Mobilt brandlarm

Mobilt brandlarm en del av Tryggsam

Läs vad 261 Läs vad Mobilt brandlarm

• 2021-05-13
    skitdåligt fick hem alarmet tryckte på knappen kvart i 5 fick sms om att larmcentral en skulle ringa upp det gjorde dom aldrig klockan 10 dan efter ringde jag och anmälde dom skull upprätta ett ärende och höra av sig ringde igen på eftermiddagen inget nytt nu är det en dag till utan återkoppling om det varit ett riktigt larm skulle jag inte haft något hus oseriösa
    Hej Peter, Tack för din feedback. Det var väldigt tråkigt att höra. Vi har försökt kontakta dig gällande ditt ärende. Du får gärna kontakta vår kundtjänst igen så att vi kan lösa detta. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-04-20
    Larmet är högljutt i alla fall.
    Hej Emil, Tack så mycket för din feedback. Ja det är viktigt att det hörs ordentligt. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-04-20
    Det funkar bra eftersom man blir uppringd med en gång.
    Hej Karin, Tack så mycket för din feedback, Vad skönt att höra att du tycker att tjänsten funkar bra ! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-04-08
    mobilt brandlarm
    bra bemötande
    Hej Birgitta, Tack så mycket för din feedback! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-04-06
    Har brandvarnaren, funkar bra och larmcentralen ringen nästan direkt vid rökutveckling,
    Hej Linus, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med tjänsten! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-04-06
    Jag har Tryggsam mobilt brandlarm i min lägenhet och i sommarstugan. Batteriet i brandlarmet i sommarstugan var dåligt så det blev ett fellarm nu i mars, men jag ska byta batteri där snart..annars tycker jag larmet fungerar bra..

mvh

Jörgen fock
    Hej Jörgen, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att det bara var batteriet som var lågt. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med brandlarmen! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-03-29
    Den är säker, smidig och som lojal kund har jag väldigt förmånligt pris och är supernöjd med tjänsten. Det inger en otrolig känsla av trygghet att ha den hemma.
    Hej Silvana, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd och känner dig trygg med tjänsten. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-03-17
    Det har funkat riktigt snabbt och utmärkt.
    Hej Roy! Tack för din feedback. Vad skönt att höra att allt fungerar som det ska. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-03-02
    Jag köpte ett brandlarm och det var snabbt och smidigt hela vägen ifrån första kontakten till installationen.
    Hej Monica, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-02-25
    Nöjd med all service, trevlig personal
    Hej Mona, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm