Bilia Center Metro

1.4

7 omdömen om Bilia Center Metro

Filip H
Skrev om Bilia Center Metro

Vilken dåligt bilaffär, köpte en bil där och lämnade tillbaka 4 gånger pga fel. De vill inte ger mina pengar tillbaka och jag fått faktura för reparation! helt otroligt!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Jakob Fredrik D
Skrev om Bilia Center Metro

Katastrofalt dålig bilförsäljning... beställer svarta fälgar till min RAV4 , när bilen ska levereras står den på vanliga lm-fälgar med lite svart på insidan..säljaren blir aggressiv när jag ifrågasätter, och börjar ljuga om att jag beställt de fälgar som kunde komma först, sen att svarta fälgar skulle kosta över 50 tusen (kostar 26 tusen) , han vägrar erkänna att det blivit fel...när han blir hotfull väljer jag att gå därifrån utan bil. Toyota i Kungens kurva var bra förut, men nu har de verkligen sjunkit till bilnasare på nåt halvskumt biltorg.. Sorry, aldrig mer.

Vivianne A
Skrev om Bilia Center Metro

Bilförsäljningen fungerar inte! Skulle köpa en bil men inga försäljare tillgängliga. Dom satt i ett hörn och fikade. Jag gick fram för att fråga om någon försäljare var ledig. Dom pekade och sa att han gått ditåt. När jag vände för att gå skrattade dom bakom min rygg

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

KAZUHIKO K
Skrev om Bilia Center Metro

Det handlar om mitt intryck av verkstad, Bilia Toyota / Kungenskurva, inte försäljning av bilar. Jag älskar Toyota men inte Bilia, var mitt tidigare betyg. När Bilia kom in till Toyota, fick jag dåligt intryck om deras reparation/service och slutade att lämna där. I september 2021 fick jag lämna min Toyota där pga speciella problem. Jag måste medge att jag fick ändra min uppfattning om Bilia denna gång. Hoppas att Bilia har lärt sig av service mind från Japan. Jag kan varmt rekommendera Bilia Toyotas verkstad i Kungenskurva nu.

Maria L
Skrev om Bilia Center Metro

Så himla dålig! Köp inte bil där. Säljaren återkommer aldrig Bilen är försenad i leverans i två månaders. De kan inte montera dragkrok. De beställer fel produkt. De svarar inte i telefon/Mail. Super dålig. Toyota vore sluta sammarbeta med dem. Riktig uselt är det!

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Lars P
Skrev om Bilia Center Metro

Råd! köp inte er nya bil här Det gjorde jag och jag har haft krångel sedan dag ett. Köpte en helt ny Auris i somras. Bluetooth på stereon var defekt, streama musik från mobilen fungerade inte, hela enheten behövde bytas ut de kunde inte bara uppgradera mjukvaran, och ingen ny enhet fanns på lager? Flera dagars väntan på att få det fixat. Skrikande bromsar! och gnissel… ingen annan ny bil vi har kört låter som denna bil. De har lovat att fixa bromsarna, men klarar inte av det. Bilen har varit inlämnad ett flertal gånger...

Mika N
Skrev om Bilia Center Metro

Jag hade min bli på service hos Toyota Center Metro Autogruppen i Kungens Kurva och i samband med den servicen gjordes även kamremsbyte. Men de sa ingenting om att vattenpump också måste bytas på en bil som gått 18000 mil. Inte ett ord om detta, ingen rekommendation eller nåt. En kamrem ska enligt Toyota bytas antingen efter 12.000 mil eller 5-9 år (beror på vilken verkstad man frågar!), alltså hade jag många mil framför mig innan nästa byte, trodde jag. Men redan nu, efter 2 år håller den gamla vattenpumpen på att ge...

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen