Alla kategorier Mattor Stockholms län Stockholm Östermalm Trend & Design i Stockholm AB

Trend & Design i Stockholm AB

Jungfrugatan 29, 114 44 Stockholm — Visa karta

Varje år tillkommer en rad nya produkter i Ligne Roset´s enormt breda sortiment. Nyheterna presenteras på de stora möbelmässorna i Paris och Cologne och har tilldelats flera internationella designpriser under årens lopp.
Välkommen in och se själva!

Läs vad 4 kunder tycker om Trend & Design i Stockholm AB

• Carine B
    Carine B skrev om Trend & Design i Stockholm AB
    Jag sökte den perfekta mattan till mitt vardagsrum och hittade den hos Trend & Design. Tyvärr blev det inte lätt att handla. Jag kontaktade Anette på telefon (bor inte i närheten och varje gång jag åkte förbi var affären stängt!). Hon sade att hon beställde mattan och att den skulle komma efter 8 veckor. Jag ringde tillbaka men mattan hade inte kommit. Då butiken får leverans på torsdagar ringde jag varje vecka. Mattan kom aldrig… Hon hängde på luren många gånger. Jag var nästan att ge upp. Efter 8 månader, ringde jag Ligne Roset i Frankrike (jag är fransyska!) för att be om hjälp. De påsteg att mattan aldrig beställdes. Därefter fick jag beställa mattan, då jag skulle betala 30% i förskott. Priset jag hade fått från Frankrike var 10.000 och i butik var det runt 14.000. Jag fick betala 10.000!!! Jag är nöjd med mattan men Trend&Design affären har en fruktansvärt värdelös service mot kund och vill därmed inte rekommendera den.
  • Åsa O
    Åsa O skrev om Trend & Design i Stockholm AB
    Hejsan, det låter som om du vore delägare eller i vart fall anställd i butiken. Jag tycker inte alls om stämningen i butiken. Personalen är nonchalant och om de är två stycken på plats är de fullt upptagna att tala med varandra. Ingen service - jämfört med t.ex. Plan 1, som är urgulliga - även mot de kunder som endast "fönstershoppar".
  • lillvor g
    lillvor g skrev om Trend & Design i Stockholm AB
    Vi har köpt en lampa av Ligne Roset (Trend & Design i Stockholm AB). Lampan heter Paranoid och efter knappt två månader gick den sönder. Vi blev, efter flera samtal och mail, lovade en ny. Den kom aldrig så vi hävde köpet och lämnade tillbaka den trasiga lampan. Nu, snart 9 månader efter vi betalade drygt 8000:- har vi varken lampa eller pengar och Anette, som sålde den till oss, svarar inte på mail eller telefon. Vi rekommenderar att aldrig köpa någonting i den butiken! De finns också på Råd och Röns "Svarta lista"! Varning!!!
  • Christian M
    Christian M skrev om Trend & Design i Stockholm AB