Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Toyota Center Metro Auto

Toyota Center Metro Auto

Ellipsvägen 4, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Veddestavägen 2, 17562, JÄRFÄLLA
Riddermark Bil
Siluxgruppen I Stockholm:
Bra bemötande och proffsig sälg

Försäljare av begagnade bilar nära Toyota Center Metro Auto:

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Kenneth B:
Mycket trevlig o proffsig personal

Murmästarvägen 37, Skärholmen
Anja U:
Mycket nöjd med både bil och bemötande!

Huddingevägen 305, HUDDINGE
Tjänsten “Vi säljer bilen åt dig!” är en mycket uppskattad tjänst för både föret... Läs mer ›
Jerry W:
Superbra bra bemötande bara bra

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Janne A:
Väldigt bra service och personlig engagemant

Läs vad 1 kund tycker om Toyota Center Metro Auto

• Mika N
    Mika N skrev om Toyota Center Metro Auto
    Jag hade min bli på service hos Toyota Center Metro Autogruppen i Kungens Kurva och i samband med den servicen gjordes även kamremsbyte. Men de sa ingenting om att vattenpump också måste bytas på en bil som gått 18000 mil. Inte ett ord om detta, ingen rekommendation eller nåt.

En kamrem ska enligt Toyota bytas antingen efter 12.000 mil eller 5-9 år (beror på vilken verkstad man frågar!), alltså hade jag många mil framför mig innan nästa byte, trodde jag. Men redan nu, efter 2 år håller den gamla vattenpumpen på att ge upp och måste bytas, vilket ger en stor extrakostnad för mig; det kostar lika mycket som kamremsbyte. Igen!

Kamremsbyte vartannat år blir dyrt, kan jag lova!

När jag kontaktade TCMA och påpekade att de flesta verkstäder brukar rekommendera vattenpumpsbyte i samband med kamremsbyte (har ringt runt i många olika verkstäder angånde detta), och eftersom jag inte fått någon sådan och efterlyste viss kompensation, fick jag bara ett otrevligt svar som respons.

Jag rekommenderar inte Toyota Center Metro Autogruppen i Kungens Kurva. Dåligt bemötande och tydligen även okunnigt personal som inte bryr sig om kundernas bilar, inte om min i alla fall.

Aldrig mer denna verkstad för min del!

Ellipsvägen 4, 141 75 Kungens kurva