Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-20

en del av Trolliz AB

Läs vad 8 Läs vad Barnträning

• Shailesh B skrev om Barnträning en del av Trolliz AB

2020-04-11

We had enrolled our daughter for training sessions which included different games every week.
    Our daughter really enjoyed the sessions , they were entertaining at the same time our daughter got to learn.
    The staff was very friendly and made sure the kids were comfortable and encouraged them.
    We would defintaley recommend it and looking forward to enroll for the next sessions. Läs mer
  • Samra S skrev om Barnträning en del av Trolliz AB

2020-04-11

Engagerade och många ledare. Roliga och involverande aktiviteter. Min son älskade Trolliz. Läs mer
  • Lina L skrev om Barnträning en del av Trolliz AB

2020-04-09

Bra bemötande.
    Kanske lite mer action på lektionerna, annars bra Läs mer
  • Nesrin T skrev om Barnträning en del av Trolliz AB

2020-04-09

Allt var bra. Dock pga Corona var de två sista träningarna ute vilket kändes fel då det var minusgrader och dessa tider kan barnen bli sjuka av det med - svettas i kyla är inte så bra. Läs mer
  • Mia H skrev om Barnträning en del av Trolliz AB

2019-12-22

Väldigt nöjd med Trolliz barnidrott. Det tog två gånger, men sedan älskade min dotter det! Bra att man fick information om veckans sport ett par dagar innan. Ledarna var duktiga och inkluderade alla barn.
    Enda nackdelen är att det inte finns fortsättningskurs. Visserligen kan man gå en omgång till, men det blir ju repetition av samma sporter. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Mia H
    Hej Mia,

Tack för din feedback! Vad roligt att ni var nöjda med er första termin på Trolliz, det gläder oss att höra! Vi ska ta till oss önskan om fortsättningskurs, det kan absolut vara något vi jobbar vidare på i framtiden!

• Dakhaz D skrev om Barnträning en del av Trolliz AB

2019-12-20

Hej! Vill börja med att tacka för en jättebra upplevelse. Jag/ vi är så nöjda med Trolliz och har rekommenderat det till många vänner jag känner. Pedagogerna var jätteduktiga på allt. Vi har funderar till och med att gå igen i framtiden 💐🌺. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Dakhaz D
    Hej Dakhaz,

Tack för din feedback! Vad roligt att ni var nöjda med er första termin på Trolliz, vi hoppas verkligen att vi ses igen i framtiden!

• Ylva H skrev om Barnträning en del av Trolliz AB

2019-12-20

Trolliz prova på olika sporter. Tyckte inte det var speciellt bra. Kändes inte som man tog vara på tiden, drog oftast igång efter utsatt statttid. Kändes inte som så genomtänkt upplägg. Och att föräldrar är med i salen känns bara som en dålig idé. Läs mer
    2019-12-28 Trolliz AB svarar Ylva H
    Hej Ylva,

Tack för din feedback! Vad tråkigt att er upplevelse på Trolliz inte motsvarade era förväntningar. Vi vill givetvis alltid förbättra oss och vi jobbar kontinuerligt med utvärdering och utveckling, så att vi blir bättre! Vi kommer ta till oss ovan feedback, tack!

• Linn B
    Linn B skrev om Barnträning en del av Trolliz AB

2019-12-20

Absolut bästa idrottsskolan för mina barn! Dom älskade det! Läs mer
    2020-01-10 Trolliz AB svarar Linn B
    Hej Linn,

Tack så jättemycket för det fina betyget, kul att dina barn var nöjda med terminen hos oss. Ni är så välkomna tillbaka!