Alla kategorier Trafikskola Skåne Malmö Trafikproffsen i Malmö AB

Trafikproffsen i Malmö AB

Föreningsgatan 70, 212 14 Malmö — Visa karta

Här på Trafikproffsen i Malmö möter du specialister när det kommer till att ta körkort. Vi erbjuder utbildning för B-körkort, för manuellt växlad bil och har ambitionen att du ska få ditt körkort så snabbt, säkert och effektivt som möjligt.

Våra erfarna körlärare använder moderna och pedagogiska arbetsmetoder och ger dig alla förutsättningar du behöver för att bli en så kompetent bilförare som möjligt. Här har du en körskola att verkligen lita på.

Kontakta oss så hjälper vi dig att boka tid. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 10:00-17:30
Fre: 10:00-14:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Trafikproffsen i Malmö AB

• Durmus S
    Durmus S skrev om Trafikproffsen i Malmö AB
    Körde med trafikläraren Salih och jag är jättenöjd!! Bästa trafikskolan!! Rekommenderas starkt!!! Läs mer
  • Edina S
    Edina S skrev om Trafikproffsen i Malmö AB
    En helt fantastisk körskola med lärare som har förståelse och tålamod för eleven. Det är alltid trevligt bemötande i receptionen och bra tillgänglighet. En körskola att lita på helt enkelt. Läs mer
  • Demet K
    Demet K skrev om Trafikproffsen i Malmö AB
    Jag köpte tjänst av dem och är jätte glad att jobbat med dem. De har bra bemötande och bra kunskap.De är ju ganska ordentligt. Man kan jobba med dem utan problem.De är ju professionella.Jag kan rekommendera dem till alla. Läs mer
  • Damon J
    Damon J skrev om Trafikproffsen i Malmö AB
    Kan inte säga något annat förrutom att det är den bästa trafikskolan med den bästa läraren i hela Malmö utan tvekan. Från början till slut har allt varit perfekt. Man lär sig snabbt och enkelt samt att vägen mot körkortet hos Trafikproffsen var en rolig upplevelse. Läs mer
  • Carl E
    Carl E skrev om Trafikproffsen i Malmö AB
    De hjälpte mig att kontrollera Ming körning och i slutändan - lyckas med min uppkörning Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Trafikproffsen i Malmö AB
    Bemötandet från Trafikproffsen var super bra och fortsatte att vara så från början till slut. När jag kom dit hade jag ingen kunskap om att köra, men jag fick allt det jag behövde för att lära mig. Detta genom att tillsammans gå igenom varje moment noggrant och få tydliga anvisningar från läraren. På grund av den suveräna utlärningen lärde jag mig snabbare än jag hade förväntat mig. Trafikskolan levde verkligen upp till sina förväntningar och skulle definitivt rekommendera den. Läs mer
  • Abdallah S
    Abdallah S skrev om Trafikproffsen i Malmö AB
  • Onur S
    Onur S skrev om Trafikproffsen i Malmö AB
    Företaget hjälpte mig mycket. Personalen är mycket bra och man lär sig snabbt. Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om Trafikproffsen i Malmö AB
    Körlektioner + hjälp med uppkörningen. Mycket gott bemötande, trevlig och engagerad personal. Pedagogiska och tålmodiga. Sätter kundens bästa främst och är ärliga och uppriktiga. Deras största intresse är inte att tjäna pengar, utan att kunden ska vara nöjd. Läs mer
  • Merve E
    Merve E skrev om Trafikproffsen i Malmö AB
    Bästa trafikskolan i Malmö! Lärarna är underbara och riktar sitt fokus på allt eleverna är i behov av för att lyckas med både uppkörning och teori. Rekommenderar starkt Trafikproffsen till alla som vill få sitt körkort på nolltid! Läs mer

Föreningsgatan 70, 212 14 Malmö