Trädakuten AB

Trädakuten AB

tradakuten.se
  • BadgeNineYears
1 821

Vi hjälper er att beskära och ta ned träd säkert och snabbt. Med hjälp av många års erfarenhet, den senaste tekniken och ett stort intresse för miljö och träd arbetar vi effektivt med trädfällning och beskärning. Våra duktiga arborister klättrar och beskär enkelt i träd som står trångt, nära bostäder eller andra byggnader...

1821 omdömen om Trädakuten AB

Maria N
Skrev om Trädakuten AB

Elt ok men glömde visserligen av träd så de fick komma tillbaka och sen kunde de ju berätta från början att det inte fräsa alla stubbar så det var inte alls bra.

Camilla T
Skrev om Trädakuten AB

Jag behövde hjälp med att ta ner några stormfällda träd och det gick över förväntan. Jag fick hjälp snabbt och de arbetade effektivt. Jag är mycket nöjd med både bemötande och det utförda arbetet.

Mona-Britt G
Skrev om Trädakuten AB

Mycket trevliga killar som kom allt till belåtenhet . Kommer att rekommendera er.

Lena B
Skrev om Trädakuten AB

När man bokar tjänster av Trädakuten så vet man att man får den bästa, snabbaste och skickligaste service man kan få. Har man frågor om trädgård så svarar dom kunnigt. Det är ett nöje att studera när dom arbetar. Som ekorrar skuttar dom runt bland höga träd och efter ett par minuter så ligger hela trädets krona i en ring runt trädets grund. Sedan kapar dom stammen i önskade längder som passar vår kamin. En stund senare så har dom lastat eller flisat ner alla grenar sopat upp och dom tackar artigt för fikat och lämnar tomten. Vi älskar dem.

Kurt B
Skrev om Trädakuten AB

Utförde det överenskomna arbetet snabbt o smidigt.

Claes M
Skrev om Trädakuten AB

Kompetenta och effektiva! Inte så lågt prissatt, men de utförde en arbetsuppgift jag inte klarat själv.

Anders L
Skrev om Trädakuten AB

Är återkommande kund sedan flera år. Trädakuten gör alltid ett bra och professionellt jobb. Alltid trevliga och hjälpsamma att ha att göra med. Anlitar dem för arbete i villaträdgård.

Jean-marc L

Trevligt bemötande Lyssnar på kunden

Daniel J
Skrev om Trädakuten AB

Företag med väldigt gott bemötande. De är snabba på att svara och ger ett bra och seriöst intryck vid kontakt. Väl på plats är dem trevliga och gör ett snabbt och bra arbete till ett rimligt pris.

Maria S
Skrev om Trädakuten AB

Dem gör jobbet bäst. Kommer alltid att anlita dem.

Susanne A
Skrev om Trädakuten AB

Bemötande fantastiskt Förväntningar var att få råd och förslag på hur vi skulle göra med de stora granarna nära huset, vilket vi fick. Snabbt avklarat, trevliga utförare, vill verkligen rekommendera Trädakuten. Skall nämna att vi jämförde med ytterligare två utförare. Service, Bemötande och pris var helt klart positivt från Trädakuten

Anita N
Skrev om Trädakuten AB

Bra och snabb hjälp och ett bra utfört arbete av trädfällningen.

Anitha D
Skrev om Trädakuten AB

Trevligt bemötande Hade hoppats på en kraftigare klippning av äpple o plommonträdet Fick ej möjlighet att kolla innan de som klipppte var borta

Bengt D
Skrev om Trädakuten AB

Duktiga och proffessionala. Kommer som avtalat

Manne W
Skrev om Trädakuten AB

Toppen! Snabbt, effektivt och snyggt!

Patrik B
Skrev om Trädakuten AB

Mycket trevlig personal. Dom utförde jobbet effektivt och noggrant. Tvekar inte på att anlita dom igen.

Daniel R
Skrev om Trädakuten AB

Fått hjälp två gånger. Dels ta ner ett stort träd (10m), samt beskära hög häck. Fungerat utmärkt.

Andreas Å
Skrev om Trädakuten AB

Snabbt fixat och prydligt utfört!!

Gustaf H
Skrev om Trädakuten AB

Utmärkt bemötande Förväntningarna infriades mer än väl Jättefin upplevelse , jättefina killar som jobbade som satan Vänligen Harald Ek

Eve K
Skrev om Trädakuten AB

Suverän snabb hantering. Trevlig personal och bästa servicen!

Thomas K
Skrev om Trädakuten AB

Bemötandet över telefon och på plats var klockrent. Uppdraget var att fälla en stor Björk på tomten som stod nära vårt hus. Fällningen gick över förväntan, dom klättrade upp i trädet och kapade sektioner med början från toppen vilket minimerade risken för skador på huset. Avslutningsvis så forslade dom bort och städade efter sig.

Lars F
Skrev om Trädakuten AB

Oerhört professionella och tillmötesgående.

Istvan C
Skrev om Trädakuten AB

Proffesionellt från offerten tills jobbet var klart. Verkligen super nöjda, arbetet gick snabbt ( borttagning av 5 tujor), killarna hjälpte till med allt, rätt pris också. Det går ju inte att göra bättre.

Hannele L
Skrev om Trädakuten AB

Lyssnande, bra jobbat i en speciell bergig uppvuxen trädgård, precis efter önskemål.

Johan R
Skrev om Trädakuten AB

Ett mycket trevligt och kunnigt bemötande, en professionell bedömning och planering på plats och ett mycket effektivt och tillmötesgående utförande. Resultatet ser vi till sommaren, men träden ser väldigt lovande ut!

Ulf Lennart J
Skrev om Trädakuten AB

Mycket skickliga och effektiva och har ett trevligt bemötande!

Maria L
Skrev om Trädakuten AB

Fantastiskt bemötande och supereffektiv och trevlig personal. Så nöjd med er 😀👍🏻

Carina L
Skrev om Trädakuten AB

Bra bemött och genomfört som vi sa.

Conny K
Skrev om Trädakuten AB

Fungerade jättebra kom i tid, gick snabbt och enkelt

Andreas S
Skrev om Trädakuten AB

Tog snabbt och effektivt ned ett sjukt träd som stod lite för nära huset.

Inger S
Skrev om Trädakuten AB

Vi ble møtt på en positiv og fin måte av Trädakuten. De hugget ned trær og beskar på en veldig fin måte. Vi er superfornøyde.

Birgitta L
Skrev om Trädakuten AB

Jag blev mycket väl bemött. Snabb återkoppling med offert och snabbt utförande därefter. Bra diskussioner kring vilka träd som var av akut karaktär, men också intressanta och värdefulla synpunkter kring andra hänsyn som man kan beakta i naturen, såsom fåglar och insekter. Trevligt intryck på alla vis, vi kommer rillbaka när nästa trädfällning behövs.

Therese T
Skrev om Trädakuten AB

Tycker att trädakuten är fantastiskt bra på alla sätt. Trevligt bemötande, håller mig uppdaterad och informerad och håller vad de lovar samt prisvärda. Som extra positivt är att se vilken härlig stämning som verkar råda mellan de som arbetar. Sånt gör en extra glad. Kommer att anlita trädakuten igen samt har och kommer att rekommendera trädakuten till vänner och bekanta :-) Therese

Ann-Sofie T
Skrev om Trädakuten AB

Vi fick professionell och snabbt service. Kan varmt rekommendera.

Tony K
Skrev om Trädakuten AB

Mycket nöjd. Tog ner två stora björkar som stod besvärligt till. Proffessionelt utfört och mycket trevligt bemötande.

Staffan E

Fungerade med tillfredsställelse.

Teo W
Skrev om Trädakuten AB

Proffsigt utfört arbete. Välstädat efteråt.

Anne M
Skrev om Trädakuten AB

Bra bemötande, prisvärt och ett bra jobb. Om det behövs kommer jag att anlita dem igen.

Mats E
Skrev om Trädakuten AB

Proffsiga, engagerade, kunniga och noggranna

Bengt D
Skrev om Trädakuten AB

Bra och kunnigt bemötande. Samt bra utfört arbetet

Ingemar C
Skrev om Trädakuten AB

Trevligt bemötande, arbetet utförd enligt tidsplan och enligt överenskommet pris

Helena K
Skrev om Trädakuten AB

Bra vid besök och kunniga Dock blev det kort framförhållning inför genomförandet

Anders E
Skrev om Trädakuten AB

Funkat jättebra, snyggt och rent efteråt och inga trafikstörningar

Ulla Carin Kihlberg F

Mycket seriösa. Snabba o noga i arbetet.

Tobias E
Skrev om Trädakuten AB

Vi är supernöjda, vi fick både snabb och proffsig hjälp att ta ner en sjuk björk på vår tomt. Bekymmersfritt!

Anna W
Skrev om Trädakuten AB

Kunniga , trevliga , lyhörda !

Lars F
Skrev om Trädakuten AB

Snabbt, prydligt och konkurrenskraftiga priser.

Håkan H
Skrev om Trädakuten AB

Snabb service, bra utförande, utmärkt bemötande

Åsa M
Skrev om Trädakuten AB

Toppenkillar, professionella, informerade löpande vilka åtgärder som behövdes EFTER att först ha frågat mig vilka funderingar jag hade kring form mm.

Lena C
Skrev om Trädakuten AB

Bra utfört med att klippa ner en björk!