Alla kategorier Reservdelar Stockholms län Stockholm Kungsholmen Tuning Chip Sverige

Tuning Chip Sverige

Sankt Eriksgatan 1, 112 39 Stockholm — Visa karta

Vi har massor av trimchips till alla bilmodeller.

En uppgradering av din bil ger 10-30% mer effekt. Detta är möjligt genom finjustering av tändning, bränslemängd, laddtryck (turbo) och en del andra parametrar.
Björkholmsvägen 21, 14123, HUDDINGE
Bil & Motorteknik Per Larsson
Robert N:
Toppen bemötande av kvinnan i receptionen! Hade en inbokad tid långt fram för service o småsaker, motorlampan började lysa, ville komma in p...

Reservdelsförsäljare nära Tuning Chip Sverige:

Hagagatan 52, Stockholm
Välkommen till en bilverkstad med personligt bemötande och engagemang! Läs mer ›
Bengt J:
Bra bemötande, proffsig service, kort väntetid att få en ny services!

Grindsgatan 56, STOCKHOLM
Välkommen till en personlig verkstad! Vi hjälper dig med reparation och service ... Läs mer ›
Lars B:
Alltid bra bemött samt proffsig attityd kort och gott en verkstad man gärna återkommer till

Missionsvägen 60, BROMMA
Varmt välkomna! Läs mer ›
Viveka T:
Trevligt bemötande och snabb återkoppling i samband med att min bil bärgades till Bromma Bil och Motor. Nöjd med hanterandet av skadan.Har n...

Oxenstiernsgatan 21-23, STOCKHOLM
Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och r... Läs mer ›
Björn U:
En service utöver det vanliga. Han gjorde även rent i motorrummet.

Läs vad 6 kunder tycker om Tuning Chip Sverige

• Reneé S
    Reneé S skrev om Tuning Chip Sverige
    Super nöjd! Min fina Volvo går som ett skållat troll! Har dessutom sänkt förbrukningen mer än jag trodde var möjligt! Tack! Återkommer när min nuvarande kärra blir ersatta.
  • TuningChip I
    TuningChip I skrev om Tuning Chip Sverige
    Vilken fantastisk service !
    Dem hämtar och lämnar bilen utan kostnad.
    Mjukvarorna dem gjort till 8 av mina bilar blev i världsklass.
    Fri uppdatering och återställning ingår.
    Innan jag köper en ny bil ringer jag TuningChip och får mycket bra information om vilken motorkombination som är mest prisvärd i förhållande till inköpspris.

Jag kan mycket varmt rekommendera TuningChip till alla som funderar på att motoroptimera sin bil.
  • Henna E
    Henna E skrev om Tuning Chip Sverige
    Jag varnar för Tuningchip. Lämnade in min bil till dem. Gick inte bra med bilen. ECU:n krånglade och bilen gick in i limp mode. Krävde pengarna tillbaka och att bilen återställdes till original. Då visar det sig att de inte ens sparat originalfilen. Fick en annan fil i bilen som drog mer soppa. Har fortfarande problem med bilen efter deras misslyckade försök trots att jag vänt mig till ett annat duktigare företag inom chipbranchen. Tuningchip har inte tagit sitt ansvar utan skyller på bilen, att det är fel på den..
  • Jonny N
    Jonny N skrev om Tuning Chip Sverige
    Jag varnar för Tuningchip. Efter att ha misslyckats med chippning av två kad300 marindieslar lyckade de förstöra motordelar för 12000 kr som de har lovat att ersätta. Efter ett år har ingenting hänt. Det finns bättre chiptrimningsföretag ärn dessa.
    Jonny Nordqvist
  • Christer R
    Christer R skrev om Tuning Chip Sverige
    Jag har sedan -99 låtit TC lägga händerna på Volvo V40, Saab 9-5,Saab 9-5 igen, Audi A4, Audi A4 igen, Audi A3 alla turbobilar, alla med en härlig effektökning och bra support när jag haft något jag undrar över.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Tuning Chip Sverige
    Under de senaste 10 åren har Tuning Chip fått lägga sina händer på varenda bil jag ägt/haft. Tyvärr har min vagnpark mestadels bestått av halvsura tjänstebilar, men hur som helst har de gjort ett kanonjobb. Senaste jobbet var en V70 2,4t som fick ytterligare 50 hk.
    Vill du få liv i din turbobil tycker jag att du ska ringa Tuning Chip. De har dessutom lyckats med flera svåra felsökningar, där märkesverkstan misslyckats.

Sankt Eriksgatan 1, 112 39 Stockholm