Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Tryckt Reklam & Fasadflaggor

www.tryckt.se
  • Badge2022
4.2

Vi hjälper dig att synas! Från vår produktion i Bjurholm levererar vi trycksaker, flaggor, kläder med tryck och brodyr, banderoller, dekaler, beachflaggor, give aways och många fler produkter som hjälper dig i din marknadsföring. Vi har även ett stort sortiment av fasadflaggor på lager för Sveriges allla landskap, även olika...

440 omdömen om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Sedan starten hos Reco 2020

Martin H
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Har inte fått den än... Vet ej om det är bra eller dåligt...

Fia F
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Mycket nöjd, fick hjälp med design och det gick snabbt.

Bengt-Ove K
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

De fanns när vi behövde dom ,

Mats E
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Det är säkert bra men har inte fått min flagga än och min faktura har inte kommit och kommer inte in på payson.

Umeå K
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Snabb leverans och enkelt att betala. Köpte två olika flaggor.

Ulf L
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Dyrt men bra och de håller vad de lovar. Bra och snabb leverans.

Monica N
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Enkel beställning o snabb leverans

Per-Anders I
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Allt har fungerat mycket bra. Inget att anmärka på.

Ewa-Lena H
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Dom jag köpt tidigare har varit bra dom jag beställt nu kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte fått dem än

Maria L
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Svårt att bedöma själva varan då jag inte fått den trots att det var länge sedan beställningen gjordes. Den som skulle firas skulle ha fått den för drygt en vecka sedan.

Margaretha H
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Eftersom vi inte satt upp fasadflaggan än vet jag egentligen inte hur fästena och stången funkar, förutsätter att det inte blir några problem. Hoppas på att flaggorna håller länge. Lite synd att settet inte var helt komplett, skruvar saknades.

849200-1014 8
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Snabb och enkel beställning och snabb leverans.

Ditt A
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Lång leveranstid trots att det stod att de skickar snabbt. Inte så bra kvalitet på flaggan som jag trodde det skulle vara. Den har redan blivit repig.

Mattias S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Har inte fått min vara och har mailat, ringt, och skickat meddelande via Messenger. Fick till slut svar på telefon, men nu har det gått en vecka utan vara och utan information.

Magnus P
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Snabb och smidig leverans utan komplikationer

JOHANNA K
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Bra. Jag har inga synpunkter. Allt funkade bra.

Göran I
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Snabb leverans lätt att beställa.

Mariann N
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Beställde och betalde min fasadflagga den 13/12-23.Har fortfarande inte fått den och idag är det den 27/12. Den skulle vara en julklapp så tyvärr,, mitt omdöme bir starkt negativt. Det fanns ingen info om att den inte fanns i lager och vid telefonkontakt med dem meddelar de att det kan dröja minst 2 veckor till!!

Jennie F
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Snabb leverans och jätte nöjd med resultatet! Allt bra

Sebastian R
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Super fin flagga och snabb leverans. Jätte nöjd!

Yvonne C
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

De svarar inte på Mail och våra produkter har inte kommit ännu. Har gått flera veckor nu.

Mats S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

har tyvärr ingen upplevelse alls :( gjorde min beställning 26/11 och fick orderbekräftelse samma dag. skickade påminnelse 4/12 att jag inte hört något från dem. Än idag har jag inte hört något från dem. jag har på senare tid börjat handla en del via webben, men, inte i något tidigare tillfälle (jo, ett) har jag fått så dåligt med leveransbesked mm

Andreas N
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Väldigt lång väntetid/leveranstid på beställningar, vissa glöms bort. Det kan bmi bättre Bra produkter när de väl dyker upp

Lse A
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Snabb leverans! Bra kvalitet. Rekommenderas.

Kristian S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Beställde och betalade en fasadflagga den 31 oktober och har inte fått den än. Riktigt dåligt tycker jag.

Lars H
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Mycket snabb, bra och prisvärd service

Dag R
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Svårt eller omöjligt att komma fram på telefon, MEN beställningen via webben var enkel att genomföra och leveransen var väldigt snabb. Jag är mer än nöjd.

Bettina J
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Jättebra material och snabb leverans

Lars H
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Fin flagga om än inte billig men den fyller sin uppgift väl.

Leif Q
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Mycket snabbt och bra kvalitet på flaggan.

Ryszard S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Finn produkt, snabbt leverans!

Robert E
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Inget är omöjligt, här fixar man allt som kunden önskar med extra service med mycket bra bemötande.

Mikael J
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Någon vara har ännu inte synts till!!

Lars-Åke Å

Snabb leverans trevligt bemötande

Catarina S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Hej. Jag beställde via nätet så jag hade ingen kontakt direkt. I samband med beställningen så annonserades att varan fanns i lager med 1-5 arbetsdagars leveranstid. Efter tre dagar fick jag mejl att varan var slut men skulle komma åter i lager inom några dagar och levereras efter det. Då fanns det ännu tid för det beställningen var avsedd för. Det har nu gått två veckor sedan jag beställde och varan har ännu inte kommit. Min besök från England har både kommit och åkt, det var för dom flaggan var beställd. Så det var tråkigt....

Sverker S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Ok levereras och produkt. Ganska prisvärt.

Edvard N
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Tack, det blev precis som vi ville ha det ! all good :)

Anita H
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

heh. Jag har köpt tre olika flasadflaggor. Svensk, skånsk och portugisisk. Inga problem med svenska och skånska flaggan. Svårt att hitta storleken på den portugisiska flaggan. Ville veta måtten både på bredd och längd. Hittade inte det utan fick chansa lite och jag lyckades få rätt. Annars har de kommit som utlovat, inget annat att klaga på,

Christer S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Mycket nöjd! Bra kvalitet till bra pris. Snabb leverans.

Lars B
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Fixade snabbt och utan minsta protester min önskan och såg till att flaggan kom i tid. Mucken nöjd och vid behov kommer jag att återkomma.

Krister B
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

trevligt sätt levde upp till mina förväntningar gotlandsflaggor till belåtenhet

Peder C
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Snabbt svar på min undran om försenad leverans. Idag fick jag min flagga och är riktigt nöjd!

Krister L
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Gjorde en beställning för snart 2 veckor sedan , av en fasadflagga med tillbehör. och genomförd betalning.. Jag har inte hört av eller fått nån kvittering om varan är packad och skickad. Jag förväntade mej bättre från företaget mot sina kunder.

Arne E
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Allt till belåtenhet! Snabbt och bra!

Jerker N
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Vet inte,har inte pratat med dom . Har inte hunnit hämnta varorna

Kenneth W
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Er yderst tilfreds med mit køb.

Desiree S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Det var fin kvalitet. Dubbla tyg på flaggan och ett bra tryck då jag köpte Dalslandflaggan. Köpte med stång. Det blev en bra present

Emilia F
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Köpte en svensk fasadflagga utan stång, kändes som bra kvalitet på tyget och fina färger.

Nylén P

Bra och snabb service 👌👌👌👌👌

Thomas W
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Snabb service och leverans och bra produkter.