Alla kategorier Hemlarm Stockholms län Nacka Tryggsam i Sverige AB

Tryggsam i Sverige AB

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi tycker att alla ska ha råd med en tryggare vardag. Genom att vi balanserar kvalitet och bra pris kan du utöka ditt dagliga skydd utan att det kostar allt för mycket.

Vårt brandlarm är ett tryggt val för dig och ditt hem. Genom att installera vår brandvarnare med SIM-kort får du ett SMS och ett samtal från oss om det sker en rökutveckling hemma hos dig och du kan i god tid förhindra en katastrof, även när du inte är hemma.

Med vårt ID-skydd kan du känna dig trygg i att det bara är du som är du. Du får ett meddelande om dina personuppgifter ändras, någon tar lån eller handlar på kredit i ditt namn och du kan förhindra ett bedrägeri innan det blommat ut. Vi finns tillgängliga dygnet runt för att hjälpa dig och erbjuder juridisk rådgivning om det mot förmodan hinner gå lite för långt.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig till en säkrare vardag på vår hemsida! Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 124 kunder tycker om Tryggsam i Sverige AB

• Fredrik J
    Fredrik J skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Tycker dom är bra, snabb respons när larmet varnar.
    Personalen är effektiv och trevlig
  • Philippa L
    Philippa L skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Otroligt missnöjd med detta företag. Helt pålurad en tjänst om id-skydd, och visst får en skylla sig själv när man tackar ja till en tjänst men han som sålde in den använde helt felaktig information och argument som inte visade sig vara sanna vid egen efterforskning. När avtalet skulle sägas upp innan 2 veckors perioden var det konstant telefonkö, kunde inte komma fram förrän dagen efter det gått 15 dagar men då var det enligt kuntjänstarbetarep mitt fel och därför skyldig att betala för tjänsten som jag har ingen alls användning för då även min vanliga hemförsäkring har id-skydd inkluderat. Tydligen kunde tjänsten även sägas upp genom en blankett men denna information fick jag inte under samtalet utan rånade med att ett telefonsamtal fick räcka. Kuntjänstarbetarep lovade kolla på mitt ärende och återkomma, en månad senare ringde jag och fick veta att det inspelade samtalet är allt de går på. Även hon lovade att höra av sig igen. Men fortfarande inte hört av, och bestämde mig för att acceptera mitt misstag och betala fakturan. Verkligen otrolig dåligt och oppositionellt av ett försäkringsbolag att hantera sina framtida kunder genom bedrägeri. Så grattis nu har ni en otroligt missnöjd kund på halsen ett år. Hoppas att andra inte går på detta!
    2017-11-15 Tryggsam svarar Philippa L
    Hej Philippa

Det är väldigt tråkigt att du är så missnöjd som du är. Vi har försökt att nå dig via telefon som överenskommet men utan framgång. Du får gärna kontakta oss på mail med tid och dag som passar bra för dig att vi ringer dig.

Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst
  • Eva W
    Eva W skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    fungerar bra, ringdeupp genast efter fellarm.
  • Suzanne N
    Suzanne N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Korrekt mottagande. Inget att klaga på.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Dem viste vad människor behöver är glad att jag har brandvarnaren så jag får veta om det händer något hemma när jag inte är hemma
  • Angelica N
    Angelica N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Är helnöjd. Så fort brandlarmet startar, ringer de och frågar om det har hänt något. Tar bara några sekunder.
  • Hans Erik S
    Hans Erik S skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Lätta och enkla förklaringar. pålitlig tjänst.
  • Margurite V
    Margurite V skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Det fungerar mycket Bra Tack!
    2017-10-30 Tryggsam svarar Margurite V
    Tack för din feedback! Kul att höra att det fungerar bra.

Med vänliga hälsningar vi kundtjänst
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Har testat brandvarnaren några gånger vid matlagning och den funkar. Har bara haft ett falsklarm.
    2017-10-30 Tryggsam svarar Stefan A
    Tack för ditt svar Stefan! Skönt att höra att det är matlagningen som legat bakom larmet.

Med vänliga hälsningar vi på kundtjänst
  • Allan N
    Allan N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Mycket trevligt bemötande av personalen och i övrigt mycket nöjd med tjänsten. Känns tryggt med dessa varnare.
    2017-10-27 Tryggsam svarar Allan N
    Vad kul att höra att du är nöjd med tjänsten Allan!

• Nils C
    Nils C skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Jag stekte fläsk när oset nådde larmet och det började tjuta. Telefon ringde ca 2 min efter det började tjuta och jag informerade den som ringde att min middag skulle bli spagetti och fläsk. Jag önskades smaklig måltid.
    Med andra ord, funkade klockrent.
    Nu stänger jag dörren till hallen när jag steker.
    2017-10-27 Tryggsam svarar Nils C
    Tack för din fina feedback. Skönt att det enbart var den goda middagen som startade larmet.

• Kristina J
    Kristina J skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Fungerar jättebra!Som tur är så har vi bara haft rökutveckling i samband med att vi gjort eld i kaminen.men det kommer sms nästan direkt,och sedan ringer dom upp.Alla jag har pratat med har varit jättetrevliga!
    2017-10-27 Tryggsam svarar Kristina J
    Härligt att höra att allt fungerar som det ska och att det bara är kaminen som varit orsaken.

• Katri K
    Katri K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Mobila brandlarmet har fungerat perfekt. De skickar ett sms direkt då larmet har gått, t ex vid en rökutveckling som har uppstått vid matlagning. Där efter ringer de upp väldigt fort. Än så länge har vi inte varit med om någon riktigt brand i hemmet och det hoppas jag att vi aldrig behöver vara med om, men med de mobila brandlarmet känner jag inte mig orolig, tvärtom jag vet att de kommer ett sms och samtal om det i så fall vart jag än befinner mig i världen. Jag är trygg med Tryggsam.
    2017-10-16 Tryggsam svarar Katri K
    Tack för din feedback! Det glädjer oss verkligen att höra och skönt att höra att du inte varit med om någon brand.

Mvh vi kundtjänst
  • Tom A
    Tom A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Brandvarnare och tjänsten funkar bra. Fick erfara det när torrstekte smöret häromdagen. Och trevlig personal, vilket jag tycker är ett stort plus.
    2017-10-16 Tryggsam svarar Tom A
    Kul att höra att du tycker att allt fungerar som det ska. Skönt att höra att det inte blev allvarligare.

• Jonathan B
    Jonathan B skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Funkar bra! Fick ett SMS när jag tog ett nytt telefonabonnemang, så det ser ju ut som att det funkar. Trevlig säljare också
    2017-10-16 Tryggsam svarar Jonathan B
    Tack för din feedback! Skönt att höra att det var du själv som gjort något och ingen annan.

• Elisabeth Marianne I
    Elisabeth Marianne I skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Trevligt och bra bemötande även om larmet går igång
    p.g.a ånga från matlagning
    2017-10-16 Tryggsam svarar Elisabeth Marianne I
    Skönt att höra att det är matlagning och inget allvarligt som skett.

• Håkan P
    Håkan P skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Funkar bra! Trevlig personal på larmcentralen.
    2017-10-16 Tryggsam svarar Håkan P
    Tack för ditt svar Håkan! Det glädjer oss att höra.

• Anna R
    Anna R skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Jag blev ganska hårt övertalad av en säljare att köpa Tryggsam. Så fort jag var "prenumerant" sa jag upp det och skickade tillbaka mojängen per post. Sedan dess har jag betalat i väntan på att den tvååriga uppsägningstiden ska ta slut. Härom veckan blev jag kontaktad om rökutveckling i min lägenhet. Trots att det inte alls brann och att jag ju inte har en brandvarnare från Tryggsam.
    2017-10-16 Tryggsam svarar Anna R
    Tråkigt att höra att du inte är nöjd. Du får gärna kontakta oss på kundtjänst så kan vi titta närmare på vad det är som skett.

• Christina N
    Christina N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Det känns tryggt att kunna lämna hemmet och veta att om brandlarmet går så finns beredskap, ingen behöver komma till skada.
    2017-10-16 Tryggsam svarar Christina N
    Kul att höra att du känner dig trygg, precis som det ska vara.

• Yvonne L
    Yvonne L skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Trevligt och tillmötesgående samtal.
    2017-10-04 Tryggsam svarar Yvonne L
    Tack för ditt svar Yvonne!

• Conny E
    Conny E skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Bemötandet jag fick när jag skulle berätta att jag inte ville köpa abonnemanget var över förväntan. Tjejen jag mötte i samtalet övertygade mej med bra argument på ett trevligt sätt. Mao kommer jag att ha ett ID-skydd framöver.
    Hälsningar!
    Conny
    2017-10-04 Tryggsam svarar Conny E
    Tack för din feedback Conny! Det glädjer oss verkligen, hoppas du blir lika nöjd med tjänsten som med samtalet med oss.

• Sara S
    Sara S skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Jag ringde upp för att ångra ingånget avtal. Jag fick prata med Matilda som erbjöd mig att prova tjänsten gratis i tre mån. Jag har alltså precis blivit kund och kan därför inte betygsätta tjänsten.
    2017-10-04 Tryggsam svarar Sara S
    Kul att du testar på tjänsten, vi hoppas att du blir riktigt nöjd med den.

• Christine R
    Christine R skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Vänlig tjej som hjälpte mig med mitt ärende.
    2017-10-03 Tryggsam svarar Christine R
    Tack för din feedback Christine.

• Marina O
    Marina O skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Bra. Fick ett bättre erbjudande, så jag är nöjd. Pratade med Celina.
    2017-10-03 Tryggsam svarar Marina O
    Tack För ditt svar! Hoppas du blir riktigt nöjd med tjänsten.

• Nahid A
    Nahid A skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Bemötande jag fick av Cilina var jätte trevlig och hjälpsam. Tjänsten levde upp till mer än mina förväntningar.
    Jag är en ny kund hos Tryggsam - ID Skydd men jag tycker att jag komma få bra upplevelse i framtiden.
    2017-09-28 Tryggsam svarar Nahid A
    Tack för ditt svar! Det glädjer oss att höra, hoppas du blir lika nöjd med tjänsten som med bemötandet.

• Johnny K
    Johnny K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Snabb återkoppling och trevlig personal.
    2017-09-25 Tryggsam svarar Johnny K
    Tack för din feedback Johnny!

• Anetté L
    Anetté L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Det känns tryggt kan kännas lite dumt när ni måste ringa för man gräddar pannkakor. Men sist när varnaren inte reagerade blev man rädd trots ganska nytt batteri men nu ska ni skicka ett från er så jag kan byta ut det. Toppen härligt att ha er
    2017-09-25 Tryggsam svarar Anetté L
    Härligt att höra att du känner dig trygg! Vi ser hellre att det är pannkakor som startar i gång larmet än något allvarligt. Så det är bara att steka på!

• Andrea Sofia M
    Andrea Sofia M skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Blev snabbt uppringd när brandlarmet gick.
    2017-09-25 Tryggsam svarar Andrea Sofia M
    Tack för ditt svar! Kul att höra att det fungerar som det ska, och hoppas att det inte var något allvarligt som startade brandlarmet.

• Sussie L
    Sussie L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Jag har fått igång larmet ett antal ggr och det tar bara några sekunder så ringer dom. Mycket bra larm och en bra trygghet framförallt.
    2017-09-25 Tryggsam svarar Sussie L
    Kul att höra att alla delar fungerar som det ska, det glädjer oss att höra!

• Charlotte H
    Charlotte H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Har hittills fungerat klockrent och har blivit mycket trevligt bemött.
    2017-09-25 Tryggsam svarar Charlotte H
    Tack för din feedback Charlotte!

• Madeleine E
    Madeleine E skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Jag är nöjd. Det har uppfyllt mina förväntningar.
    2017-09-25 Tryggsam svarar Madeleine E
    Vad skönt att höra att den uppfyller dina förväntningar!

• Ulla C
    Ulla C skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Flickan jag pratade med. Jag tror hennes namn var Celine. Hon skötte sig utmärkt på ett glatt och tillmötesgående sätt. Mitt ärende löstes enkelt utan något krångel. All heder till henne. Tack.
    2017-09-07 Tryggsam svarar Ulla C
    Tack för ditt fina svar, det glädjer oss att höra.

• Lolita B
    Lolita B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Jag tycker det funkar jättebra. De är snabba och alltid trevliga. Under en svår ekonomisk tid fick jag t om 3 gratis månader för att jag skulle ha möjlighet att stanna kvar. Det var väldigt tacksamt.
    2017-09-07 Tryggsam svarar Lolita B
    Tack för ditt svar! Kul att höra att allt fungerar som det ska och att vi kunde hjälpa dig under den tiden även.

• Gunnel G
    Gunnel G skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Dom.är bra . Svara alltid när man ringer och
    undra något
    2017-09-07 Tryggsam svarar Gunnel G
    Tack för din feedback Gunnel!

• Nils B
    Nils B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Vänligt bra bemötande med goda råd.
    Man känner sig trygg när man är bortrest.
    Tryggsam har missat en rökutveckling men var då hemma, kom inget samtal
    2017-09-01 Tryggsam svarar Nils B
    Tack för ditt svar Nils! Skönt att höra att du känner dig trygg med tjänsten. Vad det gäller den rökutvecklingen som du inte fått något samtal om, får du gärna kontakta oss på kundtjänst så att vi kan göra en felsökning.

• Lena K
    Lena K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Tjänsten fungerar mycket bra och dom på larmcentralen är trevliga och duktiga
    2017-09-01 Tryggsam svarar Lena K
    Riktigt härligt att höra att både tjänsten och bemötandet är bra.

• Louise H
    Louise H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Vid larm så ringde vi tillbaka på nr som gjorde kontroll. Det visade sig komma fr annat företag som ni samarbete med och inte hade info om vårat larm.
    I övrigt så allt ok.
    2017-09-01 Tryggsam svarar Louise H
    Tack för ditt svar Louise! Kontakta oss gärna på kundtjänst så kan vi kolla närmare på detta.

• Roland L
    Roland L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Är nöjd med både bemötande och tjänsten
    2017-09-01 Tryggsam svarar Roland L
    Tack för din feedback, kul att höra att du är nöjd.

• Emil H
    Emil H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    När jag testade larmet så ringde de upp efter nån minut, så det funkar bra.
    2017-09-01 Tryggsam svarar Emil H
    Det glädjer oss att höra att det fungerar som det ska.

• Joakim S
    Joakim S skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Bra bemötande och trevliga säljare. Tjänsten har fungerat väl och vi har blivit kontaktade när brandvarnare påverkats.
    2017-09-01 Tryggsam svarar Joakim S
    Tack för ditt svar, skönt att höra att det fungerar som det ska.

• Annelie M
    Annelie M skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Väldigt bemötande. Kunde sin sak. Är väldigt nöjd med personalen.
    2017-09-01 Tryggsam svarar Annelie M
    Tack för din feedback, det glädjer oss att höra.

• Birgitta P
    Birgitta P skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Ni är snabb och effektiva och jag känner en stor trygghet med brandvarnaren och likaså mina barn gör det.
    2017-08-28 Tryggsam svarar Birgitta P
    Vad härligt att höra att hela familjen känner sig trygg, precis som det ska vara.

• Nettan Å
    Nettan Å skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Brandlarmet gick hos mig. Fick snabbt ett samtal om att brandlarmet gått. Är jätte nöjd med tjänsten.
    2017-08-28 Tryggsam svarar Nettan Å
    Tack för ditt svar Nettan! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med tjänsten.

• Inger H
    Inger H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Glada, trevliga med ett hjälpsamt bemötande. Tjänsten fungerar ypperligt, snabb kontakt!
    2017-08-28 Tryggsam svarar Inger H
    Tack för din feedback! Härligt att höra att alla delar fungerar som det ska!

• Christer S
    Christer S skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Bra bemötande vid telefonkontakt.
    Brandlarmet utlöste av misstag och jag fick direkt ett sms och inom 2 min blev jag uppringd av larmcentralen. Kunde ha varit ett skarpt läge men allt fungerade mycket bra genom Tryggsam.
    2017-08-28 Tryggsam svarar Christer S
    Skönt att höra att det inte var något allvarligt som löste ut ut larmet. Men skönt att höra att det fungerar som det ska.

• Marie S
    Marie S skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Fungerade bra. Lugnt och trevligt bemötande när larmet gick.
    2017-08-28 Tryggsam svarar Marie S
    Tack för ditt svar Marie! Riktigt kul att höra att du är nöjd med tjänsten. Hoppas att det inte var något allvarligt som utlöste larmet.

• Britt-Margret L
    Britt-Margret L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Ja det funkar bra. Jag önskar att man få köpa fler brandvarnare vi har 1,5 plan hus .
    2017-08-21 Tryggsam svarar Britt-Margret L
    Tack för ditt svar! Om du önskar flera brandvarnare så se till att kontakta oss här på kundtjänst så hjälper vi dig med det.

• Mickael H
    Mickael H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Den var bra gav ett bra förtroende , Känner sej trygg med den,
    2017-08-21 Tryggsam svarar Mickael H
    Tack för din feedback! Alltid härligt att höra att man känner sig trygg, som man ska göra med tjänsten.

Mvh vi på kundtjänst .
  • Mikaela D
    Mikaela D skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Snabb respons vilket känns väldigt tryggt. Ett sms inom en minut efter att larmet gått o uppringd inom max fem min. Jättetrevligt bemötande. Värt varenda krona!
    2017-08-21 Tryggsam svarar Mikaela D
    Härligt att höra att du känner dig både trygg och får ett bra bemötande. Precis som det ska vara!

• Anna H
    Anna H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam i Sverige AB
    Alltid Snabb och trevlig respons då brandlarmet gått.
    2017-08-21 Tryggsam svarar Anna H
    Tack för din feedback Anna! Riktigt kul att höra.

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka