Trygghandel.se

Trygghandel.se

Ring 0771-22 20 30 www.trygghandel.se
4.0

Välkommen till trygghandel.se – Spabad och badrumsinredning. Trygghandel är sedan starten 2006 specialiserade på badkar, badrumsinredning och spabad. Utan mellanhänder och stora inköpsvolymer gör att vi kan hålla konkurrenskraftiga priser på hela vårt sortiment. I vårt sortiment hittar du ett brett utbud av badkar i alla möjliga...

576 omdömen om Trygghandel.se

ANNA S
Skrev om Trygghandel.se

Otrolig service! Beställde på söndag eftermiddag, fick angiven leveranstid inom fem till tio dagar. Några timmar senare får jag ett personligt mejl från en medarbetare på Trygghandel som undrar om jag kan ta emot min vara redan dagen därpå, vilket jag kunde. Varan levererades inom utsatt tidsspann redan dagen därpå. Är dessutom jättenöjd med badkaret jag köpte så jag kan bara rekommendera Tryggahandel!

ARI PEKKA JAAKKO S
Skrev om Trygghandel.se

Ni är ett stort jävla skämt när det gäller leveranser och återkoppling vi har beställt lilja badkar från er med leverans inom 7-10 dagar. Ni flyttar fram leveransdatumet hela tiden och skyller på en massa olika orsaker. Skäms på er !

Jessica J
Skrev om Trygghandel.se

Väldigt nöjd med badkaret och service

Trevor W
Skrev om Trygghandel.se

Leveransen av min besällning kom inom den utlovade tiden men tyvärr innehöll leveransen bara 2/3 av beställningen, efter kontakt med Trygghandel.se om problemet skickades resten omgående.

Syrill P
Skrev om Trygghandel.se

Jag köpte en vara och det är handsprit

Matilda L
Skrev om Trygghandel.se

Badkaret vi köpte var precis vad vi hade förväntat oss. Snabb och bra leverans. Väldigt nöjd.

Mona J
Skrev om Trygghandel.se

Har för över en månad sedan beställt handsprit och detta skulle komma för ca 2 veckor sedan. Men ännu har ingen leverans dykt upp. Dåligt!

Ugur T
Skrev om Trygghandel.se

Riktigt dåligt,väntat på min beställning över 1 månad nu och får ingen svar angående detta!!Hoppas att jag får dom så snart som möjligt.Rekomenderas ej.

Jan J
Skrev om Trygghandel.se

Köpte handsprit allt fungerade bra. Tack! Men.... Betalning vi Klarna ...fick ett brev om beviljad kredit på 10.000 inget jag alls bett om och inte vill ha. Beställde 31 mars och då säger de att jag ska betala först i maj? Betala avgift för upplägg kredit och avgifter för april maj??? Inte ok. Vänligen Jan

Sten B
Skrev om Trygghandel.se

Kommer inte ihåg vad jag köpte

Solveig
Skrev om Trygghandel.se

Jag har köpt ett badkar och det är jättefint. Jag har inte provbadat än. Det enda som var dåligt var att jag väntade i 4 timmar på att ni skulle ringa för att jag skulle åka hem och ta emot badkaret. Ni levererade hem till mig utan att meddela mig. Eftersom jag inte bodde hemma under renoveringen kom vi överens om att ni skulle ringa när ni närmade er, vilket ni inte gjorde.

Kristina M
Skrev om Trygghandel.se

Köpte handsprit i praktiska flaskor som kommer väl till pass i dessa coronatider. Snabb leverans trots att handsprit är en bristvara i dessa tider.

Kari V
Skrev om Trygghandel.se

Köpte handsprit,visste från början att leveranstiden var längre än vanligt men varan kom rätt så fort. Jag upplevde att det fungerade bra.

Hanna E
Skrev om Trygghandel.se

Bra kontakt och snabb leverans

Lena Å
Skrev om Trygghandel.se

Handsprit, inget fel på leverans. Jag ombads att notera var jag ville hämta ut leveransen, men det blev inte det stället jag önskat.

Tarik M
Skrev om Trygghandel.se

Har inte fått min produkt. Leveransen tar för lång tid. Beställde för 22/3. Skulle ta ca 7-10 arbetsdagar. De skrev 30/3 att det var försenad leverans och att leveransen skulle komma senast vid slutet av veckan. Nu är det 11/4 och ingen ny information har jag fått.

Ida L
Skrev om Trygghandel.se

Beställde alkogel och fick varorna lite senare än vad jag trott. Jag fick dock ett mail från Trygghandel där de informerade om just detta så jag visste att mina varor var på väg.

Rolf Emil F
Skrev om Trygghandel.se

Beställde handsprit. Bemötandet lät bra , dock tommare. Man skall hålla det man lovar ! Nästa gång köper jag någon annan stans. Besviken

Martine A
Skrev om Trygghandel.se

Handsprit och munskydd köpte jag

Torbjörn H
Skrev om Trygghandel.se

köpte handsprit ph det kom på utsatt tid mycket bra

Pia A
Skrev om Trygghandel.se

Jag köpte ett badkar, Titus 130. Supernöjd! Stort och rymligt och man får lätt plats två personer! Snabb leverans och inkörning ända till hissen.

Per O
Skrev om Trygghandel.se

Handsprit som blev lite försenad. Förståeligt i Coronatider. Funkade bra!

Emma H
Skrev om Trygghandel.se

Badrumsset. Lång leveranstid och inte tillräckligt med emballage då en "mugg" gått sönder i frakt.

Kent K

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

Anders A
Skrev om Trygghandel.se

Har inte fått det jag beställt och ingen information har jag fått . Inte bra.....

Rasoul M
Skrev om Trygghandel.se

I ordered "Handsprit handgel 258 ml 75%" but after two weeks I received a product which differs from what I ordered both in shape and the content. What I received by post is a 70% handgel with 7% tolerance! I ordered 75% alcogel and they sent me another low quality product. I will never buy anything from Trygghandel. They are a bunch of scammers.

Paul F

Köpte handsprit för 14 dagar sedan men inte fått några varor än. Surt som fan

Tetiana K

Jag väntar på leverans mer än 2 veckor

Johanna H
Skrev om Trygghandel.se

Jag köpte hela badrummet med takdusch, duschvägg och tvättställsmöbel. Allt var precis som lovat i bilderna, jättefin kvalitet och bra paketerat så inget kunde skadas. Lite missförstånd kring leverans men personlig service och hjälp för att lösa det och till slut kunde jag hämta varorna i Örebro vilket funkade jättebra. Jag är nöjd!

Ayob A
Skrev om Trygghandel.se

Bra kvalitet lätt att hantera med personal

magnus f
Skrev om Trygghandel.se

Jag har inte fått min vara så det så

MIRA G
Skrev om Trygghandel.se

Ingen fungerande kundservice och absolut inte trevlig eller hjälpsam

Moa S
Skrev om Trygghandel.se

Hade en fråga ang en produkt, fick snabbt svar och även länk till de jag sökte! Väldigt snabb leverans!

Inger F
Skrev om Trygghandel.se

Jag har inte fått det jag beställt. Det skulle snart komma in trodde ni. = Restnoterad

Elinor S
Skrev om Trygghandel.se

Har inte fått varan ännu, men fakturan har kommit köpte handsprit

Henrik L
Skrev om Trygghandel.se

1 vecka sen, och fortfarande ej något levererat.

Per O
Skrev om Trygghandel.se

Kul att Recotrust vill veta hur min upplevelse är. Kanske bättre att fråga Trygghandel.se om de öht levererat produkten? Vi börjar där! Välkomna åter..

Steven T
Skrev om Trygghandel.se

Ordered goods shown in stock over ten days ago. Sent them a message asking where my goods were only to be told that they would not be sent until tomorrow. That means it will have taken three weeks if they arrive on Friday. Useless ! I could have ordered from elsewhere in Europe and got delivery in half the time. I ordered from Sweden to support local business at a difficult time. I shall not bother doing this again. So tired of slow, poor quality service from Swedish companies. This seems to happen all the time. Things...

Gunnel P
Skrev om Trygghandel.se

Jag köpte handsprit som inte kan levereras. Det är inte företagets fel i dessa tider, men om jag klickar på en vara som finns på sidan förväntar jag mig att den ska finnas fysiskt. Den ska inte vara beställd och antas komma till företaget om en vecka, två eller kanske tre. Finns inte varan i lager för att packas och sändas till kund så vill jag veta det vid inköp. Jag väntar fortfarande och risken är stor att den inte kommer alls

Erik E
Skrev om Trygghandel.se

Hej har köpt ett Badkar - Malus 160 cm, med tanke på priset så hade jag inte så höga förväntningar men vi är super nöjda med kvalité på båda karet och ingående blandare och diverse. Vi hade ett problem vid leveransen att det saknades en slang vilket jag mailade om fredag kväll, söndag morgon hade jag svar tisdag eftermiddag hade jag prylarna som saknades i brevlådan. Leverans tider höll som lovat, och fick de levererat in i huset till en mycket liten kostnad! En super nöjd familj! Negativt, karet rymmer väldigt mycket vatten :)

Ewelina H
Skrev om Trygghandel.se

handsprit Jag har inte fått varan ännu!

Göran D
Skrev om Trygghandel.se

Vet inte eftersom jag inte fått vad jag beställt än. De borde informerat vid beställningstillfället att det var slut.

Krzysztof H
Skrev om Trygghandel.se

I dont get my order!!! Still waiting

Marcus S
Skrev om Trygghandel.se

Vet faktiskt inte en. Inte fått något en !! Svårt att svara då men segt att vänta då man gärna vill ha det typ nu

Hichem H
Skrev om Trygghandel.se

Jag har beställt handsprit via nätet och har betalt samma dag.leverans blev mycket försent och varje gång jag ringer jag får samma svar(nästa vecka) .inte trevliga kundservice

Ing-mari S
Skrev om Trygghandel.se

Vi fick bra hjälp och service trots att vårt köp av badkar inte blev som vi tänkt oss. Ett skadat kar med en spricka i men fick snabb och bra hjälp ändå.

Samir N

Fdgfrggfgfc chef. Rocco fgfdfg. Fgdfgrb fyrt

Pauli S
Skrev om Trygghandel.se

Köpt ett badkar bra ja svårt när varan inte har levererats

Crixan J
Skrev om Trygghandel.se

Orderbekräftelse den 21a Mars, min beställning behandlas fortfarande....skulle komma mellan den 31a Mars - 3e April, idag är det den 6e April och statusen på min beställning är fortfarande "under behandling" Leverans tid 7-10 dagar verkar ju inte direkt stämma..... Har inte fått något mail om ev. förseningar eller dyl. heller.

Anders F
Skrev om Trygghandel.se

Handsprit, inget bemötande, ingen leverans...