Alla kategorier Telekommunikation Stockholms län Nacka Tryggsam i Sverige AB

Tryggsam i Sverige AB

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka — Visa karta

Tryggsam grundades 2013 ur idén att alla ska ha råd med en tryggare vardag. Sedan dess har vi hjälpt närmare 10 000 kunder i Sverige att utöka sina befintliga eller obefintliga skydd i hemmet och privat. Vi balanserar hela tiden vikten av att kunden ska få bra kvalité till ett bra pris vilket har visat sig vara enormt uppskattat.

•Vår ambition - en bättre värld och en större trygghet
Livet är både spännande, utmanande och helt oförutsägbart!
- våra tjänster gör resan tryggare för dig och det som betyder mest.

Företag inom telekommunikation nära Tryggsam i Sverige AB:

Hästholmsvägen 28, NACKA
Genom att vara snabba i vår service, proaktiva i vår relation och unika i vårt e... Läs mer ›
Stig J:
Jag, Vi, är såå nöjda med ER, alltid snabbt svar när man ringer till Er och får då svar på fråga man ställer.Vi kan bara ge Er många ++++++ ...
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Tryggsam i Sverige AB

• Martin
    Martin skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Mitt brandlarm ramlade ned och gick sönder, fick väldigt trevligt bemötande från kundtjänst och dom hjälpte mig snabbt och enkelt så nu fungerar den som den ska!
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Vill starkt avråda från dessa skojare. Värvar kunder genom manipulativ telemarketing som leder till att du betalar 149 kronor i månaden under 2 år. Har själv blivit lurad och pratat med flera äldre som varit med om samma sak. Jag han säga upp avtalet innan ångerrätten gick ut men andra hade inte samma tur. Kontaktade VD:n för att påtala bristerna i deras metoder men han ville inte ens be om ursäkt.
  • Ola S
    Ola S skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Smart att få brandskyddet med larmcentral/sms utan att betala massa för ett helt hemlarm. Fick prata med en proffsig kille kundtjänsten
    /Ola

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka