Trolliz AB

Fogdevreten 8, 171 65 Solna — Visa karta

Välkommen till Trolliz!

Vill ni hitta en rolig idrottsaktivitet för era barn eller är ni i behov av en trygg barnvakt? Trolliz erbjuder både barnpassning, barnkalas och lekfull barnträning i Stockholm!

Trolliz barnträning:

I Trolliz barnträning i Stockholm får barn mellan 3 och 7 år träna tillsammans med våra engagerade ledare och prova på olika idrotter under 6 veckor. Varje vecka introduceras en ny idrott, allt ifrån bollsporter och brottning till friidrott och barngymnastik – kanske hittar man sin favoritsport efter en termin på Trolliz!

Trolliz barnpassning:

Vi hjälper er att få ihop vardagspusslet! Våra barnvakter är otroligt barnkära och 100% fokuserade på ditt barn under sitt uppdrag. Vi erbjuder trygg och lekfull barnpassning och alla våra barnvakter är självklart utbildade i HLR.

Våra ledord är Glädje, Engagemang och Trygghet.

Kontakta gärna oss för mer information om våra verksamheter!
4.6/5
4.3/5
4.8/5
5.0/5

Läs vad 9 kunder tycker om Trolliz AB

• Robb R

2020-02-28

Robb R skrev om Barnpassning en del av Trolliz AB
    Vi anlitade Trolliz under vårt senaste event och det blev en stor succé! Samtliga gäster var väldigt nöjda. /Robb Report Sweden Läs mer
  • 2020-02-28

Rikard E skrev om Barnpassning en del av Trolliz AB
    vi är mycket nöjda med den tjänst vi fått från Trolliz under de fyra åren de hjälpt oss med barnpassning och hämtning på förskolan Läs mer

Lisa P skrev om Barnpassning en del av Trolliz AB
    Varit Trolliz kund i flera år och det som utmärker Trolliz från andra liknande tjänster är det personliga mötet och förståelsen för vilka egenskaper just vi värdesätter i den person som ska umgås mycket med våra barn. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Lisa P
    Hej Lisa,

Tack för din feedback och det fina betyget! Den personliga relationen är något som vi vill upprätthålla och som vi hoppas på differentierar oss från andra. Kul att ni håller med om det!

Mia H skrev om Barnträning en del av Trolliz AB
    Väldigt nöjd med Trolliz barnidrott. Det tog två gånger, men sedan älskade min dotter det! Bra att man fick information om veckans sport ett par dagar innan. Ledarna var duktiga och inkluderade alla barn.
    Enda nackdelen är att det inte finns fortsättningskurs. Visserligen kan man gå en omgång till, men det blir ju repetition av samma sporter. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Mia H
    Hej Mia,

Tack för din feedback! Vad roligt att ni var nöjda med er första termin på Trolliz, det gläder oss att höra! Vi ska ta till oss önskan om fortsättningskurs, det kan absolut vara något vi jobbar vidare på i framtiden!

Emma S skrev om Barnpassning en del av Trolliz AB
    Vår barnvakt är omtyckt av barnen och håller dessutom koll på hämtning och middagsbestyr. Inget att klaga på. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Emma S
    Hej Emma,

Tack för din feedback, kul och höra!

Diana W skrev om Barnkalas en del av Trolliz AB
    Ett jättebra kalas som min 5-åring älskade! En hinderbana som passade alla barn. Alla hade roligt och var väldigt nöjda. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Diana W
    Hej Diana,

Tack för din feedback! Vad roligt och höra att kalaset kändes lyckat, vi hade minst lika kul!

Dakhaz D skrev om Barnträning en del av Trolliz AB
    Hej! Vill börja med att tacka för en jättebra upplevelse. Jag/ vi är så nöjda med Trolliz och har rekommenderat det till många vänner jag känner. Pedagogerna var jätteduktiga på allt. Vi har funderar till och med att gå igen i framtiden 💐🌺. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Dakhaz D
    Hej Dakhaz,

Tack för din feedback! Vad roligt att ni var nöjda med er första termin på Trolliz, vi hoppas verkligen att vi ses igen i framtiden!

Ylva H skrev om Barnträning en del av Trolliz AB
    Trolliz prova på olika sporter. Tyckte inte det var speciellt bra. Kändes inte som man tog vara på tiden, drog oftast igång efter utsatt statttid. Kändes inte som så genomtänkt upplägg. Och att föräldrar är med i salen känns bara som en dålig idé. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Ylva H
    Hej Ylva,

Tack för din feedback! Vad tråkigt att er upplevelse på Trolliz inte motsvarade era förväntningar. Vi vill givetvis alltid förbättra oss och vi jobbar kontinuerligt med utvärdering och utveckling, så att vi blir bättre! Vi kommer ta till oss ovan feedback, tack!

• Linn B

2019-12-20

Linn B skrev om Barnträning en del av Trolliz AB
    Absolut bästa idrottsskolan för mina barn! Dom älskade det! Läs mer
    2020-01-10 Trolliz AB svarar Linn B
    Hej Linn,

Tack så jättemycket för det fina betyget, kul att dina barn var nöjda med terminen hos oss. Ni är så välkomna tillbaka!

Fogdevreten 8, 171 65 Solna