Alla kategorier Shopping Örebro Örebro Trygghandel Sverige AB

Läs vad 12 kunder tycker om Trygghandel Sverige AB

• Viki G
    Viki G skrev om Trygghandel Sverige AB
    Otryghandel!
    Badkar kom inte fram efter 2 månader!
    Känner mig lurat.
    2016-11-22 Deniz B svarar Viki G
    Hej Viki,
    Jag beklagar VERKLIGEN att snön ställde till det.
    Våran chaufför satt fast i stockholmstrafiken i 8 tim och när vi ringade de andra 11 kunderna som skulle få sina varor så var de förstående, men inte DU.
    Nästa gång tar vi våran helikopter och hoppas på att det inte kommer regna spik.
    Och när du säger att du väntat 2 månader så är det en ren lögn, du ville vänta med leveransen och den enda förseningen som blev var pga snön (ca 1v).
    Som jag brukar säga till mina barn ”fortsätter du sådär kommer du få svart tunga”.
    Nu har du iaf fått ditt badkar och jag hoppas att du är nöjd.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Trygghandel Sverige AB
    Köpte ett dubbelmassagebad på Trygghandel och är grymt nöjd. Grymma priser bra kvalité. Men det som absolut ger bäst omdömme är deras otroliga kundfokus, får svar snabbt på frågor och nästan under dygnets alla timmar. Inga frågor känns jobbiga utan man möts hela tiden av ett trevligt bemötande och ett otroligt kundfokus!
    Rekomenderar dem starkt.
    Fredrik Johansson
  • Linus
    Linus skrev om Trygghandel Sverige AB
    Bra och tydlig information, trevlig och kunnig personal. Jag är helnöjd med mitt köp och rekommenderar trygghandel.se.
  • Emil D
    Emil D skrev om Trygghandel Sverige AB
    jag köpte och har precis installerat spabadet Sidney. Är supernöjd, inte bara med spabadet utan även av trygghandels professionella personal. Stort tack Denniz Barbal
  • Annika P
    Annika P skrev om Trygghandel Sverige AB
    Vi har köpte ett bubbelbadkar Ella på hem och villa mässan i år och vi är väldigt nöjda, var oroliga för ljudnivån men den var inte alls hög.
    Prisvärt, snyggt och smidig leverans.
    Jag rekommenderar verkligen Trygghandel för andra.
  • Michael N
    Michael N skrev om Trygghandel Sverige AB
    Vi köpte ett badkar av Trygghandel i samband med Hem&Villa mässan i Älvsjö. Förutom att de erbjuder prisvärda produkter med väldigt god kvalitet så är det ändå servicenivån som imponerar mest. Då vi haft en del motgångar kring själva badrumsrenoveringen har vi varit tvungna att ändra leveransdatum ett antal gånger, ofta med relativt kort varsel. Vid varje tillfälle möttes vi av stor förståelse och flexibiltitet. Jag vill starkt rekommendera Trygghandel för deras kvalitet och serviceanda.
  • Filippa B
    Filippa B skrev om Trygghandel Sverige AB
    Köpte ett bubbelbadkar hos dom och fick badkaret efter ett par dagar, kvaliteten var mycket bra och jag är super nöjd.
  • David O
    David O skrev om Trygghandel Sverige AB
    Jag beställde en dusch och en badrumsmöbel från Trygghandel, 4 dagar senare kom deras chaufför med mina varor som jag tycker håller mycket hög kvallitet
    Rekomenderas varmt.
  • Anna h
    Anna h skrev om Trygghandel Sverige AB
    Beställde ett badkar strax innan kl. 21 i går kväll. Idag kl. 13:30 levererades det. Vänligt glatt och informativt bemötande både från lagret i Örebro, samt från chaffören som snällt hjälpte mig in med badkaret då jag var ensam hemma!

Tilläggas ska att badkaret anlände i perfekt skick, komplett med alla tillbehör.

Mycket mycket nöjd!
    Niklas A gillar detta
  • Anna N
    Anna N skrev om Trygghandel Sverige AB
    Jag beställde ett badkar för snart 6 månader sedan. Trots att det står 2-4 veckor leveransdatum har jag fortfarande inte fått något badkar. De hittar på den ena lögnen efter den andra varför jag inte fått den.

Köp inte från detta företag!!!!!!
  • Sara M
    Sara M skrev om Trygghandel Sverige AB
    De är bra tycker jag! Köp inga fel på de
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Trygghandel Sverige AB
    När jag handlade ett badkar på Trygghandel fick jag ett jätte bra bemötande och killarna som jobbar där va otroligt hjälpsamma och trevliga!
    Jag kan varmt rekomendera trygghandel till andra!!
    /Stefan Magnussen

Dialoggatan 12B, 703 74 Örebro