Alla kategorier Lokalvårdare Skåne Malmö Tolvans Flytt & Städ AB

Tolvans Flytt & Städ AB

Hanögatan 3, 211 24 Malmö — Visa karta

Höjagatan 3, 21233, MALMÖ
Nicklas N:
Bra städning som fixar det fint även om vi inför städningen inte alltid hinner plocka undan saker från de ytor som ska städas.

Lokalvårdare nära Tolvans Flytt & Städ AB:

Amiralsgatan 96 a, MALMÖ
Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföreta... Läs mer ›
Björn:
Trevligt bemötande och snabb service. Är nöjd med utförandet. Kommer att rekommendera vidare.

Höjagatan 3, MALMÖ
F&D Damaju Städ i Malmö är ett komplett serviceföretag för privatpersoner och fö... Läs mer ›
Nicklas N:

Docentgatan 20A, Malmö
E-städ är etablerat i Malmö och finns även i Stockholm och Göteborg. De erbjuder... Läs mer ›
Fredrik O:
Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Dillgränd 10, MALMÖ
TR Miljöservice levererar städservice och närliggande tjänster av högsta kvalité... Läs mer ›
Rosalina D:
De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Läs vad 7 kunder tycker om Tolvans Flytt & Städ AB

• Niklas J
    Niklas J skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Totalt överlägsen service och känsla mot kunden!
    Ett extra beröm till Einar som löpte som en iller i trappen trots det var 28 grader i skuggan!
    Tack Tolvans Boys!
    You are incredibble!
  • Karin D
    Karin D skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Vilket härligt gäng!
    Kämpade och slet i 8 timmar från 4 våningen utan hiss till 5 våningen utan hiss!
    Till slut var jag ju tvungen att bjuda dom på lite vatten men det tog ju emot!
    Man vill ju inte att dom ska maska och pausa!
    Tack Tolvans än en gång!
    Niklas J, Karin D gillar detta
  • Jens  N
    Jens N skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Överlägset den bästa firman i Malmö som vi anlitat till våra företags flyttar!
    Alltid glada och ha och göra med och kan oftast ställa upp med kort varsel!

Vänliga Hälsningar Jens på Akka Frakt!
  • Johan e
    Johan e skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Överlägset bäst i Malmö! Har alla tillstånd och försäkringar som krävs. Gick även och betala med kort. Många av dom andra vill bara ha kontant!!!!
    Jens N, Patric A, Johan e gillar detta
  • Anita Z
    Anita Z skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Omdömena under Tolvans flytt och städ i Malmö är manipulerade. Jag utgick ifrån bra omdömen på Rejta (som går nu under Eniro) och läste där om Tolvans flytt och städ i Malmö. Nu när jag vill skriva något dåligt om Tolvans så har Tolvans flytt och städ blockerat mig. Dom kan stänga av så att personer inte kan skriva omdömen. Dom öppnar endast när dom vet att någon ska skriva bra omdömen. Lita INTE på omdömen på Rejta/ Eniro!
    Tolvans flytt och städ gör reklam för billig flytt men jobbar så sakta och tar rejält betalt. När jag påpekar det under flytten så hotar dom med att ta ut möblerna från flyttbilen och lämna på gatan. Trots sakta arbete skadar dom på flera ställen nya möbler. Fy för Tolvans flytt och städ!
  • anna z
    anna z skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Jag avråder också användning av det här företaget. Dom arbetar sakta för att sedan ta ordentligt betalt. Trots bättre förutsättningar med avstånd, hiss än vid inflyttningen och dessutom 2 personer fler. Trots att dom arbetade sakta så skadade dom flera nya möbler. Det erbjöd dom 300 kr att betala för eftersom dom hävdade att det var gamla skador! Helt maktlös är jag!
  • Ur Q
    Ur Q skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Jag avråder bestämt från användning av denna firma. De erbjuder ett ‘lågt’ dagspris på bil + 2 personer och sedan maskar de och hävdar att de aldrig kommer att hinna med att flytta utan att det blir extratimmar. Var rädda att gå i trappor och satte på sig bärsele för den minsta bokhyllan. Ville dessutom ha kontant betalning – HUH! Precis samma upplevelse som Kalle och KP skriver på http://www.flyttkonsumenter.se/2013/10/tolvans-flytt-stad-ab/ – undvik dem! Bättre att köpa in timmar av lokal flyttfirma eller anlita vänner!

Hanögatan 3, 211 24 Malmö