Alla kategorier Affär Skåne Kristianstad Trendrum AB

Barbackagatan 2, 291 32 Kristianstad — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Trendrum AB

• Malin B
    Malin B skrev om Trendrum AB
    Varning - handla inte på Trendrum AB! De har vilseledande info på sin hemsida om leveranstider. Leveranser som inte kommer under uppgiven tid. Uselt, otrevligt kundbemötande. Frågan är om det vi beställt ens kommer att komma? Oseriöst företag! Läs mer
  • Galia O
    Galia O skrev om Trendrum AB
    Handla INTE på Trendrum.
    De har verkligen skött allt fel med min order. Jag beställde fyra matstolar och då det var en bugg i deras system så gick det in som två ordrar vilket inte uppmärksammades förrän 6 månader efter då även fyra extra stolar levererades plus en faktura med förseningsavgift.

Dock så kan vi ta det från början:
    Jag hade blivit informerad om en leveranstid på 3-5 dagar på de stolar jag beställt och då dessa uteblev så ringde jag kundtjänst och bytte till annan färg på stolarna för att de fanns på lager och de ursprungliga skulle ta alltför lång tid att få levererade. Där och då säger inte kundtjänst att det råkat gå in två st ordrar utan ändrar enbart den som jag betalat direkt med kortet. DVS jag fick inte ens veta att det låg två ordrar. Efter några veckor kommer de fyra stolarna varav två stycken har flera sprickor i lacken. Jag ringer då Trendrum som säger att jag kan antingen returnera dessa två eller behålla de tills jag får två hela stolar. Leveransen skulle ske i början på juni. I mitten på juli får jag återigen information om att de stolarna är sena och till slut levererades dessa i sep. I augusti däremot, då levererades fyra svarta stolar (den ursprungliga ordern) plus en faktura. Med damp även ett brev från UC då man utfärdat en kredit på mig, som jag inte bett om. Jag handlar ALLTID med mitt bankkort på nätet.

Hursom haver, jag kontaktar Trendrum som säger att jag visst beställt både stolar och kreditfaktura, att jag borde haft koll på detta.
    Då jag inte ens använt de stolarna jag haft hemma varav två varit trasiga, så packar jag ner dessa och behåller de svarta, skickar tillbaka den första leveransen till Trendrum och får nu ett mail om att stolarna är skadade och att jag kommer debiteras 75% av kostnaden för dem.

Plus kreditfaktura och förseningsavgifter.

Med hör även att personalen varit NOLL tillmötesgående, otrevliga, skuldbelägger kunden och har ingen som helst ansvar i att de brustit. Kan även tillägga att jag själv jobbat med service och e-handel sen 2008, bland annat på danskdesign.nu och thehome.se.

Så jag är ca 5000 sek fattigare och väldigt irriterad.

Aldrig mer, Trendrum borde skämmas. Läs mer
  • Tomek K
    Tomek K skrev om Trendrum AB
    'Leveranstid: 2-6 vardagar'...dåligt skämt Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Trendrum AB
    Varning för detta oseriösa företag.

Jag beställde och betalade ett vitrinskåp (lagervara) den 24 jan.
    Efter 7-8 vardagar kontaktar jag Trendrum för att höra mig för angående min beställning. Får då reda på att varan trots allt inte finns i lager. Det ”upptäcktes” som av en händelse just den dag jag kontaktar företaget.

Får nytt leveransbesked slutet av mars/början april alltså 10 veckor.
    I början på vecka 13 är produkten återigen i lager (enligt hemsida) och jag kontaktar företaget igen – inga besked.
    Telefonkontakt tisdag – inga besked
    Telefonkontakt onsdag – inga besked
    Telefonkontakt fredag – inga besked
    På fredag em får jag ett mail där ordern är borttagen och produkten har utgått ur sortimentet. Summa summarum är att jag betalt och väntat på en produkt i 11 veckor, som sedan annulleras.

Ett otroligt dåligt skött ärende av en snorkig kundtjänst så mitt råd är att köpa dina möbler hos andra företag.

PS. Vitrinskåpet finns fortfarande på hemsidan som lagervara Läs mer
  • Kalle S
    Kalle S skrev om Trendrum AB
    Fantastisk snabb leverans på nätet Läs mer

Barbackagatan 2, 291 32 Kristianstad