TriffiQ

TriffiQ

www.triffiq.se
  • BadgeSevenYears
4.5

Kom in i vårt 1200m2 stora showroom och yrkesklädesbutik i Hammarby Sjöstad och se vårt breda och aktuella utbud av profilkläder och presentreklam! Vi ser till att ditt företag syns och sticker ut på allt från godispapper till banderoller och får dina anställda och kunder att uppleva varumärket på produktmedia, arbetskläder...

340 omdömen om TriffiQ

Sedan starten hos Reco 2017

Kungliga Operan Ab K

Toppenbra respons och leverans

Svar från TriffiQ

Tack för att ni tog er tid att bedömma oss. Varmt välkomna tillbaka

Moneywise Spain M

Alltid bra service! Jag är supernöjd med allt! Produkter i toppklass

Det värmer att höra att ni är nöjda. Sprid till alla ni känner :) Glad Påsk

Botkyrka Offset I Stockholm Ab B

Mycket trevligt företag med hög servicegrad och brett sortiment. Mina varmaste rekomendationer.

Svar från TriffiQ

Tack för det fina betyget. Vi hoppas snart få hjälpa er igen. Just nu laddar vi med nyheter inför detta år.

Ebba Braheskolans Föräldraförening E

Mycket nöjda! Fick också mycket god hjälp och tips från Åke - vilket underlättade för oss!

Svar från TriffiQ

Tack Ebba för att du tog dig tid att ge oss ett betyg. Mkt glädjande att ni är nöjda med oss. Hoppas Åke kan fortsätta hjälpa er när ni behöver. Välkomna åter

Begravningsbyråernas Transport I Stockholm Ab B

Kanonservice, snabba. Lever upp till alla förväntningar man kan ha på ett företag

Svar från TriffiQ

Vilken start på 2024!! Tack för erat fina betyg. Hoppas vi snart får hjälpa er igen.

Johan Å
Skrev om TriffiQ

En mycket bra leverantör som alltid levererar snabbt och enligt önskemål, oavsett vad man kommer med för funderingar! :)

Svar från TriffiQ

Ditt fina betyg värmer. Vi ska fortsätta på detta spår och göra 2024 till ngt riktigt bra. Hoppas vi snart får möjligheten att hjälpa er igen

Hammarby Fotboll Ab H

Mycket proffsigt bemötande och mycket intressant utställning.

Svar från TriffiQ

Tack för att ni gav oss chansen att arrangera nätverksträffen och hoppas detta borgar för ett långt och framgångsrikt samarbete

Stegborgs El-Evator Aktiebolag S

Bar kundservice ser alltid kunden i första rummet och har använt TriffiQ i flera år och är fortfarande nöjda.

Svar från TriffiQ

Härligt att ni fortfarande uppskattar vår personliga service. Hoppas vi får ha kvar er hos oss flera år framöver. Säg till om ni saknar ngt.

Sos Optik Ab S

Snabb och bra service, kanon.

Svar från TriffiQ

Tack för att ni hittat till oss och hoppas ni blir nöjda med kläderna. Välkomna åter

Futurehome Ab F

Otroligt vad de kan fixa på bara ett par dagar.

Svar från TriffiQ

Härligt att ni blev nöjda. Ibland lyckas vi, tackvare goda leverantörer, hjälpa med kort varsel. Kunder kan alltid fråga även om leveranstiden är kort. Vi gör alltid vårat yttersta.

Evident Clean Ab E

Ger mycket god service! Alltid snabba med återkoppling och lyhörda efter ens önskemål.

Svar från TriffiQ

Tack för det fina betyget. Vi blir mkt stolta. Tveka aldrig att höra av er med saker vi ev kan förbättra. Hoppas vi snart får hjälpa er igen.

Alarmtech Sweden Ab A

Bra bemötande med snabb respons.

Svar från TriffiQ

Tack för den fina 4:an och hoppas vi snart får hjälpa er igen och se vad vi kan göra för att nå 5 :)

Optimize Nutrition Scandinavia Ab O

Kvalitetsprodukter, bra input/rådgivning och snabba leveranser.

Svar från TriffiQ

Tack för erat fina betyg. Vi ska sträva efter att fortsätta vara en god leverantör till er. Hoppas vi ses snart igen

Anders S

Jag upplever TriffiQ proffiionella

Svar från TriffiQ

Tack för det fina betyget Anders. Tveka inte att höra av er om ni saknar ngt hos oss som stärker vårat fina betyg

Nk Service Ab N

Väldigt serviceinriktade, snabb återkoppling och trevligt bemötande!

Svar från TriffiQ

Tack för det fina betyget. Vi blir mkt stolta och rejält malliga över de fina orden. Varmt välkomna åter

Alexandra M

ok fungerar bra

Svar från TriffiQ

Tack Alexandra för ditt betyg. Om vi kan förbättra ngt så kontakta gärna oss.

Ab Rörbjörnen A

Väldigt bra bemötande och service av hög kvalitet

Svar från TriffiQ

Tack för att ni tog er tid att bedömma oss och STORT tack för 5:an. Det betyder mkt för oss i vårat arbete att alltid försöka bli ännu bättre. Välkomna åter

Cefrab Ab C

Snabb och bra kontakt, fräsch lokal. Hade inga ingångsförväntningar, företaget har gjort allt bra. Mycket nöjd, köpte profilkläder.

Svar från TriffiQ

Tack för att vi fick hjälpa er och tack för att ni uppskattar vår butik och showroom. Hoppas vi ses snart igen

Idrottsförvaltningen I

Triffiqs kundbemötande är fantastiskt, trevliga säljare och fint bemötande, lyhörda, och duktiga på att komma med förslag och idéer. Dom har snabba leveranser och duktiga på återkoppla.

Svar från TriffiQ

Härligt att det märks att vi tycker om det vi gör. Tack för att ni vill handla utav oss och varmt välkomna åter

Ekwalls Vvs Design Ab E

Bra kvalitet på kläder och bra kundbemötande!

Svar från TriffiQ

Härligt att vi kunde finna plagg ni är nöjda med. Vårat utbud är gigantiskt så säg bara till om ni söker ngt speciellt framöver

Naprapatspecialisten I Stockholm Ab N

Snygga kläder och jätteflexibla att ha och göra med!

Svar från TriffiQ

Härlig och värdefull feedback. Hoppas vi ses snart igen.

Emmeli Geeber Corporate Relations Ab E

Snabb leverans och hög kvalitet ✨

Svar från TriffiQ

Härligt att ni blev nöjda. Hoppas vi hörs snart igen.

Lantbrukarnas Ekonomi Ab L

Snabb bra service..............................................................................

Tack för er värdefulla feedback. Glad Påsk från oss på TriffiQ

Resona Entreprenad Ab R

Har allt på lager och snabba på att leverera. Alltid på tå!

Svar från TriffiQ

Tack! Detta ska jag förmedla till alla mina arbetskamrater. Hoppas vi får hjälpa er snart igen

Linda Björkander L

Otroligt proffsig personal och ett superhärligt gäng!

Svar från TriffiQ

Tack för det fina betyget. Vi blir glada att läsa att vi kan förmedla en god känsla när man handlar av oss. Välkommen åter!

Josefin Dahl J

Man möts av kompetent personal som alltid har ett trevligt bemötande både i butik och över telefon- positiv energi som man bär med sig resten av dagen. Produkter av fin kvalité.

Svar från TriffiQ

Tack! Att få starta 2023 med en sådan fin recension gör att man känner att året kommer bli riktigt bra . Välkommen åter Josefin!

Acero Padel Ab A

Snabb leverans och proffsigt bemötande. Helnöjd!

Svar från TriffiQ

Tack för de fina orden och erat betyg. Det betyder mkt för oss på TriffiQ. Hoppas vi ses snart igen

Aykurt Y
Skrev om TriffiQ

Snabb support och respons , väl bemötande.

Svar från TriffiQ

Tack för att du tog dig tid att ge oss fin feedback. God fortsättning och hoppas vi får hjälpa er snart igen

Alova Energiteknik Ab A

Mycket trevlig och servicevänlig personal

Svar från TriffiQ

Tack för att ni tog er tid att ge oss ett fint omdöme. Vi önskar trevlig helg och ett kommande Gott Nytt År

Kraus & Naimer Ab K

Kontaktade Triffiq för hjälp med giveaways och profilkläder, är jättenöjd med bemötande och produkterna.

Svar från TriffiQ

Med detta "bästa betyg" blir det go-fika för personalen idag. Tack för att vi får hjälpa er och välkomna åter.

On Management Ab O

Trevligt bemötande med stor vilja att leverera det som kund önskar och har behov av. Förväntningar enligt ovan. Bra upplevelse med stort servicemind.

Svar från TriffiQ

Tack för att ni tog er tid att ge oss ett fint betyg. Detta ger kraft att utvecklas och fortsätta vår resa framåt. Varmt välkomna åter

Prestationsbyrån Europa Ab P

Väldigt bra bemötande, supernöjd med kontakten. Jag hade förväntat mig att det fanns lite fler produkter att titta på och testa innan beställning. Sammanfattningsvis är vi jättenöjda med den service vi fått och de kläder som vi beställde. Vi köpte lite olika kläder med företagstryck från craft mestadels samt piké och väst av annat märke.

Svar från TriffiQ

Tack för det fina betyget. Tack för feedback gällande utbudet. Ni är alltid välkomna in i vårat stora showroom som finns i samma lokaler. Där finns ett stort utbud av alterantiva plagg och varumärken. Har ni specifika önskamål så informera er kontakt hos oss så ska vi se om vi kan lösa detta.

Novier Ab N

Bra kläder med bra kvalité men sämre leverans med kommunikation inför leverans feltryck, ingen info om när man får leverans och man får jaga info som beställare för att veta när man kan hämta sina kläder finns en del att förbättra

Svar från TriffiQ

Hej, vi tar detta på största allvar och kommer kontakta er inom kort för att gå igenom förbättringsmöjligheter. Vi lider just nu av leverantörer med sviktande lager och oklara besked gällande inleveranser. Vi har i skrivande stund laddat upp med ett batteri av alternativa produkter för att fullfölja leveranser enl kunders önskemål. Med hopp om fortsatt förtroende

Jesper M
Skrev om TriffiQ

personalen är alltid väldigt tillmötesgående och har en vilja att hjälpa oss hitta dt vi sker. Trevligt bemötande och bra produktsortiment.

Svar från TriffiQ

Tack för fint betyg. Vi är mkt stolta över vår personal och hoppas få hjälpa er snart igen.

Sdo Energi Ab S

Proffsigt. Ett otroligt fint showrome. jag hade höga förväntningar om att få den hjälp vi behövde och det fick vi. all personal är trevliga och proffsiga, lyssnar på kunden och försöker inte att sälja på onödiga saker.

Svar från TriffiQ

Härligt med nöjda, nya, kunder. tack för att ni valde oss som leverantör. Hoppas vi ses snart igen

Hans J
Skrev om TriffiQ

Bra besked om leverans samt support

Svar från TriffiQ

Tack för feedback Hans. Vi vet själva hur viktigt det är med raka besked. Hoppas vi snart får hjälpa er igen

Golf Administratörernas Förening- Gaf G

Kvalitet på produkter och leverans.

Svar från TriffiQ

Vi tackar för det fortsatta förtroendet. Vi är glada för att kunna möta upp era ställda krav och önskningar

Bosonit Ab B

Superbra service och utbud! Nu har mina partners bra grejjor för rekreation och golf.

Svar från TriffiQ

Tack för fin feedback. Hoppas vi får hjälpa er snart igen.

Hanna F
Skrev om TriffiQ

Trevligt och personligt bemötande. Snabba på tryck.

Tack för 5 fina poäng. Hoppas vi snart får hjälpa er igen

Sweden Re Well Ab S

Grym service - snabba leveranser och trevligt bemötande. Heja Titti

Svar från TriffiQ

Tack för era fina kommentarer. Titti hälsar tillbaka och tackar.

Lisa N
Skrev om TriffiQ

Become an athlete har varit mitt gym sen 2018 och jag stormtrivas! Personal och medlemmar har lyckats att få till och hålla en inkluderande och inspirerande atmosfär och en väldigt härlig community. Instruktörer och coacher är väldigt kompetenta och lyser med sin vilja att få medlemmarna att komma framåt mot sina mål. Tack för att ni finns och gör ett sånt bra jobb!

Svar från TriffiQ

Tack för att vi får hjälpa er. Hoppas vi ses snart igen

Pierre Fabre Pharma Norden Ab P

Åke is da King

Svar från TriffiQ

Tack för härlig feedback. Vi är mkt stolta över våra medarbetare.

Adout Ab A
Skrev om TriffiQ

Grymt bra service! Snabbt och rätt hela tiden.

Svar från TriffiQ

Härligt att ni är nöjda. Hoppas vi snart får hjälpa er igen

Larsson Arkitekter I Stockholm Aktiebolag L

Great customer service, fast response time and delivery. Very happy with the pens and pencils we ordered.

Svar från TriffiQ

Thnx for your positive feedback. We`ll hope to see you soon again.

EMIL J
Skrev om TriffiQ

Tobias på TriffiQ hjälpte mig och min lilla idrottsförening med att ordna klubbkläder. Vi är nystartade med liten budget och har nästan ingen erfarenhet av detta men fick mycket stöd och hjälp! Kunde inte önska mig något bättre!

Svar från TriffiQ

Tack för givande feedback. Hoppas ni blir snyggast på planen och varmt välkomna tillbaka när vi får hjälpa till igen.

Anna L
Skrev om TriffiQ

TriffiQ hade tid och kunskap att lyssna på våra behov och komma med bra förslag. Enkla att kommunicera med i dialogen kring leverans och liknande. Vi köpte väskor till personalen.

Svar från TriffiQ

Tack för den fina feedbacken. Välkomna åter

Humble Group Ab H

Fantastiskt bemötande, även vid krångliga frågor!

Svar från TriffiQ

Härligt att vi kunde svara och lösa era frågor. Hoppas vi snart ses igen

Javier A

Trevligt och kunniga personal! Mvh

Svar från TriffiQ

Tack Javier för din fina feedback

Gripsholms Bygg Ab G

Micke på TriffiQ stod för bemötande i toppklass! Vi fick hjälp med val av arbetskläder samt tryck av loggor. Nästa gång vi ska ha arbets/profilkläder vet vi vart vi vänder oss :).

Svar från TriffiQ

Tack för den fina feedbacken. Kom snart tillbaka

Sveriges Domstolar S

Bra men inte 100! Lite rörig hemsida och det var svårt att få grepp på sakerna. Allt kostande 1 krona under och det ser lite illa ut. . Var ärliga, safta på istället och skriv 100:-istället för 99:-. Lite småsniket kan jag tycka. En medarbetare fick aldrig sin gåva som han beställde. Han har inte kvar kortet så vi vet inte vilket nummer det var. Nils Pålbrant ska det vara registrerat på.

Svar från TriffiQ

Hej, om det är TriffiQs hemsida du syftar på är kritiken befogad. Vi är i slutfasen med vår nya sida och hoppas du får bättre guidning där. Gällande gåvokortet som ni upphandlade har er beställare fått info om adressen info@getmygift.se dit din kollega kan maila och få en ny värdekod. Tveka aldrig att höra av er till oss direkt när missnöje uppstår så vi kan rätta till. ha det gott