Cejbe AB

Cejbe AB

cejbe.se
  • Badge2021

Välkommen till Cejbe AB! Vi kan hjälpa dig med elinstallationer och projektledning. Med allt från belysning till laddare till din elbil. Vi hjälper dig i hela Stor-Stockholm. Tjänster som vi erbjuder är elinstallationer av alla dess slag, elservice, belysning, nätverksinstallationer, elbilsladdare och mycket mer. Vi utför...

20 omdömen om Cejbe AB

Kompetenta, snabba, trevliga! 10/10

Cejbe AB gillar detta
Mohamed H
Skrev om Cejbe AB

Jag anlitade Cejbe AB och fick ett väldigt bra hjälp av båda Jesper och installatören. Från deras sida av arbetet är jag väldigt nöjd och 5 stjärnor utan tvekan. Jag skulle verkligen rekommendera de utan problem och ni kommer inte ha något problem just från deras service och tjänster. Ett annat tips som inte berör Cejbe Ab, val av laddbox, Köp INTE Garo produkt. Sata på Zaptec Go istället.

Christer E gillar detta
Anders B
Skrev om Cejbe AB

Snabb offert, snabb installation, professionellt utfört, trevlig personal, tog med sig allt skräp. Mycket nöjd!

Martin S
Skrev om Cejbe AB

Makalöst kundfokus, kom i tid, högt engagemang. :)

Kim J
Skrev om Cejbe AB

Väldigt proffsigt. Tog in offert ifrån 5 olika bolag, dom flesta låg ungefär samma i pris men fick ett seriöst intryck över mail på dom frågor jag ställde. Dom kunde leverera snabbare än jag han förbereda så vi bokade in en tid 2 veckor senare. Installatören var precis lika pedant som jag vilket var skönt. Installationen blev gjord både el mässigt korrekt, men även estetiskt snyggt. Kan varmt rekommendera!

Dany I
Skrev om Cejbe AB

Mycket snabba och proffsiga! Bra hanterat ifrån offert till faktura. Rekomenderar verkligen detta bolag!

Oskar B
Skrev om Cejbe AB

Snabbt, proffsigt och trevligt.

Samuel N
Skrev om Cejbe AB

Cejbe installerade en enbilsladdare i mitt garage i februari 2022. Jag fick snabbt svar på min initiala förfrågan, en tydlig offert efter ett första besök, och en prydligt genomförd installation.

ROLF K
Skrev om Cejbe AB

Tyvärr kan man inte lita på alla man anlitar för assistans av olika slag t ex byggare, målare, elektriker, m fl. Här är Jesper och hans kollegor ett lysande undantag. De håller sina löften. De svarar så man förstår och kommer fram till vad som är vettigt att göra. De gör det vi har kommit överens om. Blir något fel, så blir det justerat omgående – utan tjafs. Kan rekommendera! Rolf

Rami H
Skrev om Cejbe AB

Trevligt bemötande. Kunniga och mycket smidiga. Jag fick min tesla laddbox köpt och installerat av Cejbe. Nöjd kund.

Gustav E
Skrev om Cejbe AB

Bra, trevligt och proffesionellt. Kan varmt rekommenderas!

Jesper B
Skrev om Cejbe AB

Professionell hjälp och bra information inför installationen och snabb omfokusering när leveranstiden på den beställda laddboxen ändrades till på tok för många veckor. En annan modell installerades på utsatt tid av en duktig elektriker.

Kristian T
Skrev om Cejbe AB

Väldigt trevliga och pålitliga. De kom på avtalade tider och utförde arbetet noga och snyggt. De installerade en laddbox, drog kablar samt bytte säkringar. Jag är jättenöjd.

Gareth L
Skrev om Cejbe AB

I strongly recommend Cejbe AB, they were very helpful and professional. I had a Tesla Wall Connector installed. Cejbe AB made a site visit (with no cost/obligation attached), offered a competitive quote, handled the purchasing and installation of the Wall Connector, and also the application for the associated government subsidy.

Therese L
Skrev om Cejbe AB

Super proffsiga, trevligt bemötande och lika bra utförande under hela jobbet !!

Tim E
Skrev om Cejbe AB

Riktigt nöjd med utförda arbeten. Proffsiga och bra service.

Fredrik F
Skrev om Cejbe AB

Jag har mycket bra erfarenhet Cejbe. Snabb offert och flexibla för att finna en bra lösning vid installation av Tesla wall connector.

Daniel R
Skrev om Cejbe AB

Proffsigt bemötande och kunniga installatörer till bra priser! Helnöjd och kommer anlita er fler gånger!

Cathy L
Skrev om Cejbe AB

Ett mer serviceminded företag får man leta efter, examplarisk service och bemötande. Vi får alltid snabb hjälp med korta väntetider. /Designgymnasiet Kungsholmen