Alla kategorier Lokalvårdare Skåne Malmö Tolvans Flytt & Städ AB

Tolvans Flytt & Städ AB

Hanögatan 3, 211 24 Malmö — Visa karta

Docentgatan 20A, 21552, Malmö
Fredrik O:
Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Lokalvårdare nära Tolvans Flytt & Städ AB:

Amiralsgatan 96 a, MALMÖ
Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföreta... Läs mer ›
Tobias M:
Mycket bra att ha och göra med. Trevliga och rättframma. Gjorde ett mycket bra jobb!

Höjagatan 3, MALMÖ
F&D Damaju Städ i Malmö är ett komplett serviceföretag för privatpersoner och fö... Läs mer ›
Nicklas N:
Bra städning som fixar det fint även om vi inför städningen inte alltid hinner plocka undan saker från de ytor som ska städas.

Docentgatan 20A, Malmö
E-städ är etablerat i Malmö och finns även i Stockholm och Göteborg. De erbjuder... Läs mer ›
Fredrik O:

Dillgränd 10, Malmö
TR Miljöservice levererar städservice och närliggande tjänster av högsta kvalité... Läs mer ›
Rosalina D:
De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Läs vad 14 kunder tycker om Tolvans Flytt & Städ AB

• Hans B
    Hans B skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Riktigt bra utfört och härlig stämning flytten igenom. Rekommenderas stark!
  • Narmin  j
    Narmin j skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Grymma från början till slut!
    Tack för ni rädda mig när inte min andra flytt firma kom som jag hade bokat!
  • Alexander  E
    Alexander E skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Bra bemötande från början till slut. Blev lite dyrare än vad jag trodde men jag hade nog lite mera saker oxå än vad jag trodde:)
  • Jonas  S
    Jonas S skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Jag var lite nervös om firman skulle vara rädda om mina saker eller hur det skulle det gå men mina farhågor la sig direkt när Patrik visade var skåpet ska stå!
    Riktigt proffsigt agerande från början till slut.Tack.
  • mikaela  r
    mikaela r skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Allt gick som smort när Tolvans boys kom och lastade in allt och for iväg med ett jehojj till Stockholm. Riktigt bra priser med sam lastningar! Rekommenderas grymt!

Hälsningar Mikaela och Johan!
    Jonas S, Johan e gillar detta
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Flyttade från Malmö till Stockholm och fick ett bra pris och två superambitiösa och jättetrevliga slitvargar som lastade in mina grejor snabbt och med ett leende. Tusen tack Pavel och Nejat, ni var grymma!
  • Tore N
    Tore N skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Tack för ett gedigen insats med vår flytt, packning och städ från Stockholm-Malmö!!!

Hälsningar Sixten o Kerstin från Täby
    Jonas S, Tore N gillar detta
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Totalt överlägsen service och känsla mot kunden!
    Ett extra beröm till Einar som löpte som en iller i trappen trots det var 28 grader i skuggan!
    Tack Tolvans Boys!
    You are incredibble!
    Niklas J gillar detta
  • Karin D
    Karin D skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Vilket härligt gäng!
    Kämpade och slet i 8 timmar från 4 våningen utan hiss till 5 våningen utan hiss!
    Till slut var jag ju tvungen att bjuda dom på lite vatten men det tog ju emot!
    Man vill ju inte att dom ska maska och pausa!
    Tack Tolvans än en gång!
    Jonas S, Tore N, Niklas J, Karin D gillar detta
  • Jens  N
    Jens N skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Överlägset den bästa firman i Malmö som vi anlitat till våra företags flyttar!
    Alltid glada och ha och göra med och kan oftast ställa upp med kort varsel!

Vänliga Hälsningar Jens på Akka Frakt!
  • Johan e
    Johan e skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Överlägset bäst i Malmö! Har alla tillstånd och försäkringar som krävs. Gick även och betala med kort. Många av dom andra vill bara ha kontant!!!!
  • Anita Z
    Anita Z skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Omdömena under Tolvans flytt och städ i Malmö är manipulerade. Jag utgick ifrån bra omdömen på Rejta (som går nu under Eniro) och läste där om Tolvans flytt och städ i Malmö. Nu när jag vill skriva något dåligt om Tolvans så har Tolvans flytt och städ blockerat mig. Dom kan stänga av så att personer inte kan skriva omdömen. Dom öppnar endast när dom vet att någon ska skriva bra omdömen. Lita INTE på omdömen på Rejta/ Eniro!
    Tolvans flytt och städ gör reklam för billig flytt men jobbar så sakta och tar rejält betalt. När jag påpekar det under flytten så hotar dom med att ta ut möblerna från flyttbilen och lämna på gatan. Trots sakta arbete skadar dom på flera ställen nya möbler. Fy för Tolvans flytt och städ!
  • anna z
    anna z skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Jag avråder också användning av det här företaget. Dom arbetar sakta för att sedan ta ordentligt betalt. Trots bättre förutsättningar med avstånd, hiss än vid inflyttningen och dessutom 2 personer fler. Trots att dom arbetade sakta så skadade dom flera nya möbler. Det erbjöd dom 300 kr att betala för eftersom dom hävdade att det var gamla skador! Helt maktlös är jag!
  • Ur Q
    Ur Q skrev om Tolvans Flytt & Städ AB
    Jag avråder bestämt från användning av denna firma. De erbjuder ett ‘lågt’ dagspris på bil + 2 personer och sedan maskar de och hävdar att de aldrig kommer att hinna med att flytta utan att det blir extratimmar. Var rädda att gå i trappor och satte på sig bärsele för den minsta bokhyllan. Ville dessutom ha kontant betalning – HUH! Precis samma upplevelse som Kalle och KP skriver på http://www.flyttkonsumenter.se/2013/10/tolvans-flytt-stad-ab/ – undvik dem! Bättre att köpa in timmar av lokal flyttfirma eller anlita vänner!

Hanögatan 3, 211 24 Malmö