Alla kategorier Hemlarm Stockholms län Nacka Tryggsam Brandskydd

Läs vad 154 kunder tycker om Brandskydd

• Pernilla I skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Köpte brandvarnare. Super nöjd å kan känna mig 100 procent trygg. Läs mer
    2018-07-13 Tryggsam svarar Pernilla I
    Kul att höra att du är nöjd med tjänsten och känner dig trygg, precis som det ska vara!

• Ann R skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandlarm! Vid larm kontaktar de oss enligt upprättad rutin på ett snabbt och effektivt sätt! Trevligt bemötande och vi har hittills inte haft några problem med dem! Läs mer
    2018-07-13 Tryggsam svarar Ann R
    Tack för din feedback! Skönt att höra att du är nöjd både med tjänsten och bemötandet.

• Ingela P skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare med koppling till larmcentral.
    Bra bemötande, kunnig personal.
    Att de ringer mig som de lovat och de har de gjort 2 gånger.
    Eftersom vi bor långt från räddningstjänsten så är det viktigt att de larmas så snart som möjligt. Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Ingela P
    Tack för din feedback Ingela! Vad skönt att höra att du känner dig trygg med tjänsten, hoppas att det inte varit något allvarligt som utlöst larmet de gångerna.

• Robin U skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Köpte brandlarm och är väldigt nöjd med tryggsam! De har även bra påminnelser att kontrollera om tjänsten fungerar som den ska. Ringer alltid vid larm från min varnare vilket gör att jag känner mig trygg som kund! Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Robin U
    Kul att höra att du är nöjd både med oss och tjänsten!

• Annika E skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandlarm. Alltid vänliga och tillmötesgående. Det fungerar som jag vill att det ska göra Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Annika E
    Tack för din feedback Annika! Det glädjer oss att höra att tjänsten lever upp till dina förväntningar.

• Bertil J skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Köpt per telefon
    Mycket bra bemötande
    Det har varit som dom lovade endast lite lång tid innan larmcentralen ringde ifrån jag fått SMS om larm på brandvarnaren. Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Bertil J
    Tack för din feedback Bertil, skönt att höra att du är nöjd med bemötandet.
    Vi kommer ta det vidare och se vad vi kan göra då du upplever att det tog lite lång tid innan samtalet kom.

• Helena B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare med telefonlarm - Mycket bra bemött med trevlig personal - Blev väldigt glad när jag fick info om brandutryckning även när jag inte är hemma i bostaden.
    Fick även tillfälle att utnyttja denna tjänst, då jag och en av mina döttrar skulle fritera falafel, som jag aldrig gjort, då det kom olja på plattan, som tog eld. Jag hade en stekpanna till hands, som jag kvävde elden med, men det blev ju osigt, så larmet gick i gång. Det tog inte många minuter innan telefonen ringde och jag fick förfrågan om brand. Kunde då tryggt svara att vi hade löst situationen, men var mycket tacksam att de hade ringt upp. Skönt att veta att jag har en så bra brandvarnare. / Tack! Med vänlig hälsning Helena Läs mer
    2018-07-05 Tryggsam svarar Helena B
    Tack för din feedback Helena. Skönt att höra att allt gick så bra som det gjorde för er vid friteringen och att ni är nöjda med tjänsten och bemötandet.

• Mikael H
    Mikael H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare med larm till en larmtjänst. Försäljaren som ringde upp mig var trevlig och bra. Jag hade inga förväntningar alls, men vid kontrollen efter installation fick jag både sms och blev uppringd. Även vid ett senare tillfälle närbrandvarnaren löste ut blev jag uppringd. Dessa tillfällen visar att allt fungerar över förväntan Läs mer
    2018-06-29 Tryggsam svarar Mikael H
    Tack för din feedback! Hoppas att det inte varit något allvarligt som hänt när larmet gick andra gången. Det glädjer oss att höra att du känner att den fungerar över förväntan.

• Martina Elisabeth K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag köpte en brandvarnare. Det fungerar kanon. Råkade steka lite förhårt en gång då gick brandvarnaren igång. På nån minut hade jag fått både sms o blivit uppringd. Blev väl bemöt av den som ringde upp. Tjänsten är jag helnöjd med. Läs mer
    2018-06-29 Tryggsam svarar Martina Elisabeth K
    Tack för din feedback Martina. Kul att höra att du är nöjd med både tjänsten och bemötandet och att det inte varit något allvarligt som utlöst larmet.

• Olov D skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Det bästa är testen på larmet var 3-mån.Då vet man att det fungerar.Jag råkade steka för varmt,larmet gick. Läs mer
    2018-06-21 Tryggsam svarar Olov D
    Tack för din feedback Olov! Skönt att höra att det är varit matlagningslarm och test av brandvarnare och inget allvarligt.

• Mikael L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag tycker att det är bra, Jag tycker bara att ni kunde ringa lite tidigare efter att larmet har gott. Läs mer
    2018-06-15 Tryggsam svarar Mikael L
    Tack för ditt svar Mikael. Kommer självklart ta detta vidare och kolla på möjligheterna.

• Mikael H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Bra larmtjänst och därmed trygghet. Läs mer
    2018-06-15 Tryggsam svarar Mikael H
    Tack för din feedback, skönt att höra att du känner dig trygg.

• Mattias M
    Mattias M skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Mobilt brandlarm
    Professionellt
    Att de ska leverera det de lovat
    Snabb återkoppling vid rökutveckling Läs mer
    2018-05-25 Tryggsam svarar Mattias M
    Tack för din feedback Mattias, Kul att höra att allt fungerar som det ska.

Med vänliga hälsningar vi på kundtjänst
  • Frida A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Fungerar jättebra! Snabb kontakt vid rökutveckling även om det bara vart jag som orsakat lite mycket stek os. Läs mer
    2018-05-14 Tryggsam svarar Frida A
    Kul att höra att brandvarnaren fungerar som den ska, och att det inte skett något allvarligt.

Med vänliga hälsningar vi på kundtjänst.
  • Lena N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag blev omgående uppringd då jag lagade mat utan att sätta på fläkte. Det5 blev rökigt. De ringde snabbt. Tack. Läs mer
    2018-05-14 Tryggsam svarar Lena N
    Tack för din feedback, Skönt att höra att det bara var matlagning som utlöste larmet.

• Maria Elisabeth B
    Maria Elisabeth B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandlarm! Det fungerade när sonen lagade mat utan fläkten på! Synd att räckvidden inte täcker hela huset, kan bara ha en brandvarnare. Läs mer
    2018-05-14 Tryggsam svarar Maria Elisabeth B
    Tack för din feedback Maria. Hör gärna av dig till våran kundtjänst så kan vi se över lösningen med flera om du önskar.

• Mikael K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Stekte kött kom rök och brandlarmet tjöt. Nästan direkt fick jag samtal på mobilen för att kolla läget. Vilket jag uppskattar att om det skulle vara brand så blir man direkt informerad. Läs mer
    2018-05-04 Tryggsam svarar Mikael K
    Tack för ditt svar! Skönt att höra att det fungerar som det ska.

• Eva A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    har bland annat en brandvanare det rökte lite från min ugn när jag öppnade lucka o larmdt gick igång tryggsam romgde inom 3 minuter o hörde sig för väldigt bra Läs mer
    2018-05-04 Tryggsam svarar Eva A
    Tack för din feedback Eva! Vad skönt att höra att det inte var något allvarligt som utlöste larmet.

• Lars L
    Lars L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandskydd uppringstjänst brandvarnare

Kändes inte som prioterad utgift när jag blev uppringd från Er då jag var & är arbetssökande, gick därför med på en halverad kostnad visserligen efter påtryckningar från uppringaren. Det var kanske inte så bra då att bli påtvingad en tjänst. Som plåster på såren fick jag halverad kostnad.

Inga förväntningar

Tjänsten har fungerat bra trots allt, efter justering av placeringen. Tidigare gick den igång lite väl ofta på grund av köksfläkten. Flyttade den till en annan del av huset där brandvarnaren inte påverkades köksfläkten Läs mer
    2018-04-26 Tryggsam svarar Lars L
    Tack för din utförliga feedback, skönt att höra att den inte går igång på grund av fläkten längre.

• Ellinor K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Mycket bra, snabb återkoppling. Trevlig personal Läs mer
    2018-04-26 Tryggsam svarar Ellinor K
    Tack för din feedback Ellinor, det glädjer oss att höra!
  • Christoffer L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Fick ett trevligt samtal med bra information.
    Larmet har aktiverats 1 gång och fungerade fullt tillfredsställande! Läs mer
    2018-04-18 Tryggsam svarar Christoffer L
    Tack för din feedback, vad skönt att höra att det fungerar som det ska.

• Ingrid Kristina W skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Har lyckligtvis inte behövt Tryggsam i någon akut situation. Men de kontakter jag haft har varit helt ok. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-17 Tryggsam svarar Ingrid Kristina W
    Tack för ditt svar, vad skönt att höra att det inte varit något akut som skett.

• Gabriel B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Vet inte vad jag ska skriva här mer än att det hade varit bra med E-faktura. Läs mer
    2018-04-13 Tryggsam svarar Gabriel B
    Tack för din feedback, det är givetvis någonting vi kommer ta vidare.

• Lina E
    Lina E skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Pålitlig service, känns som en bra utökning av hemförsäkringen Läs mer
    2018-04-06 Tryggsam svarar Lina E
    Tack för din feedback Lina, riktigt kul att höra.

• Tomas B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Senaste köpet va en brandvarnare och är super nöjd med den:) och bra service från företaget när jag beställde brandvarnaren:) Läs mer
    2018-03-29 Tryggsam svarar Tomas B
    Kul att höra at du är nöjd med både tjänsten och servicen, det glädjer oss att höra!

• Robert A
    Robert A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Bemötandet har varit bra och all kontakt har varit till freds. Tjänsten fungerar bra men jag upplever att det tar för lång tid innan jag blir uppringd. Jag är inte säker på hur det ser ut på erans sida av systemet men jag antar att när mitt larm går skickas er min brandvarnare sin id via telenätet och ni får ett meddelande på någon dataskärm. Jag är övertygad om att man skulle kunna ordna ett program som skickar ett sms till alla nummer som registrerats om att mitt brandlarm går redan när första informationen kommer till er. På så sätt blir kan grannar göra sig uppmärksamma direkt för att ha bra information till er om det går så långt att ni behöver kontakta en granne.

Jag har väldigt många fler idéer om hur ni skulle kunna utväckla era tjänster med till exempel en interaktiv app. Om det låter intressant är ni välkomna att höra av er till mig på telefon 0722331626. Läs mer
    2018-03-29 Tryggsam svarar Robert A
    Tack för din feedback Robert, kul att höra tankarna kring hur du tycker att tjänsten skulle kunna utvecklas.

• Christopher A
    Christopher A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Härliga operatörer som ringer💪👍 Läs mer
    2018-03-22 Tryggsam svarar Christopher A
    Tack för din feedback, riktigt kul att höra.

• Joakim A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag tyckte det var mycket bra dom tog kontakt direkt efter att brandvarnaren tjöt Läs mer
    2018-03-22 Tryggsam svarar Joakim A
    Tack för din feedback, hoppas att det inte var något allvarligt som satt igång brandvarnaren.

• Jonas L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Bra tjänst om man bor i glesbygd med få i närheten, men har nu förstått att det är onödigt med den här tjänsten om man bor i tätbebyggt område enligt räddningstjänsten, så känner mig smått lurad på pengar i dagsläget då den gratis brandvarnare som fastighetsbolagen tillhandahåller duger! Läs mer
    2018-03-16 Tryggsam svarar Jonas L
    Tack för din feedback Jonas, vi uppskattar alla sorters feedback vi kan få.

Joelina S gillar detta
  • Håkan R skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag tycker att bemötandet har varit bra de gånger Tryggsam har ringt upp mig. Läs mer
    2018-03-07 Tryggsam svarar Håkan R
    Tack för din feedback, riktigt kul att höra!

• Bodil P skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag har mest haft kontakt med Tryggsam när jag lagat mat, så att larmet utlöstes. Då har jag blivit uppringd, så det funkar. Läs mer
    2018-03-07 Tryggsam svarar Bodil P
    Tack för ditt svar Bodil. Mycket skönt att höra att det bara är matlagning som utlöst larmet.

• Hans Göran C skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Hej. Det fungerade bra. Är helt nöjd med denna tjänst. Läs mer
    2018-03-02 Tryggsam svarar Hans Göran C
    Hej Hans!

Kul att höra att du är nöjd med tjänsten.

• Natalia S skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag är jätte nöjd och känner mig trygg me Tryggsam:) Läs mer
    2018-03-02 Tryggsam svarar Natalia S
    Tack för ditt svar. Härligt att höra att du känner dig trygg, precis som det ska vara.

• Lars L
    Lars L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Mycket bra. Lite väl känslig är brandvarnaren, tycker jag. Har löst ut vid två tillfällen redan, tack vare att jag rökte ciggaretter, för nära den. Läs mer
    2018-03-02 Tryggsam svarar Lars L
    Tack för din feedback, skönt att höra att det bara varit cigaretter som startat brandvarnaren och inget allvarligt.

• Lena Millinger J
    Lena Millinger J skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag har fått jätte fint bemötande och tjänsten lever upp till mina förväntningar.
    Jag är jätte nöjd med att vara kund hos företaget - Brandskydd Läs mer
    2018-03-02 Tryggsam svarar Lena Millinger J
    Tack för ditt svar Lena, det glädjer oss verkligen att höra!

• Susanne R skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Finns inget att anmärka på, vi är bara nöjda. Läs mer
    2018-02-19 Tryggsam svarar Susanne R
    Tack för din feedback Susanne, kul att höra att ni är nöjda.

• Anne-Christin D skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Det var ett bra bemötande, var nöjd med svaret när jag ringde Läs mer
    2018-02-16 Tryggsam svarar Anne-Christin D
    Tack för ditt svar, vad skönt att det har fungerat bra.

• Lars J skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Snabb återuppringning trevligt bemötsnde Läs mer
    2018-02-16 Tryggsam svarar Lars J
    Tack för ditt svar, härligt att höra!

• Sandra Ö skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag är mycket nöjd!
    Allt gick snabbt, från det att brandvarnaren larmade till att Tryggsam kontaktade mig tog det bara någon minut.
    En mycket trevlig man ringde.(Kommer tyvärr inte ihåg namnet) Vi hade själva orsakat larmet genom att bränna mat på spisen så nu var det ingen paniksituation men han var lugn, hjälpsam och kändes både trygg och proffsig. Läs mer
    2018-02-16 Tryggsam svarar Sandra Ö
    Tack för din feedback. Det glädjer oss att höra att är nöjd både med tjänsten och bemötandet, men så klart ännu mer att det inte var något värre än bränd mat.

• Lotta H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag är mamma till fyra barn och har haft stor nytta av tjänsten. Sms har faktiskt skickats fyra eller fem gånger på grund av rökutveckling i lägenheten. Tack och lov inget allvarligt. Men det är skönt för mig att veta att ungarna är trygga även om jag inte är hemma. Och att jag inom loppet av några sekunder får ett larm i telefonen. Läs mer
    2018-02-16 Tryggsam svarar Lotta H
    Tack för din feedback Lotta. Vad skönt att höra att det inte varit något allvarligt som skett.

Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst
  • Ann-Catrine G skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Tryggt o bra att veta om larmet om vi inte är hemma.. Läs mer
    2018-02-14 Tryggsam svarar Ann-Catrine G
    Tack för ditt svar Ann-Catrine, skönt att höra att det fungerar som det ska.

• Julia B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Känns mycket säkert när de ringer och alltid trevliga. Läs mer
    2018-02-02 Tryggsam svarar Julia B
    Vad skönt att höra att det känns säkert, då är det precis som det ska vara.

• Sebastian H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Utrustningen fungerar bra och jag blir uppringd enligt överenskommelse. Läs mer
    2018-02-02 Tryggsam svarar Sebastian H
    Tack för ditt svar Sebastian!

• Erik Gustaf Martin G skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Det har fungerat bra. Det ringer på en gång efter att larmet gått. Läs mer
    2018-02-02 Tryggsam svarar Erik Gustaf Martin G
    Skönt att höra att den fungerar som utlovar, hoppas att det bara att det inte varit något allvarligt som skett för att brandvarnaren gått i gång.

• Carl-Arne A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Det fungerar alldeles utmärkt. Läs mer
    2018-02-02 Tryggsam svarar Carl-Arne A
    Tack för ditt svar! Skönt att det fungerar som det ska.

• Anna E skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Bemötande har varit bra från personalen. Däremot har inte själva tjänsten fungerat till 100% då brandvarnaren tjutit flera gånger utan att larmtjänsten ringt upp. Jag har sagt upp tjänsten och köpt mig en vanlig brandvarnare. Läs mer
    2018-02-02 Tryggsam svarar Anna E
    Tack för din feedback Anna, vad tråkigt att höra att det inte har fungerat som det ska och att vi inte kunde lösa det för dig.
    Vi får tacka för tiden som du var kund, och du är alltid varmt välkommen tillbaka.

• Lars G skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Bemötandet var trevligt och tjänsten lever mycket väl upp till förväntningarna. Snabba svar när det larmar. Läs mer
    2018-01-11 Tryggsam svarar Lars G
    Tack för din feedback Lars.

• Ricard C skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Grym tjänst faktiskt... När det det varit rökutveckling hemma har de kontakta mig inom en minut varje gång. Känns tryggt att veta om något skulle hända när jag inte är hemma. Speciellt med mina katter och att en granne med nycklar kan hjälpa dom eller få stopp en potentiell katastrof... Läs mer
    2018-01-11 Tryggsam svarar Ricard C
    Tack för din feedback Ricard! Skönt att höra att du känner dig trygg med tjänsten, hoppas att det gick bra vid rökutvecklingen och att det inte blev något allvarligt.

• Kajsa G
    Kajsa G skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Funkade jättebra, fast det inte var något alarm. Läs mer
    2018-01-11 Tryggsam svarar Kajsa G
    Härligt att det fungerar som det ska, och skönt att höra att det inte var något riktigt alarm.

• Lii B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Dom är snabba och trevliga, ringer alltid upp inom kort efter att vi råkat få igång larmet. Läs mer
    2018-01-11 Tryggsam svarar Lii B
    Tack för ditt svar Lii, kul att höra att din upplevelse kring larmet är bra.

1.0 / 5 — 1 reco

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka