Total Hälsa

Total Hälsa

Ring 08-664 00 46 www.totalhalsa.se
4.5

På Total Hälsa arbetar vi med hudvård som ger resultat! Vi utför ett antal olika behandlingar i vår salong på Strindbergsgatan i Stockholm. Våra behandlingar utförs med professionella hudprodukter samt olika maskiner som hjälper till att reducera porer, röda kärl i ansiktet samt celluliter m.m. Några av de tjänster vi kan...

187 omdömen om Total Hälsa

JOHANNA MARLENE L
Skrev om Total Hälsa

Tyvärr blev jag väldigt besviken på mitt intryck av salongen och min behandling. Jag har varit på många salonger och har därför en del att jämföra med. Saknade ett trevligt och välkomnade bemötande. Radion var på i behandlingsrummet vilket jag inte uppskattar när man är där för en ansiktsbehandling. Då vill iaf jag ha avslappnande musik. Och själva behandlingen var varken skön eller behaglig..upplevde inte att behandlingen genomfördes med omsorg liksom..vatten rann ned på mina öron osv..jag tycker om att också bli lite...

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Ann O

Trevlig och kompetent tjej som gör bra behandlingar. Lätt att boka och avboka.

Diana F

Proffsig, kunnig och noggrann.Rekommenderar absolut att boka in er hos Suela på en behandling.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Paulina D

Jättesnäll och gjorde så att jag kände mig helt säker genom hela erfarenheten. Kommer boka tid igen!

Hanna D

Hjälpsam, serviceinriktad och kompetent!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Christina Margareta G

Världens bästa - man känner sig så ompysslad och väl omhändertagen. Önskar att jag kunde gå till henne varje vecka!

Liza W

Det blev vaxning för min del, har alltid gått till totalhälsa men sen blev felicia mammaledig och jag vågade inte riktigt gå till total hälsa längre då jag inte tyckte om när de andra tjejerna vaxa mig. Men sen började suela jobba där och jag tänkte att jag skulle chansa denna gången och se. Jättetrevlig tjej till att börja med! Varenda liten hårstrå som jag inte såg att de fanns blev borttaget. Enda nackdelen var att jag var jätte klibbig i slutet men det kan vara för att hon kanske glömde att smörja in mig med olja i slutet....

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Eva G

Ansiktsbehandling och hon var mycket duktig o professionell

Boel R

Hon är trevlig och professionell

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Nina A

Suela är noggrann och effektiv! alltid vänlig

Daniel M
Skrev om Total Hälsa

Enkelt, bra och vänligt. Maria var väldigt duktig på att massera.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 281 omdömen 4.8 av 281 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Taina C

Vaxning av halva ben + bikinilinje Felicia är alltid glad och trevlig när man kommer till henne/er. Mina förväntningar av er som företag och utförande av tjänsten har ni levt upp till helt och hållet.

Susann L

Duktig och proffsigt bemötande.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Anna A
Skrev om Total Hälsa

Maria har tagit hål i mina döttrars öron, alla 3 :) SÅ fina, välplacerade hål. Bra bemötande.

Josefine W
Skrev om Total Hälsa

Fantastiskt! Har gått dit flertal gånger för olika typer av behandlingar (t.ex idag) och det är så bra service, från ALLA olika personer som jobbar där. Kommer alltid gå till Totalhälsa!

Linnéa L

Hon var väldigt trevlig och fick mig känna välkommen. Jag kände mig oehört säker med henne som kund, hon var väldigt snäll och väldigt kunnig! Ska absolut beställa tid med henne i framtiden om jag ska göra flera hål i öronen!

Johanna S

Felicia var jättetrevlig och lyssnade verkligen på vad jag önskade. Jag kände stort förtroende för henne och behandlingen gick snabbt och smidigt. Bara positivt att säga!

Hanna J

Felicia är trevlig och lagom privat. Vidare är Felicia effektiv och serviceminded. Den enda kritik jag har är att Felicia prioriterar snabbhet framför noggrannhet.

Ann-britt B

Jag har varit på Totalhälsa 2 ggr. Båda gångerna på ansiktsbehandling och vid båda tillfällena had jag Felicia. Jag har gått på ansiktsbehandling i många år och Felicia sticker ut med sitt lungna och trevliga sätt samt sin professionalism. Hon är väldigt kunnig på allt det hon gör och inbjuder till en skön och jättebra behandling. Jag är supernöjd.

Kajsa E

Felicia är lugn och mycket trevlig! Utför sitt arbete på ett strålande sätt.

Erica A

jättebra och trevlig gick på ansiktsbehandlning

Charlotte Å

En förtroendeingivande och behaglig hudvårdsterapeuft. Mycket nöjd med behandlingen hon utförde. Mvh Charlotte

Frida R

Alltid mycket glatt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet.

Cornelia L

Fantastiskt härlig och kompetent!

Julia B

Jag fick ett bra bemötande och är nöjd!

Dinara G

Finns ingen bättre, inte i Stockholm iallafall.

Kerstin L

Har bara varit en gång, med det var toppen bra - fint bemötande samt proffsigt utförd behandling!!

Kristina L

Vänligt bemötande, snabb behandling. Trevligt.

Leila

Jätte duktig och erfaren hudterapeut. Gått till henne på rekommendation nu i ett år . Alltid nöjd med henne.

Jennie K

Jag har blivit väldigt bra bemött av Felicia. Jag har gjort ansiktsbehandling hos henne ett flertal gånger och varit mycket nöjd. Jag har även fått mina fransar färgade och permanentade och även där mycket nöjd.

Josephine Z

Felicia Ahlström var sjuk dagen jag skulle komma och ställde in besöket. Det var dessutom flera månader sen. Väldigt underligt att ni då har "valt ut mig som kund".

Lisa B

Blev väldigt trevligt bemött och rekommenderar absolut Felicia!

Anders K

Flexibel med tider och nöjd med behandling.

Camilla E

Hej, Väldigt trevligt bemötande och professionell. Även hennes kollega som jag träffat.

Helene G

Mycket trevligt bemötande. Lagom nivå på samtalet under själva behandlingen. Mycket duktig, vilket proffs på vax!!! Bästa vax'aren jag haft på åratal. Jag kommer definitivt fortsätta boka hos henne.

Katarina S

Josephine är 7 år och kom till Total Hälsa för att ta hål i öronen tillsammans med mamma. Sammanfattningsvis finns det bara ett ord WOW! Vilken service! Felicia var lugn och inkännande och förklarade på en lagom nivå på Josephines frågor. Hon var otroligt skicklig och utförde håltagningen på ut proffsigt sätt.

Cathrine N

Felicia är trevlig, kunnig och genuint intresserad av att hjälpa mig som kund!

Johanna L

Felicia är superduktig, serviceminded och trevlig!

Iris S

Trevlig, saklig, kunnig. Mötte mina förväntningar.

Annika G

Felicia var mycket duktig, lugn och proffesionell. Kan varmt rekommendera henne.

Karolina H

Strålande! Proffsig, lyhörd och vet vad hon gör. Jag är alltid lika nöjd.

Katherine M

Jag gjorde ett antal behandlingar på Total hälsa hos Felicia under våren 2017. Tycker Felicia var skicklig och professionell samt fantastiskt serviceminded. Efter avslutad behandling försökte jag komma på vilka fler behandlingar jag kunde göra på Total Hälsa då jag fick stort förtroende för henne. Tack vare servicen jag fick kommer nog återvända till total hälsa inom en snar framtid!

Dilan D

Jag fått alltid ett jätte bra bemötande av Felicia Ahlström. Hon är jätte duktig och jag som kund känner mig alltid trygg och bekväm hos henne. Jag ser till att alltid boka hos Felicia. Hon är helt klart bäst.

Dofia B

Mycket bra! Trevlig och behagligt bemötande. Duktig på sitt jobb.

Ann Therese T

Finurlig, proffsig och ..bra. Önskar jag hade råd att gå varannan vecka. Skulle behöva lämna in mig på renovering. Hade varit fantastiskt att få super proffsig renoveringspaket för ansikte hår och fötter hud i samma svep. En total renovering. Gå ofta. Köpte min behandling på lets deal och önskar att det var frekventare. Skulle vara så skönt att få hjälp med alla konstiga problem som uppkommer när man blir äldre. Tex. har jag fått flikar under armarna, vad gör man! Suck. I indien går fattiga o rika människor kvinnor på salong...

Anette R

Proffesionellt bemötande Kunnighet och skicklighet Toppen resultat

Sonja B

Jag vet inte vem Maria ärhar aldrig träffat damen i fråga.Tack för visat intresse./Häls Sonja

Pirco W

Bra, punktlig och proffsig. Lung atmosfär.

Philippa H

Mycket trevlig och professionell i sitt område!

Ylva S

Bra bemötande, levde upp till förväntningarna. Alltid i tid.