Alla kategorier Hemlarm Stockholms län Nacka Tryggsam i Sverige AB

Tryggsam i Sverige AB

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi tycker att alla ska ha råd med en tryggare vardag. Genom att vi balanserar kvalitet och bra pris kan du utöka ditt dagliga skydd utan att det kostar allt för mycket.

Vårt brandlarm är ett tryggt val för dig och ditt hem. Genom att installera vår brandvarnare med SIM-kort får du ett SMS och ett samtal från oss om det sker en rökutveckling hemma hos dig och du kan i god tid förhindra en katastrof, även när du inte är hemma.

Med vårt ID-skydd kan du känna dig trygg i att det bara är du som är du. Du får ett meddelande om dina personuppgifter ändras, någon tar lån eller handlar på kredit i ditt namn och du kan förhindra ett bedrägeri innan det blommat ut. Vi finns tillgängliga dygnet runt för att hjälpa dig och erbjuder juridisk rådgivning om det mot förmodan hinner gå lite för långt.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig till en säkrare vardag på vår hemsida! Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Tryggsam i Sverige AB

• per e
    per e skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Kan inte ge annat en ett utmärkt betyg pga av deras kundtjänst.
    per e gillar detta
  • Martin
    Martin skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Mitt brandlarm ramlade ned och gick sönder, fick väldigt trevligt bemötande från kundtjänst och dom hjälpte mig snabbt och enkelt så nu fungerar den som den ska!
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Vill starkt avråda från dessa skojare. Värvar kunder genom manipulativ telemarketing som leder till att du betalar 149 kronor i månaden under 2 år. Har själv blivit lurad och pratat med flera äldre som varit med om samma sak. Jag han säga upp avtalet innan ångerrätten gick ut men andra hade inte samma tur. Kontaktade VD:n för att påtala bristerna i deras metoder men han ville inte ens be om ursäkt.
  • Ola S
    Ola S skrev om Tryggsam i Sverige AB
    Smart att få brandskyddet med larmcentral/sms utan att betala massa för ett helt hemlarm. Fick prata med en proffsig kille kundtjänsten
    /Ola

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka