Läs vad 27 Läs vad Underhållning

• 2022-06-02 Insamlad av företaget
    Tobbe är en klippa! Sjunger som en gud, toppenbra ljudsystem, roligt spex osv. När det är stor fest anlitar vi alltid Tobbe!
    Tack Johanna!

Så glad jag blir :-)
    Det är nog det finaste någon har skrivit om mig. Det var en fantastisk stämning i Isladan. Glad att jag fick vara med och bidra till den!

Vi ses i juli igen - på en altan och sjunger!

• 2022-05-31 Insamlad av företaget
    Tobias är en mycket kompetent, mångsidig och trevlig person/musikant som kan variera sitt uppträdande efter dina önskemål. Kan starkt rekommenderas.
    Tack så jättemycket för ett fint omdöme och din rekommendation! Hoppas få komma till er igen! Alltid roligt att spela ingen gammal skola för kollegor från hela Sverige :-)

• 2022-05-31 Insamlad av företaget
    Trevligt och underhållande. Mycket engagerad.
    Tack Tobias - bröllopet får vi göra om snart igen. Eller!?

• 2022-05-19 Insamlad av företaget
    Kommunal Väst anlitade Tobias för att underhålla på sammanlagt tre kickoffer för våra medlemmar. Han spelade mingelmusik, stöttade vår konferencier, och avrundade kvällen med ett melodikryss. Han blev mycket uppskattad av publiken och presterade helt enligt våra förväntningar.

Laddad med energi, humor och en fantastisk inställning, levererar Tobias en härlig underhållning med bred variation på repertoaren. Han bjuder verkligen på sig själv och är duktig på att bemöta olika typer av människor.

Vi är jättenöjda med Tobias insats och bokar honom gärna för nya uppdrag framöver.
    Det här kan vara den proffsigaste recension jag någonsin har läst! Stort tack Viveka. Har du funderat på att börja jobba som kommunikatör?
    Tack för förtroendet att få spela och underhålla er!
    Vi möts snart igen - jag tar med mig såpbubblor och guldkonfetti ;)

• 2022-05-09 Insamlad av företaget
    Allt var jättebra men lite svårt quiz.
    Oj, då får jag se över nivån! Det kom in många rätta svar som tur var :-) Tack!

• 2022-05-06 Insamlad av företaget
    Underhållningen som vi erhöll var proffsig med härlig musik och roliga skämt. Samtliga deltagare var jättenöjda med det vi blev bjudna på!Så jag kan varmt rekommendera Bittan och Tobias att underhålla var som helst.. MVH Ordförande SKF Ingegerd.
    Vilken underbar rekommendation, så trevligt att läsa! Stort tack.
    Vi hoppas att få besöka er igen, alltid roligt att komma till Varberg och till en förening med bra lotterier ;)

"Vi möts igen"

• 2021-12-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemött. Proffsigt rakt igenom
    Tack Stefan för ett gott omdöme!
    Stort tack för att jag fick vara med och förgylla er dag och fylla ut och fylla upp ☺️

• 2021-12-20 Insamlad av företaget
    Proffsigt roligt och vad jag förväntade mig.
    Hej Kajsa!

Vad skönt att höra att du fick levererat det som förväntades!
    Vi ses snart igen ☺️

• 2021-12-17 Insamlad av företaget
    Helt perfekt från början till slut. Från bokning, planering (med omplanering) till dagen det skulle genomföras med roddning, samarbete på plats för att nå full kapacitet till själva underhållningen. Vilken succe!
    Tack för ett väldigt trevligt upplägg med fin underhållning samt överraskningar till oss arrangörer - uppskattat både av våra medarbetare och oss rektorer. Tusen tack - vi ses igen!
    /Anna Stigsdotter
    Stort tack!
    Vad glad jag blir att ni är så nöjda ☺️
    Hoppas på fortsatt förtroende!
  • 2021-09-19 Insamlad av företaget
    Kan bara säga att han är vänlig trevlig och mycket uppskattad. Våra förväntningar överstegs med råge.
    Underhållare är han i stora mått alla var överförtjusta och ville inte att det skulle ta slut.
    Tack för fin recension!
    Låter som att vi måste göra om detta ☺️