Tunby Fritid

Tunby Fritid

Vi har specialiserat oss på trädgårdsmöbler och dynor sedan starten 1992. Genom åren har vi byggt upp ett stabilt nätverk av grossister i Sverige för att idag kunna erbjuda Mälardalens största sortiment, till rimliga priser. Dessutom importerar vi själva från betrodda fabriker utomlands. Bra service och trygghet för dig som kund är något vi fokuserar på och tack vare våra många års erfarenhet vet vi vilka märken vi kan lita på.

Genom vår webbshop kan du beställa från vårt breda sortiment och få leverans hem var i Sverige du än bor. Om du bor i närheten, vill prova eller se produkten i verkligheten innan du bestämmer dig kan du självklart också besöka vår 700kvm stora utställning i Eskilstuna!

Vi har gedigen kunskap inom vårt område, bra priser, generösa öppettider och ett brett sortiment. Välkommen till Tunby Fritid!

Läs vad 217 kunder tycker om Tunby Fritid 2

2021-06-08
    Beställde ett hammockskydd på nätet, varan skickades samma dag! Snabb leverans och jätte nöjd med skyddet!!
    2021-06-08
    Parasoll.
    Allt var ok men frakten var väl dyr säskilt eftersom leverans ej skedde till dörren som utlovat.
    Vara var av god klass.
    2021-06-07
    Då varan ej fanns i butiken, tipsade jag att beställa via nätet. Allt fungerade jättebra. Snabb leverans!
    2021-06-07
    På alla sidor proffsigt och trevligt bemötande, jättenöjd med allt från svar på frågor innan köp, leveransen och kvalitet på grejerna jag köpte. Rekommenderas varmt.
    2021-06-06
    Jag köpte dynor till min utemöbler jag handlade vi nätet och det funkade bra fick mina varor snabbt och dom var som jag förväntade mej jag är jätte nöjd
    2021-06-05
    Snabb och bra service och leverans.
    2021-06-04
    Trevliga, bra service, bra kvalite på varor. Super nöjd!
    2021-06-04
    Beställde ett tak till min loggia 3.5x3.5, passar hur bra som helst. Snabb leverans, billig frakt, sen att jag fick en påminnelseavgift eftersom jag glömde att betala fakturan får jag ta på mej själv, är inte van att man får fakturan på Mail, man får vara mer observant nästa gång.
    Tunby Fritid rekommenderas...!
    Har nog köpt både tak å väggar där förut när jag tänker efter.

Hasse Sörengård
    2021-06-04
    Köpte en trädgårdsoas, köp och leverans gick utan problem.
    2021-06-02
    Ett trädgårdsbordet
    Allra bästa
    Inga förväntningar
    Trevligt bemötande
    Stort tack till Andreas
    2021-05-26
    Jag hade beställt dynor till mina utemöbler som skulle hämtas upp där. Trevligt bemötande från personalen
    2021-04-11
    Köpte tak till paviljong
    Hämtade det i butik betalade mot faktura.
    Kändes stabilt.😊
    2021-04-10
    Bra information + bra och billigt
    2021-04-09
    Jag köpte 8st stolar.
    Bra pris och snabb leverans.
    2021-03-29
    Snabbt och effektiv service 👍
    2021-03-29
    Bra produkter, snabb leverans
    2021-03-28
    Snabb leverans, bra produkter
    2021-03-26
    Jag köpte en Zalongo soffa. Det var bra information vid leveransen som kom enligt plan. Chauffören var mycket trevlig och hjälpsam.
    Jag är väldigt nöjd med soffans kvalitet.
    2021-03-23
    mycket bra bemött på telefon o vid hem körning.
    2020-09-20
    Tak till paveljong. Allt till belåtenhet av eder servis .
    Kan bara lämna bästa beröm

Tack.
    2020-09-06
    Bra sortiment och bra service
    2020-09-02
    Jag köpte stolar till min balkong. Beställningen gick smidigt och leveransen lika så. Mycket nöjd med både produkt och service.
    2020-08-28
    Hammockdynor som levererades enligt ök
    2020-08-26
    Kanon, mitt i högsommarvärmen brakade våra parasoll. Tunby fick ordern och levererade nytt på 2 dagar innan vårat party!

snyggt!
    2020-08-24
    Jag köpte ett hammocktak. Snabb leverans.
    2020-08-22
    Köpte myggnät till paviljong.
    Nöjd med pris, passform och kvalite
    2020-08-20
    Allt igenom bra!! Mina önskemål tillgodosågs och trevligt bemötande.
    2020-08-18
    Jag köpte dynor till trädgårdsmöbel. De var fina men lite tunnare än vad jag hade hoppats på.
    2020-08-17
    Köpte utegrupp. Bra pris. Trevlig personal, fick hem möblerna redan dagen efter till dörren för en billig slant. Rekommenderas varmt.
    2020-08-17
    Fick ett trasigt parasoll, snabb hantering från företaget, nytt kom samma vecka.
    Mycket över förväntan :-)
    Jane
    2020-08-12
    Köpte 4 st ”rottingmöbler”.
    Levererades hem till dörren!
    Trevlig kille som kom med stolarna!
    Inget att anmärka på!
    Nöjd!
    2020-08-11
    Min order makulerades på min begäran, då rätt färg på hammocktaket fanns på annat ställe.
    2020-08-10
    mycket stort och väldigt bra sortiment både av utemöbler samt andra attiraljer
    trevlig och kunnig personal
    2020-08-09
    Mycket trevligt bemötande och mycket att välja på.
    Vi köpte en rottinggrupp, parasoll och teakbord m 4 stolar. Såå nöjda.
    Ewa😊
    2020-08-09
    Tak till Hillestorps Luxor-paviljong
    Snabb och bra leverans!
    2020-08-06
    Snabb och otroligt serviceinriktad leverans!
    2020-08-04
    Köpte sofföverdrag, felbeställt, skickade tillbaka och fick nytt, fungerade bra.
    Men kreditfaktura från Svea ekonomi betalas tillbaka som check att lösa in i bank och då får man betala avgift
    2020-07-31
    Köpte positionsstolar och relaxsstolar.
    Väldigt bra service och bemötande, dom la ned lite extra tid på att få hem relaxsstolarna och ringde upp mig för att lösa en order, dessutom hade dom bäst pris i jämförelse med många andra butiker.

Toppenbetyg från mig!
    2020-07-30
    Trädgårdsmöbler Brafab Turin. Bra hemsida, snabb leverans samt bra pris. Allt man kan önska sig.
    2020-07-29
    Köpte stolar till balkongen. Fick bra info på tfn och i butiken om varan som jag köpte på nätet och hämtade i butiken. Saknar att jag inte fick kvitto på min betalning. När jag ringde och frågade sa de att jag får kvittot i butiken. Jag fick aldrig kvittot då. De skulle mejla det. Fick aldrig mejl. Då mejlade jag och frågade. Fick till svar att min beställning kunde ses som kvitto. Jag svarade att juridiskt är det inte det. Har inte fått svar på mitt senaste mejl. Trevlig tjej i butiken och man på telefon. Vid köp över nätet ska kvitto på betalningen ges i någon form utan att jag ska behöva be om det.
    2020-07-28
    Flera överdrag till utemöbler.
    Mycket bra service per telefon och mail och bra pris.
    Men det var väldigt dåligt förpackade i transporten.
    Enbart ihopklistrade med brun kladdig tejp som fastnat kvar på förpackningen som fastnar på annat och som hade kunnat förstöra själva förpackningen.
    2020-07-26
    Jag köpte ett tak till våran paviljong,jag blev jättebra bemött.
    Företaget levde upp till mina förväntningar,väldigt snabb leverans
    jag är helnöjd med mitt köp och bemötandet jag fick.Stort tack
    2020-07-26
    Grilltält. Den jag pratade med var engagerad kolla så att varan verkligen fanns. Enkelt och smidigt att få kontakt och beställa.
    2020-07-25
    Beställde utemöbler från Brafab online. Gick mycket smidigt och levererades snabbt. Inget krångel och vi är mycket nöjda med varorna.
    2020-07-23
    Jag köpte ett parasoll och fick det levererat snabbare än jag någonsin kunnat hoppas på. Bemötandet från företagets sida var professionellt och det jag köpt har levt upp till mina förväntningar.
    2020-07-23
    Köpte trädgårdsmöbel, hängmatta. Bra service och trevligt bemötande när jag ringde och hade frågor. Leveransen tog lite längre än beräknat men detta berodde på underleverantörer som var sen med leverans
    2020-07-22
    Snabb och bra leverans, bra bemötande!
    2020-07-21
    Kompletterade med stolsdynor jag köpt På Tnvy fritid tidigare.
    2020-07-20
    Jättebra hjälp från Tunby fritid med info om leverans då bordet skulle ut på en ö.
    Och ett väldigt fint utebord, mycket nöjd!
    2020-07-19
    Jag är mycket nöjd,positivt bemötande i telefon,snabb leverans,och fåtöljen jag beställt stämde precis på pricken med beskrivningen.Skulle gärna återkomma som kund.