Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Tverin Health

Tverin Health

Sandelsgatan 31, 115 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Tverin Health!
Vi är experter på biomekaniska rörelsemönster.
Vi hjälper dig reda ut och behandla med hjälp av kiropraktiks teknik samt rådgivning anpassad till dig.

Vi erbjuder behandling av Nack/ryggsmärta , Huvudvärk, ben/fotproblematik stelhet och problem efter Arbetsokafa

Kliniken har stor erfarenhet från idrottsvärlden och många av våra patienter är aktiva idrottsutövare. Även förebyggande och prestationsökande behandlingar för individer och företag är möjlig.

Läs vad 82 kunder tycker om Tverin Health

• christina B skrev om Tverin Health
    ÄR väldigt nöjd med sättet som jag har bemötts på och är mycket nöjd med behandlingarna.
    Har i stort sett blivit hjälpt med de problem jag hade/har och fått "hemläxa" att göra för att upprätthålla behandlingen.
    Mats är en mycket bra kiropraktor som jag också rekommenderar varmt. Läs mer
  • Catalin C skrev om Tverin Health
    I went in with a painful wrist (as a result of a sports accident, many years ago).
    The issue has been easily identified and the procedures that have been applied from the first session have helped a lot (both having minimum pain to none and getting the motion back for the wrist).
    I went in with no clear expectations and got a really positive result.
    I definitely recommend it! Läs mer
  • Peter H skrev om Tverin Health
    Mats är skicklig och kunnig, därtill erfaren kampsportare vilket underlättar diagnos. Läs mer
  • Margareta E skrev om Tverin Health
    Mycket positivt bemötande. Behandlingen för ryggsmärtorna och nedsatt rörelse i ben gav mästan omedelbart effekt. Läs mer
  • Rigmor P skrev om Tverin Health
    Nackspärr och mkt ont, kunde knappt röra huvudet.
    Bemött med stor professionalism. Kunde efter första besöket röra huvudet och efter andra besöket gick det mkt bättre. Fick rekommendation att räta på ryggen vid promenader och detta har gjort det lättare att gå längre sträckor.
    Jag kommer att återkomma till hösten då jag fortfarande har ont i halsmusklerna.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Bo B skrev om Tverin Health
    Hej , jag fick ett öppet och vänligt bemötande.

bra dialog om mitt problem och bra behandling

samt mycket bra information och tips med vidare

hjälp med mitt problem. Läs mer
  • Carlos L skrev om Tverin Health
    En fantastiskt bemötande från första gång. Rekommenderar alltid Tverin Healt för alla som kan behöva en bra kiropraktor. Läs mer
  • Micke K skrev om Tverin Health
    Kunnig, trevlig och bra atmosfär ❤️ Läs mer
  • Niklas N skrev om Tverin Health
    Mats är en trollkarl, bästa kiropraktor jag varit hos. Jag har varit hos många... Läs mer
  • Mattihias G skrev om Tverin Health
    Har haft en smärta i ca en månad och träffat allt från sjukgymnast till fysioterapeutet till läkare och ingen har kunnat hjälpa mig.
    Förutom Mats genuina och personliga bemötande, kunde han snabbt förstå vad jag behövde hjälp med. Efter besöket hos Mats är jag nästan helt återställd från smärtor jag länge burit. Läs mer
  • Petter C skrev om Tverin Health
    Bra bemötande, kompetent och bra behandling. Noggrann och bryt sig om sona kunder. Bra lokaler och ganska lätt att få tid. Läs mer
  • Ivilin D skrev om Tverin Health
    Utmärkt!
    Fick bästa behandling som man kan få.
    Fixade lätt problem som hade från längre sedan. Läs mer
    2018-04-12 Representant för Tverin health svarar Ivilin D
    Tack för de fina orden Ivilin.
  • Per W skrev om Tverin Health
    Professionellt bemötande, identifierade snabbt mina behov, men kunde inte lösa det helt Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Tverin Health
    Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötande! Läs mer
  • Robert L skrev om Tverin Health
    Fick ordning på en krokig artos länd rygg så man står rakt igen. Nu dags för träning så blir man kanske återställd. Annars kommer jag garanterat välja samma igen för justera lite till. Trevlig lokal o personal. Helt klart nöjd! Läs mer
  • Anne-Marie R
    Anne-Marie R skrev om Tverin Health
    Bemötandet har alltid varit trevligt och professionellt.
    Jag har fått lära mig att gå rätt och har inte längre bekymmer med ryggen när jag går längre sträckor.
    Kanonbra råd som jag även lärt min mamma (82 år) som fått mycket bättre hållning.
    Jag är mycket nöjd och talar gärna om det för alla som orkar höra! Läs mer
    2017-04-24 Representant för Tverin health svarar Anne-Marie R
    Tack så väldigt mycket ditt fina omdöme.
    Vad kul att din nyvunna kunskap hjälpt din mor
  • Anna-karin W skrev om Tverin Health
    Bra service. Kunnig
    Bra öppettider o läge
    Gillar speciellt att han har öppet klämdagar, långfredag etc samt ibland rea på behandling Läs mer
    2017-04-21 Representant för Tverin health svarar Anna-karin W
    Tack för det fina omdömet!
    Hoppas nu allt fungerar som det ska
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Tverin Health
    Trevligt bemötande.
    Professionell hjälp av någon som förstår sig på idrottsutövande och de belastningar det innebär att träna och tävla. Läs mer
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Tverin Health
    Jag har besokt Kroppskonsulten for att korrigera min rygg samt hjalp med ryggskott 2ggr. Alltid professionellt bemotande och man lyckas alltid fa tid snabbt vid akuta besvar.
    Det viktigaste ar dock behandlingen man far. Du behover inte vara radd for att det plotsligt skall utstrala smarta utan de vet exakt hur de skall behandla dig utan att orsaka mer smarta. Bara genom att se pa min kropp pekar de ut punkterna dar jag har antingen smarta eller 'sitter fast" och det har alltid varit 100% korrekt. Far aven alltid forklarat varfor vi gor vissa justeringar och vad som troligen orsakar smartan eller lasningarna i kroppen. Har gatt darifran fri fran ryggskottet jag kom in med vilket ar fantastisk. Finns inget battre stalle och rekommenderar dem till alla! Läs mer
    2016-12-27 Representant för Tverin health svarar Johanna J
    Tack för ditt fina omdöme om oss.
    Sköt om dig
  • Annika E skrev om Tverin Health
    Mycket bra bemötande och jag får alltid den hjälp jag behöver, även akut ibland. Dessutom många bra tips och råd angående träning mm. Läs mer
    2016-12-27 Representant för Tverin health svarar Annika E
    Tack för de fina orden.
    Hoppas allting går efter plan nu
  • Niklas B skrev om Tverin Health
    Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas Läs mer
  • Milos L skrev om Tverin Health
    Riktig bra bemötande. Jag är väldigt nöjd d behandlingen och jag är kund i snart 3 år hos Kroppskonsulten. Jag rekommenderar Mats till alla mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Ersin C skrev om Tverin Health
    Jag hade problem i ryggen, då jag tog kontakt med Tverin Health för hjälp. Jätte trevliga och kunniga inom sitt område. Fick en jätte bra behandling och rekommendationer på hur jag ska förebygga för att inte få problemet igen.
    Kan starkt rekommendera Tverin Health AB! Läs mer
  • Tine E
    Tine E skrev om Tverin Health
    Bra koll och på att hänvisa till pt samt ge förslag på hur man blir bättre Läs mer
  • Dan-fredrik A skrev om Tverin Health
    Proffsig kiropraktor. Trevliga. Kunniga. Läs mer
  • Cheyne T skrev om Tverin Health
    Väldigt bra bemötande och bra behandling. Kan absolut rekommenderas! Läs mer
  • Mikael G skrev om Tverin Health
    Jag har gått hos Mats sen han var nybakt och tämligen oprövad som Kiropraktor.

Under årens lopp har jag varit där med diverse olika åkommor och jag kan säga att jag i vissa fall stapplat in dit och mer eller mindre skuttat ut.

Den största besvikelsen var när Mats flyttade sin praktik från Sundbyberg in till stan just för att det för mig skulle ta lite för lång tid att åka in och bli behandlad där.

Hur löser man då det problemet? Jo, man byter jobb så att man mer eller mindre jobbar granne med den nya praktiken :D

Jag har ännu inte prövat någon annan Kiropraktor som ens kommit i närheten av att slå Mats på fingrarna.

Jag har rekommenderat honom till ett flertal personer och så vitt jag vet har alla varit lika nöjda med hans behandlingar.

Jag rekommenderar Mats på alla sätt och vis Läs mer
  • Emma Å skrev om Tverin Health
    Efter 4 års konstant smärta i foten efter en bruten stortå med läkare som sagt att det inte är något fel och att det inte går att göra något åt fixade Mats med en korrigering att jag är av med smärtan i foten!
    Som gammal hästryttare jobbar vi nu på hållning och större korrigeringar i rygg, nacke och höfter bland annat. Mår bättre i kroppen än jag gjort på flera år och ser verkligen fram mot nästa behandling för att se vad han kan fixa här näst! Gått hos många olika behandlare i över 10 års tid men har aldrig fått så bra resultat med någon av dom som jag fick redan efter ett besök hos Mats! Läs mer
  • Fadi S skrev om Tverin Health
    Fantastiskt bemötande och en kiropraktor som behandlar en fullt ut.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Georgia A skrev om Tverin Health
    Trevligt bemötande vid receptionen av personalen..tjänsten jag köpte var kiropraktik och det hjälpte mig oerhört mycket.Jag kände mig som en hel annan person från topp till tå..har rekommenderat till mina bekanda och ska på återbesök.Innan behandlingen fick man info som man visste på ett ungefär vad som väntas.Fantastiskt upplevelse och längtar tillbaka!!!!! Läs mer
  • Ted R skrev om Tverin Health
    Provat flera, denna är bäst! Lätt att boka tid och väldigt noggrann kille. Förklarar lättförståeligt varför det är som det är och vad man kan göra åt problemen. Löste sen allt. Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Tverin Health
    Jag fick mycket proffesionellt och vänligt bemötande av kiropraktorn som även visade prov på djup kompetens och engagemang. Jag blev hjälpt av hans behandling. Läs mer
  • Marie H skrev om Tverin Health
    Jag upplever Mats som engagerad och kunnig. Läs mer
  • Elisabeth T skrev om Tverin Health
    Jag är jättenöjd med den behandling man får. Man får dessutom tips på vad man ska göra för att bibehålla en frisk kropp. Kanon! Läs mer
    2016-03-07 Representant för Tverin health svarar Elisabeth T
    Tack för den fina rekomendationen
  • Petra K skrev om Tverin Health
    Återbesök kiropraktik och mycket bra beömtande. Läs mer
  • Alex T
    Alex T skrev om Tverin Health
    köpte tjänst / bemötande perfekt / Tjänsten jag köpte gav mig frihet från besvär jag hade haft i några månader Läs mer
  • Anni R skrev om Tverin Health
    Mycket duktig behandling och bra bemötande. Både kropp och själ mår bättre efter några behandlingar. Arbetförmågan har blivit bättre. Läs mer
  • Kim F skrev om Tverin Health
    Hade en akut ryggvärk och fick en akut kiropraktor tid.
    Jag fick ryggvärken avhjälpt och har varit på en efter behandling.
    Jag har rekomenderat Mats på Kroppskonsulten högt bland vänner och bekanta. Läs mer
    2015-09-04 Representant för Tverin health svarar Kim F
    Tack för din fina recentiorn.
    Glad att det gått så bra
  • Linda S skrev om Tverin Health
    Mycket bra, vänligt och professionellt bemötande.
    Kiropraktor
    Jag är mycket nöjd med behandlingarna. Läs mer
  • Åsa A skrev om Tverin Health
    Jag var hos kiropraktorn Mats Tverin och han var väldigt duktig och omtänksam.
    Jag har verkligen blivit så mycket rörligare och starkare på bara 2 gånger tack vare hans behandling och tips på egna övningar! Läs mer
  • Liza T skrev om Tverin Health
    Mycket proffsigt bemötande, fick hjälp med mina ryggproblem och är mycket nöjd. Läs mer
  • Kirre M skrev om Tverin Health
    alldeles perfekt service och bemötande. Läs mer
    Mats T gillar detta
  • Stefania F skrev om Tverin Health
    Vänligt och proffsigt bemötande, Mats kan verkligen sin sak. första gången var jag där för en stel nacke som blev bättre på en gång. rekommenderar honom varmt! Läs mer
    Mats T gillar detta
  • Marjan P
    Marjan P skrev om Tverin Health
    Mats räddade min fot då jag ramlade i trappen och trodde jag hade brutit foten. Han är mycket professionell och jag är så tacksam för den hjälp jag fick. Kan starkt rekommendera honom till alla! Läs mer
  • Kristofher M skrev om Tverin Health
    Mycket bra service samt duktig kiropraktor! Läs mer
  • Johnny F skrev om Tverin Health
    Kunnig och gott bemötande ger bra Tips på åtgärder och känns Inte påtryckande Läs mer
  • Roland E skrev om Tverin Health
    Utmärkt bemötande och gedigen erfarenhet och kunskaper. Dessutom fick jag hjälp med det som var mitt problem. Redan efter första behandlingen märkte jag stor skillnad. Läs mer
  • Davan N skrev om Tverin Health
    Sammanfattningsvis professionellt och bra. Läs mer
  • Anna Ö skrev om Tverin Health
    Med ett professionellt bemötande, utmärkt nulägesanalys och stort fokus på förebyggande träning har jag snabbt kunnat ta mig tillbaka efter skadeläge. Jag har fullt förtroende för Mats och kan å det varmaste rekommendera hans tjänster. Läs mer
  • Lasse B skrev om Tverin Health
    Perfekt! Bra bemötande, kunnig, bra bokningssystem, och bäst av allt behandlingen funkar! Läs mer

Sandelsgatan 31, 115 34 Stockholm