Twingly AB

Twingly AB

www.twingly.com

Twingly är ett IT-företag som bland annat driver tjänsterna Twingly Channels och Twingly Live. Företaget levererar även en bloggbevakningstjänst till över 100 ledande dagstidningar och e-handelsföretag i 10 europeiska länder.

8 omdömen om Twingly AB

Johannes S
Skrev om Twingly AB

Twingly är grymma! Bra sökresultat och användarvänlig site.

Torbjörn J

Underbar tjänst. BRA!

Jimi W
Skrev om Twingly AB

Inte nog med att tjänsten Twingly är helt fantastisk, personerna som sliter dagarna i ända är dessutom dom trevligaste personerna man kan ha förmånen att prata eller arbeta med. Det kan inte gå fel med Twingly :)

Daniel N
Skrev om Twingly AB

Riktigt nice informationshantering. Sidan skulle kunna vara lite softare med användarvänligheten.

Kristoffer F och Jimi W gillar detta
Jennifer B
Skrev om Twingly AB

Twingly är ett fantastiskt trevligt, socialt och kompetent företag som verkligen vet vad de håller på med, är mån om och lyssnar på sina användare och i mina ögon ständigt ser till att utvecklas!

Göran A och 4 andra gillar detta
Anders S
Skrev om Twingly AB

Det finns så mycket som är positivt med Twingly, men först av allt att det är ett företag med stort hjärta! Twingly har funnits med mig sedan jag startade med mitt online liv och blivit en del av min vänskapskrets och min verktygslåda. Nu senaste var det Twingly som såg till att jag kunde vara med på SSWC då jag vann deras utlottning av den 'sista biljetten' Tack twingly för att ni finns och för att ni är dom härliga både människor och företag ni är!

Mary och 4 andra gillar detta
Nikke L
Skrev om Twingly AB

Twingly är grymma! Det finns inga som har sådan järnkoll på hur, vad, när och var det skrivs saker på våra bloggar - och hur vi länkar! Kopplingen mot tidningssajterna är i sig en grym tjänst, men när det kombineras med Twingly Live channels och de fantastiska liveflödena som vi har vant oss vid att förvänta oss vid olika evenemang så framträder bilden av ett fantastiskt innovativt företag. Mina tre bästa Twingly-minnen: 1. Twingly-skärmen med liveflödet från Twitter vid Blogggalan 2009. När @icastig plötsligt började...

Jimi W och 4 andra gillar detta
Maria H
Skrev om Twingly AB

Mitt intryck av Twingly är att de bryr sig om alla. Även som privatanvändare av deras gratistjänster får man alltid snabb service, i mitt fall via Twitter. Alltid med ett trevligt bemötande. Och titta bara på bilderna... Östergötlands finest!

Göran A och 5 andra gillar detta