Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Haninge Transport Cars Stockholm AB

Transport Cars Stockholm AB

Djuprännilen 316, 136 53 Jordbro — Visa karta

Välkommen till Transport Cars Stockholm AB!

Flera års erfarenhet med mer än 20 000 utförda flytt. När du ger oss förtroendet för din flytt får du en professionell flyttfirma som arbetar med noggrannhet och effektivitet.

Genom att planera din flytt tillsammans med dig säkerställer vi att du får en bra och kostnadseffektiv lösning. Nöjda kunder bygger på ett väl utfört arbete, därför utför vi varje jobb med målet att du ska vilja återkomma nästa gång du behöver hjälp, eller rekommendera oss till dina vänner.

Vi erbjuder tjänster så som: Bohagsflytt, kontorsflytt, möbeltransport, packning, flyttstädning, hemstädning. Dessutom kan vi köra ditt skräp till soptippen.

Läs vad våra kunder säger om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.
Lör-Sön: 08:00-16:00

Läs vad 33 kunder tycker om Transport Cars Stockholm AB

• Mats R
    Mats R skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Flytt och städning.
    Personalen trevlig och snabb
    Mycket bra upplevelse
    Rekommenderar gärna till vänner och bekanta Läs mer
  • Siv M
    Siv M skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Jag har använt företaget för flytt av möbler vid två tillfällen. Jag är mycket nöjd med:
    Snabb offert
    Priset
    Punktligheten
    Noggrannheten och
    Det trevliga bemötandet Läs mer
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Helt ok i kontakt och leverans Läs mer
  • Julie S
    Julie S skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Fick dom rekommenderade av en kollega som använder dom i varje flytt. Allt gick supersmidigt fort och till ett bra pris.
    Kan verkligen rekomendera dom. Läs mer
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Flytt hjälp.
    Använt Transport Cars två ggr och vid båda tillfällena gick saker sönder. Utan att få ersättning.
    Trevlig arbetsledare och några av bärarna medans andra inte alls brydde sig utan släpade möbler tes säng på marken utomhus. Läs mer
  • Tapio M
    Tapio M skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Smidigt att kunna följa leveransen på karta. Enkelt att komplettera med tilläggsinformation till chauffören direkt i appen. Snabb leverans. Läs mer
  • William D
    William D skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Sände transport flyt från Malmö till Stockholm. Läs mer
  • Ida H
    Ida H skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Flytt som utfördes utmärkt, i rätt tid och på rätt plats Läs mer
  • Andreas V
    Andreas V skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Topp! Utmärkt service! Bästa pris dessutom. Läs mer
  • Rut K
    Rut K skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Professionell och utmärk service och mycket gott bemötande. Har flyttat många gånger det senaste året och varje gång valt att boka flyttservice med Transport Cars. Professionelt utfört arbete. Bokade både packning och flyttservice. Både möbler och saker blev väl omhändertagna varje gång. Utmärk service som stod upp till mina krav och förväntningar. Bra pris och jag rekommenderar verkligen denna flyttfirma. Det går helt enkelt att lita på att man får mycket god service. Läs mer
  • Sophie C
    Sophie C skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Jag beställde flytthjälp och allt levde upp till mina förväntningar. Allt från kontakten innan, då allt bokades in och vi hämtade flyttlådor, till själva flytten och efteråt. De hjälpte även till på plats (mot en kostnad) då vi spontant kom på att vi även ville slänga en soffa och matta. Kan rekommendera Transport Cars! Läs mer
  • Eeva B
    Eeva B skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Bemötandet med företaget var bra från första början. Jag fick snabb hjälp med det jag behövde, flytta några saker från en lägenhet i Stockholm och till ett hus i Västmandland. När jag ringde dit, fick jag bra råd och en korrekt bedömning av ärendet. Fick även hjälp med det lilla extra.Jag är väldigt nöjd och kommer att anlita firman även i fortsättningen. Läs mer
  • Ann E
    Ann E skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Köpte flyttransport. Mycket trevligt första samtal med prisuppgift. Flyttningen gick mycket snabbt och smidigt av tre trevliga män. Läs mer
  • Birgit E
    Birgit E skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Flytt samt flyttstädning som jag tycker sköttes bra - flyttstädningen utfördes snabbt o. noggrant (önskar att städningen av lgh jag flyttade till hade utförts av er...) samt av mycket trevlig personal. Läs mer
  • Uno M
    Uno M skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Flytttjänst inom tullarna i Sthlm.Mycket bra personal ! Hjälpsamma och tillmötesgående ! Toppen ! Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Transport Cars Stockholm AB
    En trevlig chaufför som körde hem mig från sjukhuset. Läs mer
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Mycket nöjd med flytthjälpen. Kan rekommenderas! Läs mer
  • Cornelius D
    Cornelius D skrev om Transport Cars Stockholm AB
    De var tillgangligt, tydligt på plats och efficient. Läs mer
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Bra och mycket tjänstvilliga. Kom i tid och var snabba. Läs mer
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Snabba bra trevliga, bara positivt!! Läs mer
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Har anlitat Transportcars 3 ggr.
    Fungerat bra med mailkonversation, gällande intresse och prisuppgifter.
    Snabba killar som bär, dock andra gången
    så drog det ut på tiden. Så för att inte priset skulle skena iväg. Så vi själva kartongerna.
    Som dom ställde av åt oss.
    Senaste flytten var till Fast pris och då gick flytten väldigt snabb.Men dyrare.
    Rekommenderar dom till er som behöver flytthjäp till ett överkommligt pris. Läs mer
  • Rut M
    Rut M skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Vi fick hjälp med att flytta min mammas möbler till äldreboende. De ringde upp mig några minuter efter att jag hade gjort offertförfågan.De var snabba, effektiva och körde lugnt och fint med vårt flyttlass. Allt gick bra! Läs mer
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Jag heter Gunilla och är inte nöjd med företaget. Saker gick sönder och slarvig körni g. Hittade inte till platsen så vi fick vänta.
    Ej nöjd, kommer inte attcanlita dem igen.
    Hälsningar/Gunilla Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Snabba, effektiva och fantastiskt prisvärda. Läs mer
  • Ana L
    Ana L skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Håller vad dom lovar. Snabb o effektiva
    Bra priser. Läs mer
  • David D
    David D skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Väldigt duktiga och kompetenta. Håller sina tider och har bra bemötande. Läs mer
  • Daniel
    Daniel skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Vii valde fast pris och gick igenom vad som skulle flyttas på telefon. Vi packade allt enligt instruktion, trots det så försökte de ta mer betalt på plats du flytten var klar. Jag argumenterade emot då fast pris var överenskommet. Inte kul att behöva ta den diskussionen när allt var klart. Inte nog med det, efter ett par veckor kom en faktura hem på 1700kr, trots att jag redan betalat på plats. Jag hörde av mig till dom och de bad så mycket om ursäkt för "missförståndet" och makulerade fakturan. Läs mer
  • Irina V
    Irina V skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Jätte nöjd med flytten! Trevlig personal, försiktiga med möblerna. Rekommenderas varmt! Skulle jag flytta igen skulle jag definitivt återkomma. Extra plus för bra pris :) Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Vi har använt Transport Cars till två flyttar. De har skött det prickfritt och är trevliga, snabba, och tar väl hand om bohaget. Bra pris också. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • S R
    S R skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Snabba, effektiva, trevliga och försiktiga. Bra pris.
    Har bara gott att säga om killarna på Transport Cars som fixade vår flytt på allra bästa sätt. Vi är mer än nöjda och ger våra varmaste rekommendationer. Ska du flytta - här har du bästa flyttfirman! Läs mer
  • magdalena b
    magdalena b skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Punktliga på sekunden, det gick mycket smidigt att låna flyttkartonger, supersnabba och effektiva, vänliga och proffsiga. Kan varmt rekommendera transport cars! Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Helene M
    Helene M skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Efter att ha tittat runt på nätet hittade jag Transport Cars. Deras priser är otroligt bra om man jämför med andra företag, och det var jätte snälla killar som kom. Dom var effektiva men ändå försiktiga med grejerna. Verkligen supertrevliga killar som vet vad de gör. Jag rekomenderar de varmt! Skulle definitivt anlita de igen! Läs mer
  • Tanja M
    Tanja M skrev om Transport Cars Stockholm AB
    Jag hade kollat upp massor av flyttföretag och fått svindyra offerter (allt från 4-8tusen!), hittade Transportcars av en slump på nätet. Väldigt billigt, de jobbar mkt snabbt och smidigt. Två supertrevliga grabbar och allt var över på 3h (jag hade räknat med iallafall 4-5). Det slutade med att vi även anlitade dem för städningen samt att min kille flyttade sina grejer med dem. Eftersom vi var så nöjda så skapade jag ett konto här för att sprida info om dem. Bra betyg med andra ord! Läs mer
    Dennys C gillar detta

Djuprännilen 316, 136 53 Jordbro