Alla kategorier Trädgård Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen TrädgårdsMakeover i Sverige AB

TrädgårdsMakeover i Sverige AB

Elsa Borgs Gata 20, 129 53 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Trädgårdsmakeover!

Behöver du någon som verkligen kan trädgård? Då är det oss du ska kontakta. Hos oss på Trädgårdsmakeover får du en skräddarsydd tjänst där vi stylar din trädgård så att fastigheten får nytt liv och buden höjs vid en försäljning.

Stylingen utförs av en licensierad trädgårdsfirma som utför praktiskt trädgårdsarbete, stylar entréen, fixar grovrengöring och bortforslar trädgårdsavfall. Självklart kan vi anpassa våra trädgårdstjänster efter dina önskemål om det är något specifikt du vill göra i din trädgård. Kontakta oss så berättar vi mer!
Mån-Tor: 09:00-16:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om TrädgårdsMakeover i Sverige AB

• Eva J
    Eva J skrev om TrädgårdsMakeover i Sverige AB
    Perfekt att anlita när du känner att du inte mäktar att även få ordning på trädgården inför visning. Trädgårdsmakeover tar ett helhetsgrepp och fokuserar på hur din tomt ska se ut inför en visning. Fokus låg på att få fram trädgårdens struktur. Beskärning av träd och buskar och rensning av gångar och stenläggningar samt kanter runt rabatter. Vi gjorde tillsammans upp en prioritetsplan för vad som behövde fixas och sedan jobbade de självständigt, professionellt och snabbt. Allt var fixat på några dagar, inklusive borttransport av förfallna möbler och annat skräp som samlats i trädgårdens hörn. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-07-16 Trädgårdsmakeover i Sverige AB svarar Eva J
    Hej Eva! Tack för din fina feedback, det är väldigt roligt att du är så nöjd med arbetet vi gjorde! Vi arbetar hela tiden hårt för att alla våra kunder ska vara lika nöjda som du när vi har hjälpt till med en Trädgårdsmakeover, oavsett storleken på uppdraget!
    Ha en fantastisk sommar!

Med vänliga hälsningar
    Katarina
    TrädgårdsMakeover
    Trädgårdsmakeover i Sverige AB, Mats Hedenby gillar detta
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Kunder en del av TrädgårdsMakeover i Sverige AB
    Jag anlitade Trädgårdsmakeover inför en försäljning av huset. De var väldigt serviceinriktade och gjorde ett mycket bra arbete med vår eftersatta trädgård. De rensade även tak från mossa samt fraktade även iväg grovsopor vi ville bli av med. Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Mäklare en del av TrädgårdsMakeover i Sverige AB
    Duktiga på att förfina det "glömda rummet", dvs trädgården inför en försäljning. Visningen börjar inte inte inomhus utan redan när man parkerar bilen utanför. Att sedan mötas av en vacker trädgård skapar en positiv sinnesstämning redan innan kliver över tröskeln till sitt nya hem! Läs mer
    2018-02-13 Mats Hedenby svarar Tommy S
    Vi tackar för de orden. det är roligt med mäklare som förstår att köplusten börjar redan vid grinden och faktiskt redan på hemnet.
    Att ordna med utemiljön ovh övrigt, det är en av de säkraste sätten att tjäna en förmögenhet. För vem säljer en bil smutsig och tror att man får bäst betalt. Må bäst!
  • Torsten S
    Torsten S skrev om Mäklare en del av TrädgårdsMakeover i Sverige AB
    En värdefull tjänst som definitivt skapar ett mervärde för den som står i begrepp att sälja sitt hus. Dessutom är Trädgårdsmakeover en väldigt bra och serviceinriktad partner att ha att göra med - rekommenderas! Läs mer
    2018-02-13 Mats Hedenby svarar Torsten S
    Tack för att du nämner mervärde! att få trädgården ordnad ger mer värde i pengar men även i själen. Att sitta i en skönt "pysslad" trädgård med en god kopp dryck gör ju inte ont :=) vi är stolta partner med er.
  • Linda G
    Linda G skrev om Mäklare en del av TrädgårdsMakeover i Sverige AB
    Mycket fin och snabb service av Trädgårdsmakeover rekommenderas varmt!
    BoLiving Fastighetsförmedling Läs mer
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Kunder en del av TrädgårdsMakeover i Sverige AB
    Vi anlitade Trädgårdsmakeover i samband med försäljning och är mycket nöjda med resultatet! Läs mer
    2018-02-13 Mats Hedenby svarar Kristina W
    Tack Kristina för förtroendet. Vi jobbar med att få fram lite kärlek redan vid grinden. / M
    Mats Hedenby, Anton J, Trädgårdsmakeover i Sverige AB gillar detta

Elsa Borgs Gata 20, 129 53 Hägersten