TrendPersonal Sverige Services AB

TrendPersonal Sverige Services AB

tpsservices.se
  • BadgeFourYears
4.5

Välkommen till TrendPersonal Sverige Service AB Vi hjälper dig som bor i Stockholm och omgivningen att hålla ditt hem eller kontor rent och snyggt. Med många års erfarenhet inom städbranschen. Våra tjänster är de bästa och vår professionella personal är bra på jobbet. Våra tjänster: Hemstädning, pågående hemstädning, flyttbar...

118 omdömen om TrendPersonal Sverige Services AB

Sedan starten hos Reco 2019

Huddinge K
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Vi har använt TrendPersonal i flara år och alltid varit nöjda med bästa servicen från dem!

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Tack för recensionen. vi är glada att du är nöjd med de tjänster vi erbjuder dig. TrendPersonal Sweden Services AB

Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Personal är ansvarsfull och är väldigt duktig på deras arbets uppgift.

Faiz F
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Riktigt bra städning och service. Trevlig personal som även fick jobbet gjort. 5/5 stjärnor!!!

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Tack för recensionen. vi är glada att du är nöjd med städtjänsterna vi erbjöd dig. TrendPersonal Sverige Services AB

Jeletoh C
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Anlitade TrendPersonal inför flytten från Stockholm. Deras medarbetare kom innan den avtalade tiden. Det jag häpnade mest över var hur klinisk rent lägenheten blev. Är så nöjd med TrendPersonal att vi kommer garanterat använda oss av de i framtiden.

Nessim K
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Trevlig personal bra service!

Erik A
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Otroligt trevligt bemötande av företaget, man känner sig verkligen trygg att använda Trenpersonal . Jag skulle även vilja ge extra credd till min städerska Linda som är super duktig!, Keep up the good work! :)

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Tack för recensionen. vi är glada att du är nöjd med städtjänsterna vi erbjöd dig. Vi arbetar nu med våra kommunikationstjänster. än en gång tack för feedbacken. TrendPersonal Sverige Services AB

Moa Christina F
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Städade endast synliga ytor i min lägenhet. Missade alla skåp i badrum och i köket. Inte nöjd alls.

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Moa Franzén, Tack för din feedback. Din städning utfördes 17/07 för över en månad sedan och vi fick din feedback först den 24/08. Vi har 72 timmars garanti för att komma tillbaka och åtgärda eventuella klagomål från alla kunder. I ditt fall kom du tillbaka till oss först en månad efter städningen. Som företag ber vi om ursäkt men om du hade kontaktat oss inom 72 timmar efter din städning skulle vi ha skickat vår personal för att fixa de missade områdena du klagade på. TrendPersonal Sverige Services AB.

Elin F
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Trevliga och ett bra utfört jobb. Vi är nöjda och skulle absolut anlita dem igen.

Daniela R
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Det var bra inledning av samarbetet, dem hörde av sig och berätta hur allt fungerar osv. Dagen dem skulle komma så kom dem i god tid. Det var 3 städare och en inspektör. Efter 3 h var våran 55 kvm lgh flyttstädad. Vilket kändes lite väl snabbt. Senare under dagen åker vi till lägenheten som vi ska lämna över dagen efter på morgonen. Och när vi kommer till lägenheten, så ser vi hur slarvigt dem har städat. Jag ringer städaren direkt och klagar. Lite svårt med kommunikationen då allt är på engleska. Men hon kommer i alla...

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Tack för din feedback. Vi fick ett klagomål från dig att personalen missade några platser och vi ber personalen att gå tillbaka och fixa den plats din man nämnde som var fix. Du pratade också med en personal på kontoret efter att personalen åtgärdat klagomålet. Som företag erbjöd vi dig den bästa kostnaden för din lägenhet 55kvm städning. Än en gång tack för din feedback

Emanuel W
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Själva städningen utfördes med hög kvalitet och på utsatt tid. Inga klagomål där. Kvaliteten på kommunikationen/supporten var lite blandad. De ringer från många olika nummer, varav nåt fastnade i mitt spamfilter. De använder tjänster för mejl och uppringning som jag tycker mer försvårar än underlättar kommunikationen.

Linus D
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Det avboka genom skriva ett meddelande på offerta kvällen innan, inte ens ett samtal eller ombokning. Ringde och skrev till dem under söndag och måndag morgon, inget svar eller återkoppling alls. Sjukt oprofessionellt undvik det här bolaget.

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Vi ber om ursäkt för besväret med att avboka din bokning en kväll innan. Vi försökte nå dig dagen innan så vi kunde boka om din städning men vi kunde inte få tag på dig på telefon. Vår kontorslinje är inte öppen för att ta emot samtal på söndagar så det var därför du inte kunde nå oss. Än en gång ber vi om ursäkt. Som företag är vårt mål att tillfredsställa alla våra kunder. TrendPersonal Sweden Service AB

Helena J
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Vi fick snabbt en offert och blev uppringda av deras bokningsansvarige strax efter för tidsbokning. Fönsterputsaren kom i tid och utförde ett jättebra jobb för en rimlig summa. Vi anlitar dem igen till hösten.

Göran B
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Snabbt svar.Bra bemötande.Bra utförande av flyttstädningen.

Johanna S
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Mycket bra kundtjänst och trevliga städare. Kan varmt rekommendera!

Cecilia F
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

vi är väldigt nöjda med TrendPersonal, snabba och hjälpsamma! Väldigt trevliga

Adina C
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Vi hade kommit överens om kl. 8, men städarna kom först 9.15 vilket fungerade mindre bra då vi behövde åka till jobbet. Prisvärd flyttstädning men behövde själv städa lite till, framförallt golvet som var långt ifrån rent. Till det priset kan jag ändå tycka det är okej.

Natalia Cleofé Q
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Väldigt nöjd med städpersonalen, bra bemötande och dom gjorde verkligen sitt yttersta, det såg man på resultatet. Tack!

Xuefei H
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Företaget svarade mycket snabbt och gav oss bra service.

Martin I
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Bra utförande av städning på totalen. En liten miss som var enkelt åtgärdat av mig själv. Medarbetarna var på plats i tid och upplevdes som väldigt service-minded, hjälpsamma och positiva. Kommer absolut anlita företaget igen för nästa flyttstädning.

Lotta A
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Ingen personal dök upp trots bekräftad bokning av flyttstädning 3 veckor tidigare. När jag äntligen fick tag på företaget 2 timmar efter avtalad tid meddelade dom att ingen kunde komma den dagen (skyllde först på tekniskt problem, sen något mer diffust..). Jag hade tack och lov möjlighet att boka om till dagen efter. Otroligt noggrann städning när den väl var gjord men kommunikationen var bristfällig och kompensationen för missen från deras sida var nästintill obefintlig.

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Tack för recensionen. Vi är glada att du var nöjd med städservicen. Som vi informerade hade vi tekniska problem och vi ber om ursäkt för att personalen inte var där första gången. men vi är glada att du var nöjd när personalen utförde din städning

Rebecca E
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Anlitade Trendpersonal för storstädning. Jättenöjd med arbetet! Bra pris och effektivt arbete. Blev en liten misskommunikation kring tiden de skulle komma, annars hade jag gett 5/5. Kommer anlita igen.

Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Eran personalen är ansvarsfull och jobba bra. Ni är underbara och Toppen.

Huddinge K
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Alltid duktig och trevlig personal

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Tack för omdömen Huddinge Konferens Center AB . vi är glada att du är nöjd med diskare Staff vi erbjöd dig.

Faiz M
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Väldigt härlig personal och var lite skeptiskt då jag hört väldigt mycket dåligt om städbranschen men blev hur nöjd som helst med mitt flyttstäd, så nöjd att jag funderat på att ha kontinuerlig städ ifrån TrendPersoonal.

Görgen V
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Helt perfekt flyttstädning. Punktliga och pålitliga.

Lena M
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Köpte flyttstädning. Dom levde upp till mina förväntningar. Den gamla spisen såg ut som den var ny. Allt kändes rent och fräscht

Natalie J
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Gjorde ett mycket bra jobb 👍 fönsterna blev mycket bra!

Pernilla I
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Bemötande ok men utfört arbete mindre bra då ni fick komma tillbaka och göra om en hel del fönster som var randiga och ett stort fönster oputsat . Oprofessionellt tycker jag

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Tack för din feedback och vi ber om ursäkt för besväret. Vi skickade tillbaka en personal för att rengöra fönstret som du bad om att bli städat. Personalen informerade oss om att efter att ha putsat fönstret att du var nöjd med servicen även när det regnade var du nöjd med jobbet. Som företag är vårt mål att säkerställa att våra kunder är nöjda med våra tjänster till dem. Vänliga hälsningar.

Anne C
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Det fungerade bra jag var nöjd väl itfört fönsterputs

Lars L
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Mycket trevlig personal, men inte slla Sverige talar och förstår engelska så bra.

Lars R
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Utmärkt och snabb hjälp men jobbet var litet Vi återkommer gärna och

Marshia F
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

utmärkt arbete och trevlig personal. Personalen städade lägenheten precis som vi sa åt dem att göra. Jag gillar deras service och kommer gärna att anlita dem igen.

Jill M
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

FÖNSTERPUTS. Företaget återkom rätt snart på inläst meddelande. Utföraren mycket noga. resultat .över förväntan. Ringde dock omförsening en kvart som blev till 1 timme. Ok då jag ej hade nåt att passa.

Pernilla R
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Bra utfört arbete vid flyttstäd. All kontakt snabb och effektiv.

ADINA D
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Väldigt noggranna och trevliga städare. Fönsterputsen var också väldigt bra utförd

Xinyan L
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Amazing qualities! I would highly recommend and might come back for the company cleaning service.

Marta A
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Very good service. I highly recommened!

Ruth K
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Städningen var väldigt bra. Svårt att få kontakt med företaget. Sms kunde inte levereras

TrendPersonal Sverige Service T gillar detta
Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Tack för recensionen. vi är glada att du är nöjd med städtjänsterna vi erbjöd dig. Vår kundtjänst Telefonlinjen är alltid upptagen på grund av så många samtal för bokning vi får. Än en gång tack för din rekommendation.

Edvard M
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Super snabba och duktiga samt har garanti på det som de gör

TrendPersonal Sverige Service T gillar detta

Thomas B
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

TrendPersonal utförde utmärkt min flyttstädning. Hög kvalitet med en service i förstaklass. Rekommenderar starkt!

Sami A
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Bra och smidigt. Hyresvärden tyckte städningen var kanon. Har redan rekommenderar till flera. Tack!

Anneli M
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Trevligt bemötande, snabb återkoppling och bra genomfört arbete.

Lotta A
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Superbra flyttstädning. Noggrant, prisvärt och helt utan anmärkning. Bokade även flyttservice som var sådär. Oerfaren personal och trasig flyttbil men bokade med bara några dagars framförhållning så ändå nöjd att det gick att lösa med kort varsel och till ett rimligt pris. Bra bemötande på mejl och telefon.

Sunghye K
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

They have done a good work at resonable price!

Vignesh S
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

The cleaning is professional. It would be great if they can use high pressure water jet for cleaning the toilets. Still, the house was very clean. Thank you.. I will recommend them to anyone.

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Hi Vignesh S. Thanks for Review , we are glad that you enjoyed our services.

Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Personalen bemötande mig med respekt och de är väldigt duktig.

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Hej Jessica , Tack för recensionen, vi är glada att du är nöjd med våra tjänster.

Amit K
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Excellent and very professional!

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Hi Amit K. Thanks for Review , we are glad that you enjoyed our services.

Tatjana R

Jättebra städning, super snäll personal! Gjorde allt i detalj. Super nöjd. 😊

Svar från TrendPersonal Sverige Services AB

Hej Tatjana R. Tack för recensionen, vi är glada att du är nöjd med våra tjänster.

Jörgen T
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Vet ej vilket företag som avses

Frida K
Skrev om TrendPersonal Sverige Services AB

Flyttstäd. Trevligt bemötande från första kontakt. Toppen städ och har aldrig upplevt renare fönster.