Alla kategorier Trädgårdsservie Stockholms län Stockholm Farsta Svedmyra Trädfällarlaget Trädgård AB

Trädfällarlaget Trädgård AB

Postiljonsvägen 33, 122 47 Enskede — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Trädfällarlaget Trädgård AB

• Ewa E
    Ewa E skrev om Trädfällarlaget Trädgård AB
    Under all kritik! Vi kom överens om priset för att klippa en syrenhäck och bokade tid. Ingen kom och ingen hörde av sig. När jag ringde upp hittade man på en lögn (har kollat!) om ett akut försäkringsjobb för att förklara detta!
    Ny tid bokades och 2 killar kom och gjorde ett snabbt och slarvigt jobb. Priset var verkligen oskäligt med tanke på hur enkelt och slarvigt jobb de gjorde. När jag protesterade blev jag utskälld på ett mycket otrevligt sätt. Sedan kom en faktura där de sänkte priset. Alltså insåg de att priset var oskäligt! Men priset var fortfarande mycket högt (dubbelt så högt som det borde vara!) och jobbet mycket dåligt utfört. Häcken helt ojämnt, allt klipp inte bortforslat, rabatterna nertrampade.
    De garderar sig med att erbjuda ”fast pris” och om man som okunnig tror att jobbet är mycket mer avancerat (dessutom förväntar man sig ett noggrannare och proffsigare jobb!) och godkänner har man ingen rätt att klaga på priset.
    Akta er för FAST PRIS!!! Läs mer
  • Christer H
    Christer H skrev om Trädfällarlaget Trädgård AB
    Hade bokat möte klart. Kom inte hörde inte av sig. Lovade komma igen, men inget hände.
    Tyvärr väldigt opålitliga. Läs mer

Bästa trädgårdsserviarna i Stockholm: