Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Tverin Health

Tverin Health

Drottninggatan 101, 113 60 Stockholm — Visa karta

Tverin Health (f.d. Kroppskonsulten) är primärvårdgivare med inriktning på problem relaterade med rörelseapparaten ex skador, stelhet och värk.
Vi är experter på biomekaniska rörelsemönster.
Dvs det sättet din kropp rör sig och konsekvenserna såväl neurologiskt som fysiologiskt det kan medföra med smärtor kramper stelhet musarmar mm

Vihjälper dig reda ut och behandla med hjälp av kiropraktiks teknik samt rådgivning anpassad till dig
Efter undersökning och diagnos behandlas kroppen hur ett funktionellt synsätt med rehabilitering och rådgivning för ett bra resultat och bättre hälsa.

Kliniken har stor erfarenhet från idrottsvärlden och många patienter är aktiva personer. Även förebyggande och prestationsökande behandlingar för individer och företag är möjlig.

Läs vad 69 kunder tycker om Tverin Health

• Erik H
    Erik H skrev om Tverin Health
    Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötande!
  • Robert L
    Robert L skrev om Tverin Health
    Fick ordning på en krokig artos länd rygg så man står rakt igen. Nu dags för träning så blir man kanske återställd. Annars kommer jag garanterat välja samma igen för justera lite till. Trevlig lokal o personal. Helt klart nöjd!
  • Anne-Marie R
    Anne-Marie R skrev om Tverin Health
    Bemötandet har alltid varit trevligt och professionellt.
    Jag har fått lära mig att gå rätt och har inte längre bekymmer med ryggen när jag går längre sträckor.
    Kanonbra råd som jag även lärt min mamma (82 år) som fått mycket bättre hållning.
    Jag är mycket nöjd och talar gärna om det för alla som orkar höra!
    2017-04-24 Representant för Tverin health svarar Anne-Marie R
    Tack så väldigt mycket ditt fina omdöme.
    Vad kul att din nyvunna kunskap hjälpt din mor
  • Anna-karin W
    Anna-karin W skrev om Tverin Health
    Bra service. Kunnig
    Bra öppettider o läge
    Gillar speciellt att han har öppet klämdagar, långfredag etc samt ibland rea på behandling
    2017-04-21 Representant för Tverin health svarar Anna-karin W
    Tack för det fina omdömet!
    Hoppas nu allt fungerar som det ska
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Tverin Health
    Trevligt bemötande.
    Professionell hjälp av någon som förstår sig på idrottsutövande och de belastningar det innebär att träna och tävla.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Tverin Health
    Jag har besokt Kroppskonsulten for att korrigera min rygg samt hjalp med ryggskott 2ggr. Alltid professionellt bemotande och man lyckas alltid fa tid snabbt vid akuta besvar.
    Det viktigaste ar dock behandlingen man far. Du behover inte vara radd for att det plotsligt skall utstrala smarta utan de vet exakt hur de skall behandla dig utan att orsaka mer smarta. Bara genom att se pa min kropp pekar de ut punkterna dar jag har antingen smarta eller 'sitter fast" och det har alltid varit 100% korrekt. Far aven alltid forklarat varfor vi gor vissa justeringar och vad som troligen orsakar smartan eller lasningarna i kroppen. Har gatt darifran fri fran ryggskottet jag kom in med vilket ar fantastisk. Finns inget battre stalle och rekommenderar dem till alla!
    2016-12-27 Representant för Tverin health svarar Johanna J
    Tack för ditt fina omdöme om oss.
    Sköt om dig
  • Annika E
    Annika E skrev om Tverin Health
    Mycket bra bemötande och jag får alltid den hjälp jag behöver, även akut ibland. Dessutom många bra tips och råd angående träning mm.
    2016-12-27 Representant för Tverin health svarar Annika E
    Tack för de fina orden.
    Hoppas allting går efter plan nu
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Tverin Health
    Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas
  • Milos L
    Milos L skrev om Tverin Health
    Riktig bra bemötande. Jag är väldigt nöjd d behandlingen och jag är kund i snart 3 år hos Kroppskonsulten. Jag rekommenderar Mats till alla mina vänner och bekanta.
  • Ersin C
    Ersin C skrev om Tverin Health
    Jag hade problem i ryggen, då jag tog kontakt med Tverin Health för hjälp. Jätte trevliga och kunniga inom sitt område. Fick en jätte bra behandling och rekommendationer på hur jag ska förebygga för att inte få problemet igen.
    Kan starkt rekommendera Tverin Health AB!
  • Tine E
    Tine E skrev om Tverin Health
    Bra koll och på att hänvisa till pt samt ge förslag på hur man blir bättre
  • Dan-fredrik A
    Dan-fredrik A skrev om Tverin Health
    Proffsig kiropraktor. Trevliga. Kunniga.
  • Cheyne T
    Cheyne T skrev om Tverin Health
    Väldigt bra bemötande och bra behandling. Kan absolut rekommenderas!
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Tverin Health
    Jag har gått hos Mats sen han var nybakt och tämligen oprövad som Kiropraktor.

Under årens lopp har jag varit där med diverse olika åkommor och jag kan säga att jag i vissa fall stapplat in dit och mer eller mindre skuttat ut.

Den största besvikelsen var när Mats flyttade sin praktik från Sundbyberg in till stan just för att det för mig skulle ta lite för lång tid att åka in och bli behandlad där.

Hur löser man då det problemet? Jo, man byter jobb så att man mer eller mindre jobbar granne med den nya praktiken :D

Jag har ännu inte prövat någon annan Kiropraktor som ens kommit i närheten av att slå Mats på fingrarna.

Jag har rekommenderat honom till ett flertal personer och så vitt jag vet har alla varit lika nöjda med hans behandlingar.

Jag rekommenderar Mats på alla sätt och vis
  • Emma Å
    Emma Å skrev om Tverin Health
    Efter 4 års konstant smärta i foten efter en bruten stortå med läkare som sagt att det inte är något fel och att det inte går att göra något åt fixade Mats med en korrigering att jag är av med smärtan i foten!
    Som gammal hästryttare jobbar vi nu på hållning och större korrigeringar i rygg, nacke och höfter bland annat. Mår bättre i kroppen än jag gjort på flera år och ser verkligen fram mot nästa behandling för att se vad han kan fixa här näst! Gått hos många olika behandlare i över 10 års tid men har aldrig fått så bra resultat med någon av dom som jag fick redan efter ett besök hos Mats!
  • Fadi S
    Fadi S skrev om Tverin Health
    Fantastiskt bemötande och en kiropraktor som behandlar en fullt ut.
    Rekommenderar starkt!
  • Georgia A
    Georgia A skrev om Tverin Health
    Trevligt bemötande vid receptionen av personalen..tjänsten jag köpte var kiropraktik och det hjälpte mig oerhört mycket.Jag kände mig som en hel annan person från topp till tå..har rekommenderat till mina bekanda och ska på återbesök.Innan behandlingen fick man info som man visste på ett ungefär vad som väntas.Fantastiskt upplevelse och längtar tillbaka!!!!!
  • Ted R
    Ted R skrev om Tverin Health
    Provat flera, denna är bäst! Lätt att boka tid och väldigt noggrann kille. Förklarar lättförståeligt varför det är som det är och vad man kan göra åt problemen. Löste sen allt.
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Tverin Health
    Jag fick mycket proffesionellt och vänligt bemötande av kiropraktorn som även visade prov på djup kompetens och engagemang. Jag blev hjälpt av hans behandling.
  • Marie H
    Marie H skrev om Tverin Health
    Jag upplever Mats som engagerad och kunnig.
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Tverin Health
    Jag är jättenöjd med den behandling man får. Man får dessutom tips på vad man ska göra för att bibehålla en frisk kropp. Kanon!
    2016-03-07 Representant för Tverin health svarar Elisabeth T
    Tack för den fina rekomendationen
  • Petra K
    Petra K skrev om Tverin Health
    Återbesök kiropraktik och mycket bra beömtande.
  • Alex T
    Alex T skrev om Tverin Health
    köpte tjänst / bemötande perfekt / Tjänsten jag köpte gav mig frihet från besvär jag hade haft i några månader
  • Anni R
    Anni R skrev om Tverin Health
    Mycket duktig behandling och bra bemötande. Både kropp och själ mår bättre efter några behandlingar. Arbetförmågan har blivit bättre.
  • Kim F
    Kim F skrev om Tverin Health
    Hade en akut ryggvärk och fick en akut kiropraktor tid.
    Jag fick ryggvärken avhjälpt och har varit på en efter behandling.
    Jag har rekomenderat Mats på Kroppskonsulten högt bland vänner och bekanta.
    2015-09-04 Representant för Tverin health svarar Kim F
    Tack för din fina recentiorn.
    Glad att det gått så bra
  • Linda S
    Linda S skrev om Tverin Health
    Mycket bra, vänligt och professionellt bemötande.
    Kiropraktor
    Jag är mycket nöjd med behandlingarna.
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Tverin Health
    Jag var hos kiropraktorn Mats Tverin och han var väldigt duktig och omtänksam.
    Jag har verkligen blivit så mycket rörligare och starkare på bara 2 gånger tack vare hans behandling och tips på egna övningar!
  • Liza T
    Liza T skrev om Tverin Health
    Mycket proffsigt bemötande, fick hjälp med mina ryggproblem och är mycket nöjd.
  • Kirre M
    Kirre M skrev om Tverin Health
    alldeles perfekt service och bemötande.
    Mats T gillar detta
  • Stefania F
    Stefania F skrev om Tverin Health
    Vänligt och proffsigt bemötande, Mats kan verkligen sin sak. första gången var jag där för en stel nacke som blev bättre på en gång. rekommenderar honom varmt!
    Mats T gillar detta
  • Marjan P
    Marjan P skrev om Tverin Health
    Mats räddade min fot då jag ramlade i trappen och trodde jag hade brutit foten. Han är mycket professionell och jag är så tacksam för den hjälp jag fick. Kan starkt rekommendera honom till alla!
    2015-07-02 Representant för Tverin health svarar Marjan P
    Tack Marjan för det fina betyget och skönt att foten blev bra
  • Kristofher M
    Kristofher M skrev om Tverin Health
    Mycket bra service samt duktig kiropraktor!
  • Johnny F
    Johnny F skrev om Tverin Health
    Kunnig och gott bemötande ger bra Tips på åtgärder och känns Inte påtryckande
  • Roland E
    Roland E skrev om Tverin Health
    Utmärkt bemötande och gedigen erfarenhet och kunskaper. Dessutom fick jag hjälp med det som var mitt problem. Redan efter första behandlingen märkte jag stor skillnad.
  • Davan N
    Davan N skrev om Tverin Health
    Sammanfattningsvis professionellt och bra.
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Tverin Health
    Med ett professionellt bemötande, utmärkt nulägesanalys och stort fokus på förebyggande träning har jag snabbt kunnat ta mig tillbaka efter skadeläge. Jag har fullt förtroende för Mats och kan å det varmaste rekommendera hans tjänster.
  • Lasse B
    Lasse B skrev om Tverin Health
    Perfekt! Bra bemötande, kunnig, bra bokningssystem, och bäst av allt behandlingen funkar!
  • Tomas G
    Tomas G skrev om Tverin Health
    Har fått ordning på min utåtvinklade fot vilket förbättrat mitt löpsteg och allmänna hållning. Kunnig och lyhörd ! Toppen !
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Tverin Health
    Mats brinner för sitt yrke och i och med det blir jobbet utfört grundligt! Kan varmt rekommendera honom om du vill bli bra på lång sikt :-)
  • Tarkan O
    Tarkan O skrev om Tverin Health
    En kärvande nacke återställdes till dess rätta. Även 2 ytterligare behandlingar i förebyggande syfte. Rent, snabbt, effektivt! Mats kan sin sak och min varmaste rek. till alla som söker en seriös kiropraktor.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Tverin Health
    Mats är hur bra som helst! Jag fick hjälp med min onda rygg direkt.
  • Jan-Erik I
    Jan-Erik I skrev om Tverin Health
    Mycket professionellt bemötande. Kroppskonsulten hjälper att hitta långsiktiga lösningar utöver själva åkomman.
  • Karin L
    Karin L skrev om Tverin Health
    Jag har varit hos Mats pga ryggont.Efter 3 ggr är jag bra i ryggen.
    Han är superbra.
  • John H
    John H skrev om Tverin Health
    Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab är kanon! Mats har en fantastisk förmåga att hitta "felet" och korrigera det. Han är dessutom trevlig och ger goda råd om hälsa och välmående.
  • Johan F
    Johan F skrev om Tverin Health
    Kroppskonsulten är ett utomordentligt företag, jag går hos dom för kiropraktiska behandlingar. Mats gör ett enormt bra jobb, det går väldigt smidigt att boka tider och eller boka om tider via hemsidan.
    Jag kom till dom med en för en akut behandling av ryggskott, och ca 2-3 veckor senare var jag fri från smärta.
    2014-03-25 Representant för Tverin health svarar Johan F
    Tack Johan.
    Det glädjer mig att du är så nöjd
  • Kajsa I
    Kajsa I skrev om Tverin Health
    Jag tycker att Mats är väldigt duktig! Han har hjälpt mig med mer än bara kiropraktik. Han tar sig även tid att ge mig kostråd och tips om träning. Man går alltid där ifrån med ett leende på läpparna!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Tverin Health
    Mats har en kunskap och ett helhetstänk som är imponerande. Jag har varit hos honom ett flertal gånger för mina rygg- och nackproblem. Han har hjälpt mig att komma tillrätta med det onda men också att lokalisera orsaken. Jag vill varmt rekommendera ett besök hos Kroppskonsulten!
    2014-03-18 Representant för Tverin health svarar Johanna B
    Tack Johanna för de fina orden
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Tverin Health
    Väldigt nöjd, efter två besök mår jag betydligt mycket bättre i ryggen.
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Tverin Health
    Jag är otroligt nöjd, den bästa jag träffat, och jag har träffat många.har aldrig varit så bra i ryggen som jag är nu, och vid ett ryggskott för några veckor sedan fick jag komma in akut utan problem och blev hälpt. jag som är i storlek större. upplever att Mats har både styrkan och kunskaperna att hjälpa mej
    2013-09-10 Representant för Tverin health svarar Kjell A
    Tack Kjell för de fina omdömet.
  • Isabell N
    Isabell N skrev om Tverin Health
    Jag är jättenöjd med mina behandlingar och rekommenderar kroppskonsulten till många andra som behöver hjälp med det ena och det andra. Superbra på alla sätt och vis. Trevligt, känner sig välkommen osv. Sen en fördel att det är tränaren min också!
    2013-09-10 Representant för Tverin health svarar Isabell N
    Tack Isabell.
    Skönt att kunna hjälpa dig

Drottninggatan 101, 113 60 Stockholm