Tumba Trafikskola, sid 2

Grödingevägen 7B, 147 30 Tumba — Visa karta

Tumba Trafikskola är STR-anslutna och erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser och intensivkurser. Vi erbjuder även utbildning för BE och B96. Vi är ett glatt team som pedagogiskt hjälper våra elever till en trygg förarroll. Utöver svenska kan vi även undervisa på engelska, arabiska, finska och polska. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Öppet just nu
Mån: 08:00-18:00
Tis-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 133 kunder tycker om Tumba Trafikskola

• 2017-04-27

Mufindu F skrev om Tumba Trafikskola
    Lärarna är trevlig och jag som var elev på Tumba trafikskola jag var nöjd Läs mer
  • 2017-03-19

Taoufiq E skrev om Tumba Trafikskola
    Jag fick ett bra mätande och bra hjälp Läs mer
  • 2017-03-16

Kristina R skrev om Riskettan en del av Tumba Trafikskola
    Jag rekommenderar Tumba bilskola Läs mer
  • 2017-02-15

Shahad T skrev om Tumba Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola! Väldigt vänliga och innehar stor stor kunskap. Värt pengarna, tog körkortet på första försöket både teoriprovet och uppkörning:) Läs mer
  • 2017-02-03

Helena H skrev om Tumba Trafikskola
    En mycket bra trafikskola med pedagogiska och närvarande lärare. Efter 2 månader hade jag mitt körkort i handen på första försöket. Rekommenderar trafikskolan starkt till alla som vill ta körkort. Läs mer
  • 2017-01-29

Claudia K skrev om Tumba Trafikskola
    Under hela resan har jag fått uppmuntran och rekommendationer i hur jag bäst ska komma framåt i min körning. Vi har bytt lärare då vi "fastnat" och lärarna har alltid pushat mig att ta nästa steg så fort jag behärskat något. Receptionisterna är alltid trevliga och hjälper till med deras uppgifter. Lärarna är också trevliga och ser alltid till att man lär sig så mycket på lektionen som möjligt. Chefen på skolan offrade sin lunch då jag glömt mitt ID-kort hemma och åkte hem med mig för att hämta det till uppkörningen. Kan det bli bättre? Läs mer
  • 2017-01-27

Janni P skrev om Tumba Trafikskola
    Billiga och proffsiga! Supernöjd med bemötandet! Läs mer
  • 2017-01-27

Kristina R skrev om Tumba Trafikskola
    Mina allra bästa och starkaste rekommendation som bilskola. Bästa skolan som finns. Bra vänligt bemötande av all personal. Mycket kompetent personal. Rekommenderar den skolan till alla. Läs mer
  • 2017-01-20

Veronika Ö skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket bra skola så peppade och stöttade mig till mitt körkort. Hjälpte mig mycket bra med allt . Mycket bra lärare och de i repetition. Läs mer
  • 2017-01-16

Kerstin O skrev om Handledarutbildning en del av Tumba Trafikskola
    Upplevelsen som kund var mycket positiv och givande. Läs mer
  • 2017-01-16

Martin R skrev om Handledarutbildning en del av Tumba Trafikskola
    Hej! Bra utbildning, fyllde sitt syfte. Möjligen kunde man korta ner tiden, blir lite långt att sitta 3,5 timmar Läs mer

Hisham K skrev om Riskettan en del av Tumba Trafikskola
    Det var väldigt berikande och föreläsarna var mycket pedagogiska. Läs mer

Joanna A skrev om Tumba Trafikskola
    Riktigt bra bemötande med professionell personal. Körlärarna är duktiga, hjälpsamma och snälla.
    Minns sista dagen innan min uppkörning, min körlärare gjorde det lilla extra ansträngningen på hans kostnad för att se till att jag klara mig. Läs mer

Fredrik N skrev om Handledarutbildning en del av Tumba Trafikskola
    Jag och min dotter är utomordentligt nöjda med upplevelsen samt bemötandet vi hade hos Tumba trafikskola

Med vänlig hälsning, Fredrik Läs mer

Mork G skrev om Riskettan en del av Tumba Trafikskola
    Bra undervisning, lite lång tråkig bara, tycker inte raster behöver vara så lång Läs mer
  • Josefin B

2017-01-12

Josefin B skrev om Tumba Trafikskola
    Jag skulle verkligen rekommendera Tumba Trafikskola till alla som vill ta körkort.
    Skolan har många olika lärare med olika personligheter och inlärningstekniker, vilket gör att det finns någon som passar alla.
    Stämningen på skolan är familjär och väldigt god. Lärarna är fantastiska. Man får en personlig kontakt och har väldigt roligt under lektionerna, vilket leder till att man utvecklas snabbare och tycker det är kul att lära sig.

Genom hela utbildningen får man information om vad som krävs av en, vad man behöver träna på och tips på hur man lyckas. Man har hela tiden tillgång till elevcentralen där man själv kan hålla koll på hur långt man kommit vilket är otroligt hjälpsamt.

Jag kan inte komma på en enda grej jag inte gillar. En fantastisk trafikskola med underbara lärare! Läs mer
  • 2017-01-11

Laila F skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket kompetenta och väldigt trevliga lärare. Läs mer
  • 2017-01-11

Cissi C skrev om Tumba Trafikskola
    Jag tog mitt körkort på första försöket och det hade jag inte kunnat göra utan min körskolelärare, Monif. Läs mer
  • 2016-11-05

Susheela S skrev om Tumba Trafikskola
    Jättebra, hade en superbra lärare. Per hette han! Läs mer
  • 2016-03-05

Jessica S skrev om Tumba Trafikskola
    Superbra upplägg med körlektioner, jättebra personal och bemötande Läs mer
  • 2016-01-31

Nina L skrev om Tumba Trafikskola
    Bästa körskolan! Fick mitt körkort på första försök :) Läs mer
  • 2016-01-28

Mika S skrev om Tumba Trafikskola
    Seriösa och Fantastiska lärare med en härlig stämning bland alla. Läs mer
  • 2016-01-27

Mattias K skrev om Tumba Trafikskola
    Jag och dottern var på kurs inför övningskörning där och det var bra, trevlig och kunnig kille som körde kursen den dagen och vi kom hem lite klokare och så. Läs mer
  • 2016-01-15

Rana A skrev om Tumba Trafikskola
    Hej jag är var mycket nöjd med er Läs mer
  • Jenny C

2016-01-14

Jenny C skrev om Tumba Trafikskola
    Jag hat rekommenderat Tumba trafikskola till mina vänner. Lärarna var pedagogska och lyhörda. Sen kan man alltid byta lärare om personkemin inte stämmer men jag var iaf nöjd. Läs mer
  • 2016-01-14

Theresé S skrev om Tumba Trafikskola
    Grym lärare du är Monif och jätte trevlig personal i reseptionen Läs mer
  • 2016-01-14

Natalia M skrev om Tumba Trafikskola
    Hade Classe som körskolelärare - supernöjd!
    Körde i stort sett endast på körskolan, gick handledarkurs, teorikurs och riskettan hos er och var nöjd med allt.
    Fick felaktig information om hur jag skulle utföra teorin i programmet inför teoriprovet men det löste sig. Skulle ha kunnat knyta ihop teorin med körningen mer än vad vi gjorde. Läs mer
  • Felix J

2016-01-13

Felix J skrev om Tumba Trafikskola
    En bra trafikskola för alla, oavsett om du kan köra hemma eller inte. Läs mer

Anne F skrev om Tumba Trafikskola
    Positiv upplevelse. fått hjälp med körkortet. fick stöd och uppmuntran även när jag gjorde bort mig. Läs mer

Charlotte B skrev om Tumba Trafikskola
    Kan inte klaga på något, fick en trafiklärare som jag funkade jättebra med! Läs mer

Oxana K skrev om Tumba Trafikskola
    Jag kände mig välkommen. Alla personal är trevliga. Läs mer
  • olle h

2016-01-11

olle h skrev om Tumba Trafikskola
    Helt ok priser, efter att jag testade alla lärare valde jag Monif, (det fanns 2-3 st som jag inte fattar kunde arbeta som lärare) Monif var lugn, pedagogisk och gav viktiga tips inför uppkörningen, det ända som är dåligt med denna trafikskola är att de försöker mjölka lite extra lektioner innan man får köra upp med deras bil, efter att jag ombads ta 4 dubbla lektioner till innan en uppkörning körde jag upp privat och klarade den :) Så helt ok blir min slutgiltiga bedömning Läs mer
  • 2015-09-27

Anton H skrev om Tumba Trafikskola
    Bra undervisning, bra priser, bra stämning! Läs mer
  • 2015-09-26

Cecilia L skrev om Tumba Trafikskola
    Jätte bra! Körde bara med bilskolan och inte privat! Och jag klarade det på 2 månader ungefär!
    Väldigt hjälpsamma allihopa och är väldigt måna att man har stor säkerhet i trafiken när man kör innan dom bokar alla prover osv.
    Skulle lätt tipsa om Tumba bilskolan till alla jag känner som inte har körkort :) Läs mer
  • 2015-09-25

Linn H skrev om Tumba Trafikskola
    Trevlig personal och bra lärare med bra instruktioner för att klara uppkörning som privatist Läs mer
  • Emelie B

2015-08-02

Emelie B skrev om Tumba Trafikskola
    En mycket bra trafikskola och jag är nöjd med körskollärare och priserna. Var inskriven i ungefär 3 månader och jag klarade både teori och uppkörningen nyligen på första försöket. Jag rekommenderar Tumba Trafikskola och vill ge en speciell stor eloge till Monif som lärt mig att köra bil. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2015-07-03

Nils-george S skrev om Tumba Trafikskola
    En bra och trevlig körskola med angagerade körskollärare som lär ut på ett mycket bra sätt och är seriösa! Läs mer
  • 2015-06-29

Weijia L skrev om Tumba Trafikskola
    en bra skola, lärare är mycket allvarlig och ansvarsfull. Läs mer
  • 2015-06-26

Erik E skrev om Tumba Trafikskola
    Strukturerad utbildning som ger resultat. Läs mer

Ayfer T skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket vänlig personal med god servie! Jag tog körkortet inom 3 månader och är väldigt nöjd med trafikskolan. Läs mer

Andres M skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket trevligt bemötande, bra priser, trevliga och duktiga körlärare! :) Läs mer

Zeinab A skrev om Tumba Trafikskola
    Jättebra trafikskola rekommenderar den starkt, hjälpte mig med körkortet jag hade bara kört i skolan inget privat och hade körkortet i handen inom 4 månader :) Läs mer

Sara W skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket nöjd med min lärare Monif!! Läs mer

Alexander H skrev om Tumba Trafikskola
    Jag tog körlektioner på Tumba trafikskola och är extremt nöjd med dem. Känner mig säker och bekväm med körning från den dag att jag tog kortet. Det hade jag inte kunnat göra utan Claes. Min tid hos Tumba trafikskola toppade alla förväntningar. Läs mer

Magnus H skrev om Tumba Trafikskola
    Inga klagomål överhuvudtaget, väldigt hjälpsamma och snälla i receptionen och Darek en jättebra lärare! Läs mer

Linda H skrev om Tumba Trafikskola
    Rekomenderar starkt, speciellt classe ! Läs mer

Ellen M skrev om Tumba Trafikskola
    Bra lärare, bil och hjälpmedel. Läs mer
  • 2015-03-03

Andreas V skrev om Tumba Trafikskola
    Trevligt, men oftast väldigt inriktade på att sälja extra saker. Läs mer
  • 2015-02-15

Anwar K skrev om Tumba Trafikskola
    Utmärkt bemötande av alla. Personal som sitter i receptionen och lärare och alla medarbetare. Helt nöjd var jag! Läs mer
    Tumba Trafikskola A gillar detta
  • 2015-02-13

Philip F skrev om Tumba Trafikskola
    Lärarna i Tumba Trafik Skola är väldigt duktiga och kompetenta. De vill verkligen att eleverna ska bli duktiga på att köra och att de ska få körkort. Personalerna i receptionen har alltid varit trevliga och hjälpsamma när man frågat frågor och när man behövt hjälp.
    Tiden i Tumba Trafik har varit väldigt roligt och lärorikt! Läs mer
    Tumba Trafikskola A gillar detta