Alla kategorier Mattor Skåne Lund Tornbo Möbel AB

Kalkstensvägen 23, 224 78 Lund — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Tornbo Möbel AB

• Olof O
    Olof O skrev om Tornbo Möbel AB
    Bra service och trevlig pesonal. En affär att återkomma till.
    2009-02-24 Representant för Tornbo Möbler svarar Olof O
    Hej !

Ett stort TACK för att du vill och tar dig tid att rekommendera oss på reco.
    Det gläder oss att du känner dig väl omhändertagen hos oss.
    Varmt välkommen tillbaka.

• M A
    M A skrev om Tornbo Möbel AB
    Jag och min man har handlat hos Tornbo möbler under många år då vi alltid känt oss mycket väl omhändergna av personalen. Vi har även fått hjälp med inredningsförslag som vi är mycket nöjda med. Jag kan varmt rekommendera Tornbo möbler om man söker kvalitet och härlig atmosfär
    2009-02-24 Representant för Tornbo Möbler svarar M A
    Tack för den mycket positiva insändaren som du gett oss på reco.
    Det gläder oss mycket att ni har valt att vara återkommande kunder hos oss.
    Vi ser framemot att se er i butiken igen.

• Marianne A
    Marianne A skrev om Tornbo Möbel AB
    Skall man besöka en annorlunda butik både vad det gäller betjäning och urval av det allra finaste sortiment, så kan jag med varm hand rekommendera ett besök här.
    ====
    Skall man besöka en annorlunda butik, både vad det gäller betjäning och urval av det allra finaste sortiment.Så kan jag med varm hand rekommendera ett besök här.
    2009-02-24 Representant för Tornbo Möbler svarar Marianne A
    Vi är mycket glada över att höra att du trivs i vår butik.
    Varmt välkommen igen.

• Peter  F
    Peter F skrev om Tornbo Möbel AB
    Vi fick vänta fyra månader (!) på ett rakt svar efter att vi hade klagat på vår soffa. Sedan skyllde de ifrån sig på leverantören på ett fegt sätt. Efter denna långa väntan och nonchalanta behandling försökte de inte kompensera oss på något sätt. Otroligt dåligt och oproffsigt bemötande. Jag ska aldrig handla något på Tornbo igen och råder ingen annan att göra det heller
    2009-02-24 Representant för Tornbo Möbler svarar Peter F
    Mycket trist att ni har upplevt situationen som ni beskriver den på reco.
    Från vår sida anser vi att vi behandlade Ert ärende på ett helt korrekt sätt.
    Vi och vår leverantör gjorde en gemensam bedömning.
    Utifrån denna var lädret på soffan helt inom ramarna för vad man får acceptera av ett naturmaterial.
    Att sedan sommar och semester förlängde hanteringstiden är vi de första att beklaga.

Kalkstensvägen 23, 224 78 Lund