Alla kategorier Trädgårdsservie Stockholms län Tyresö Trädvårdarna

Björkvägen 2, 135 61 Tyresö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Trädvårdarna

• Nils A
    Nils A skrev om Trädvårdarna
    Ett riktigt skumraskföretag som lovar runt och håller tunt. Kontaktade dem i juni för trädfällning och de trodde de skulle kunna göra det i juli. Vi sa att absolut sista datum var 23 augusti eftersom vi skulle ha upp ett stort partytält i trädgården. I mitten av augusti var de onåbara, men den 20:e augusti hör de helt plötsligt av sig och säger att de inte kan för att de prioriterar andra jobb. Alldeles för sent för oss att få tag i en annan firma alltså. Givetvis får de ett argt mail om att vi inte tycker man beter sig så. Till svar får vi att de måste prioritera "riskträd", nåt som de inte nämnt et ord om tidigare. Och att vi klagade på deras affärsmetoder och bemötande bemötte de med att vi då inte kan ha varit med om så mycket. Dom oroar sig inte heller för dåliga omdömen på nätet, dom klarar sig så bra ändå! Å så för att slutligen totalt förödmjuka oss som kunder beskriver de hur de roar sig över vårt klagomål och hur en sån här sak kan få folks värld att rasa. Någon sådan arrogans har vi faktiskt inte råkat ut för tidigare, att någon roas av att vi blev lidande för att de inte kunde uppfylla det de lovat! Möjligtvis kunde de hålla med om att de gjort en miss (!) men ingen ursäkt utan bara ett erbjudande om att förmedla kontakten till en annan firma som inte heller de skulle kunna göra jobbet i tid. Nej vänd er till en mer kompetent, mindre arrogant firma som har ordning på sina åtaganden!
  • Johan R
    Johan R skrev om Trädvårdarna
    Mycket prydligt arbete och trevliga att ha att göra med.

Björkvägen 2, 135 61 Tyresö