Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Haninge Torvalla Bil Torvalla Bil LCV AB

Torvalla Bil LCV AB

Hantverkarvägen 28 B, 136 44 Haninge — Visa karta

Vi på Torvalla Bil LCV Haninge är en fristående bilverkstad som servar och reparerar husbilar, transportbilar, större lastbilar och entreprenadmaskiner. Vi är specialister på Fiat men tar emot alla sorters märken och fordon.

Vår serviceverkstad är unik och specialutrustad och har möjlighet att lyfta upp fordon som väger så mycket som 40 ton. Allt för att du ska få en så trevlig och problemfri semester med din husbil som möjligt. Självklart är vi med i Motorbranschens riksförbund vilket ger dig extra trygghet. Varmt välkommen in!
Mån-Tor: 07:00-16:30
Fre: 07:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 54 kunder tycker om Torvalla Bil LCV AB

• Frank H
    Frank H skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Fruktansvärt tillmötesgående personal, ” klämde” in vår husbil när en spridare krånglade trots fulltecknat schema , räddade utan tvekan vår semestertripp . Kan inte beröma nog mycket. Otroligt proffsigt :) Läs mer
  • Mälardalens Palltransporter Ab skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Helt utan intresse att ta hand om garantifel samt ett stötigt bemötande Läs mer
  • Stig Erland F skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Har använt dem för service samt för två reparationer. Vid trassel med växellådan och vid en krockskada. Hög teknisk kompetens, smidig handläggning och i båda fallen klara tidigare än utlovat.
    Mvh/ Erland Bergfors Läs mer
  • Per-gösta J skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Felsökning av felaktiga signaler från kontroll lampor, mycket provkörning och tester.. Andra verkstäder har försökt men gått bet, men Torvalla LCV AB fixade felet. Imorgon tillbaka för att få montera effektbox. Mkt trevligt bemöta i kundtjänsten och enkelt att få en tid som passar mig. Jag är ny kund och nöjd kund. Läs mer
  • Alltag Ab skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Alltid jätte bra trevlig bemötande Läs mer
  • Bo Karl Ö skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Snabb mycket proffsig hantering samt till rätt pris man reparerar istället för att byta hela enheter
    Mycket bra
    Kommer garanterat fortsätta vara kund och även rekommendera er
    Tack Läs mer
  • Marianne E skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Proffsiga och noggranna. Trevligt bemötande och hjälpsamma.
    Har lämnat in husbil för service (stor och liten) och skaderenovering, i båda fallen med bra resultat. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Eva Kristina R skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bra bemötande
    Snabba åtgärder
    Bra information
    Förtroendeingivande

Extra plus för sms:meddelanden när det är dags för service
    Även julhälsningen med trisslotten - en liten sak ,men den visar att företaget har fokus på kunden även efter besöket. Läs mer
    Thomas & Adam L gillar detta
  • Arne Johny L skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bra och trevligt bemötande,och väl utförda arbeten. Läs mer
  • Erik Olof Lennart F skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Mycket trevligt och personligt bemötande! Läs mer
  • Stig Roger N skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Väl mött från första början med min husbil som ni bytt kamrem och gjort service på.
    Klart mycket nöjd kund hos er. Läs mer
  • Irene Margrethe L skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Alltid vänligt proffsigt bemötande. Lyssnar noga på vad som skall göras. Stora som mindre servicear i motorn på bilen. Jag har en husbil. Vi kontroll besiktning på Bilprovning körde personalen bort ventiler och TV-antenn på taket. Jag bad Torvalla besiktiga taket noga. De bytte allt på taket, även luckor. De tog kontakt med Bilprovning och mig för information och skickade fakturan till Bilprovning. Perfekt skött!
    De har tidigare hjälpt med montering av lampor inne, vattenläckage, uppsättande av aluminium -kanal till förtält. Ingen gör detta bätre än Johan på Torvalla i Haninge. Stor eloge! Högsta betyg.
    Kommer att anlita dem igen när jag kommer hem från nuvarande Spanien-resa. Några småsaker behöver fixas.
    Med vänlig hälsning, Margrethe Lundqvist Läs mer
  • Annika F skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Alla har varit tillmötesgående och inriktade på att ge god service. Ger ofta lite mer än jag ”förväntat”. Grundservice två gånger, montering av Alko fjädringspaket, småreparationer etc. alla kontakter har präglats av en vänlig och lättsam attityd från Torvalla personal. Läs mer
  • Thony W
    Thony W skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Byte kamrem . Service o påfyllning ÀC .Div tips ang bilen Läs mer
  • Hans Gunnar P skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Har gjort service och akutlagning av husbilen. Fick otroligt bra och snabb service framför allt vid akutlagningen Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Just nu kan jag inte rekommendera LCV lagat bromsar för massa pengar och sen bli underkänd på besiktning uselt😝 Läs mer
  • Hasse V skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bärgare körde bilen till verkstaden i fredags.
    Nu vid 09:00 på måndagen ringer en mycket trevlig ung man.
    Han informerar mig noga om vad som gjorts med bilen och besvarar mina frågor.
    Ett mönster uppdrag har de gjort en än gång. Läs mer
  • Bandhagens Glasmästeri R skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bra mottagande, jobbet utfört i tid Läs mer
  • Clas Tommy S skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Service både personbil och husbil nöjd i stort med service Läs mer
  • Lars Gösta A skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bra bemötande
    Bra rekommendationer
    Väl utfört arbete Läs mer
  • Lars-anders L skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Snabb bra service och prisvärd Läs mer
  • Tom Anders R skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Alltid trevligt bemötande,senaste problemet var el.vilket dom lagade fort.Mycket nöjd med dom. Mvh Tom. Läs mer
  • Odd S skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Mycket bra service och trevligt bemötande. Rekommenderar gärna företaget. Läs mer
  • Kjell Erik P skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Reparation, Alltid, mycket gärna, Dom utför Alltid akuta servicearbeten med kort varsel, mao STÄLLER UPP Läs mer
  • Kurt Lennart Allan S skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Husbilsservice. Fungerade bra.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Urban E skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bra bemötande. Har fått service och reparationer.
    Kunnig personal. Läs mer
  • Formastål Aktiebolag skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Lämmna på service bra o snabbt o bra arbete kan rekommendera dom Läs mer
  • Lars O skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Väldigt bra bemötande och servicen är den bästa Läs mer
  • Fiat Group Automobiles Sweden skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Ringde in o ville info
    Bilhandlare sa att han ringer det blev inga samtal från Fiat o jag ha köpt 4 st doblo 2016 ville köppa nya Läs mer
  • Per-gösta Axel Ö skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Behövde hjälp med oljebyte i vår husbil. Ringde och fick tid till nästa dag. När jag kom så blev jobbet gjort medans jag tog en kopp kaffe. Förutom oljebytet fixades två enkla felmeddelanden som fanns i bilens display.
    Vid de tidigare tillfällen jag varit på denna verkstad har jag alltid blivit proffsigt behandlad. Det är därför jag gärna låter dem göra servicejobben på husbilen. Läs mer
  • Carl Edvard B skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Helt ok. Trevlig personal.
    Byte av olja o filer tog inte lång tid. Läs mer
  • Trollbäckens Färg & Design Ab skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Snabb och bra service skit när nästan ny bil går sönder men garantin tog hand om den kostnaden. Fick lånebil under tiden så det funkade bra ändå. Läs mer
  • Göran T skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Helt ok..................................... Läs mer
  • Siv Ingmar S skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Hjälp med ström till husbilsdelen. Kunniga där Megaverkstad misslyckats.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • NYRÉN, A skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bra service och ett föredömligt bemötande. Kan varmt rekommendera Torvalla LCV Läs mer
  • Barbro Christina R skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Har vid flera tillfällen servat husbilen. Blivit trevligt bemött, varit nöjd med servicen, klar på utsatt tid samt fått SMS när det varit dags att hämta bilen. Läs mer
  • Thomas Reine E skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Dyra, men vilken verkstad är inte det Läs mer
  • Stefan B skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bra och proffsigt mottagande, snabb och bra service och man blev uppringd och tillfrågad innan något utöver vanliga servicen utfördes. Vår husbil blir stammis här! Läs mer
  • Lars Gustav Ö skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bokade en service på min husbil.
    Trevligt bemötande och lätt att boka.
    Fick en ungefärlig prisuppgift.
    Snabb och proffsig service med trevlig personal. Läs mer
  • Björkners Elektriska Aktiebola skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bra o snabb service.
    Vänligt o proffsigt bemötande. Läs mer
  • Benno N skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Kunniga trevligt bemötande prisvärt Läs mer
  • Hans Leif C skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Har haft våran husbil på service två gånger och har fått ett trevligt bemötande och en bra utförd service var gång. Läs mer
  • Karl Ingemar Mikael J skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Jag fick ett bra bemötande och det mesta ordnat på min service men jag fick ett felmeddelande innan jag lämnade in bilen som dom släckte när dom servade och sade att det var ok men det återkom omgående , Jag får återkomma när det passar in för er. Läs mer
  • Thermogrund Handelsbolag skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Hej. Vi är glada för god sörvis mig och bilen 💥 Läs mer
  • Kent Åke Petter P skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bra bemötande och snabba åtgärder Läs mer
  • Pia Marie L skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Fungerar utmärkt varje gång. Snabba och service-minded. Läs mer
  • Mikael E skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bra bemötande, fick skjuts till station efteråt .
    Husbilen var inlämnad för krockskada . vissa delar missade man att beställa med det löste dom snabbt. Läs mer
  • Otto Lennart P skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bra bemötande och handläggning. Läs mer
  • Thomas Erik Viktor B skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Jag lämnade in min husbil för service/oljebyte och väntade medans arbetet utfördes. Personalen var mycket trevliga och svarade på frågor och undringar jag ställde. Jag har inget annat än gott att säga om verkstaden och dess personal :) Läs mer
  • Peter S skrev om Torvalla Bil LCV AB
    Bra och snabb service av Husbilen Kabe