Trolliz AB

Fogdevreten 8, 171 65 Solna — Visa karta

Välkommen till Trolliz!

Vill ni hitta en rolig idrottsaktivitet för era barn eller är ni i behov av en trygg barnvakt? Trolliz erbjuder både barnpassning, barnkalas och lekfull barnträning i Stockholm!

Trolliz barnträning:

I Trolliz barnträning i Stockholm får barn mellan 3 och 7 år träna tillsammans med våra engagerade ledare och prova på olika idrotter under 6 veckor. Varje vecka introduceras en ny idrott, allt ifrån bollsporter och brottning till friidrott och barngymnastik – kanske hittar man sin favoritsport efter en termin på Trolliz!

Trolliz barnpassning:

Vi hjälper er att få ihop vardagspusslet! Våra barnvakter är otroligt barnkära och 100% fokuserade på ditt barn under sitt uppdrag. Vi erbjuder trygg och lekfull barnpassning och alla våra barnvakter är självklart utbildade i HLR.

Våra ledord är Glädje, Engagemang och Trygghet.

Kontakta gärna oss för mer information om våra verksamheter!
4.8/5

Anders E skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Snabba svar på frågor. Kunniga aktivitetsvärdar. Läs mer
  • 2020-07-12

Amber L skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    We used Tolliz for our son's 5th birthday party and they were brilliant! The kids loved the girls who hosted the games and they were constantly entertained. It is a hard job to keep twelve 5 year old boys entertained and they were excellent. They also helped out with other aspects like serving food and taking photos which we really appreciated. It definitely met my expectations and we would happily recommend them and use their services again! Läs mer
  • 2020-07-06

Carl A skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Mkt proffsifa och flexibla lekledare som var mycket uppskattade av såväl vuxna som barn. Höjdpunkten var enligt barnen ansiktsmålningen, för de vuxna var det att känna att barnen var i trygga händer hela tiden. Läs mer
  • 2020-06-18

Brigita N skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Kalaset var mycket roligt :) Jag tackar värdinnor en gång till och rekommenderar starkt till alla :) Läs mer
  • 2020-06-18

Peter S skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Jättebra tjejer med mycket energi! Läs mer
  • 2020-06-16

Caroline V skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Barnkalas!
    Bra ordnat med lekar, ansiktsmålningar och ballongfigurer.
    De hjälpte även till med serveringen till lunch.
    Väldigt snäll personal som kom. Barnen kände sig trygga med Julia och Tove. Läs mer
  • 2020-06-09

Malin O skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Vi hyrde två kalasvärdar till vår 7-årings kalas. De gjorde ett fantastiskt jobb! Fartfyllt från början till slut, och såg till att alla barnen var med. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-06-01

Ingrid V skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Vi är är väldigt glada att vi hittade Trolliz inför kompiskalaset för våra 5-åringar. Denise och Elinn höll i trådarna och fick barnen att leka på ett sätt som vi föräldrar aldrig fått. Väldigt fint bemötande rakt igenom. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-05-26

Sara O skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Fantastiskt bra bemötande och proffsigt hela vägen! Läs mer
  • 2020-05-26

Teodora Y skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Trevliga och väldigt hjälpsamma !
    Bokade in dom för en barnkalas och dom sysselsatte 23 barn +att dom hjälpte till med serveringen och allt runt det , vilket jag tyckte va extra bra 😊 Läs mer
  • 2020-05-19

Therese G skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Mycket positiv till både planering och genomförande! Trolliz hjälpte oss med 5-års kalaset och barnen var mer än nöjda efteråt! De levererade på alla sätt! Läs mer
  • 2020-05-19

Mona-lisa D skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Lekledare till barnkalas. Allt var toppen! Läs mer
  • 2020-05-09

Jasmine E skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Vilken tur att jag hittade Trolliz. Hade barnkalas för 25 barn. Denice och Emma underhöll barnen och såg även till barnens säkerhet. Efteråt plockade dem undan allt innan den gick hem. Kalaset blev super lyckat! Läs mer
  • 2020-05-08

Amie F skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Jättenöjd med vårt barnkalas med Trolliz! Supergulliga och bra med barnen! Kommer använda igen. Läs mer
  • 2020-05-02

Amie F skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Bra kommunikation och snabba på att svara och återkoppla. Hade kalas för 3 och 5 åring, fungerade jättebra och supertrevliga tjejer. Kommer definitivt använda igen! Läs mer
  • Cindi L

2020-04-30

Cindi L skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Supergullig tjej som va jättebra med barnen! Läs mer
  • 2020-04-28

Anna S skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Trolliz hjälpte till att organisera vår dotters 5-årskalas. De fick alla barn engagerade genom roliga lekar och proffsigt arrangemang. Samtliga föräldrar och barna nöjda! Läs mer
  • 2020-04-11

Shailesh B skrev om Barnträning en del av Trolliz AB
    We had enrolled our daughter for training sessions which included different games every week.
    Our daughter really enjoyed the sessions , they were entertaining at the same time our daughter got to learn.
    The staff was very friendly and made sure the kids were comfortable and encouraged them.
    We would defintaley recommend it and looking forward to enroll for the next sessions. Läs mer
  • 2020-04-11

Samra S skrev om Barnträning en del av Trolliz AB
    Engagerade och många ledare. Roliga och involverande aktiviteter. Min son älskade Trolliz. Läs mer
  • 2020-04-09

Lina L skrev om Barnträning en del av Trolliz AB
    Bra bemötande.
    Kanske lite mer action på lektionerna, annars bra Läs mer
  • 2020-04-09

Nesrin T skrev om Barnträning en del av Trolliz AB
    Allt var bra. Dock pga Corona var de två sista träningarna ute vilket kändes fel då det var minusgrader och dessa tider kan barnen bli sjuka av det med - svettas i kyla är inte så bra. Läs mer
  • 2020-04-08

Maria J skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Jättetrevliga kalasvärdar! Barnen hade så roligt! Tack för allt 😃 Läs mer
  • 2020-04-06

Cinzia B skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Jag valde Trolliz när det var dags att ordna födelsedagskalas till min dotter som fyllde 7 år och bad dem att underhålla cirka 15 barn i två timmar. Mycket positivt upplevelse. Bra kommunikation och väl förberedd personal som visste hur man skulle göra med barnen. Läs mer
  • Robb R

2020-02-28

Robb R skrev om Barnpassning en del av Trolliz AB
    Vi anlitade Trolliz under vårt senaste event och det blev en stor succé! Samtliga gäster var väldigt nöjda. /Robb Report Sweden Läs mer
  • 2020-02-28

Rikard E skrev om Barnpassning en del av Trolliz AB
    vi är mycket nöjda med den tjänst vi fått från Trolliz under de fyra åren de hjälpt oss med barnpassning och hämtning på förskolan Läs mer

Lisa P skrev om Barnpassning en del av Trolliz AB
    Varit Trolliz kund i flera år och det som utmärker Trolliz från andra liknande tjänster är det personliga mötet och förståelsen för vilka egenskaper just vi värdesätter i den person som ska umgås mycket med våra barn. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Lisa P
    Hej Lisa,

Tack för din feedback och det fina betyget! Den personliga relationen är något som vi vill upprätthålla och som vi hoppas på differentierar oss från andra. Kul att ni håller med om det!

Mia H skrev om Barnträning en del av Trolliz AB
    Väldigt nöjd med Trolliz barnidrott. Det tog två gånger, men sedan älskade min dotter det! Bra att man fick information om veckans sport ett par dagar innan. Ledarna var duktiga och inkluderade alla barn.
    Enda nackdelen är att det inte finns fortsättningskurs. Visserligen kan man gå en omgång till, men det blir ju repetition av samma sporter. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Mia H
    Hej Mia,

Tack för din feedback! Vad roligt att ni var nöjda med er första termin på Trolliz, det gläder oss att höra! Vi ska ta till oss önskan om fortsättningskurs, det kan absolut vara något vi jobbar vidare på i framtiden!

Emma S skrev om Barnpassning en del av Trolliz AB
    Vår barnvakt är omtyckt av barnen och håller dessutom koll på hämtning och middagsbestyr. Inget att klaga på. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Emma S
    Hej Emma,

Tack för din feedback, kul och höra!

Diana W skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Ett jättebra kalas som min 5-åring älskade! En hinderbana som passade alla barn. Alla hade roligt och var väldigt nöjda. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Diana W
    Hej Diana,

Tack för din feedback! Vad roligt och höra att kalaset kändes lyckat, vi hade minst lika kul!

Dakhaz D skrev om Barnträning en del av Trolliz AB
    Hej! Vill börja med att tacka för en jättebra upplevelse. Jag/ vi är så nöjda med Trolliz och har rekommenderat det till många vänner jag känner. Pedagogerna var jätteduktiga på allt. Vi har funderar till och med att gå igen i framtiden 💐🌺. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Dakhaz D
    Hej Dakhaz,

Tack för din feedback! Vad roligt att ni var nöjda med er första termin på Trolliz, vi hoppas verkligen att vi ses igen i framtiden!

Ylva H skrev om Barnträning en del av Trolliz AB
    Trolliz prova på olika sporter. Tyckte inte det var speciellt bra. Kändes inte som man tog vara på tiden, drog oftast igång efter utsatt statttid. Kändes inte som så genomtänkt upplägg. Och att föräldrar är med i salen känns bara som en dålig idé. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Ylva H
    Hej Ylva,

Tack för din feedback! Vad tråkigt att er upplevelse på Trolliz inte motsvarade era förväntningar. Vi vill givetvis alltid förbättra oss och vi jobbar kontinuerligt med utvärdering och utveckling, så att vi blir bättre! Vi kommer ta till oss ovan feedback, tack!

• Linn B

2019-12-20

Linn B skrev om Barnträning en del av Trolliz AB
    Absolut bästa idrottsskolan för mina barn! Dom älskade det! Läs mer
    2020-01-10 Trolliz AB svarar Linn B
    Hej Linn,

Tack så jättemycket för det fina betyget, kul att dina barn var nöjda med terminen hos oss. Ni är så välkomna tillbaka!

Fogdevreten 8, 171 65 Solna