Alla kategorier Övrigt Örebro Ljusnarsberg Transport Cars

Transport Cars

Djuprännilen 316, Jordbro — Visa karta

Transport Cars Stockholm är en flyttfirma som erbjuder sina kunder service av hög kvalitet och till låga priser. Transport Cars har flera års erfarenhet av flyttbranschen, vår personal är proffsig, noggran, snabb och pålitlig.

Läs vad 6 kunder tycker om Transport Cars

• Irina V
    Irina V skrev om Transport Cars
    Jätte nöjd med flytten! Trevlig personal, försiktiga med möblerna. Rekommenderas varmt! Skulle jag flytta igen skulle jag definitivt återkomma. Extra plus för bra pris :)
  • Anna M
    Anna M skrev om Transport Cars
    Vi har använt Transport Cars till två flyttar. De har skött det prickfritt och är trevliga, snabba, och tar väl hand om bohaget. Bra pris också. Rekommenderas varmt!
  • S R
    S R skrev om Transport Cars
    Snabba, effektiva, trevliga och försiktiga. Bra pris.
    Har bara gott att säga om killarna på Transport Cars som fixade vår flytt på allra bästa sätt. Vi är mer än nöjda och ger våra varmaste rekommendationer. Ska du flytta - här har du bästa flyttfirman!
  • magdalena b
    magdalena b skrev om Transport Cars
    Punktliga på sekunden, det gick mycket smidigt att låna flyttkartonger, supersnabba och effektiva, vänliga och proffsiga. Kan varmt rekommendera transport cars! Vi är jättenöjda!
  • Helene M
    Helene M skrev om Transport Cars
    Efter att ha tittat runt på nätet hittade jag Transport Cars. Deras priser är otroligt bra om man jämför med andra företag, och det var jätte snälla killar som kom. Dom var effektiva men ändå försiktiga med grejerna. Verkligen supertrevliga killar som vet vad de gör. Jag rekomenderar de varmt! Skulle definitivt anlita de igen!
  • Tanja M
    Tanja M skrev om Transport Cars
    Jag hade kollat upp massor av flyttföretag och fått svindyra offerter (allt från 4-8tusen!), hittade Transportcars av en slump på nätet. Väldigt billigt, de jobbar mkt snabbt och smidigt. Två supertrevliga grabbar och allt var över på 3h (jag hade räknat med iallafall 4-5). Det slutade med att vi även anlitade dem för städningen samt att min kille flyttade sina grejer med dem. Eftersom vi var så nöjda så skapade jag ett konto här för att sprida info om dem. Bra betyg med andra ord!
    Dennys C gillar detta

Djuprännilen 316, Jordbro