TriffiQ, sid 2

Ljusslingan 2, 120 31 Stockholm — Visa karta

Kom in i vårt 1200m2 stora showroom i Hammarby Sjöstad och se vårt breda och aktuella utbud av profilkläder och presentreklam!

Vi ser till att ditt företag syns och sticker ut på allt från godispapper till banderoller och får dina anställda och kunder att uppleva varumärket på produktmedia, arbetskläder eller profilkläder. Oavsett var och hur du vill synas kan vi på TriffiQ Företagsprofilering se till att du gör det.

När din verksamhet kräver lite extra stil och klass har vi även vår dressade kollektion av profilkläder, passar för tjänstemän, receptionister eller om ni skall ställa ut på mässa.
Vi erbjuder då bl.a. kostymer som är av hög kvalitet, men fortfarande verkligt funktionella, från ex. Tailor, Berkeley och J. Harvest & Frost.

Idag är vi 19 anställda och vi har tillsammans en unik kompetens inom produktmedia, arbetskläder, displaymaterial, företagsprofilering och presentreklam.

Kontakta oss så kan vi ta reda på hur vi bäst får ditt varumärke att synas!

Läs vad 151 kunder tycker om TriffiQ

• 2018-02-12

Riksdagsförvaltningen skrev om TriffiQ
    Upplever företaget som proffsigt och tillmötesgående. Har alltid haft en god kontakt med dem, Vi handlar tjänstekläder där och de är av bra kvalitet till ett bra pris. Enda minuset är att leveranstiderna ibland kan vara lite långa. Läs mer
  • 2018-02-07

Korrekt och bra bemötande. Vi har köpt presentreklam, profilkläder m.m. Läs mer

Mabi Sverige Ab skrev om TriffiQ
    Blir alltid bra bemött av proffsiga personer som tar väl hand om mig. Läs mer

Electricity skrev om TriffiQ
    Bra bemötande, snabba besked!
    Snabba leveranser, pålitliga Läs mer

Universal Electric skrev om TriffiQ
    Kunnig och trevlig personal. Butik med bra utbud. Läs mer

Cervera A skrev om TriffiQ
    Allt funkar bra. Enkelt och snabbt att beställa personalkläder och tillbehör. Inget att klaga på. Läs mer

Fortifikationsverket skrev om TriffiQ
    Min upplevelse är för det mesta positiv. Bra service och snabb leverans. Jag har handlat det mesta från dem, profilkläder, etiketter, presentartiklar, paraplyer. Ibland kanske uppföljningen kunde varit lite bättre. Har ibland blivit lovad att de ska höra av sig och så har de inte gjort det. Mest ang. frågor med frågor med kort ledtid. När jag inte hört något har jag antagit att de inte kan leverera och vänt mig nån annanstans. Men ett helt ok bemötande i det stora hela. Läs mer

Inobric Ab skrev om TriffiQ
    Bra service! Enkla att ha att göra med, och engagerade säljare! Läs mer

Brohäll Marin Ab skrev om TriffiQ
    Svarar alltid.
    Inte alltid billigast, men bäst. Läs mer
  • Emanuel F

2018-02-05

Emanuel F skrev om TriffiQ
    Fantastisk service av Triffiq och framförallt, allas vår hjälte Åke Löfgren! han fixar allt Läs mer

Ecolux Ab skrev om TriffiQ
    Har fått hjälp med företagskläder. Bra, snabb service och hjälp. Läs mer
  • 2017-10-25

Nextage A skrev om TriffiQ
    Trevligt bemötande samt bemödande om att uppfylla önskemål och räta ut frågetecken. Läs mer
  • 2017-10-25

Therese E skrev om TriffiQ
    Allt utom kläderna har funkat jättebra. Läs mer

Thomas skrev om TriffiQ
    Mycket trevliga, hjälpsamma, bra utbud av arbetsskor&kläder, beställt jacka+byxa som inte fanns i ordinarie sortiment allt fungerade klockrent. Rekommenderas starkt... Läs mer

Jan L skrev om TriffiQ
    VI handlar regelbundet våra arbetskläder från Triffiq. Bra service och bra kvalité. Läs mer

Karin S skrev om TriffiQ
    Har handlat profilkläder här. Alltid väldigt trevlig och hjälpsam personal på plats. Efter leveransen ringde de till och med och frågade om jag var nöjd!
    Litet minus för leveranstiden. Läs mer

Tema S skrev om TriffiQ
    Bra bemötande och snabb leverans Läs mer

Matmästarna T skrev om TriffiQ
    Allt bra och personlig service. Bra utbud. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2017-10-19

Stadsledningskontoret K skrev om TriffiQ
    Vi har avtal med Triffiq för en sammanhållen tjänst när det gäller profilprodukter som inkluderar en webbshop och lagerhållning. Triffiq har från början varit lösningsorienterade och t e x gällande webbshoppen och anpassat den efter våra önskemål. Bra service! Läs mer
  • 2017-10-19

Norrorts B skrev om TriffiQ
    Lång leverans tid. Annars fungerar det bra. Läs mer

Roslagens P skrev om TriffiQ
    Vi köper det mesta av våra profilprodukter till företaget samt arbetskläder, presenter etc. Vi har sedan första gången vi kom dit fått underbar service från personalen. Vi är mycket nöjda med så väl service som produkter. Läs mer

Lena T skrev om TriffiQ
    Bra bemötande och service, samt en mycket bra och enkel produkt. Läs mer

Nynäsgården H skrev om TriffiQ
    Bra kontakt med säljare från start. sedan ny säljare vilket blev mindre bra - bortglömda leveranser och sämre kommunikation.
    Dessutom gick nästan alla våra skjortor vi beställt sönder i armbågarna- vi har reklamerat och fått nya. Läs mer

Megger S skrev om TriffiQ
    De gånger jag har haft kontakt med Triffiq har jag inget att klaga på.
    Leverans på utlovat tid. Läs mer
  • Niclas S

2017-10-16

Niclas S skrev om TriffiQ
    Ramavtal profilprodukter.

Hög service och mycket bra bemötande. Lite mer proaktiva och det blir full pott på betyget. Läs mer
  • 2017-10-13

Ab S skrev om TriffiQ
    Jättebra bemötande och alltid bra hjälp! Vi får hjälp med både vår webbshop och enskilda beställningar av produkter. Det jag skulle vilja återkoppla är dock att det är lite personberoende hur väl det funkar. Det händer ibland att beställningar kommer bort eller inte skickas vidare till leverantören. Jag vet inte om Triffiq inte har ett internt ärendehanteringssystem, men jag upplever att det ibland (absolut inte alltid) är lite rörigt. Men som sagt, oftast funkar det jättebra! Läs mer

Herr skrev om TriffiQ
    Mycket bra proffs inom yrket bra bemötande & fixar allt inom snabb tid. Läs mer

Madeleine Hallquist K skrev om TriffiQ
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer

Danderyds K skrev om TriffiQ
    Kommer inte ihåg vad jag har beställt från er. Läs mer
    2017-10-11 Tommy H svarar Danderyds K
    Hej, verkar lite konstigt att om du inte kommer ihåg något, så vill du ändå ge oss ett rätt dåligt betyg?
  • 2017-10-09

Torbjörn J skrev om TriffiQ
    Mycket nöjd med helheten hos Triffiq. Bra kommunikation och bra tillit på leverans och löften som infrias.
    Kvaliteten på produkterna är hög. Roligt att jobba med dem.

Vi har köpt in såväl kavaj, jacka, skjorta som profilkläder, gåvor och vepor! Mycket nöjd. Läs mer
  • 2017-10-09

All-transport skrev om TriffiQ
    inga problem, endast via mail, snabb service. Läs mer
  • 2017-10-06

Engqvist C skrev om TriffiQ
    Vi köpte träningströjor med tryck. Har fått ett bra och personligt bemötande. Varorna levererades i tid och kvaliteten var mycket bra. Läs mer
  • 2017-10-05

Mabi S skrev om TriffiQ
    Ni gav mig fel paket när jag personligen hämtade ut det hos er i Hammarby. Jag meddelade var jag var ifrån och vem som beställt, så jag dubbelkollade aldrig när jag fick kartongerna av er.

När jag öppnade kartongerna på ett event upptäcker jag att innehållet är beställt av en av våra uthyrningsstationer med ett helt annat innehåll. Läs mer
    2018-03-16 Tommy H svarar Mabi S
    Tyvärr en mänsklig miss då det fanns 2 paket till Mabi, och du fick tyvärr fel..... Nästa gång di hos oss så bjuder vi på kaffe och bulle för att få upp mungipor igen! ;)
  • 2017-10-04

Rekryterings M skrev om TriffiQ
    Vi fick ett bra bemötande från första stund, vi har handlat vid tre tillfällen sen 2014. Löpare och handdukar från Klässbols linneväveri samt USB-minne med vår loga (2 tillfällen). Läs mer
  • 2017-10-04

Tankfull skrev om TriffiQ
    Webbutik, funkade bra. Inget att klaga på. Läs mer

Skandinavisk E skrev om TriffiQ
    Jättebra!
    Beställt lite profilkläder och vi har tagit fram en första "kollektion" Läs mer

Okq8 A skrev om TriffiQ
    Har blivit otroligt positivt bemött vid min kontakt med Titti. Det har aldrig varit några problem utan saker har alltid löst sig och dessutom snabbt.
    Jag har varit i direkt kontakt med er när jag skulle beställa jackor till en annan avdelning inom OKQ8. Men sen har jag även varit i kontakt med er när vi hade ett stort event i Riga där vi skulle ha både piké, västar samt hoodies men då via ett eventbolag. Otroligt nöjd med kvaliteten på kläderna.
    Tack för bra leverans! Läs mer

Bengt Dahlgren Stockholm Ab skrev om TriffiQ
    Mycket bra och proffsig hjälp med profilprodukter. Läs mer
    2017-10-02 Tommy H svarar Bengt Dahlgren Stockholm Ab
    Vi tackar för fina ord om oss !
  • 2017-09-28

Sjöblick A skrev om TriffiQ
    Trevlig personal och bra produkt! Läs mer
  • 2017-09-27

Karin L skrev om TriffiQ
    Bra
    leveransen blev rätt och snyggt
    snabb hantering av beställning och transport Läs mer
  • Rolf P

2017-09-26

Rolf P skrev om TriffiQ
    TriffiQ har ett bra utbud som passar mig och mitt företag. Trevlig personal och en mycket bra service. Alltid ett hej när man kommer in genom dörren.
    Med vänlig hälsning,
    Roffe
    RP ljud & bild Läs mer
  • Structor B

2017-09-25

Structor B skrev om TriffiQ
    Mycket bra bemötande, hjälp med att ta fram presenter , hjälp med att hitta företagsunika kläder och liknande Läs mer
  • 2017-09-25

Gallerix A skrev om TriffiQ
    Fantastiskt varmt och proffessionellt bemötande från början till slut. Köper profilkläder. Inga problem som inte går att lösa och lever alltid upp till vad de lovar. Läs mer
  • 2017-09-25

Bil A skrev om TriffiQ
    Mycket bra !
    Trevligt bemötande snabba svar och hyfsade priser Läs mer
  • 2017-09-20

Ademic A skrev om TriffiQ
    Har inte köpt så mycket i år, men inga problem.
    Väldigt smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2017-09-20

Net I skrev om TriffiQ
    Skiftande svarstider, men det som levereras är bra. Läs mer
  • 2017-09-19

Ann-britt S skrev om TriffiQ
    Har nyligen beställt västar, reflexer, choklad och karameller

Det är alltid snabb återkoppling och leverans Vid kontakt alltid vänligt och trevligt bemötande

Ann-Britt Läs mer

Restaurang V skrev om TriffiQ
    Hög och jämn nivå på produkter, leveranstider och service med konkurrenskraftiga priser. Läs mer

Cosmo C skrev om TriffiQ
    Vi köper företagets profilkläder från Triffiq. Alltid trevligt och proffsigt bemötandet från hela personalen. Läs mer

Elixair I skrev om TriffiQ
    Bra service. Justa produkter och stort sortiment. Har alltid blivit väl bemött. Köpt enbart företagskläder, i mindre omfattning, men som sagt alltid blivit väl bemött. Läs mer

Ljusslingan 2, 120 31 Stockholm