Torslanda Bilförsäljning AB

Torslanda Bilförsäljning AB

www.torslandabil.se
  • Badge2021

Varmt välkommen till Torslanda Bilförsäljning. Torslanda Bilförsäljning arbetar med att köpa och sälja begagnade personbilar i alla prisklasser, men det är i huvudsak; Audi, BMW, VW, Volvo, Ford och Saab. Är du intresserad av att provköra eller titta på en bil så uppskattar vi det om du ringer innan så att vi kan se till att...

109 omdömen om Torslanda Bilförsäljning AB

Sedan starten hos Reco 2015

Lars L
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Bra och trevligt bemötande Enkelt att prata och diskutera affären

Kenneth S
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Bra säljaer som återkopplade på ett bra sätt. Snabb affär

Stellan W
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Proffsig bemötande enkelt köpa och sälja.

Ingemar S
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Vettig kund ! Vettig säljare! Ordning och reda!

Daniel K
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Väldigt bra samt professionellt bemötande. Även snabb respons när det kom till e-mail biten. Var inga som helst konstigheter under hela bilaffären.

Yvonne S
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Blev trevligt bemött när jag köpte bilen som var 3år gammal men när jag tvättade bilen flagade färg av runt hjulen o servicen var inte gjord. Den trevliga försäljaren lovade att allt var iordning, hade akut behov av en bil o trodde på det dom sa. När jag skrivit o påtalat detta inget svar 👎

Mohamed H
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Köpt ifrån mig min gamla bil, allt gick så smidigt, snabbt och extremt bra professionellt bemötandet. Jag som inte kan något om vad ska man göra eller inte göra när man säljer en bill, deras kundservis och bemötandet har varit till en stor hjälp för mig. Vill du köpa eller sälja en bil, du förlorar ingenting att göra en runda hos dem det kostar ingenting. Tvärtom dem har ett jättegott kafé.

Hampus Alexander W
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Hyggligt folk! Rekommenderas! Köpte upp min bil utan knussel.

Åsa E
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

trevlig personal och bra service! Mycket nöjda !

Anders S
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Trevlig säljare, allt fungerade bra.

Oskar C
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Köpte vinterdäck och montering av dessa. Allt gick bra och som vanligt ett mycket bra bemötande!

Leffe G
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Trevligt och ett ärligt bemötande av säljaren vid första besöket. Bra hjälp att välja rätt bil efter mitt behov.

Stefan G
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Trots en del mindre problem på bilen har jag aldrig blivit så bra bemött på en bilfirma. Heder till er.

Maria P

Allt va toppen! Trevliga killar! Mycket hjälpsamma

Marie B
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Underbar och hjälpsam personal. Finaste bilen köpte jag och fick full poäng hos besiktningen. Det är dit jag kan rekommendera mina vänner🤩👌

Ingegerd D

Mkt trevligt bemötande Köpte en BMW

Annie N
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Toppenbra bemötande. Uppfyllde alla mina förväntningar. Mycket hjälpsamma, flexibla och lätt att få kontakt med. Köpt bil.

Magnus L
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Trevlig personal. Bra service ( monterade bla vinterdäcken)

Albert R
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Enkelt, smidigt och trevligt. Fantastisk upplevelse!

Kreshnik K
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Alltid lika trevligt att göra affärer med Mattias på Torslandabil. Exceptionellt bra service och kundkontakt!

DANIEL ANDERS J
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Kände mig trygg igenom hela bilköpet. Kan verkligen rekommendera Torslanda Bilförsäljning!

Ronny G
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Supertrevlig från första kontakt, samt snabb återkoppling. Bilen var i samma fina skick som Mattias beskrev på telefon. Är otroligt nöjd med bemötandet jag fick och kan verkligen rekommendera att göra affärer med Mattias. Supernöjd med bilen också 🙂

Jan P
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Mkt Bra!👍mkt bra jätte bra hoppas bilen är lika bra😁

Carl B
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Köpte en Volvo XC60. Fantastiskt trevligt bemötande och hjälpsam försäljare. Allt gick smidigt. Fick hjälp med en gratis uppdatering av bilens datorer på Volvo.

Alf Matti Thomas P
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Köpte en Macan av Mattias, mkt proffsigt och smidigt. Skicket stämde perfekt på bilen, rätt viktigt då vi hade kört 25mil för att titta/köpa bilen. De småskavanker som han tog upp såg vi knappt på bilen, mkt bra överträffade förväntningarna, dessutom var bilen mer än halv tank när vi hämtade den och han skulle skicka med nya fräscha navkapslar utan extra kostnad. Kan bara rekommendera en affär av Mattias, en kille man kan lita på!

KARI T
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Har köpt bil av Mattias och är supernöjd. Vilken service!! och smidiga affärer. Bemötande är 100%!!! Rekommenderas starkt om du vill köpa bil.

Helené K
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Köpte en bil, väldigt trevligt bemötande. Kunnig försäljare och serviceinriktad. Kändes tryggt att göra bilaffär med dem.

Robin G
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Trevligt bemötande! Efter att ha upptäckt ett fel med den nya bilen när jag kommit hem, så löste dom det på ett exemplariskt vis!

Markus J
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Jag byte in min bil i mot en VW Passat från 2013 i fredags den 20/3-2020. Allt gick verkligen över förväntan och jag fick ett mycket gott intryck av ägaren Mattias och kände stort förtroende för honom. Och om det skulle uppstå problem på vägen så är jag säker på att han kommer göra allt för att hjälpa mig. Vi har redan gjort upp om att jag kommer byta in bilen jag köpte av honom mot en annan när rätt bil kommer in!! Service i världsklass!

Johan M
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Jag bytte in min Volvo v40 mot en Volvo v60cc Mattias är trevlig som alltid och det var därför jag bytte in min v40 hos honom som jag förövrigt köpte hos honom för ca 1,5 år sedan. Jag kommer troligen återkomma när det blir dags för byte nästa gång också pga utbudet och hur jag blir bemött av Torslanda bilförsäljning.

Beco B

Väldigt proffsig och hjälpsam

Mikael H
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Nya bromsbelägg, inget snack ang garanti.

Victor E
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Köpte en Volvo S40 2012 Blev bemött väldigt bra! Han svarade på alla frågor man hade samt att bilderna stämde överens med bilen. Den va till och med bättre! Allt gick felfritt, fick ett grymt köp! 10/10 helt klart! Rekommenderar starkt!

Carolina F
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Köpte en bil. Fick bästa bemötande och service!

Ronny H
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Har köpt bilar av Mattias och är supernöjd. Vilken service!! och smidiga affärer. Har det varit det minsta småfel på bilen som jag har återkommit med så tar han det direkt utan att ifrågasätta. Bemötande är 100%!!! Rekommenderas starkt om du vill köpa bil. //Ronny

Ahmad
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Trevlig personal, Köpte en volvo v60 d4 awd och fick mycket trevligt bemötande. Absolut Inget att klaga på. Han servade bilen samt bisiktade den under service tiden utan extra kostnad. Jag Kommer att köpa alla mina framtida bilar bara hos Torslanda Bilförsäljning AB. Rekomanderas starkt till alla. Tusen tack Mattias & Sebastian 👍⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Mvh Ahmad

Ahmad och Mattias L gillar detta
Svar från Torslanda Bilförsäljning AB

Tack Ahmad, och Grattis återigen till Er fina V60, alltid välkomna hos oss.

Karl-Erik S
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Jag köpte en v-70 var mycket nöjd med bilköpet.Fick efter en tid problem med växellådan,ringde Mattias.Kom tillbaka och få en lånebil så lämnar jag bilen till Volvo för lagning.Mattias enda kommentar var att han vill ha nöjda kunder.

Leif P

Mycket bra bemötande och kunniga svar på mina frågor då jag köpte min V70

Tommy A

Har köpt en nissan Qashqai Blev mycket bra bemötande En mycket bra upplevelse

Camilla Ö
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Trevligt bemötande och tydligt förklarat.

Bernt J
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Bil Fantastisk bilfirma Levde helt upp till förväntningarna!

Frida A
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Köpte en ny bil. Jätte nöjd med bilen och hjälpen jag fick.

Freddy l
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Hej Torslanda bil är en bilfirma som är en trygg o bra affär.Kan bara varmt rekommendera Torslanda bil Servicekänsla ut över det vanliga och hjälper till vid problem.Och sätter kundens bästa först.Och tänker med hjärtat! Freddy/Lena

Claes F
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Ett ärligt bemötande där beskrivning av bilen stämde bra med verkligheten.

Johann W
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Trevliga gubbar som håller sina ord.

Nahir B
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Smidigt affär och en bra säljare som håller sitt ord!

Michael W
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Köpte en Volvo v70 d4 tillv.år 2015. Allt väsentligt under köpet har fungerat problemfritt från början till slut. Säljaren har agerat över förväntan snabbt på förfrågningar, korrigeringar och önskemål. Allt hanteras och upplevs som seriöst. Detta företag rekommenderas varmt!

Robert S
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Trevligt och ärligt bemötande, mycket bra service, här kan jag tänka mig att handla igen. Rekommenderas! Robert S

Peter B
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Bättre service får man leta efter,påpekade att skivorna bak på bilen behövde bytas när tittade på en Nissan inga bortförklaringar alls utan fick en avtalad tid när jag skulle komma tillbaks för byte,rekommenderar denna firma till alla som söker ett fordon

Åsa A
Skrev om Torslanda Bilförsäljning AB

Glömde fråga om motorvärmaruttag i bilen jag bestämt mig för men det fixade de super snabbt och smidigt och det ingick dessutom i priset, Hur många får man dessutom en nästan full tank? Ett vänligt bemötande och med stort tålamod visade alla finesser i den nya bilen. Riktigt nöjd!