Alla kategorier Kemtvätt Skåne Helsingborg Tvätt-2000

Tvätt-2000

Garnisonsgatan 12, 254 66 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till oss på Tvätt-2000!

Dags att få dina skjortor rena och släta igen? Då är du välkommen till oss på Tvätt-2000. Vi driver en modern och miljövänlig kemtvätt och tvättar allt från textilier, kläder och arbetskläder till mattor. Dessutom hjälper vi till med skrädderier och sömmar.

Vårt mål är att det ska vara okomplicerat och bekymmerslöst för dig som kund att tvätta. Vi har lång erfarenhet av kemtvätt och kommer gärna till ditt hem eller din arbetsplats om du har svårt att ta dig iväg.

Kontakta oss - vi gör allt för att underlätta din vardag!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Tvätt-2000

• Fatbardh M
    Fatbardh M skrev om Tvätt-2000
    Bäst! Inte bara på tvätt men även på att ge rätt och riktiga råd kring tvätt. Här haft stor hjälp av tvätt 2000 och alltid med ett bra bemötande. Läs mer
  • Carl-Fredrik M
    Carl-Fredrik M skrev om Tvätt-2000
    Service på högsta nivå, rekommenderas! Läs mer
    2018-02-16 Arne D svarar Carl-Fredrik M
    Tack för de vänliga orden! Känns skönt att höra att vi som serviceföretag gör vårt jobb på rätt sätt.
  • Jerker R
    Jerker R skrev om Tvätt-2000
    Bemötandet känns alltid positivt. Frågor bevaras proffsigt.
    Som kund är jag väldigt nöjd med tvätt 2000 Läs mer
    2018-02-15 Arne D svarar Jerker R
    Känns tryggt att veta att vi alltid ger ett tryggt bemötande och att vi kan besvara ev. frågor på ett bra sätt. Vi tar denna positivitet med oss i vårt dagliga arbete. Tack!
    Arne D gillar detta
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Tvätt-2000
    Lämnat in min tvätt här sedan säkert 10 år tillbaka och är lika nöjd varje gång! Högt servicetänk, utmärkt kvalité och bäst personal!! Läs mer
    2018-02-15 Arne D svarar Daniel F
    Roligt att höra Daniel! Vi hoppas kunna fortsätta leverera på samma sätt i många år till.
    Arne D gillar detta

Garnisonsgatan 12, 254 66 Helsingborg