Trafikskolan Evelina

Trafikskolan Evelina

trafikskolanevelina.se
  • BadgeFiveYears
Priser Ring 011-475 05 29 Dela

Välkommen till Trafikskolan Evelina! Är det äntligen dags att ta körkort? Vi på Trafikskolan Evelina är en trafikskola i city som har nära till alla olika övningsområden. Vi anpassar alltid utbildningen efter dina önskemål och behov. Vissa har övningskört väldigt mycket och kan därför det praktiska mycket väl medan andra behöver...

290 omdömen om Trafikskolan Evelina

Sedan starten hos Reco 2020

Vendela B
Skrev om Trafikskolan Evelina

Mycket nöjd med min upplevelse.

Kian S
Skrev om Trafikskolan Evelina

Mycket bra trafikskola, trevliga och bra trafiklärare

Josefine Å
Skrev om Trafikskolan Evelina

Jättetrevlig personal, hjälpa mig från början till slut med körkort. 5/5 rekommenderar alla!

Alice L
Skrev om Trafikskolan Evelina

Min upplevelse var jätte bra, väldigt snälla och duktiga handledare. Jag hade Fia och hon var verkligen super bra och snäll!

Estelle D
Skrev om Trafikskolan Evelina

Är super nöjd med allt dom har gjort för mig. Har lärt mig snabbt och idag blivit säker. Väldigt stötande och trevliga!

Irma B
Skrev om Trafikskolan Evelina

Dom var alltid lugna i bilen när man körde vilket gav mig en trygghet, lätta att prata med och otroliga på att lära ut. Jag köpte ett startpaket på 10 lektioner, tyckte det var väldigt bra då de la ut lektionerna på ett bra sätt till min uppkörning och lätt att boka om om det krockade i schemat

Holger J
Skrev om Trafikskolan Evelina

Den var bra samt klarade teori samt uppkörning på första försök detta med deras hjälp

Polina I
Skrev om Trafikskolan Evelina

Hej! I have had wonderful experience with Trafikskolan Evelina. I have never driven a car before starting my lessons with them, and I also did not have an opportunity to practice driving privately. So at Evelina's I have learnt to drive from scratch in 9 months and passed my theory and practice tests on first attempt. My driving instructors were very positive and encouraging. They also made an effort to accommodate my needs, for which I am super grateful. I am not confident about my Swedish yet, so I thought it would be...

Linus B
Skrev om Trafikskolan Evelina

Bra lärare, fick köra med allihopa. Alla var lugna o förklarade tydligt så man förstod vilket att undvika stress. Bra bilar, nybörjar vänliga. Gott godis oxå! 5/5

Märta B
Skrev om Trafikskolan Evelina

Min upplevelse av Trafikskolan Evelina har varit fantastiskt, jag har blivit bemött på det sättet jag behöver för att kunna utvecklas på bästa sätt och jag har kunnat ta det i min takt.

Tuva B
Skrev om Trafikskolan Evelina

Jag hade inget självförtroende i trafiken innan för jag gått till körskolor som inte ville hjälpa. Evenlinas fick mig att förstå att jag faktiskt kunde köra bil. Så tacksam!

Lisa T
Skrev om Trafikskolan Evelina

Jag tycker att Trafikskolan Evelina har varit en väldigt bra hjälpande hand i min körkortsutbildning. Det har hela tiden varit smidigt att bland annat boka in körlektioner och få tillgång till teori att plugga på. Jag är glad att jag valde Trafikskolan Evelina!

Isabel D
Skrev om Trafikskolan Evelina

Min upplevelse på trafikskolan va jättebra! Snälla och roliga trafiklärare, gav bra med feedback och var skönt att de planera upp körlektionerna. Mitt mål var att klara körkortet direkt när jag fyllt 18 år och det gjorde jag tack vare trafikskola Evelina. Jag köpte körlektioner, risk 1, risk 2 och sammanfattningsvis är jag väldig glad och nöjd att jag valde trafikskola Evelina,

Filippa E
Skrev om Trafikskolan Evelina

Jag är verkligen jättenöjd med Evelinas och rekommenderar den starkt till andra som velar mellan olika trafikskolor. Bemötandet och energin man möts av därinne är jättebra och jag kunde inte varit mer nöjd över mitt val.

Lovisa E
Skrev om Trafikskolan Evelina

Supernöjd, trevlig personal och bra läge!

Nejla C
Skrev om Trafikskolan Evelina

Pedagogiska Trevligt bemötande och hjälper dig efter dina behov

William P
Skrev om Trafikskolan Evelina

Bra bemötande, bra och trevlig personal. Är nöjd

Nathalie Z
Skrev om Trafikskolan Evelina

Min upplevelse var jättebra, bra och förstående lärare. Väldigt trevliga lärare som var bra på att lära ut samt lätt att prata med.

Nellie W
Skrev om Trafikskolan Evelina

Jag blev bemött på ett bra och trevligt sätt av all personal. Min utveckling gick framåt vid varje lektion och lärandet var strukturerat. Är väldigt nöjd

Cassi M
Skrev om Trafikskolan Evelina

Jätte trevliga och lär ut på ett bra och förstående sätt!

Arvid N
Skrev om Trafikskolan Evelina

Min upplevelse var bra, fick mycket erfarenhet och kunskap om trafiken.

Tilda F
Skrev om Trafikskolan Evelina

Fantastiskt körskola med fantastiska trafiklärare! Trevligt bemötande, peppande och stöttande! Hade aldrig klarat körkortet utan Martina!

Nellie Ä
Skrev om Trafikskolan Evelina

Alla är väldigt trevliga och dom vill att du ska utvecklas för varje lektion så man får körkortet så snabbt som möjligt:) jättenöjd

Astrid K
Skrev om Trafikskolan Evelina

Mycket bra och pedagogiska lärare som vill att man ska lyckas, är jättenöjd och kan verkligen rekommendera denna trafikskola!

Ulrika H
Skrev om Trafikskolan Evelina

Proffsigt, trevligt och engagerat ordnat på handledarutbildningen med Evelina.

Eia E
Skrev om Trafikskolan Evelina

Fantastiskt bra! Super trevligt bemötande och bra lärare.

Saga M
Skrev om Trafikskolan Evelina

Jag är nöjd med körskolan. De enda negativa var att det känndes som att de ville få ut pengar.

Svar från Trafikskolan Evelina

Kul att du är nöjd med trafikskolan. Tråkigt att du känner att vi ville få ut mer pengar än nödvändigt. Det är inte vad vi vill. Vi utbildar trafiksäkra förare och alla trafikskolor har krav på sig från Transportstyrelsen att alla elever som väljer att köra upp med en trafikskolebil ska vara godkända på alla 15 moment. För att bli godkänd på ett moment krävs att elev klarar momentet utan hjälp och utan fel.

Xavier C
Skrev om Trafikskolan Evelina

Det har varit väldigt bra på alla sätt och vis!

Vilma K
Skrev om Trafikskolan Evelina

Gick hela min körkortsutbildning hos Trafikskolan Evelina. Var en väldigt bra trafikskola, gott bemötande och bra pedagogisk undervisning. Var också duktiga på att inte försöka sälja mig mer lektioner än vad som behövdes.

Fia-Lotta B
Skrev om Trafikskolan Evelina

Alla som jobbar där är så trevliga, de visar att de vill hjälpa dig med att ta ditt körkort.

Wilma A
Skrev om Trafikskolan Evelina

Så mysiga körskollärare som snabbt lärde mig alla steg jag behövde för att klara uppkörning och teoriskrivning. Har bara positiva intryck och minnen.

Alva G
Skrev om Trafikskolan Evelina

Väldigt trevliga och pedagogisk, enkelt att lära sig av och precisera vad man behöver göra för att bli bättre. Väldigt stötande och hjälpsamma, anpassa efter hur jag var som elev där och mina förutsättningar.

Thilde E
Skrev om Trafikskolan Evelina

Ja tyckte alla på trafikskolan var trevliga och väldigt bra på att lära ut.

Minna L
Skrev om Trafikskolan Evelina

Väldigt bra bemötande, jobbar tillsammans framåt för att nå målen och alla lärare känns verkligen genuina! Är jättenöjd och rekommenderar verkligen denna trafikskola!

Anton W
Skrev om Trafikskolan Evelina

Riktigt kung, schysta lärare och riktigt duktiga på det de gör!

Jesper B
Skrev om Trafikskolan Evelina

Jag tycker att Trafikskolan Evelina har behandlat mig med så mycket omtanke och respekt att jag kan lätt säga att nu är de bästa lärarna jag någonsin har haft och då går för skolan och för mitt moppedkurs. Jag tycker att ni har en jätte fin och professionell körskola och ni får en att känna trygghet och man lär sig massor! Tack så mycket Evelina för din hjälpa! Kung är du!

Svar från Trafikskolan Evelina

Stort tack för din fina recension. Vi blir så glada!

Frida L
Skrev om Trafikskolan Evelina

Positivt och trevligt bemött, dom lärde mig hur man kör bil tryggt o säkert.

Leo M
Skrev om Trafikskolan Evelina

Jätte bra trafikskola! Bästa i stan, testade faktist en hel del men Evelinas var allra bäst, bra kundbemötande och körlektioner så klart, klarade uppkörningen på första försöket, körde endast ett par lektioner och det räckte!

Emma L
Skrev om Trafikskolan Evelina

Lärorika körlektioner och bra bemötande

Nathalie K
Skrev om Trafikskolan Evelina

Positivt bemötande, inspirerad till att köra bil. Bra med mindre grupp så alla vågar säga något o diskutera. En mycketbra upplevelse!

Jan J
Skrev om Trafikskolan Evelina

Tycker att introduktions kursen var jättebra genomförd så man inte tyckte den var seg.

Stella R
Skrev om Trafikskolan Evelina

Jättebra utlärning, lärde mig otroligt mycket

Hajran S
Skrev om Trafikskolan Evelina

Jag tycker verkligen att de borde gå i konkurs eftersom man kan inte lära sig något av de. Därför att de kan inte alls förklara bra och ordentligt

Svar från Trafikskolan Evelina

Hej Hajran Tråkigt att du inte är nöjd.

Lina O
Skrev om Trafikskolan Evelina

Väldigt nöjd med mitt val av trafikskola. Kändes super redan från start. Så trevliga och bra lärare. Rekommenderar!

Belma C
Skrev om Trafikskolan Evelina

Bra, trodde jag aldrig skulle ta körkort. Köpte paket med intensivkurs och fler lektioner.

Emma W
Skrev om Trafikskolan Evelina

De var väldigt bra på att lära ut. Jag var väl förberedd inför körprovet efter att ha kört med elelinas körskola.

Ebba L
Skrev om Trafikskolan Evelina

Otroligt nöjd med min utbildning hos Evelinas, så trevliga och omtänksamma. Köpte ett startpaket bland annat och har verkligen känt att min utbildning planerats noggrant och tydligt. Rimliga mål och tillsammans har vi jobbat oss framåt. Känns tryggt att köra med, man får en känsla av att man känner personen man kör med! Väldigt nöjd!

Jonathan E
Skrev om Trafikskolan Evelina

Allt var mycket bra, blåste inte på pengar och ville ens bästa

Tove J
Skrev om Trafikskolan Evelina

Mycket trevligt bemötande och pedagogiska lärare. Bästa körskolan helt enkelt!

Nora J
Skrev om Trafikskolan Evelina

Trevliga körskollärare och bra bilar