TUI

Söder Mälarstrand 27, 118 25 Stockholm — Visa karta

Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Katarina G:
Jag är nöjd med researrangemanget och med den hjälp vi fick av Kenzan Tours. De gav oss olika förslag så vi skulle kunna få en bra resa med...

Resebyråer nära TUI:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 2 kunder tycker om TUI

• Karin E
    Karin E skrev om TUI
    Rest en del med Fritidsresor, sist till Bodrum. Det har alltid fungerat bra för mig med det resebolaget. Kankse har jag haft tur men jag har alltid fått bra hotell, flyg o.s.v. Kan rekommendera Bodrum det var riktigt mysigt där:)
  • Johanna L
    Johanna L skrev om TUI
    Har genom åren rest en del med "Fritidsresor". Aldrig "charter" eller vad det kallas när man reser i grupp och sedan har 1 eller 2 veckor färdig Planerade. Utan har bokat resa (flyg) och hotell genom Fritidsresor. Varit en del av den så kallat resande gruppen, men sedan har ressenärerna delats upp på olika hotell. Detta har fungerat bra, har ej varit i behov av personalen på resorten direkt. Senaste resan behövdes detta dock. Då en i mitt resesällskap skadades. Fritidsresors läkare på plats som skulle tala minst 1 skandinaviskt språk, lokalt språk och Engelska, stämde ej. Tror endast han kunde det lokala. Läkarutbildningen framgick inte över alla blanketter, undersökningen var därefter. Fick "Remiss" till sjukhuset för röntgen. Bad Fritidsresors personal på plats om hjälp. Dels var sjukhuset fanns, försäkring etc. Fick tala med 2-3 persner som i det akuta skedet inte kunde svara, hjälpa eller ta reda på svar. Det var viktigare att dela ut "juice" till nyanlända. Gick heller ej att få svar dagen efter. Hemma i sverige visade det sig att personen i fråga hade brutit sin armbåge. Dels en stor sak deras läkare missat. Och ett tecken på att vi bad ej om råd för ett skavsår. Ställer mig mkt kritisk till agerandet, bristen på hjälp, passiviteten. Så trots tidigare "bra" upplevelser (kanske för jag aldrig behövt personalens hjälp) ger jag Fritidsresor "2/5 recos"
    Kerstin A gillar detta

Söder Mälarstrand 27, 118 25 Stockholm