Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

tobiasherbertzon.se
  • BadgeThreeYears
Boka tid Ring 0300-52 03 75 Dela

Välkommen till Tobias Herbertzon Entertainment Tobias Herbertzon hjälper dig att sätta guldkant på ditt evenemang eller möte. Med sång, dans och musik sprids energi och trivsel. Underhållning med glädje. Tobias Herbertzon är Instruktör, Musikant och Skådespelare. Underhållning har alltid legat varmt om hjärtat i form av farser,...

126 omdömen om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Sedan starten hos Reco 2019

Conny K
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

En fenomenalt trevlig erfarenhet! Vi hade ett möte med lite drygt 100 personer, mingel, möte och trevlig underhållning. Deltagarna på mötet var väldigt nöjda och tyckte att det var roligt och stämningshöjande - "från ett möte till ett event:"

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Vilken glädje att få vara med och höja ett årsmöte till ett event med AW-känsla! Redan tidigt kom önskemål om låtar och jag fick deltagarna att sjunga med. Så härligt 🥰 Vi ses på nästa möte! // Tobias

Kungsbacka R
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Mycket bra och trevligt på alla sätt!

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack för omdömet! En fantastisk upplevelse med prova på i Linedance i ett ridhus! Rätt miljö ☺️ Stort tack. Hoppas vi gör om det snart // Tobias

Henrik A
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

En underhållare av rang! Professionell i sitt bemötande, kan verkligen sitt område. Bjuder in till skratt och levererar på mycket hög nivå! Rekommenderas starkt

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Henrik! Vad glad jag blir att läsa detta 🙂 Det blev många härliga skratt i december när jag fick äran att underhålla och dansa för er! Stort tack för det. Jag hoppas att det blir fler tillfällen under 2024. Vill passa på att önska dig ett härligt år! // Tobias

Maynard J
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias är väldigt duktig på att leda våra lekar samt spelar han bra, han har väldigt bra utrustning och vi tycker han är bra och återkommer gärna om vi kan fortsätta med vår aktivitet.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Maynard för ditt fina omdöme. Vi har ett hittat ett väldigt bra samarbete i Älvsåkersgården. Nu hoppas vi att det kommer ännu fler familjer nästa gång, så vi kan fortsätta vår härliga tradition! Tack på förhand och ha ett fint år! Såg den fina filmen du la ut på Youtube 🙂 Passar på att länka den här: https://youtu.be/5cPiqNESgEM?feature=shared // Tobias

Anita E
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Kontaktade honom vi telefon. Har haft honom ett par gånger tidigare. Tobias är alltid glad och lockar till skratt ofta. Han spelar olika instrument, vilka han är duktig på. Ibland blir det allsång och det kan bli musikbingo samt melodikryss, som blir en hjärnaktivitet samtidigt. Man har alltid roligt i hans sällskap. Alltid nöjd efteråt! Önskar honom all lycka i framtiden med alla uppdrag som han har

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Anita! Ja, vi har haft mycket roligt ihop. Är alltid lika roligt att försöka locka fram skratt hos er, även om det knarrade lite i hjärnan sist vid Melodikrysset. Till slut så löste det sig fint! Stort grattis till vinnaren ⭐️ Vi ses igen snart! Då får vi se vad vi ska hitta på för nytt… 😉 // Tobias

Helen M
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias svarade snabbt på min förfrågan om att boka in honom som Linedanceinstruktör en eftermiddag på jobbet. De flesta av kollegorna hade aldrig testat på linedance innan och de fann Tobias mycket pedagogisk och tydlig. Hans varma och lättsamma sätt att vara gjorde att vi alla vågade att ta ut svängarna.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Vad glad det gör mig att läsa! Att få vara med och entusiasmera fina människor till att våga att prova nya saker är det bästa som finns! Jag är så tacksam att jag får arbeta med just det och att det tas emot väl. Hälsa alla dina kollegor och tacka för att jag fick komma och låta er testa Linedance. Jag hoppas vi ses snart igen! 😊 // Tobias

Fredrik O
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias såg till att vår fest blev helt fantastisk. Genom en kombination av skratt, musikquiz, linedance-kurs och dansgolv blev festen precis så bra som vi drömt om. Tobias är fantastisk på att fånga upp kommentarer och gester från deltagarna och spinna vidare på detta, ett bra recept för en rolig och lyckad kväll.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Fredrik för ditt omdöme! Det gör mig så glad att läsa att det ni upplevde är det jag vill förmedla. Att bli en i gänget och kunna skapa en god stämning med alla närvarande! Vad skönt att höra att det var så det blev ☺️ Längtar till nästa gång ni fyller jämnt. För då gör vi väl det här igen? Ha nu en fin jul 🎅🏻 🌲 // Tobias

Eva H
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Vi på vår proförening fick en härlig och positiv timma med Tobias. En glad och positiv speleman som spelade musik som passade vår ålder perfekt, och alla uppskattade bingon . Fin sångröst och duktig speleman och härligt positiv

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Hej Eva, Stort tack för din rekommendation! Ni är ett sånt härligt gäng att besöka. Att komma ner i källaren och glädja er en regnig dag. Perfekt 🤩 Vi ses snart igen! // Tobias

?
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Pigg, glad och full av humor gjorde våra låga förkunskaper i dans väldigt rolig. MVH Anna och Kompassengänget

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Vilken fin recension! Inte svårt att leda ett så härligt gäng som ni är. På en vacker plats, med skön utsikt över hamnen från Hookens dansbana. Att vi fick publik var ju bara en extra krydda. 😉 Tack för förtroendet, vi ses snart igen! 🥰 // Tobias

Hsb B
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

En mycket trevlig person, tillmötesgående och lätt att samarbeta med, men framför allt en skicklig underhållare med utmärkt publikkontakt. Tobias underhöll våra medlemmar vid vår bostadsförenings 60-årskalas i augusti 2023, som hölls utomhus. Han har en mycket bred repertoar och kunde därför bjuda på en blandning låtar som passade publiken perfekt. Publiken ville ha flera extranummer - och det fick de.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack för ditt mycket utförliga och trevliga omdöme! Låter som en ”femma” när jag läser din text 😊 Det var en otroligt trevlig eftermiddag och betyg att få begäran om att spela mer är ju det bästa man kan få! Ni arrangerade det hela fint med bra saker för hela familjen! Jag hoppas få vara med på nästa trädgårdsfest också. Vi ses då! // Tobias

Inger S
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias var mycket professionell och genomförde sitt uppdrag till stor belåtenhet. Kontakten inför uppdraget var mycket bra. Tydlig kommunikation och noggrann förberedelse så allt skulle funka. Linedansaktiviteten för min personal blev mycket uppskattad.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Inger! Mer tur med vädret än vad vi hade kan man nog inte ha? 🙂 På morgonen duggade det och det var mulet på vägen ner. Vid lunch sprack det upp, vi körde Linedance och precis när jag hade lastat in högtalare och teknik i bilen började det droppa på pannan igen. Härlig miljö, god lunch, sedan en härlig stund med fantastiska dansande människor! Ni var så duktiga. Stort tack 🤩 // Tobias

Johanna M
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Fantastisk bra prova på kurs i linedance som passade alla åldrarna på vår fest, en stor dos humor som landade helt rätt! En riktigt bra sommarkväll helt enkelt!

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Johanna för ditt omdöme! Det var en mycket trevlig tillställning. Lätt att hålla en bra prova på med så.många härliga människor, skön atmosfär och bra plats. En stor gräsmatta och bra musik - vad mer behöver man? ☺️ Tack för förtroendet, vi ses igen! // Tobias

Noni S
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias var, precis som förra gången han ledde linedance i vår trädgård, mycket positiv och glad. Vi hade högt ställda förväntningar som infriades. Alla våra 85 gäster, varav merparten deltog i dansen, var mycket nöjda.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Noni! Det var fantastiskt att få förtroendet att besöka er trädgård och festlighet igen. Magiskt anordnat och tur med vädret. 🥰 // Tobias

Jonathan G

Proffsigt och underhållande! Gjorde verkligen festen 10 gånger roligare

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack! Vilken tur vi hade med vädret. En magiskt fin fredagskväll i tält i Varberg. God stämning, god mat och allsång med ”gästartister”. Nästa gång kanske vi ska ta dit hela ligan? 🥰 // Tobias

Erica D
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias var toastmaster/trubadur på vårt bröllop och det gjorde han med bravur. Han höll iordning och igång festen. Gästerna älskade honom.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Erica för ditt omdöme och din rekommendation! Det blev en fantastisk stämning på bröllopet redan i kyrkan, som sen följde med till bygdegården. God mat, trevligt umgänge, roliga lekar och skojiga upptåg. Vad mer kan man be om? Fantastiskt! Tack för förtroendet att vara med och göra er dag speciell. // Tobias

Linda C
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Härlig, energigivande och väldigt uppskattad prova-på-linedance. Riktigt kul! Rekommenderas varmt.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Linda! En härlig grupp på en dansbana precis vid hamnen i Varberg. Kan väl bara bli succé? Stort tack för förtroendet och rekommendationen 😊 // Tobias

Jan E
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Han förhöjde min 80-års fest till ett stort minne för mig. Med sitt trevliga sätt och sina goda musikkunskaper fick han med sig gästerna. Han var verklige en proffsunderhållare, som jag verkligen kan rekommendera

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Ditt 80-årskalas är ett minne för mig också. Vad roligt att läsa din rekommendation. Vi ses på nästa kalas och då sjunger vi väl resten av verserna på ”Ja må du leva”, som vi inte hann med. Stort tack till din fantastiska dotter som med sin familj planerat det hela! // Tobias

Charlotte B
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Vi anlitade Tobias som trubadur/underhållare och linedanceinstruktör till vår trädgårdsfest. Vi kan varmt rekommendera Tobias som är en otroligt professionell, musikalisk och hjälpsam person med fin känsla och timing! Skulle gärna anlita Tobias igen!

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack! Vilken recension. Det gör mig så glad att läsa. Så som du beskriver det jag levererar är precis så som jag vill att man ska uppleva mig och mina tjänster! Jag kommer gärna tillbaka till er mysiga trädgård igen. Fast nästa gång kanske det blir någon annanstans. Vi ses igen! 🥰 // Tobias

Bosse B
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Han är helt fantastisk på att se till att event/festen flyter på hela tiden. Helt enkelt bäst.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Hej Bosse, Stort tack för ditt omdöme! Vad roligt att du uppskattar mitt engagemang i det jag gör. Det du beskriver är det jag vill förmedla. Att festen ska flyta på och att timmarna flyger iväg medan man har roligt och trevligt. Vi ses snart igen 😊 // Tobias

Daniel K
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Fantastisk underhållare som gjorde våran fest till en succe:)

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Daniel, Vad roligt att höra att det var uppskattat. Miljön - att få stå på en vacker altan med utsikt över en pool och spela härlig sommarmusik i solens strålar - kan ju inte bli bättre! Jag är nöjd, du är nöjd. Ses snart igen! // Tobias

Therese M
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Alltså Tobias är helt fantastisk 🤩 han höll i min fest på ett mycket proffsigt sätt. Tobias får igång folk att sjunga, får alla att trivas och bjuder på många spontana härliga skämt och upptåg. Helt enkelt är Tobias den enda rätta personen att anlita till en fest eller ett event 🙌 Tack Tobias du är grym!

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Therese. Vilken fest det blev. Roligt tema med 20-tal och sedan fria händer att fixa i ordning din fest till det bästa. Det blev verkligen det bästa! Mingelmusik, specialskriven sång, musikquiz och massa mera. Det blev så lyckat och mycket tack vare din fantastiska planering! 😊 // Tobias

Elin H
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Otroligt duktig med att fånga publiken och få med alla på tåget! Tobias gjorde hela eventet till nästa nivå! Stjärna!

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Elin Om du bara visste hur glad det gör mig att läsa detta. Det var en fantastisk dag på Radiotorget, som flöt på oförskämt bra. Gott arrangemang med härliga människor och äran för mig att vara det som knöt ihop hela dagen. Fantastiskt! 🤩⭐️ // Tobias

Gun J
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Fick ett tips om Tobias Herbertzon och blev mycket positivt överraskad. På vår pubafton hade vi en trevlig eftermiddag tillsammans. Tobias höll i hela programmet på ett proffsigt sätt som uppskattades livligt av alla hundra medlemmarna som var närvarande. Han bjöd på underhållning, melodi quiz och dansmusik. Tack Tobias, så trevligt att träffas! / Gun Johansson, Strömstads PRO

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack själv Gun! Jag är så tacksam att få förtroendet att leda er denna kväll och vi gjorde ett bra arbete tillsammans med underhållning, mat och dryck. Glada och nöjda gäster och vacker utsikt över vattnet i solen ☺️ // Tobias

Ulla R
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

BRa person att ha samarbete med. God underhållare.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Ulla! Detsamma. Det flöt på fint på vår sångardag. Tack för gott samarbete.

Peter E
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias är en varm och glad person som underhåller sina gäster och publik med säker, trygg och professionell hand. Inga tveksamheter alls. Hur Tobias danskunskaper är lämnar jag åt andra som kan det bättre men underhålla, det kan han!

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Stort tack för ett fint omdöme! Du var väl med och dansade i lördags? 😂 Vilken häftig miljö på restaurang Tavolo och 240 gäster. Wow! Vi ses! // Tobias

Ulrika W
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Proffsig, rolig och riktigt bra!

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Ulrika! Jag är så glad att jag fick vara med på ert årsmöte för Kommunal. Det blev en riktig fest. Alla borde ha så bra och trevliga årsmöten. Nu får vi se var vi ses nästa gång. Var är du på första maj? // Tobias

Håkan F
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

En väldigt possetiv artig kille som kunde undervisa och lärde toppen.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Hej Håkan, Stort tack för din rekommendation. Det känns som att jag snart borde hålla Gammaldanskurs hos er varje vecka. Så vi får ha skoj med varandra oftare! Tack för en oerhört trevlig kväll i Bredaryd! // Tobias

Leif N

Mycket bra Kaffe och tilltugg

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack för rekommendationen :-) Ses vi inte på dansbanan, så möts vi på underhållning eller teater. Allt lika trevligt tycker jag! // Tobias

Cilene G
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Jag bokade in Tobias som underhållare och allsångsledare vid adventsfikat i vår bostadsrättsförening. Tobias är en glädjespridare och kan känna av vad som passar för den närvarande publiken. Det blev en mycket trevlig sammankomst och många av våra medlemmar har uttryckt sin tacksamhet. Cilene, HSB Brf Britta Lena

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Cilene för din rekommendation. Det värmer i hjärtat att höra att alla var nöjda. Det var en utmaning och jag är glad när jag får göra saker jag inte gjort förut. Att komma till en förening som har ett färdigt Allsångsprogram och försöka leda det är inte lätt. Vi gjorde det tillsammans! Jag fick blanda det med mina jullåtar och lite goda skämt. Blev en fantastisk eftermiddag! // Tobias

Christer H
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Utmärkt underhållning. Lyhörd för publiken.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Christer för din rekommendation. Jag vill också passa på att tacka för alla goda samarbeten. Kan inte ens räkna på fingrarna hur många gånger jag har underhållit för er och fler gånger lär det bli. Vi ses eller, vi hörs? // Tobias

Kerstin E
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Mycket trevligt bemötande. Vi hoppades på en lättsam, glad och trevlig underhållning och våra förväntningar uppfylldes med råge. Kan absolut rekommendera Tobias och Bittan, om man söker en glad och lättsam underhållning.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Kerstin för din rekommendation. Vi är glada att ni uppskattade julunderhållningen. Vi kommer gärna tillbaka, kanske då när det inte är jul, så vi får visa att vi kan spela andra låtar också. // Tobias

Kenny L
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Såg TH första gången förra midsommarafton i Falkenberg! Blev positivt överraskad av denne glädjespridare med varierande och bra musikunderhållning! Mina förväntningar blev betydligt bättre än väntade! Jag bestämde mig direkt för att engagera TH i ett julfirande i föreningen Gamla Krokslättspojkar. Dessvärre blev jag förhindrad att medverka p.g.a coviden. Jag har emellertid fått många goda vitsord från de ca. 80 deltagarna. Vi räknar med att boka TH igen i något forum det närmaste året. En härlig underhållare med bred repertoar vill man gärna återse

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Kenny för din härliga rekommendation! Jag blir alltid så glad när jag snabbt gör ett intryck och att då bli bokad för fler jobb är det bästa som finns. Jag hoppas att du är frisk nästa gång det blir julfest och vi ses väl på Hansagård redan till midsommar, hoppas jag! // Tobias

Bengt-Åke S
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Kunnig i ämnet, lättsam, rolig en skön kille

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack för ett bra omdöme och din rekommendation! Det gäller ju att hitta den ”hatten” som passar och vara påläst i ämnet. Vi ses snart igen! // Tobias

Lena K
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Sångstund på Skansen Mycket uppskattad stund. Föräldrar och barn följer med i sång och dans. Vi hade de förväntningar som levererades. Tobias gjorde och gör ett bra jobb

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Lena! Det är lika trevligt varje gång hos er och du är fantastisk på att hjälpa till att engagera barn och föräldrar :-) // Tobias

Christian S
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias förgyllde vår utbildningskonferens med rolig underhållning i form av musikquiz. Kan varmt rekommendera honom.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack för ditt omdöme och rekommendation! Roligt att höra :-) Ett gött i gäng en stor härlig lokal. Hoppas det blir fler tillfällen:-) // Tobias

Sandra Jennie Christina S
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Ett fint bemötande och framträdande för barnen. Dock lite för långt. Det hade absolut räckt med 30 min. Sen delades det ut leksaker till enstaka barn. Det skapade en orolig känsla i publiken bland barnen. Det hade nog varit bättre att bara visa leksakerna.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack för ditt inspel på hur det kan bli bättre till nästa gång! Stort tack! // Tobias

Lars L
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Var glad, lyhörd och skojfrisk. Tydlig med instruktioner samt visade på varianter. Våra förväntningar uppfylldes. Dansinstruktör.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack för ditt omdöme! Var så roligt att få hålla danskurs för er. Hoppas inte det var sista gången utan att det kommer en fortsättning. // Tobias

NICLAS W
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias är en fantastisk entertainer. Men det som kanske utmärkte honom mest var att han var så lyhörd och lyckades anpassa sig så alla blev nöjda. Supernöjd

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Niclas! Jag försöker så gott det går att anpassa mig. Som att gå runt på verandan på Gottskärs hotell och spela! Man får ju spela där gästerna sitter! Så trevligt :-) // Tobias

Fredrik E
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

För andra gången anlitade vi Tobias (första gången vårt 50-årskalas och nu senast vårt bröllop😀!! Med Tobias erfarenhet som underhållare och toastmaster så är man i trygga händer. Det blev återigen en lyckad och trevlig kväll och jag hoppas att vi får anledning att anlita Tobias snart igen!

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Fredrik! Det är fantastiskt att vara med först på frieriet och sedan få fullborda det med att spela på bröllopet! Jag hoppas det blir så fler gånger. Trygghet känns skönt att jag kan förmedla till er i festens kaos ☺️ // Tobias

Helén U
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

trevligt bemötande, anpassar sig efter önskemål. musikunderhållning badhusparken 24 aug -22

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Helen! Det har varit en glädje att få spela för er både på valupptakten och första maj! Samma nästa år? // Tobias

Anita J
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Hade stora förväntningar eftersom när jag hört Tobias tidigare och då har han varit mycket bra och underhållande.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Då hoppas jag att förväntningarna infriades och med en femma i betyg verkar det så! En trevlig miljö att få underhålla i. Ses vi snart igen? // Tobias

Karl-Ola S
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Vi har anlitat Tobias ett antal gånger och är verkligen nöjda. Han är en glad och trevlig underhållare och som konferencier funkar han toppen eller toastmaster! Verkligen en varm rekommendation!

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack för din rekommendation :-) Ja, nu har det blivit många trevliga tillställningar ihop. Ni är också fenomenala på att arrangera och jag är glad att få vara en del av era festligheter. // Tobias

Thomas C
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias var på plats hos oss på Sjögärde GK, för att lära oss kordination inför vår stundande tävling Åsa Masters. Han är en riktigt underhållare med många strängar på sin lyra. Vi hade bett Tobias om att han skulle lära oss, gubbar +50, första grunderna i Line dans. Hans entusiasm och genuina glädje sprider sig lätt, och det blev en fantastisk start på vår golfdag. Det är inte lätt att få 50 golfgubbar att bjuda på sig själva, men detta lyckades Tobias med utan problem. Jag kan varmt rekommendera Tobias för Ert framtida kalas eller företagsevent. /Thomas

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Oj Thomas! Tack för denna fantastiska recension och rekommendation! Miljön på Sjögärde var magisk. Att en lördag förmiddag i solen, stå på en altan och dansa linedance är kanon och då är det lätt att få med sig gänget och sprida god energi och entusiasmera alla! Roligt att det fungerade och var uppskattat ☺️ // Tobias

Hanna G
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias är otroligt proffsig och en väldigt duktig konferencier och underhållare. Han var både konferencier och underhållare under vår torgdag i juni 2022 och han lever verkligen upp till förväntningarna. Påläst, väl förberedd och väldigt självgående. Kan varmt rekommendera Tobias.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Ååh Hanna, Om du visste hur glad detta omdöme gör mig. Efter att ha slitit och kämpat i många år känns det alltid lika roligt att få höra att man är uppskattad. Jag hade själv väldigt trevligt på Radiotorget och jag tror att det gör att publiken på plats och alla runt i kring också får trevligt. Det är många timmar innan, och det är det värt för att få ett bra arrangemang. Bra samarbete! // Tobias

Thomas A
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Ett riktigt proffs ,som kan fånga publiken med sin humor och tajming . Mycket uppskattad , kommer att anlitas igen.Mvh.VD Gbgmotionsdans .

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tack Thomas! Jag tyckte vi fångade publiken tillsammans på ett fantastiskt sätt och jag tror ingen hade förväntats sig den konstiga vigselakt vi levererade :-) Hoppas på att få se det på film. Ni skötte er exemplariskt, roligt att höra att ni är nöjda med mig också! Vi ses snart igen. När du gifter dig nästa gång? // Tobias

Christine R
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Mycket proffsigt. Väl planerat tillsammans med oss. Anlitade Tobias via hans hemsida som underhållare/skådespelare. Vi är supernöjda.

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Hej, Tack! Vi gjorde verkligen detta tillsammans. Allt från idé till genomförande, vilket projekt. Och vilken insats från oss alla. Så fantastiskt att få hålla i trådarna och få till ett bra manus som sedan levererades fint av oss allihop. Så skoj! Vi måste försöka göra om detta! // Tobias

Tomas M
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Blev väldigt bra bemöt. Löste det väldigt bra.

Tack så mycket :-) Roligt att höra! // Tobias

Magnus Roland P
Skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Vårt företagsevent med Tobias blev riktigt riktigt bra. Han löste en bra buggkurs som var anpassad till alla nivåer med en efterföljande underhållning under middagen och förminglet. Ser fram emot fler event med Tobias!

Svar från Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Hej, Det svåraste när man har kurs för så olika människor är just att hitta en bra nivå. Så glad att du upplever att jag hittade just det. Ni är ju riktiga talanger på att bugga och vilket härligt gäng. Nästa gång tycker jag vi kör Linedance och ett Melodikryss för ni verkar gilla att tävla ;-) // Tobias

Johanna P

Tobbe är en klippa! Sjunger som en gud, toppenbra ljudsystem, roligt spex osv. När det är stor fest anlitar vi alltid Tobbe!

Svar från Underhållning

Tack Johanna! Så glad jag blir :-) Det är nog det finaste någon har skrivit om mig. Det var en fantastisk stämning i Isladan. Glad att jag fick vara med och bidra till den! Vi ses i juli igen - på en altan och sjunger! // Tobias

Christer D

Tobias är en mycket kompetent, mångsidig och trevlig person/musikant som kan variera sitt uppträdande efter dina önskemål. Kan starkt rekommenderas.

Svar från Underhållning

Tack så jättemycket för ett fint omdöme och din rekommendation! Hoppas få komma till er igen! Alltid roligt att spela ingen gammal skola för kollegor från hela Sverige :-) // Tobias