Alla kategorier Hemlarm Stockholms län Nacka Tryggsam i Sverige AB

Tryggsam i Sverige AB

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi tycker att alla ska ha råd med en tryggare vardag. Genom att vi balanserar kvalitet och bra pris kan du utöka ditt dagliga skydd utan att det kostar allt för mycket.

Vårt brandlarm är ett tryggt val för dig och ditt hem. Genom att installera vår brandvarnare med SIM-kort får du ett SMS och ett samtal från oss om det sker en rökutveckling hemma hos dig och du kan i god tid förhindra en katastrof, även när du inte är hemma.

Med vårt ID-skydd kan du känna dig trygg i att det bara är du som är du. Du får ett meddelande om dina personuppgifter ändras, någon tar lån eller handlar på kredit i ditt namn och du kan förhindra ett bedrägeri innan det blommat ut. Vi finns tillgängliga dygnet runt för att hjälpa dig och erbjuder juridisk rådgivning om det mot förmodan hinner gå lite för långt.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig till en säkrare vardag på vår hemsida! Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 140 kunder tycker om Tryggsam i Sverige AB

• Sebastian H
    Sebastian H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Utrustningen fungerar bra och jag blir uppringd enligt överenskommelse. Läs mer
  • Erik Gustaf Martin G
    Erik Gustaf Martin G skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Det har fungerat bra. Det ringer på en gång efter att larmet gått. Läs mer
  • Carl-Arne A
    Carl-Arne A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Det fungerar alldeles utmärkt. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Bemötande har varit bra från personalen. Däremot har inte själva tjänsten fungerat till 100% då brandvarnaren tjutit flera gånger utan att larmtjänsten ringt upp. Jag har sagt upp tjänsten och köpt mig en vanlig brandvarnare. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Bemötandet var trevligt och tjänsten lever mycket väl upp till förväntningarna. Snabba svar när det larmar. Läs mer
    2018-01-11 Tryggsam svarar Lars G
    Tack för din feedback Lars.

Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst.
  • Ricard C
    Ricard C skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Grym tjänst faktiskt... När det det varit rökutveckling hemma har de kontakta mig inom en minut varje gång. Känns tryggt att veta om något skulle hända när jag inte är hemma. Speciellt med mina katter och att en granne med nycklar kan hjälpa dom eller få stopp en potentiell katastrof... Läs mer
    2018-01-11 Tryggsam svarar Ricard C
    Tack för din feedback Ricard! Skönt att höra att du känner dig trygg med tjänsten, hoppas att det gick bra vid rökutvecklingen och att det inte blev något allvarligt.

• Kajsa G
    Kajsa G skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Funkade jättebra, fast det inte var något alarm. Läs mer
    2018-01-11 Tryggsam svarar Kajsa G
    Härligt att det fungerar som det ska, och skönt att höra att det inte var något riktigt alarm.

• Erik D
    Erik D skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Precis samma upplevelse som Jonathan N längre ned så den tåls att kopieras. "Värdelöst, säljaren pratade så fort och grötigt och jag fattade inte att man automatiskt ingick i ett 12 månaders avtal. Aldrig mer." Läs mer
    2018-01-11 Tryggsam svarar Erik D
    Hej Erik

Ring gärna in till oss på kundtjänst 0771404505 alt skickat ett mail med uppgifter så att vi får möjligheten att kolla närmare på detta.

• Lii B
    Lii B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Dom är snabba och trevliga, ringer alltid upp inom kort efter att vi råkat få igång larmet. Läs mer
    2018-01-11 Tryggsam svarar Lii B
    Tack för ditt svar Lii, kul att höra att din upplevelse kring larmet är bra.

• Anders M
    Anders M skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Jag har nyss blivit uppringd. Jag har som princip att inte köpa något över telefon, men jag uppskattar att säljaren Axel Nilsson var påläst och gick att diskutera med, även när det inte blev affär. Nu ska jag se över marknaden och fatta ett eget beslut. Läs mer
    2018-01-11 Tryggsam svarar Anders M
    Tack för din feedback Anders! Du är varmt välkommen i framtiden.

• Jonathan N
    Jonathan N skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Värdelöst, säljaren pratade så fort och grötigt och jag fattade inte att man automatiskt ingick i ett 12 månaders avtal. Aldrig mer. Läs mer
    2017-12-29 Tryggsam svarar Jonathan N
    Hej Jonathan

Du får gärna kontakta oss på kundtjänst så att vi får möjligheten att hjälpa dig.

• Magomed K
    Magomed K skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Scammers. De lurar människor. De ringer på telefonen. Sedan börjar de skicka räkningar för små mängder, hoppas att personen inte kommer att uppmärksamma 200 krooner. När du ringer dem och frågar efter vad du måste betala, om du inte prenumererar på någonting svarar de att du har prenumererat. De håller människor för idioter och får folk att betala alla stora räkningar. Det värsta är att det i flera månader nu har det inte visat sig vägra att prenumerera på dem. Även polisen hjälpte inte. Läs mer
    2017-12-29 Tryggsam svarar Magomed K
    Hej Magomed

Om du upplever att något blivit fel och att du inte har något avtal med oss, så får du gärna kontakta oss på kundtjänst för en lösning.
    Det sista vi vill är att någon ska känna sig lurad så kontakta oss gärna så att vi kan kolla närmare på detta.

2017-12-29 Magomed K svarar Tryggsam
    Du har kontaktats många gånger, men det gav ingen effekt. Du skickar falska fakturor och hotar Kronafogden om du inte betalar räkningen.Och personen har inget val.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Johan L
    Johan L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Hej jag är väldigt nöjd med erat branskydd och bemötande. Mvh Johan Ljunggren Läs mer
    2018-01-11 Tryggsam svarar Johan L
    Hej Johan

Vad kul att höra att du är nöjd både med tjänsten och bemötandet, det glädjer oss att höra.

• Else H
    Else H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Hej det fungerar mycket bra tycker jag, Hälsningar Else Läs mer
    2017-12-22 Tryggsam svarar Else H
    Tack för din feedback, kul att höra att det fungerar bra.

• Annica H
    Annica H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Bemötandet hat varit bra och jag har fått bra service när larmet reagerat på rök utan eld. Läs mer
    2017-12-15 Tryggsam svarar Annica H
    Tack för ditt svar Annica! Vad kul att höra att allt är som det ska vara.

• Erik H
    Erik H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Ett bra brandskydd som agerar snabbt och enkelt! utav alla dem gånger jag testat mitt larm har det fungerat utmärkt! tummen upp! Läs mer
    2017-12-06 Tryggsam svarar Erik H
    Tack för din feedback!

• Fredrik J
    Fredrik J skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Tycker dom är bra, snabb respons när larmet varnar.
    Personalen är effektiv och trevlig Läs mer
    2017-12-06 Tryggsam svarar Fredrik J
    Tack för ditt svar Fredrik! Skönt att höra att alla delar är bra och att du är nöjd med det.

• Philippa L
    Philippa L skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Otroligt missnöjd med detta företag. Helt pålurad en tjänst om id-skydd, och visst får en skylla sig själv när man tackar ja till en tjänst men han som sålde in den använde helt felaktig information och argument som inte visade sig vara sanna vid egen efterforskning. När avtalet skulle sägas upp innan 2 veckors perioden var det konstant telefonkö, kunde inte komma fram förrän dagen efter det gått 15 dagar men då var det enligt kuntjänstarbetarep mitt fel och därför skyldig att betala för tjänsten som jag har ingen alls användning för då även min vanliga hemförsäkring har id-skydd inkluderat. Tydligen kunde tjänsten även sägas upp genom en blankett men denna information fick jag inte under samtalet utan rånade med att ett telefonsamtal fick räcka. Kuntjänstarbetarep lovade kolla på mitt ärende och återkomma, en månad senare ringde jag och fick veta att det inspelade samtalet är allt de går på. Även hon lovade att höra av sig igen. Men fortfarande inte hört av, och bestämde mig för att acceptera mitt misstag och betala fakturan. Verkligen otrolig dåligt och oppositionellt av ett försäkringsbolag att hantera sina framtida kunder genom bedrägeri. Så grattis nu har ni en otroligt missnöjd kund på halsen ett år. Hoppas att andra inte går på detta! Läs mer
    2017-11-15 Tryggsam svarar Philippa L
    Hej Philippa

Det är väldigt tråkigt att du är så missnöjd som du är. Vi har försökt att nå dig via telefon som överenskommet men utan framgång. Du får gärna kontakta oss på mail med tid och dag som passar bra för dig att vi ringer dig.

• Eva W
    Eva W skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    fungerar bra, ringdeupp genast efter fellarm. Läs mer
    2017-12-06 Tryggsam svarar Eva W
    Härligt att höra att det fungerar som det ska. Skönt att det bara var fellarm och ingenting annat.

• Suzanne N
    Suzanne N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Korrekt mottagande. Inget att klaga på. Läs mer
    2017-12-06 Tryggsam svarar Suzanne N
    Tack för din feedback!

• Thomas K
    Thomas K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Dem viste vad människor behöver är glad att jag har brandvarnaren så jag får veta om det händer något hemma när jag inte är hemma Läs mer
    2017-12-06 Tryggsam svarar Thomas K
    Det glädjer oss verkligen att höra att du är glad över att ha brandvarnaren, precis som det ska vara.

• Angelica N
    Angelica N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Är helnöjd. Så fort brandlarmet startar, ringer de och frågar om det har hänt något. Tar bara några sekunder. Läs mer
    2017-11-27 Tryggsam svarar Angelica N
    Riktigt kul att höra att du är nöjd med brandlarmet!

Mvh vi på Kundtjänst
  • Hans Erik S
    Hans Erik S skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Lätta och enkla förklaringar. pålitlig tjänst. Läs mer
    2017-11-27 Tryggsam svarar Hans Erik S
    Tack för ditt svar! Skönt att höra att du känner att tjänsten är pålitlig, precis som det ska vara med andra ord.

• Margurite V
    Margurite V skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Det fungerar mycket Bra Tack! Läs mer
    2017-10-30 Tryggsam svarar Margurite V
    Tack för din feedback! Kul att höra att det fungerar bra.

Med vänliga hälsningar vi kundtjänst
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Har testat brandvarnaren några gånger vid matlagning och den funkar. Har bara haft ett falsklarm. Läs mer
    2017-10-30 Tryggsam svarar Stefan A
    Tack för ditt svar Stefan! Skönt att höra att det är matlagningen som legat bakom larmet.

• Allan N
    Allan N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Mycket trevligt bemötande av personalen och i övrigt mycket nöjd med tjänsten. Känns tryggt med dessa varnare. Läs mer
    2017-10-27 Tryggsam svarar Allan N
    Vad kul att höra att du är nöjd med tjänsten Allan!

• Nils C
    Nils C skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Jag stekte fläsk när oset nådde larmet och det började tjuta. Telefon ringde ca 2 min efter det började tjuta och jag informerade den som ringde att min middag skulle bli spagetti och fläsk. Jag önskades smaklig måltid.
    Med andra ord, funkade klockrent.
    Nu stänger jag dörren till hallen när jag steker. Läs mer
    2017-10-27 Tryggsam svarar Nils C
    Tack för din fina feedback. Skönt att det enbart var den goda middagen som startade larmet.

• Kristina J
    Kristina J skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Fungerar jättebra!Som tur är så har vi bara haft rökutveckling i samband med att vi gjort eld i kaminen.men det kommer sms nästan direkt,och sedan ringer dom upp.Alla jag har pratat med har varit jättetrevliga! Läs mer
    2017-10-27 Tryggsam svarar Kristina J
    Härligt att höra att allt fungerar som det ska och att det bara är kaminen som varit orsaken.

• Katri K
    Katri K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Mobila brandlarmet har fungerat perfekt. De skickar ett sms direkt då larmet har gått, t ex vid en rökutveckling som har uppstått vid matlagning. Där efter ringer de upp väldigt fort. Än så länge har vi inte varit med om någon riktigt brand i hemmet och det hoppas jag att vi aldrig behöver vara med om, men med de mobila brandlarmet känner jag inte mig orolig, tvärtom jag vet att de kommer ett sms och samtal om det i så fall vart jag än befinner mig i världen. Jag är trygg med Tryggsam. Läs mer
    2017-10-16 Tryggsam svarar Katri K
    Tack för din feedback! Det glädjer oss verkligen att höra och skönt att höra att du inte varit med om någon brand.

Mvh vi kundtjänst
  • Tom A
    Tom A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Brandvarnare och tjänsten funkar bra. Fick erfara det när torrstekte smöret häromdagen. Och trevlig personal, vilket jag tycker är ett stort plus. Läs mer
    2017-10-16 Tryggsam svarar Tom A
    Kul att höra att du tycker att allt fungerar som det ska. Skönt att höra att det inte blev allvarligare.

• Jonathan B
    Jonathan B skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Funkar bra! Fick ett SMS när jag tog ett nytt telefonabonnemang, så det ser ju ut som att det funkar. Trevlig säljare också Läs mer
    2017-10-16 Tryggsam svarar Jonathan B
    Tack för din feedback! Skönt att höra att det var du själv som gjort något och ingen annan.

• Elisabeth Marianne I
    Elisabeth Marianne I skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Trevligt och bra bemötande även om larmet går igång
    p.g.a ånga från matlagning Läs mer
    2017-10-16 Tryggsam svarar Elisabeth Marianne I
    Skönt att höra att det är matlagning och inget allvarligt som skett.

• Håkan P
    Håkan P skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Funkar bra! Trevlig personal på larmcentralen. Läs mer
    2017-10-16 Tryggsam svarar Håkan P
    Tack för ditt svar Håkan! Det glädjer oss att höra.

• Anna R
    Anna R skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Jag blev ganska hårt övertalad av en säljare att köpa Tryggsam. Så fort jag var "prenumerant" sa jag upp det och skickade tillbaka mojängen per post. Sedan dess har jag betalat i väntan på att den tvååriga uppsägningstiden ska ta slut. Härom veckan blev jag kontaktad om rökutveckling i min lägenhet. Trots att det inte alls brann och att jag ju inte har en brandvarnare från Tryggsam. Läs mer
    2017-10-16 Tryggsam svarar Anna R
    Tråkigt att höra att du inte är nöjd. Du får gärna kontakta oss på kundtjänst så kan vi titta närmare på vad det är som skett.

• Christina N
    Christina N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Det känns tryggt att kunna lämna hemmet och veta att om brandlarmet går så finns beredskap, ingen behöver komma till skada. Läs mer
    2017-10-16 Tryggsam svarar Christina N
    Kul att höra att du känner dig trygg, precis som det ska vara.

• Yvonne L
    Yvonne L skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Trevligt och tillmötesgående samtal. Läs mer
    2017-10-04 Tryggsam svarar Yvonne L
    Tack för ditt svar Yvonne!

• Conny E
    Conny E skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Bemötandet jag fick när jag skulle berätta att jag inte ville köpa abonnemanget var över förväntan. Tjejen jag mötte i samtalet övertygade mej med bra argument på ett trevligt sätt. Mao kommer jag att ha ett ID-skydd framöver.
    Hälsningar!
    Conny Läs mer
    2017-10-04 Tryggsam svarar Conny E
    Tack för din feedback Conny! Det glädjer oss verkligen, hoppas du blir lika nöjd med tjänsten som med samtalet med oss.

• Sara S
    Sara S skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Jag ringde upp för att ångra ingånget avtal. Jag fick prata med Matilda som erbjöd mig att prova tjänsten gratis i tre mån. Jag har alltså precis blivit kund och kan därför inte betygsätta tjänsten. Läs mer
    2017-10-04 Tryggsam svarar Sara S
    Kul att du testar på tjänsten, vi hoppas att du blir riktigt nöjd med den.

• Christine R
    Christine R skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Vänlig tjej som hjälpte mig med mitt ärende. Läs mer
    2017-10-03 Tryggsam svarar Christine R
    Tack för din feedback Christine.

• Marina O
    Marina O skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Bra. Fick ett bättre erbjudande, så jag är nöjd. Pratade med Celina. Läs mer
    2017-10-03 Tryggsam svarar Marina O
    Tack För ditt svar! Hoppas du blir riktigt nöjd med tjänsten.

• Nahid A
    Nahid A skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Bemötande jag fick av Cilina var jätte trevlig och hjälpsam. Tjänsten levde upp till mer än mina förväntningar.
    Jag är en ny kund hos Tryggsam - ID Skydd men jag tycker att jag komma få bra upplevelse i framtiden. Läs mer
    2017-09-28 Tryggsam svarar Nahid A
    Tack för ditt svar! Det glädjer oss att höra, hoppas du blir lika nöjd med tjänsten som med bemötandet.

• Johnny K
    Johnny K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Snabb återkoppling och trevlig personal. Läs mer
    2017-09-25 Tryggsam svarar Johnny K
    Tack för din feedback Johnny!

• Anetté L
    Anetté L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Det känns tryggt kan kännas lite dumt när ni måste ringa för man gräddar pannkakor. Men sist när varnaren inte reagerade blev man rädd trots ganska nytt batteri men nu ska ni skicka ett från er så jag kan byta ut det. Toppen härligt att ha er Läs mer
    2017-09-25 Tryggsam svarar Anetté L
    Härligt att höra att du känner dig trygg! Vi ser hellre att det är pannkakor som startar i gång larmet än något allvarligt. Så det är bara att steka på!

• Andrea Sofia M
    Andrea Sofia M skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Blev snabbt uppringd när brandlarmet gick. Läs mer
    2017-09-25 Tryggsam svarar Andrea Sofia M
    Tack för ditt svar! Kul att höra att det fungerar som det ska, och hoppas att det inte var något allvarligt som startade brandlarmet.

• Sussie L
    Sussie L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Jag har fått igång larmet ett antal ggr och det tar bara några sekunder så ringer dom. Mycket bra larm och en bra trygghet framförallt. Läs mer
    2017-09-25 Tryggsam svarar Sussie L
    Kul att höra att alla delar fungerar som det ska, det glädjer oss att höra!

• Charlotte H
    Charlotte H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Har hittills fungerat klockrent och har blivit mycket trevligt bemött. Läs mer
    2017-09-25 Tryggsam svarar Charlotte H
    Tack för din feedback Charlotte!

• Madeleine E
    Madeleine E skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Jag är nöjd. Det har uppfyllt mina förväntningar. Läs mer
    2017-09-25 Tryggsam svarar Madeleine E
    Vad skönt att höra att den uppfyller dina förväntningar!

• Ulla C
    Ulla C skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Flickan jag pratade med. Jag tror hennes namn var Celine. Hon skötte sig utmärkt på ett glatt och tillmötesgående sätt. Mitt ärende löstes enkelt utan något krångel. All heder till henne. Tack. Läs mer
    2017-09-07 Tryggsam svarar Ulla C
    Tack för ditt fina svar, det glädjer oss att höra.

• Lolita B
    Lolita B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Jag tycker det funkar jättebra. De är snabba och alltid trevliga. Under en svår ekonomisk tid fick jag t om 3 gratis månader för att jag skulle ha möjlighet att stanna kvar. Det var väldigt tacksamt. Läs mer
    2017-09-07 Tryggsam svarar Lolita B
    Tack för ditt svar! Kul att höra att allt fungerar som det ska och att vi kunde hjälpa dig under den tiden även.

Mvh vi på kundtjänst
    Tryggsam, per e gillar detta
  • Gunnel G
    Gunnel G skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Dom.är bra . Svara alltid när man ringer och
    undra något Läs mer
    2017-09-07 Tryggsam svarar Gunnel G
    Tack för din feedback Gunnel!

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka