TriffiQ, sid 2

Ljusslingan 2, 120 31 Stockholm — Visa karta

Kom in i vårt 1200m2 stora showroom i Hammarby Sjöstad och se vårt breda och aktuella utbud av profilkläder och presentreklam!

Vi ser till att ditt företag syns och sticker ut på allt från godispapper till banderoller och får dina anställda och kunder att uppleva varumärket på produktmedia, arbetskläder eller profilkläder. Oavsett var och hur du vill synas kan vi på TriffiQ Företagsprofilering se till att du gör det.

När din verksamhet kräver lite extra stil och klass har vi även vår dressade kollektion av profilkläder, passar för tjänstemän, receptionister eller om ni skall ställa ut på mässa.
Vi erbjuder då bl.a. kostymer som är av hög kvalitet, men fortfarande verkligt funktionella, från ex. Tailor, Berkeley och J. Harvest & Frost.

Idag är vi 19 anställda och vi har tillsammans en unik kompetens inom produktmedia, arbetskläder, displaymaterial, företagsprofilering och presentreklam.

Kontakta oss så kan vi ta reda på hur vi bäst får ditt varumärke att synas!

Läs vad 117 kunder tycker om TriffiQ

• Tankfull skrev om TriffiQ
    Webbutik, funkade bra. Inget att klaga på. Läs mer
  • Skandinavisk E skrev om TriffiQ
    Jättebra!
    Beställt lite profilkläder och vi har tagit fram en första "kollektion" Läs mer
  • Okq8 A skrev om TriffiQ
    Har blivit otroligt positivt bemött vid min kontakt med Titti. Det har aldrig varit några problem utan saker har alltid löst sig och dessutom snabbt.
    Jag har varit i direkt kontakt med er när jag skulle beställa jackor till en annan avdelning inom OKQ8. Men sen har jag även varit i kontakt med er när vi hade ett stort event i Riga där vi skulle ha både piké, västar samt hoodies men då via ett eventbolag. Otroligt nöjd med kvaliteten på kläderna.
    Tack för bra leverans! Läs mer
  • Bengt Dahlgren Stockholm Ab skrev om TriffiQ
    Mycket bra och proffsig hjälp med profilprodukter. Läs mer
    2017-10-02 Tommy H svarar Bengt Dahlgren Stockholm Ab
    Vi tackar för fina ord om oss !
  • Sjöblick A skrev om TriffiQ
    Trevlig personal och bra produkt! Läs mer
  • Karin L skrev om TriffiQ
    Bra
    leveransen blev rätt och snyggt
    snabb hantering av beställning och transport Läs mer
  • Rolf P
    Rolf P skrev om TriffiQ
    TriffiQ har ett bra utbud som passar mig och mitt företag. Trevlig personal och en mycket bra service. Alltid ett hej när man kommer in genom dörren.
    Med vänlig hälsning,
    Roffe
    RP ljud & bild Läs mer
  • Structor B
    Structor B skrev om TriffiQ
    Mycket bra bemötande, hjälp med att ta fram presenter , hjälp med att hitta företagsunika kläder och liknande Läs mer
  • Gallerix A skrev om TriffiQ
    Fantastiskt varmt och proffessionellt bemötande från början till slut. Köper profilkläder. Inga problem som inte går att lösa och lever alltid upp till vad de lovar. Läs mer
  • Bil A skrev om TriffiQ
    Mycket bra !
    Trevligt bemötande snabba svar och hyfsade priser Läs mer
  • Ademic A skrev om TriffiQ
    Har inte köpt så mycket i år, men inga problem.
    Väldigt smidigt och enkelt. Läs mer
  • Net I skrev om TriffiQ
    Skiftande svarstider, men det som levereras är bra. Läs mer
  • Ann-britt S skrev om TriffiQ
    Har nyligen beställt västar, reflexer, choklad och karameller

Det är alltid snabb återkoppling och leverans Vid kontakt alltid vänligt och trevligt bemötande

Ann-Britt Läs mer
  • Restaurang V skrev om TriffiQ
    Hög och jämn nivå på produkter, leveranstider och service med konkurrenskraftiga priser. Läs mer
  • Cosmo C skrev om TriffiQ
    Vi köper företagets profilkläder från Triffiq. Alltid trevligt och proffsigt bemötandet från hela personalen. Läs mer
  • Elixair I skrev om TriffiQ
    Bra service. Justa produkter och stort sortiment. Har alltid blivit väl bemött. Köpt enbart företagskläder, i mindre omfattning, men som sagt alltid blivit väl bemött. Läs mer
  • Nineyards A skrev om TriffiQ
    Fantastiskt leverans, snabb återkoppling, och kvalité! Läs mer
    2017-09-18 Tommy H svarar Nineyards A
    Tack för fint betyg på oss ! Vi är glada för bra respons!
  • Leading P skrev om TriffiQ
    Martin Bragnum Wattberg har mött alla våra behov på ett exemplariskt sätt. Han är snabb, serviceinriktad och lyhörd. De produkter vi beställt (två olika sorters pennor, tygpåsar med tryck samt ett kombinerat block och broschyr) har alla mött våra önskemål och förväntningar. Nu diskuterar vi ytterligare ett mindre uppdrag. Vi är väldigt nöjda med Martin och TriffiQ! Vänliga hälsningar Birgitta Söderberg, Leading People Europe AB Läs mer
    2017-09-18 Tommy H svarar Leading P
    Vi tackar för bra betyg och kämpar vidare för bra service!
  • Jonas M skrev om TriffiQ
    Ypperlig service! Beställde kl.08.30, 7/6-17. Leverans samma dag kl.15. Mycket imponerande. Kan varmt rekommendera Triffiq företags profilering. Läs mer
  • Linda S skrev om TriffiQ
    Vi har köpt arbetskläder,tryck på t shirts. Läs mer
  • Peter O skrev om TriffiQ
    alltid sa grymt bra personalsom och Seviceminded------ Läs mer
  • Mika F skrev om TriffiQ
    Bra service, personligt och trevliga medarbetare. Snabba ordrar och bra urval av sortiment. Även snabb leverans med tryck på. Butiken ligger bra lokaliserad för oss Läs mer
  • Christer H skrev om TriffiQ
    Bra bemötande och stor välvilja i att hitta, för mina behov , rätt varor. Läs mer
  • Jeanette L skrev om TriffiQ
    Mycket positivt, alltid flexibla och med tyngdpunkt på hög kundbelåtenhet. Läs mer
  • Per K skrev om TriffiQ
    Vi gick över till Triffiq från vår gamla klädesleverantör då vi kände att dom hade ett komplett sortiment av det vi har behov av i form av profil- och arbetskläder. Vår logotyp blev exakt som vi ville ha den och produkterna matchade våra krav på arbetskläder och skor samt till ett bättre pris än innan. Tobias Bahrton är en klippa! Läs mer
  • Kim T skrev om TriffiQ
    Bemötandet ifrån företaget mycket bra , trevlig personal även att jag är en konkurrent. Köpt arbetskläder som återförsäljare gällande vissa varumärken.
    Inga krusiduller enkelt att handla. Läs mer
  • Danne S
    Danne S skrev om TriffiQ
    Väldigt bra service , bra utbud till bra priser . Läs mer
  • Victor N skrev om TriffiQ
    Känns tråkigt att sätta en 3a. Vi har haft triffiq som leverantör i 20 år. Men det har blivit sämre på senare tid.
    Trycksaker och presenter funkar relativt bra.
    Arbetskläder mindre bra. Det är rörigt och ofta fel på leveranser.
    Tråkigt att man inte har större lager.
    Allt går lite för långsamt enligt mig. Läs mer
  • Gopak AB
    Gopak AB skrev om TriffiQ
    Tackför bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • Daniel G skrev om TriffiQ
    Bra kundservice och fina produkter 👌🏼. Läs mer
  • Vanessa F skrev om TriffiQ
    Vi på DM TAK AB har varit kunder hos Triffiq sedan 2002 och är super nöjda med deras service och kvalité på kläderna vi köper. Min kontakt person Andreas är otroligt mån att jag får bra kläder med loggan så att profileringen för vårt företag blir som vi tänkt oss. Uppstår det någon med kläderna att dom inte håller måttet av någon anledning är dom snabba med att ersätta det och ta reda om varför. Ytan tvekan tycker jag att vill du ha bra service så ska man välja Triffiq Läs mer
  • Flyttbolaget i Stockholm skrev om TriffiQ
    Fungerar klockrent, trevlig personal och bra bra utbud. Läs mer
  • Rolf S skrev om TriffiQ
    Alltid bra bemötande när vi köper våra arbetskläder Läs mer
  • Joacim H skrev om TriffiQ
    Proffs! Fått hjälp med allt från profilering till kläder Läs mer
  • Stefan F skrev om TriffiQ
    Bra och trevlig personal, alltid bra service.
    Vi köper mestadels yrkeskläder. Läs mer
  • Stina N skrev om TriffiQ
    Det är ju ett tag sen jag hade kontakt men när vi hade det så fungerade det bra. Man tog fram lämpliga produkter och man kom till min arbetsplats och jag fick låna kläder för utprovning.
    Sen fungerade det lite sådär med packningen då det skulle ut till olika adresser runt om i Stockholmsområdet. Men de försökte rätta till de fel som uppstod på ett bra sätt. Läs mer
  • Harald S skrev om TriffiQ
    Köpt arbetskläder, profilkläder.
    Var initialt bra men sämre över tid och hade svårt att lagerhylla storlekar på kläder etc. Läs mer
  • Henrik Z skrev om TriffiQ
    Trevlig personal.
    Snabb service Läs mer
  • Thomas Å
    Thomas Å skrev om TriffiQ
    Var på besök (Hade inte bokat tid) för att se över deras profilkläder. Vart visad till rummen för dessa, träffade någon säljare som inte kändes spec intresserad. På vägen ut fyllde jag i blankett om konto från en "trött" person i kassan. Var på plats för ca 6 månader sedan och har inte hört ett ljud från Triffiq sedan dess. Visste inte ens om att jag hade ett konto förens jag får denna kundundersökning vilket jag finner lite komiskt.
    Så känner jag att mitt bemötande var...
    Thomas Läs mer
  • Catarina L skrev om TriffiQ
    Trevliga personer men dålig service. Efter ett halvår sv väntan på träningskläder till mitt företag och efter ett antal påminnelser från mitt håll gav jag upp och tog hjälp av annan leverantör. Läs mer
  • Chatarina E skrev om TriffiQ
    Grymt företag med bra service mkt bra kvalitét till bra priser top notch 👍🏻 Och jag som är egen företagare kan beställa vilket antal produkter jag önskar Läs mer
  • NAF
    NAF skrev om TriffiQ
    Varit kund sedan många år. De har de mesta, är flexibla men ibland slarvas det vilket kan vara oerhört frustrerande. Mer ordning och reda så får ni 5/5 i betyg. Läs mer
  • Kalle H skrev om TriffiQ
    Arbetskläder och profilkläder med firma tryck. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om TriffiQ
    Jag är mycket nöjd med både beställt marknadsföringsmaterial så som vepor, beachflags och flaggor samt bemötande från TriffiQs personal. Läs mer
  • Kristina Ö skrev om TriffiQ
    Alltid bra bemötande och kunnig personal. Hög kvalitét på deras produkter. Läs mer
  • Mavi Z skrev om TriffiQ
    Vi köper företagsprofilerade kläder och det har vi gjort i 3 år nu.
    Bemötandet och servicen har alltid varit god, även när vi har reklamerat produkter, alla kan göra misstag, så har servicen varit god. Inget att klaga på!
    Vi brukar rekommendera våra kunder som vill ha kläder med tryck på, att ta kontakt med TriifiQ. Läs mer
  • Andreas C skrev om TriffiQ
    Snabb och bra service!
    Inhandlat arbetskläder. Läs mer
  • Niclas G skrev om TriffiQ
    Jag har varit kund till TriffiQ under ett antal år och är verkligen toppen nöjd med deras produkter, service och prisnivåer. Alltid hög service och proaktivt arbetssätt år efter år. Jag rekommenderar TriffiQ till alla som överväger att anlita en professionell partner inom företagsprofilering. Läs mer
  • Joakim E skrev om TriffiQ
    Som mångårig kund har jag aldrig blivit besviken, bra kvalitet till bra priser och snabb leverans. God rådgivning och bra tips på bra och funktionella profilprodukter och profilkläder. Till det är servicen 100-procentig och personalen trevlig, kunnig och tillgänglig. Jag rekommenderar TriffiQ varmt! Läs mer
  • Sofie W
    Sofie W skrev om TriffiQ
    Vi har jobbar mycket med TriffiQ och de ser alltid till att hitta precis rätt prylar. Dessutom är de otroligt trevliga! Läs mer

Ljusslingan 2, 120 31 Stockholm