Trädspecialisterna

Trädspecialisterna

tradspecialisterna.se
  • BadgeThreeYears

Vi på Trädspecialisterna i Väst arbetar i hela Västra Götaland och Halland med utgångspunkt i Kungsbacka. Vi är seriösa i allt vi tar oss för och vårt mål är alltid hög säkerhet och kvalitet. Trädfällning, stubbfräsning, beskärning, bortforsling, trädvård...vi hjälper till med allt som rör dina träd oavsett om du är privatperson,...

116 omdömen om Trädspecialisterna

Anna margaretha K
Skrev om Trädspecialisterna

Anlitar trädspecialisterna varje år för beskärning av våra höga svåråtkomliga häckar. Dom har även hjälpt oss att ta ner en stor ek. Trädspecialisterna är effektiva, noggranna, otroligt trevliga och städar undan efter sig så det knappt märks att dom varit där. Deras högsta prioritering är att kunden är nöjd med arbetet. Tips är att anlita dom under sommarhalvåret för då har du 7 barbröstade män som jobbar och sliter med sina motorsågar och häcksaxar på din tomt. Tack trädspecialisterna för att ni ser till så att vår tomt är lika fin varje år.

Gun H
Skrev om Trädspecialisterna

Oerhört proffsigt företag. Från första kontakt inför jobbet tills killarna städat undan o åkt iväg. Trevliga glada killar. Beundrar deras snabbhet och skicklighet uppe i träden där sågade delarna hamnade exakt där de tänkt sig. Kan varmt rekommendera företaget

Marie P
Skrev om Trädspecialisterna

Trädspecialisterna gjorde ett helt fantastiskt jobb hos oss när de fällde 2 stora träd på vår tomt! Killarna var oerhört kompetenta och snabba, dessutom städade de så fint efter sig så man inte såg att de varit här. Vi har anlitat Trädspecialisterna tidigare och kommer definitivt att göra det igen vid behov. Vi kan varmt rekommendera dem!

Anders L
Skrev om Trädspecialisterna

Jag bara måste lämna ett omdöme efter detta fantastiska jobb som Trädspecialisterna har gjort för oss. De kom på morgonen och va så trevliga, tyvärr kunde vi inte vara kvar och titta på nedmonteringen av vår 100-åriga svart-tall som höll på att välta mot vårt hus. När vi kom hem på eftermiddagen var det knappt ett barr kvar! Helt otroligt att de fixade detta så fort. Bästa betyg från oss.

Peder K
Skrev om Trädspecialisterna

Proffsigt uti fingerspetsarna! (Utförander, bemötandet, )

Jörgen O
Skrev om Trädspecialisterna

Trädspecialisterna skulle ta ner 8 stora träd på vår tomt i Frillesås. Efter en kort o effektiv inspektion av jobbet vi ville få utfört skred på avtalad tid 7 lika trevliga som professionella medarbetare till verket. Varsamt o effektivt samverkade de på ett härligt sätt. Och när de väl var färdiga märktes på tomten knappt att de varit där: de tog hand om alla grenar o kvistar och krattade o sopade tomten. Både vi och våra grannar var stumma av beundran för dessa professionella yrkesmän. Stort tack, Trädspecialisterna. Behöver...

Jeanette V
Skrev om Trädspecialisterna

Mycket snabb återkoppling och planering med fällning av träd. Det var effektivt , snyggt och bra utfört och smidigt med bortforsling . Rent och fint , inga spår av kvistar el dyl kvar på marken . Jag kan varmt rekommendera.

Göran B
Skrev om Trädspecialisterna

Redan vid min först kontakt med företaget och chefen Jimmy, fick jag en positiv bild. Lugn, trevlig och seriös person. Bad att få åka och titta på träden som skulle tas ner innan han ringde och gav mig ett pris, inte som de andra som jag talade med som snabbt gav ett pris på telefon utan att veta omfattningen. Jag tror att det hade en positiv effekt på priset också. det är ju trotts allt mycket pengar man lägger på detta, såg det är viktigt att priset verkligen reflekterar arbetsinsatsen.. När vi sedan kommit överens fick...

Jonas C
Skrev om Trädspecialisterna

Snabbt, trevligt, proffsigt och effektivt!

Pia S
Skrev om Trädspecialisterna

En snabb jobbande Arvid och bra service. Vi är så glada att vi kan sova gott inatt igen.

Per M
Skrev om Trädspecialisterna

Ett mycket proffsigt bemötande och utförande. De som kom och gallrade och tog ner vår blodbok var mycket kunniga, noggranna och effektiva. Vi är supernöjda med den service vi fick. Kan verkligen rekommendera Trädfällningsspecialisterna Per Molin Sophia Lehnberg

Magnus N
Skrev om Trädspecialisterna

Trevligt bemötande, Serviceminded, effektiva, snabba och gjorde väldigt fint efter sig. Trädfällning

Bertil B
Skrev om Trädspecialisterna

Jättebra och proffsiga , helnöjd med arbetet med att sänka kronan på en stor ek Bertil i Lindome

Klas J
Skrev om Trädspecialisterna

Bra bemötande, kom på utsatt tid, trygg och säker nedtagning, toppen helt enkelt!

Tord N
Skrev om Trädspecialisterna

Bra uppföljning vår på förfrågan. Inspektion dagen efter och träden ner efter ytterligare en dag. Väldigt effektivt och med hög servicenivå. Enkelt och smärtfritt.

Peter H
Skrev om Trädspecialisterna

Mycket bra fick det som vi kom överens om

Simon L
Skrev om Trädspecialisterna

Bra snabb service och proffsiga killar. Mycket bra resultat.

HÅKAN S
Skrev om Trädspecialisterna

Fantastiska killar, snabba, effektiva och trevliga. Prisöverenskommelse innan påbörjat arbete. Städar och gör rent efter sig. Rekommenderas varmt!

KURT A
Skrev om Trädspecialisterna

Fällning av ett träd och bortforsling kostar 7800 kr när vi bad om hjälp när de var på plats hos våra grannar. Oförskämt dyrt. Efter samtal med företaget och korrigering av priset så framstår de som seriösa och måna om sina kunder.

ANDERS B
Skrev om Trädspecialisterna

Duktiga grabbar när det gäller avverkning. Tyvärr också svart bälte i fakturering. 18 000:-/h för två gubbar och en flismaskin är i saftigaste laget. Man får många riktiga arborister för det priset. Se till att få ett skrivet anbud på exakt vad som gäller!

Svar från Trädspecialisterna

Hej Anders. Du kontaktade mig och ville ha ett pris på en årsklippning gällande en berberishäck. (taggbuskhäck) Årsklippning är det en häck växer under ett år. Jag tittar på arbetet o lämnar pris till dig. 3300 kr ink moms, ink bortforsling o RUT avdragen. Du tackar Ja till denna muntliga offert. Vi hade tänkt påbörja detta arbete efter ca en vecka tillsammans med en släpkärra för bortforsling av riset. Efter ett par dagar kontaktar du mig och vill ha häcken föryngrad istället för en årsklippning. Föryngra en häck innebär...

Iréne L
Skrev om Trädspecialisterna

Bra trevliga fällning av död alm

Svar från Trädspecialisterna

Tack Iréne för detta fina omdömme!

Björn L
Skrev om Trädspecialisterna

Otroligt proffsiga och effektiva. De var verkligen kunniga och kunde med stor precision ta ner en stor ek i bostadsområdet. Ingen växtlighet runt omkring kom till skada. Trevligt gäng var det också.

Svar från Trädspecialisterna

Underbart att höra Björn, hjärtligt tack för ditt fina omdöme, på återseende!

Johan S
Skrev om Trädspecialisterna

Bra bemötande och snabb service. Hörde av mig på måndagen och på torsdagen var jobbet gjort. Tydlig kommunikation.

THOMAS E
Skrev om Trädspecialisterna

Arborister från Trädspecialisterna i Väst (www.tradspecialisterna.se) klättrade med motorsågar i vår ca 15 meter höga bok och tog ned den sektionsvis under ledning av Jimmy Billkrantz. Boken stod illa till, inklämt mellan boningshuset och en friggebod, med flera byggnader inom riskavstånd. Dessutom var logistiken en utmaning (boken stod på baksidan av huset) med minimalt utrymme för flisning av grenar och bortforsling av flis och stambitar, men Jimmy och hans medarbetare lyckades genomföra uppdraget på mindre tid än en full...

THOMAS E och Helena S gillar detta
Svar från Trädspecialisterna

Wow, tack Thomas för ditt fantastiskt fina omdöme. Underbart att höra att du är så nöjd med vår insats, på återseende!

Johannes L
Skrev om Trädspecialisterna

Skönt gäng från början till slut! Löste jobbet galant. Men lite oklart hur prissättning sker. Men skulle ändå anställa dem igen.

Svar från Trädspecialisterna

Hej Johannes, Tråkigt att du upplevde att prissättningen va oklar. Vi lämnar alltid fasta priserna i våra offerter. I de fall vi inte kommer och tittar på jobbet innan, så ger vi kunden ett ungefärligt pris - mellan tumme och pekfinger. I ditt fall så mottog vi en bild på det träd som jobbet gällde och vi svarade med ett ungefärligt pris på 3.000-3.500 kr inkl moms, bortforsling och med RUT avdragen. Du förmedlade via telefon att vi kunde fälla trädet direkt över en buske, men detta kändes inte bra för oss då vi inte...

Eva J
Skrev om Trädspecialisterna

Mycket professionella. Arbetar snabbt och snyggt. Har anlitat dom ett antal gånger. Har fått hjälp med trädfällning, stubbfräsning och trädbeskärning. Mycket bra företag!

Svar från Trädspecialisterna

Underbart att höra Eva, tusen tack för det fantastiskt fina omdöme!

Birgitta M
Skrev om Trädspecialisterna

Mycket professionellt bemötande av företaget. Som levde upp till våra förväntningar av fällning av träd. Kunniga, noggranna, killar. Kan varmt rekommendera Trädspecialisterna. Birgitta

Svar från Trädspecialisterna

Tackar ödmjukast för ditt fina omdöme, kul att du är så nöjd!

Maj-lena G
Skrev om Trädspecialisterna

Ja kära nån kl 7:15 full rulle i trädgården! 6 duracellkaninensnabba killar och chefen. Bort med barrande Tujor. Själv filmade jag det hela. Ett minne som heter duga. Snabba, effektiva och trevliga. Vilket gäng. Får av mig högsta betyg. Rekommenderar till alla jag känner. Tack Trädspecislisterna

Svar från Trädspecialisterna

Helt underbart, tusen tack för ditt hjärtliga och fantastiskt fina omdöme!

Viktor F
Skrev om Trädspecialisterna

Fick väldigt bra hjälp med att fälla flertal träd ute på min tomt. Trevlig och kunnig personal.

Svar från Trädspecialisterna

Vi blir så glada av att höra att du är nöjd Viktor, tack för ditt fina omdöme!

Tommy G
Skrev om Trädspecialisterna

Utmärkt bemötande Hjälpte oss med hur träden skulle beskäras på ett bra sätt. Gjorde sen ett snyggt jobb! Rekommenderas varmt!

Svar från Trädspecialisterna

Härligt att höra Tommy, tusen tack för din fina betygsättning!

Arne M
Skrev om Trädspecialisterna

Väldigt bra bemötande! Arbetet utfört helt enligt min beställning. Vet sedan tidigare att de har gjort bra jobb så därför har jag anlitat det även denna gång.

Svar från Trädspecialisterna

Tusen tack Arne för ditt fina omdöme!

Eivor B
Skrev om Trädspecialisterna

Allt till det bästa Vi är mycket nöjda med hela arbetet klippning och borttransport samt företagets bemötande

Svar från Trädspecialisterna

Vi blir så glada av att höra detta Eivor. Tusen tack för ditt fina omdöme!

Klas Karl Helge E
Skrev om Trädspecialisterna

Trädansning på högsta nivå. Helt enligt vår smak å med ett flexibelt genomförande.

Svar från Trädspecialisterna

Så roligt att höra Klas, tusen tack för dina fina ord!

Anders O
Skrev om Trädspecialisterna

Bemötandet väldigt bra. Utförandet super proffsigt.

Svar från Trädspecialisterna

Vad glada vi blir att höra detta. Tack för fina ord!

Staffan L
Skrev om Trädspecialisterna

Kom som vi kom överens om, fick offert på plats. Meddelade dag och ringde före ankomst. Trevliga snabba och gjorde ett bra jobb, krattade och gjorde snyggt efter sig Kan verkliga rekommendera Trädspecialisterna

Svar från Trädspecialisterna

Härligt, så glada vi blir att ni är nöjda med vår insats. Tusen tack för fina och välvalda ord!

Rolf K
Skrev om Trädspecialisterna

Trevligt och korrekt bemötande. Levde upp till mina förväntningar Nertagning av död Alm Justering av lågt växande grenar på ek Fin form på trädet

Svar från Trädspecialisterna

Tusen tack för dina fina ord, det glädjer oss att du är så nöjd med vårt arbete!

Arne F
Skrev om Trädspecialisterna

Mycket snabbt och effektivt fast det var tämligen mörkt.

Svar från Trädspecialisterna

Kul att höra, lite mörker låter vi inte påverka vår arbetsinsats eller slutresultatet. Tack för fina ord!

Bengt F
Skrev om Trädspecialisterna

Snabb och effektiv trädfällning inklusive borttransport. Trevligt bemötande. Jag ä r helnöjd.

Svar från Trädspecialisterna

Vad glada vi blir att höra detta, tusen tack för fina ord!

Margareta N
Skrev om Trädspecialisterna

Beskärning av 2 stora,gamla fruktträd. Det blev bra, lite som jag tänkt mig. De var lätta att ha att göra med. Kommer att anlita dem igen.

Staffan S
Skrev om Trädspecialisterna

Kom på utsatt tid och stämde av arbetet när de vsr klara.

Linnéa V
Skrev om Trädspecialisterna

Finns inga bättre. Rekommenderar Trädspecialisterna till alla som behöver hjälp med att ta bort ett träd!

Pia J
Skrev om Trädspecialisterna

Köpte trädfällning med bortforsling. Supersnabbt genomfört arbete och kanontrevligt bemötande gör att jag varmt kan rekommendera företaget.

Claes F
Skrev om Trädspecialisterna

Snabbt svar, kort inställesetid, punktliga, utmärkt utfört arbete, ordentligt efterstädat. Kan verkligen rekommendera.

Sven-olof O
Skrev om Trädspecialisterna

Trädfällning samt stubbfräsning. Motsvarade mina förväntningar.

Dan S
Skrev om Trädspecialisterna

Puts av tujahäck. Snabbt ordnat med bra resultat. Väl städat efteråt. Trevlig personal.

Sofi R
Skrev om Trädspecialisterna

Bra, snabb service. Lämnade trädgården i mycket bra skick efter fällning av tre stora träd. Kan varmt rekommendera.

Niklas D
Skrev om Trädspecialisterna

Otroligt professionella och duktiga. Löste uppgiften exemplariskt och kommer kontakta företaget igen när det behövs.

Danielle R
Skrev om Trädspecialisterna

Vi hade ett stort träd med en stor gren som hotade taket vid blåst och storm. Ville ta bort denna gren samt göra hela trädet mindre, men ändå så fint som möjligt (som alternativ till att ta bort hela trädet, vilket skulle vara för tråkigt!). Jättenöjd med resultatet. Hoppas det kommer löv och blir fint till våren. Blev mycket fint bemött av företaget. De var lyhörda och arbetet blev gjort enl. våra önskemål. Kan absolut rekommenderas. Vid framtida liknande arbeten kommer vi att anlita detta företag igen! Mvh Danielle Rubinstein

Ingvar S
Skrev om Trädspecialisterna

Hej Snabbt och bra hanterat, snyggt efter jobb.

Dan B
Skrev om Trädspecialisterna

Bidrag av 12m Ek på vår tomt. Allt från offert erbjudande till ner sågning av Eken gick otroligt smidigt. Bemötandet av personal samt utförandet av arbetet gjordes väldigt proffsigt. kan väl rekommenderas. Tack för hjälpen.