Alla kategorier Snickare Stockholms län Södertälje Tommie Hjelms Bygg

Tommie Hjelms Bygg

SKOGVAKTARVÄGEN 2, 151 47 Södertälje — Visa karta

Jag Tommie Hjelm driver Tommie Hjelms Bygg AB. Vi utför mestadels inredningssnickerier som t.ex badrum, kök, tillverkning av köksluckor, golvläggning, dörrmontering, viss möbeltillverkning m.m även utearbeten förekommer som träfasad, altaner uterum m.m.

Vi utför total samt utförandeentreprenad. Där vårt kontaktnät består av målare, vvs, elektriker, inredningslackerare, golvslipare m.m

Vi är våtrumsbehöriga, har genomgått heta arbeten.

Våra rörmockare jobbar enligt Säker Vatten.

Elektrikerna innehar certifikat.

Jag själv började som snickarlärling på Bålsta Snickeri år 2002 och har sedan dess haft drömmar om att driva eget en dag och så vart det. Mina specialområden är finlir som viss möbeltillverkning och speciallösningar av vissa detaljer som kan få t.ex ett kök att se unikt ut.

Läs vad 27 kunder tycker om Tommie Hjelms Bygg

• Emil S
    Emil S skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Utför det som ska utföras till överenskommen kostnad.
    Håller tider.
  • Peter C
    Peter C skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Tommie Hjelms Bygg har jag har jag erfarenhet av att vara ett pålitligt företag som håller vad dom lovar, samt att arbetet utförs på ett proffesionellt sätt
    Peter Carlstedt
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Flexibel, kunnig och pålitlig är intrycket Tommie gjort. Vi kan varmt rekommendera hans företag!
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Tommie Hjelms Bygg
    bemötandet har alltid varit trevligt.
    Produkterna är bra efter en viss justering av kakel och något mer. Allt är taget
    med företaget och justerat.
  • Edin H
    Edin H skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Han är den bästa snickaren jag känner och till mig gjorde han badrummet. Han blev en vecka innan klar och badrummet blev kanon bra på alla sätt. Skulle rekommenderar honom till alla som vill ha badrummet (och allt annat) ordentlig gjort.
  • Fredrik Y
    Fredrik Y skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Vi gjorde en helrenovering av undervåningen i vårt hus. De var proffsiga, kunniga, hade kvalitetskänsla och höll tider. Vi kommer att anlita dem igen för framtida projekt.
  • Merja A
    Merja A skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Tommie Hjelms Bygg gjorde en helrenovering i min toalett/duschrum. De höll tiden perfekt och gjorde ett mycket bra arbete. En kompis till mig skulle göra samma sak och efterfrågade namnet på dem som hade gjort min toalett som hon tyckte blev riktigt fin efter renoveringen. Nu har hon också anlitat Tommie Hjelms Bygg. Jag kommer att även i fortsättningen rekommendera dem för andra som efterfrågar den tjänsten. Är mycket nöjd.
  • karin b
    karin b skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Vi fick hjälp med plattläggning i en hall. Arbetet gick väldigt snabbt och smidigt och vi blev oerhört nöjda med resultatet. En trevlig och smidig firma att ha att göra med som gav ett proffsigt intryck. Kan varmt rekommendera den!
  • annmari m
    annmari m skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Ett företag att lita på. Korrekt och trevligt bemötande. Gör det dom säger att dom skall och i tid. Har alltid fått svar när jag sökt dem på telefon. Har byggt om köket , dom har även gjort ett inbyggt vinställ och fina elementskydd åt mig .Har rekommenderat dem till flera i min vänkrets. Är mycket nöjd.Lever absolut upp till mina förväntningar.
  • olle r
    olle r skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Fick kontakt med Tommie via rekommendation från en bekant som var väldigt nöjd med resultat och pålitlighet.
    Har bemötts med snabb återkoppling och tydliga svar på frågor som uppkommit under arbetets gång.
    Uppdraget består av en våtrumstillbyggnad på betongplatta på mark.
    Tommie Hjelm AB har en ambition av att göra rätt från början till slut och följa alla de branschregler som finns. Dessutom alltid tillgänglig att få kontakt med på mail och telefon.
    Der känns bra som kund att anlita ett så pass ungt företag som tänker långsiktigt , brinner för uppdraget samt fakturerar och redovisar korrekt.
    Ingenting är omöjligt!
  • johan k
    johan k skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Tommie är en seriös hantverkare som lyssnar på sina kunder. Vi har anlitat Tommie till en större husrenovering, han skötte alla kontakter med andra hantverkare. Vi är nöjda med resultatet och rekommenderar Timme.
  • anna h
    anna h skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Vi anlitade Tommies Bygg på rekommendation från en vän som var helt lyrisk över denne snickare som faktiskt KOMMUNICERADE med sin kund! Vi kan bara instämma i lovkören. De är punktliga, ringer eller meddelar om något i processen blir förändrat och bäst av allt - de viker av sin tid åt dig som kund vilket innebär att de inte har 14 andra kunder på samma gång. De avslutar sitt jobb hos dig och SEN går de vidare. Vi är så himla nöjda och trygga med firman att vi hoppas kunna anlita dem snart igen!
  • alex m
    alex m skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Vi är jättenöjda med Tommie och han arbete hos oss. Han har gjort exakt det vi vill ha med utmärkt betyg och kvalité. Det bästa med Tommie är att han kommer när han ska och om det blir förhinder så hör han av sig. Tommie ringer också under arbetets gång och frådfrågar om saker och ting! Vi har och kommer alltid anlita Tommie för fler uppdrag hemma hos oss. Den som inte tycker att han gör ett bra jobb har ingen aning hur ett bra jobb ska skötas! Med vänlig hälsning, Alexander Magnusson.
  • david h
    david h skrev om Tommie Hjelms Bygg
    La golv åt mig. Jag är nöjd, höll sig inom tidsram och budget
  • anita z
    anita z skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Kompetent snabb och trevlig personal. Fick förtroende för företaget.
  • anders l
    anders l skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Tommie var professionell, hjälpsam och gjorde ett utmärkt jobb med våra köksluckor
  • annika n
    annika n skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Bra kommunikation, tydlig offert. Flexibel, noggrann. Städade efter sig vilket uppskattades. Effektiva samt ett trevligt bemötande. Kan rekommendera till andra som önskar nya golv :)
  • Mait M
    Mait M skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Tommie har renoverat kök, badrum, tvättstuga och mer hos mig 2013. Han gjorde det på ett mycket bra sätt och allt blev precis som jag vill ha det och till ett mycket bra pris.
    Man kan lugnt lämna över byggandet till Tommie och han löser alla problem perfekt.
    Allt arbete är noggrant utfört och med en känsla för att det skall bli vackert.
  • birjer b
    birjer b skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Golvrenovering i kök och liten hall.
    Proffsigt bemötande med klarsynta och realistiska idéer.
    Ypperlig servicekänsla och smidigt arbetsutövning. Stor öppenhet och förståelse för mina behov och önskemål.
  • björn w
    björn w skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Tommie Hjelms bygg skötte sig väldig proffsig. Kompetent och duktig snickare som ger bra råd om lösningar i olika situationer när man själv inte räcker till. Väldigt nöjd med arbetet. /Björn
  • jesper w
    jesper w skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Väldigt kunnig, snygga å välbyggda badrum och kök En toppen kille att ha att göra med...
    /jeppson
  • håkan s
    håkan s skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Bra, snabb respons. Vettiga offerter, klara besked. Ett allmänt gott bemötande och förstås yrkesskicklighet i botten.
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Tommie Hjelms Bygg är det bästa företag jag någonsin anlitat för en helrenovering av ett hus. De var alltid i tid, alltid nåbara och kostnaden blev exakt den vi kommit överens om. Mycket lätta att ha och göra med. Resultatet blev jättebara. De var mycket noggranna och noga med allt in i minsta detalj. Jag vil rekommendera Tommie Hjelms Bygg till alla.
  • tor m
    tor m skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Mycket bra generellt. Snabbt utfört arbete, hög kvalitet och bra pris. Pålitlig och stabil att ha att göra med. Kan rekommendera!
  • olof a
    olof a skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Mycket trevlig, professionell och golvbytet gick fort och smärtfritt.
    Jag kommer mer än gärna vilja fortsätta använda deras tjänster i framtiden.
  • daniel r
    daniel r skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Upplever detta företag som väldigt professionellt och seriöst.
    Fick en väldigt positiv första kontakt och samma positiva känsla hade jag när vi tackade för arbetet.
    Arbetet som utförts är snygg och noggrant gjort och när problem uppstod så löste det sig otroligt smidigt.
  • fredrik h
    fredrik h skrev om Tommie Hjelms Bygg
    Jättebra.
    Snyggt reslutat, klart i tid lätt att, prisvärt,
    ett riktigt proffs, vet vad han gör.

SKOGVAKTARVÄGEN 2, 151 47 Södertälje