Mobilt brandlarm

Mobilt brandlarm en del av Tryggsam

Läs vad 240 Läs vad Mobilt brandlarm

• Snabb uppringning och trevligt bemötande vid röklarm
    Marie Pernilla W skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    2020-10-14
    2020-10-14
    Hej Marie, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

• )
  • Ett snabbt och effektiv uppkoppling, har nu vid 2 tillfällen lyckats med att få en gratäng att koka över i ugnen så larmet har gått, tryggsam har återkopplat på ett föredömligt sätt, snabbt och enkelt.
    Margareta P skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    2020-10-12
    Hej Margareta, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

• )
  • Köpte brandlarm, har fungerat mycket bra vid skarpt läge.
    Bengt-lennart A skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    2020-10-12
    Hej Bengt-lennart, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att tjänsten funkar som den ska! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

• )
  • När brandlarmet sattes igång av misstag nog det nästan 10 minuter att jag blev uppringd av bolaget. Hade det varit brand ”på riktigt” så hinner det hända mycket på 10 minuter, plus att om det hade brunnit så tar det också tid att larma brandcentralen och så tar det tid för brandkåren att åka ut. Vid brand så är det viktigt för mig att det är smidigt och tidseffektivt då det hinner hända mycket på kort tid.
    Sandra B skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    2020-09-24
    2020-09-24
    Hej Sandra, Tack för din feedback. Det var tråkigt att höra och så ska det självklart inte gå till. Du ska bli kontaktad av larmcentralen så fort ditt larm larmat. Du får gärna kontakta vår kundtjänst på 0771404505 eller kundservice@tryggsam.se så att vi kan hjälpa dig med brandvarnaren så att den fungerar som den ska. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

• )
  • Jag har inga speciella kommentarer här. Någon från tryggsamt ringde och övertalade mig att man kan inte vara utan detta. Vågade inte annat än att köpa, för då skulle det väl börja brinna i mitt hus? Jag stekte i pannan på spisen häromdagen och hade fläkten på och larm reagerade. Det var ju bra. Jag var på plats och kunde tala om hur läget var. hoppas inte jag behöver betala extra för det.
    Amie G skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    2020-08-26
    Hej Amie, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att det inte var något allvarligt när larmet gick och att du var på plats. Du kommer inte behöva betala extra. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

• )
  • Mobilt brandlarm är toppen för du tjuter det och sen får man ett sms sen ringer larmcentralen upp. så himla smidigt
    Kristina J skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    2020-08-26
    Hej Kristina, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

• )
  • Mobilt brandlarm, fungerar väldigt bra, känns tryggare då det finns en synskadad i hushållet.
    Anita K skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    2020-08-24
    2020-08-24
    Hej Anita, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att ni känner er trygga och är nöjd med tjänsten! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

• )
  • Företaget är ok. Uppringande försäljare inte lika bra.
    Tord N skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    2020-07-30
    2020-07-30
    Hej Tord, Tack så mycket för din feedback. Du får gärna kontakta vår kundtjänst om det är något som inte känns bra så kan vi hjälpa dig med det. Du kan nå oss på 0771404505 eller kundservice@tryggsam.se Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

• )
  • Har köpt mobilt brandlarm. Den har aktiverats en gång p g a bränt smör. Samtalet från larmcentralen kom snabbt och jag kände mig väl bemött. Hittills har allt gått som förväntat. Jag är nöjd. Anna
    Anna R
    Anna R skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    2020-07-06
    2020-07-06
    Hej Anna, Tack så mycket för din feedback. Skönt att höra att det inte var något allvarligt och att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

• )
  • Bra, när barnet glömde kastrullen på en varm platta så började det tjuta och vi blev uppringda och bekräfta att läget var under kontroll
    Lena Z skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    2020-06-06
    2020-06-06
    Hej Lena, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst