Toni&Guy

Toni&Guy

4.5

Välkommen till oss på TONI&GUY! Vår salong hittar du i kopparhuset på Hornsgatan vid Slussen. Vi är ett team specialiserade frisörer som drivs av att konsekvent leverera kvalitet i allt vi gör. Dessutom erbjuder vi utbildningar till frisörer som vill utveckla sina färdigheter och ta del av det kreativa TONI&GUY-konceptet. ...

474 omdömen om Toni&Guy

Katja M
Skrev om Toni&Guy

Jag var på konsultation innan påsk och Jaimie som hon hette skulle återkoppla men har fortfarande inte återkommit. Som ni förstår är jag inte intresserad av att komma åter till er efter denna usla service. Men, jag bokade in en konsultation och hon var 15 min försenad och stressad. Dessutom rätt så oengagerad och osäker på vad som kunde göras. Jag trodde jag kommit till er som ska vara proffs men så var inte fallet utan något mer trist och nonchalant service var länge sedan jag upplevt. Dessutom att er färgtekniker inte...

Svar från Toni&Guy

Hej Katja, Tack för ditt inlägg, vi beklagar den sena återkopplingen och att du inte blev nöjd med din konsultation. Vi tar med oss din feedback till vårt kontinuerliga kvalitetsarbete och har skickat en komplettering till din konsultation på din email.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 294 omdömen 4.7 av 294 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt duktig erfaren frisör med fingertoppskänsla

Kristina M Kristina M
Maria Ulrika A

Det här var det värsta frisörbesöket jag har varit med om. Det var tyvärr först efteråt som jag upptäckte att Toni & Guy tydligen inte har någon frisörlicens i Sverige vilket innebär att du kan råka ut för en frisör som inte är utbildad. De blekte och tonade mitt redan blonda hår i 3 timmar (varav en del av tiden inplastat under värme). De klippte av 15 cm på längden, när jag bad om 7 cm. Jag hade långt och tjockt hår när jag kom dit och gick hem med i princip en hockeyfrilla. Det var så kort och uppklippt att jag inte...

Svar från Toni&Guy

Vi beklagar att du inte är nöjd och tar med oss din feedback. Vi går alltid igenom den feedback som ges till den berörda personalen vilket vi använder oss av i vårt kontinuerliga kvalitetsarbete. Du är fortfarande välkommen tillbaka och vi kommer fortsätta erbjuda dig service tills du är nöjd med ditt hår. Toni&Guy

Gun E
Skrev om Toni&Guy

Färgning o klippning. Frisören som färgade håret talade enbart engelska vilket var en nackdel för mig, hade svårt att göra mig förståd. Färgningen tackte inte ordentligt intill ansiktet, jag blev rekommenderad att återkomma om jag inte var nöjd så skulle de sätta in färg där till samma kostnad, problemet för mig är att det innebar en resa/transportsträcka för mig att ta mig dit. Frisören som klipper mig är jag helt nöjd med, hon har klippt mig flera gånger. Tyvärr har hon som tidigare färgat mitt hår slutat och denna frisör var ny för mig.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Cecilia C
Skrev om Toni&Guy

Pålitlig och trevlig frisör xxxx.

Maria E
Skrev om Toni&Guy

Alltid trevligt bemötande av all personal. Duktiga frisörer, skulle gärna få vara lite mer innovativa och komma med egna förslag på klippning/frisyr/färg.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Susanne S
Skrev om Toni&Guy

Klipp/Fön Alldeles utmärkt, receptionen jättetrevliga. Men det mesta handlar ju om min fasta frisör som jag haft under flera år

Mia G
Skrev om Toni&Guy

Jag har klippt mig på Toni &Guy i över 15 år. Bemötandet har alltid varit trevligt och att klippa sig har känts som en egen stund av lugn, ofta med en kopp gratiskaffe. Jag har alltid varit nöjd hos Toni & Guy.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 267 omdömen 4.8 av 267 omdömen

Sofia N
Skrev om Toni&Guy

Så trevliga och kunniga människor! Har alltid blivit nöjd!

Vesla T
Skrev om Toni&Guy

Jeg er alltid veldig fornøyd m alt når jeg besøket Toni & Guy i St hlm. God veiledning på produkter, siste kjøp : Kerastase hårpleiemidler.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Tina S
Skrev om Toni&Guy

Jag har klippt mig här i över 5 år. Det är den bästa hårsalongen i stan. Jag uppskattar att de tar sig tid att klippa mitt hår noggrannt och att de tar sig verkligen tid för mig. I april testade jag att göra blonda slingor och det blev superbra resultat och perfekt färgnyans för mig. Jag gillar inte att få skalpmassage vid shamponeringen, men orkar inte säga till om det. Funkar bra med att boka klipptider på webben, skulle även vilja boka färgningstid på webben också. Tycker priset ligger rätt på klippning. Om färgning/slingor...

Rolf B
Skrev om Toni&Guy

Har över tid beställt klipptjänster och haft några olika frisörer. Alltid bemötts på ett trevligt och professionellt sätt med en hög grad av service. Bra upplevelse helt enkelt. Dessutom varit nöjd med resultaten. Jag har haft som princip att ibland testa andra ställen vilket gjort att jag inte varit T&G på ett tag. Dock utesluter jag inte att återvända i framtiden. Mvh Rolf Barclay

Alice V
Skrev om Toni&Guy

Kanske en bra idé att inte påpeka överdrivet många gånger att kunden har trist hårkvalitet :) dock fint klippt

Svar från Toni&Guy

Hej Alice, vad tråkigt att höra. Ett sådant bemötande vill man verkligen inte ha. Vi jobbar ständigt med personal i kommunikations frågor och hoppas att det inte upprepar sig. Trevlig helg, Toni and guy

John-henrik F

Får alltid bra klippning och det är värt pengarna. Trevlig personal och bra bemötande.

Linda B
Skrev om Toni&Guy

Jag har klippt mig hos Johanna som nu slutat under en längre tid och har alltid varit supernöjd, noggrann , lyhörd och supergullig! 😃 Nu klippte jag mig senast hos ngn annan tjej som hette Aston och jag har aldrig blivit så missnöjd i mitt liv tror jag riktigt snett och ojämnt😩 (jag har kort hår så det syns verkligen), trodde verkligen bara att det var ambitiösa frisörer hos Toni&Guy

Svar från Toni&Guy

Hej Linda, vad tråkigt att höra. Vi vill gärna kompensera dig för det såklart. Hör gärna av dig till reception@toniandguy.se så hjälper vi dig där. Mvh, Toni and Guy

Sofia H
Skrev om Toni&Guy

Väldigt trevlig personal som lyssnar på vad jag som kund vill. Bra stämning under alla besök och man märker att frisörerna vet vad de gör, skönt att kunna rådfråga om hur man vill klippa etc.

Risa R
Skrev om Toni&Guy

Klippningen och bemöttande var bra.

Jessica J
Skrev om Toni&Guy

I went to Toni & Guy for a haircut (near Slussen). The hairsalon was spacious and clean. I was seen at my appointment time and my stylist listened to what I wanted. They also gave me their thoughts when I asked, which I appreciate since the stylist knows more about how a style will look on me and turn out. When the stylist started cutting, they really took their time. Haircuts in other places are usually very quick and I sometimes feel like the hairdresser didn't take as much time as they could have, but not at Toni & Guy....

Johanna S
Skrev om Toni&Guy

Otroligt proffsiga & trevliga frisörer! Skulle aldrig kunna gå till en annan salong.

Jackie M
Skrev om Toni&Guy

Bra service. Alltid nöjd med hårklippningen!

Anette L
Skrev om Toni&Guy

Klippning, trevligt bemötande och service, professionell frisör, omsorg om mig som kund tex vid schamponering hårbottenmassage, mycket nöjd, omsorgsfull klippning, möjlighet att klippa luggen mellan hårklippning om det behövs (ingen kostnad).

Karolina A
Skrev om Toni&Guy

Klippning och färgning. Supernöjd.med båda och rekommenderar till familj och vänner som nu också.går hit.

Linda F
Skrev om Toni&Guy

Jag blir alltid utomordentligt omhändertagen av min stylist Rena. Därför återkommer jag år efter år, trots att Södermalm inte är nära varken mitt hem eller jobb.

Jessica C
Skrev om Toni&Guy

Trevligt och proffsigt bemötande. Lyhörda för mina önskemål.

Tanja T

Klippning har jag köpt hos Annika Hon är jätteduktig

Saga T
Skrev om Toni&Guy

Jag klippte mig hos Tony&guy och blev mycket nöjd med resultatet. Trevligt och gott bemötande från personal. Fick bra tips om olika frisyrer som skulle passa mig. Är mycket nöjd nöjd med besöket!

Hèlëne D
Skrev om Toni&Guy

klippning. mycket bra service, trevlig men ej påträngande personal. lyhörda frisörer som är ärliga om vad som kommer att funka för dig. trevlig lokaler

Linda Maria Katarina K

Jag har klippt mig hos dem vid ett flertal tillfällen. Jag har blivit väl omhändertagen och nöjd med resultatet.

Jessica N
Skrev om Toni&Guy

I am pleased with my hair stylist. Continue to upgrade skills and techniques ... which is a strong point of this international chain.

Sofie L
Skrev om Toni&Guy

Klippning. Blev inte nöjd först men kom tillbaka för att få det fixat. Då blev det bra :)

Annika R
Skrev om Toni&Guy

Fint bemötande och mycket kunnig personal!

Johannes M
Skrev om Toni&Guy

Klippning. Proffsigt och trevligt bemötande. Gott kaffe bjöds jag på. Avslappnande miljö och bra resultat!

Nina Susanna Agneta J

Mycket pengar men väldigt nöjd

Jenny L
Skrev om Toni&Guy

Har klippt mig här i många år och hos flera olika frisörer. Alltid lika nöjd!

JOAR F
Skrev om Toni&Guy

Aldrig gått missnöjd från Toni & Guy. Dyrt, men värt det!

Jessie V
Skrev om Toni&Guy

Ny frisyr som jag fick stor hjälp med att välja. Jag har blivit vänligt bemött och fått bästa service genom många år jag kan rekommendera Tony & Guy till alla som vill ha professionell hår service

Zoran H
Skrev om Toni&Guy

Bästa frisören Rebecca. Ska aldrig klippa mig hos någon annan.

Irmeli F
Skrev om Toni&Guy

Klipper mig regelbundet. Bemötandet är utmärkt och resultatet blir som jag förväntat mig.

Carin A
Skrev om Toni&Guy

Pålitlig kvalitet. Har haft flera olika frisörer och alltid fått bra klippning. Frisörerna har bra kunskap och hänger med i trender. Trevligt bemötande. Smidig bokning.

Donguibui T
Skrev om Toni&Guy

I have been having a great experience with Toni and guy. It is my first preference when it comes to grooming my hair. Every time i come in for a hair cut or coloring my hair, i have never been disappointed. The welcome is really professional and warm. The stylists are well skilled and they have the perfect recommendations if you are not sure what you are looking for. It is a place with quality and am totally happy with the service and the products.

Malin I
Skrev om Toni&Guy

Har väldigt långt hår och klippte mig hos Rebecca som gjorde ett utmärkt jobb. Hon hade goda kunskaper om sitt yrke som hårfrisörska

Anna L
Skrev om Toni&Guy

Alltid proffsigt bemötande och utförande! Har aldrig tidigare varit så nöjd efter ett besök hos frisören som efter ett hos Toni&Guy!

Cecilia E
Skrev om Toni&Guy

Klippning Utmärkt bemötande av min hårstylist - går alltid till samma. Hon är kanonduktig. Även trevligt bemötande i kassan/receptionen. Proffsig salong always!

Helena E
Skrev om Toni&Guy

Utmärkt! Som kund blir man bemött på ett mycket trevligt sätt och av kunnig personal. Jag har alltid varit nöjd efter ett besök.

Monica C
Skrev om Toni&Guy

Älskar bemötandet, ljussättningen i lokalen och Simon är den bästa frisören man kan få. Det lönar sig att klipoa sig hos honom för frisyren håller i ett halvår. Normalt har jag klippt mig varannan månad men han kan hår så bra. Han är en artist!

Eva S
Skrev om Toni&Guy

Bästa professionella frisörerna! De är uppdaterade, noggranna och har superfin personlig känsla. Alltid nöjd!

Pernilla G
Skrev om Toni&Guy

bra men inte mitt jobb att sitta och skriva berättelser om företag

Maria L
Skrev om Toni&Guy

Väldigt växlande kvalitet mellan olika frisörer.

Birger L
Skrev om Toni&Guy

Klippning av Maria. Alltid jättebra klippning och kul samtal.

Annika B
Skrev om Toni&Guy

Jag har klippt o färgat mig hos Tony&Guy i flera år och är jätte nöjd med deras service. De lyssnar på kunden och bemötande är super bra. Jag kan varmt rekommendera dem.

Maria L
Skrev om Toni&Guy

Klippning och hårprodukter. Alltid vänligt och professionellt bemött. En avkopplande och trevlig stund i vardagen.