvägning mellan prat och sång/musik. Rätt längd på framförandet. Framförander är okomplicerat och lätt. Man blir glad helt enkelt.
    Tobias är välkommen igen😊 Läs mer
    2019-11-19 Tobias H svarar Pia E
    Tack Pia!

Vad roligt att höra att underhållningen blev uppskattad.
    Jag kommer gärna tillbaka!

Tobias H gillar detta
  • Stig L skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

2019-11-16

Underhållning väl avpassad för målgruppen.
    Blev mycket uppskattat. Läs mer
    2019-11-19 Tobias H svarar Stig L
    Tack Stig!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda :)
    Då är både jag och Bittan också nöjda.

Tobias H gillar detta
  • Fredrik E skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

2019-09-16

Jag bokade Tobias Herbetzon som underhållare för vår gemensamma 50- årsfest. Det var ett jättebra bemötande från början till slut och Tobias var både lyhörd och rutinerad för jobbet. Förväntningarna uppfylldes verkligen och Tobias bjöd verkligen på den mix av sånger till maten, vitsar, allsång, toast master och dansmusik som vi letade efter. Vi ville ha något mer än bara sång till maten och dansmusik och det fick vi verkligen. Tobias höll ihop hela kvällen på ett bra sätt och vi kan varmt rekommendera honom till liknande tillställningar. Läs mer
  • Spf Onsala S skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

2019-09-05

Det är alltid fart och fläkt när Tobbe kommer. Han har underhållit oss i samband med vår julfest 2018. Läs mer
    2019-09-12 Tobias H svarar Spf Onsala S
    Stort tack för rekommendationen!
  • Helena A
    Helena A skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

2019-09-05

Underhållning under bröllop
    Proffsigt och underhållande framträdande.
    Världsklass!! Läs mer
    2019-09-12 Tobias H svarar Helena A
    Tack Helena!
    Vad glad jag blir för din rekommendation!