Alla kategorier Restaurang Jämtland Östersund Törners Konditori AB

Storgatan 24, 831 30 Östersund — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Törners Konditori AB

• Anders B
    Anders B skrev om Törners Konditori AB
    Det är ont om konditorier i Östersund, och Törners har i mitt tycke allt som krävs. Standardsortiment och -priser, bra kvalitet på varorna och servicen. Skönt också med en ovanvåning dit barnvagnarna inte når, för den som vill fika i lugn och ro.
  • Emma N
    Emma N skrev om Törners Konditori AB
    Mysig cafémiljö med ett stort utbud av både mat, fika och dryck. Lite i överkant på pris med tanke på kvantiteten, men kvalitén väger nästan upp. Fräscht och hygieniskt med en trevlig personal.
  • Natalie B
    Natalie B skrev om Törners Konditori AB
    Populärt ställe för barnvagnar med tillbehör. Mysig plats med nyutbyggd övervåning som är ljus och behaglig men jag tycker inte att det är ett prisvärt ställe. Som nötallergiker tycker jag att det är lite trisst att de har mandelflan på nästen allt.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Törners Konditori AB
    jättegott och mysigt café med gammaldags känsla
  • Sara W
    Sara W skrev om Törners Konditori AB
    Gott fika, trevlig och tillmötesgående personal som lyssnar till dina önskemål. Nya fräsha lokaler som ger en harmonisk känsla. Deras specialité är smörgåstårtor, de är verkligen jättegoda! De bakar även eget bröd, så det finns alltid nybakt i butiken som man kan köpa med sig hem!

Storgatan 24, 831 30 Östersund