Bolagsbevakning

Bolagsbevakning en del av Tryggsam

Läs vad 3 Läs vad Bolagsbevakning

• 2020-04-14
    Bolagsbevakning Ett bra bemötande och det var anledningen till att jag valde tjänsten. Har precis tecknat avtalet men hittills bra bemöt av dom jag pratat med Johan och nu sist Martin !
    skrev om Bolagsbevakning en del av Tryggsam
    Hej Ulf, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fått hos oss och vi hoppas att du känner att tjänsten är lika bra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

• 2020-04-09
    Ett oerhört bra verktyg för att kunna ha kolla på både leverantörer och kunder och inte minst ditt eget bolag.
    skrev om Bolagsbevakning en del av Tryggsam
    Hej Niclas, Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med tjänsten! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

• 2020-04-06
    Fick larm om ägarbyte hos en kritisk leverantör för ett par dagar sedan och då kunde jag kontakta dem direkt och kolla vad som händer. Uppskattas!
    skrev om Bolagsbevakning en del av Tryggsam
    Hej Fredrik, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att det löste sig! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte